Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Савием-Офроуд Кемпер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение

    Гошко, а Мишлен на смислени пари има ли?
    Хал хабер си нямам за цените. Никога не съм се интересувал от Мишелин(мишлен...). С няколко собственика на Унимог се засякох, поговорихме и засегнахме темата за гумите. Всички бяха на едно мнение за гумите си. При това положение аз бих преглътнал несмислената цена. Съвсем друга тема е несмислената цена и непрактичноста заради габаритите на Унимога и подобните му. Реното ми допада повече заради еднопространството му

    Коментар


    • #17
      От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

      То смислеността е относително понятие де, но ако например Реното струва 4к € още 4к € само за гуми е несмислено.
      Унимога има други преимущества, всеки си прави сметка кое му пасва
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

        Ако започне човек да гледа и да смята нещата по този начин....по-добре да няма Рено ( за да имам студена бира в джипа цифрата е четирицифрена С моята интензивност на пиене на бира е бюджет за около три живота напред)
        А що се отнася до Унимога сигурно си прав. Този тип с белия го засичахме на няколко пъти и само гледаше жално, че не могъл да мине от тук и там заради габарита.Иначе имаше голямо приключенско сърце. Но нека да не се отплесваме, а? Видях и едно такова Рено не помня къде наскоро и ми направи впечатление. Сега има тема за такова тук и много ми е интересно. Дано колегата намери сили и средства да го направи както той би искал. От тук нататък съм кибик и следя с интерес.
        УСПЕХ с проекта!

        Коментар


        • #19
          От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

          Че то и аз съм в тая тема щото ми е интересен проекта
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

            Как се води модела?
            http://enginedesk.com/engines/saviem/SVEM_D
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #21
              От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              С по-мощен мотор просто няма да изрежда предавки по баирите, макс скорост я се вдигне, но по-скоро не.

              Гошко, а Мишлен на смислени пари има ли?
              Не съм съгласен. Тойото е много много здрава гума. И според мен е абсолютен фаворит в този размер.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #22
                От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                Брей, нещо и аз се вдъхнових. Тръгнало ми е напоследък на Рено.

                Това вмества ли се в Б-категория че да си търся подобно?

                Коментар


                • #23
                  От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                  Със сигурност трябва барем C1.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                    Колеги,
                    започвам по ред на номерата, а после и обещаните снимки (Дано не стане много дълъг пост)...
                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    Колега, моя съвет е при това положение да не пипаш двигателя, просто му свикни че ще те мъчи малко по баирите. Вложи средствата в другото оборудване и гумите.
                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    С по-мощен мотор просто няма да изрежда предавки по баирите, макс скорост я се вдигне, но по-скоро не.
                    .....
                    Благодаря за съветите-смятам, че има резон в това което казвате и уточнявам, че питането ми за смяна на двигател беше по скоро за да разбера много ли е трудно. Ако този умре някога, предполагам, че ще е много трудно да се отремонитира, поради което търся и варианти, които да не ме поболеят Но ценя мнението Ви, защото звучи много разумно
                    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                    Това си е ретро автомобил. Ако му сложиш по голям двигател, нито спирачките са предвидени за по-големи скорости, да не говорим за стабилност с тази форма. Карай си го така, сложи гумите дето ти ги е препоръчал Сашо. Само от разликата в диаметъра ще имаш подобрение на динамиката.
                    Принципно е така, но и не баш Друг двигател искам да сложа за да има тяга, но както споменах по-горе, проучвам възможноста за да имам авариен план (обичам да съм подготвен) Скорости нямам намерение да развивам, но ще поработя върху обезшумяването в кабината...
                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Не че нещо, ама 90 см клиренс?
                    Иначе за двигателя вероятно става всичко ама е добре да се погледне
                    Както един колега е предположил много вярно-става въпрос за разстоянието от купето до земята. Може и повече да е, може и по-малко, но определено е сериозно. Дано в снимките после да се види.
                    Иначе-нямам никакво намерение да ми е най-големия Машината не е за професионален офроуд, но съм сигурен че може да носи радост и тя
                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Интересна машина. Виждал съм една такава в Младост в София преди време, може да е и същата.
                    90см е явно клиренса от земята до купето/ кабината, ясно е, че под преден/ заден мост е по-малко.
                    Мишелин XZL е прекрасна гума само за пътувания по твърда и лоша настилка. За ежедневен автомобил за мен е дори опасна, особено зимата тук и особено след като се е извъртяла едно лято.
                    В размер 255/85/16 се предлага още и Тойо МТ, която също е мека гума и Cooper ST, което е много прилично АТ, без да е връх.
                    Точно същата машина е. Седя там около година след като са го оправили след други 6 години седене в един селскостопански двор. С момчето което го продаваше се заговорихме и се оказа, че се познаваме от един друг форум(мерцедес), та отидох да го видя-веднага ми легна на сърце-какъвто е грозньо и проходим (кемпера) и директно го купих. После пооправих нещата вътре и други нередности и сега вече сме напълно функционални и готови за приключения
                    Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
                    Вероятно е диаметър на гуми....та за гуми, в размер 255/85/16 много малко производители предлагат. Най-разпространени са БФ Гудрич КМ2. Не си взимай такива. Много меки са и асфалта ги яде за нула време. Станах свидетел наскоро как нови останаха с 1/3 грайфер за около 4500км. смесено без кал. В същото време видях на Унимог Мишелин ЗХЛ на две обиколки на Африка и имаха още много живот в тях.
                    Сегашните гуми са Мишлен X Y-Водели са се доста висок клас, но ме притеснява, че грайфера е регенарат (не знам кога и къде е слаган)
                    Първоначално публикуван от kiril_ognenski Преглед на мнение
                    Здравей, преди години имах същият кемпер, дори го продадох тук във форума.http://www.offroad-bulgaria.com/show...E5%EC%EF%E5%F0
                    Здравей колега и благодаря, че се включи в темата. Сигурно има интересни неща които може да ми разкажеш, основно по експолатацията на такава машина. Ще се радвам да поговорим по темата.
                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    Как се води модела?
                    http://enginedesk.com/engines/saviem/SVEM_D
                    Модела на двигателя се води 701-201-07, но според мен, в таблицата която си дал отговаря на 701-202
                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Брей, нещо и аз се вдъхнових. Тръгнало ми е напоследък на Рено.

                    Това вмества ли се в Б-категория че да си търся подобно?
                    Този точно-да. В момента е категория М1, която се управлява с Б категория. При нова регистрация на такъв, не знам дали няма да попадне в по висока категория. Дават го 3500 кг. мо ако ги мерят, с това оборудване вътре, задължително удря 3800 кг., поне, което си отива на Ц категория... Възможно е и да мине в М1, но най-вероятно само в България.
                    В България такива машини са две-три, мисля. В чужбина също са редки вече и са около 10 К Евро. Може да се намерят и по 3-4 К сигурно, но в доста лошо състояние.

                    Наистина благодаря на всички и ще поместя снимките в отделен пост, че този май стана доста голям....

                    Коментар


                    • #25
                      От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                      Почвам с общ изглед (за мащаб)
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224193.jpg
Прегледи:1
Размер:155.8 КБ
ID:5689408
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224206.jpg
Прегледи:1
Размер:171.0 КБ
ID:5689409
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224220.jpg
Прегледи:1
Размер:139.3 КБ
ID:5689410

                      На входа седят важни неща
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224277.jpg
Прегледи:1
Размер:113.5 КБ
ID:5689411

                      Общ излгед вътре
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224274.jpg
Прегледи:1
Размер:119.8 КБ
ID:5689414
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224270.jpg
Прегледи:1
Размер:106.5 КБ
ID:5689413
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224269.jpg
Прегледи:1
Размер:123.9 КБ
ID:5689412

                      Седящата група (не е вдигната масата)
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224242.jpg
Прегледи:1
Размер:116.3 КБ
ID:5689415
                      Управление на уредите (като малък АЕЦ )
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224246.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5689416

                      Вече лежаща група (така си седи по дефолт)
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224253.jpg
Прегледи:1
Размер:121.5 КБ
ID:5689417
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224267.jpg
Прегледи:1
Размер:120.8 КБ
ID:5689418
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224269.jpg
Прегледи:1
Размер:123.9 КБ
ID:5689412
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224255.jpg
Прегледи:1
Размер:115.6 КБ
ID:5689419

                      Гледка към изхода (гардероба не се затваря заради маркуча, който все не остава време да прибера)
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224259.jpg
Прегледи:1
Размер:117.4 КБ
ID:5689420
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224262.jpg
Прегледи:1
Размер:123.4 КБ
ID:5689421
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224263.jpg
Прегледи:1
Размер:121.8 КБ
ID:5689422

                      Иначе сме маркови...
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224265.jpg
Прегледи:1
Размер:88.6 КБ
ID:5689423

                      Кабина (табло основно)
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036222472.jpg
Прегледи:1
Размер:116.8 КБ
ID:5689424
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036222471.jpg
Прегледи:1
Размер:112.8 КБ
ID:5689425
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036222478.jpg
Прегледи:1
Размер:130.4 КБ
ID:5689426Натиснете снимката за да я уголемите

Име:036224248.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5689427

                      ...ами общо взето това е колеги. Има си чукнатини и кусури, но така е с бойните машини на пехотата
                      Надявам се, че Ви се е понравил Дзверо, аз лично, много си го харесвам
                      Следващия път ще го заведа на автомивка и ще го излъскам добре, защото сега е след два излета-само пометох, но си иска миене...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                        Много е добро.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                          Направо съм изненадан от интериора. Очаквах да е зле.
                          Спомена за звукоизолация...свиквай с мисълта, че за да стане добре ВСИЧКО трябва да излезе навън Като стигнеш до изолацията свиркай да ударя едно рамо

                          Коментар


                          • #28
                            От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                            Първоначално публикуван от goshko-loshko Преглед на мнение
                            Направо съм изненадан от интериора. Очаквах да е зле.
                            Спомена за звукоизолация...свиквай с мисълта, че за да стане добре ВСИЧКО трябва да излезе навън Като стигнеш до изолацията свиркай да ударя едно рамо
                            Всъщност интериора е разковничето в този кемпер. Изцяло е преправян от една швейцарска фирма и мебелировката е почти като нова. Единствения проблем беше, че имаше теч от единия люк на тавана, та разглабях целия таван, слагах нов люк и нови изолационни плоскости(тези оранжевите) и стана супер. Уредите са като нови, а хладилника е направо бижу-пак е някакъв швейцарски, компресорен на 12 и 220 волта, но прави истински студ. Сега остана само банята да доуправя, затова не съм я и снимал(последната врата преди изхода). Почти е готова, но трябва да се изведе сифон в пода и да се поизмие.

                            Кабината е друга бира вече.
                            Таблото е също като ново, но изолацията върху капака на двигателя и тапицерията на седалките не са в добро състояние. Там мисля да свалям до кожа/ламарина/ и да слагам един нов тип материал който е звукоизолиращ и негорим. Седалките ще се претапицират професионално, барабар с капака на двигателя.
                            Това като се случи, кемпера ще бъде наистина уникално радваща машина...оф чак ме засърбяха ръцете

                            Коментар


                            • #29
                              От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                              Много добре изглежда.
                              За двигателя - много зависи колко място има и как е куплиран с раздатката - не съм запознат със Савиема - но може да се погледне - няма невъзможни неща.


                              ПП Ето това е нещо здраво и неубиваемо, ама не знам дали ще има повече динаика от сегашния ти
                              http://olx.bg/ad/dvigatel-mertsedes-5-tsilindara-sas-skorostna-kutiya-i-kardan-ID5yeDv.html#a7c06d6cec
                              Последно редактирано от turtey; 01-11-15, 09:09.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Много добре изглежда.
                                За двигателя - много зависи колко място има и как е куплиран с раздатката - не съм запознат със Савиема - но може да се погледне - няма невъзможни неща.

                                Благодаря за добрите думи Със сигурност всичко може, само някой който разбира трябва да гледа
                                Така и така съм тръгнал да го хваля-ето малко видео за лек офроуд (не съм аз, но машината е идентична):
                                (Малко са дразнещи франсетата, а накрая го ботурася нещо, но все пак дава идея за проходимостта)
                                https://youtu.be/1i6NwZDf4PQ
                                продължението
                                https://youtu.be/BsxIRPmyA5g

                                Нахвалих го, а сега пак да се върна към питанките..
                                Някой за хидравликата нещо ... ?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X