Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Савием-Офроуд Кемпер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    За хидравликата аз поне трябва го видя щото на изуст не смея да се обаждам как може да стане на Реното.

    Тя визията ясно, но например клони много лесно ще влезат между тръбите и стъклото - то зависи и къде караш де.
    Булбара сам по себе си е доста безмислено нещо, освен ако не си в Австралия и блъскаш кенгура и говеда.
    Плочата отдолу и тя е полезна, ама стига да пази нещо, а не просто да тежи и събира кал.
    Така си е Определено ще ревизирам това което ще се прави
    Наздраве отново и наистина благодаря

    Коментар


    • #47
      От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Булбара сам по себе си е доста безмислено нещо, освен ако не си в Австралия и блъскаш кенгура и говеда.
      Този ако имаше булбар, магарето което му е изкочило през нощта на магистрала Хемус нямаше да му смачка кабината . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01005.jpg
Прегледи:1
Размер:149.1 КБ
ID:5689659
      На нас клиренс ни трябва , не скорост

      Коментар


      • #48
        От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

        Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
        Този ако имаше булбар, магарето което му е изкочило през нощта на магистрала Хемус нямаше да му смачка кабината .
        Този ако имаше булбар, щетите щяха да са сходни, а ако булбара стигаше до тавана, вероятно щеше да има и счупено стъкло!

        Аз бих си карал и се радвал на савиема в този му вид (максимално близо до заводския!), вместо да го загрозявам и утежнявам с разни железарии!

        Коментар


        • #49
          От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

          Сетих се на какво ми прилича (и съвсем закономерно ми прилича):
          Робур
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:robur-lo-2501-04.jpg
Прегледи:1
Размер:124.6 КБ
ID:5689722

          Коментар


          • #50
            От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Сетих се на какво ми прилича (и съвсем закономерно ми прилича):
            Робур
            Ми, то освен Трабант и Татра, за друго не копнато от гнилия капитализъм - не се сещам.

            Готин кемпер!! И аз търся нещо подобно.

            Коментар


            • #51
              От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Сетих се на какво ми прилича (и съвсем закономерно ми прилича):
              Робур
              [ATTACH=CONFIG]836079[/ATTACH]
              По-скоро Авиа ...
              Нищо не мога,и нищо не знам...

              Коментар


              • #52
                От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                Започнахте да акате и в тази тема!....Авиа, Робур....баси!

                Коментар


                • #53
                  От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                  Гошко, Авията се правеше в Чехословакия по лиценз на Савием. Един от най-смислените лицензи купувани от соц. страна. А Робура въпреки отчайващия си дизайн или по-скоро липсата на такъв беше една доста добра като техника машина вкл и в 4х4 вариант.
                  Така, че горната ти забележка не е основателна.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • #54
                    От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    А Робура въпреки отчайващия си дизайн или по-скоро липсата на такъв беше една доста добра като техника машина вкл и в 4х4 вариант.
                    Не си спомням точно,ма нещо моторите им беха лабави.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #55
                      От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                      Той и Робур излиза че е същата конструкция. Дизайнът му е преписван досущ от фургончето в темата (ама по социалистически...)

                      Коментар


                      • #56
                        От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Гошко, Авията се правеше в Чехословакия по лиценз на Савием. Един от най-смислените лицензи купувани от соц. страна. А Робура въпреки отчайващия си дизайн или по-скоро липсата на такъв беше една доста добра като техника машина вкл и в 4х4 вариант.
                        Така, че горната ти забележка не е основателна.
                        Приемам!тенкю!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                          Равносметката дотук:
                          1. Двигател
                          -Може да се смени, но към момента е по скоро ненужно. Остава като вариант при смърт на настоящия агрегат.
                          2. Гуми
                          -Има варианти-засега доста скъпи. Продължавам да издирвам заместители в нормален ценови диапазон. Сегашните са доста ОК, но вараиант трябва да има.
                          Възможна е конверсия към друг вид джанти, ерго и по-достъпен вид гуми.
                          3.Външни доработки:
                          Неправилен проект, консктукция и реална нужда от някои елементи. Скарата за покрива и стълбата остават (оригинално си присъстват, просто са му били свалени в Швейцария преди транспорта и не са качени)
                          4. Хидравлика на волана
                          -Дотук няма ясно изразено мнение дали посочения вариант със електроусилвател е добър. Няма предположения относно поставянето на хидравлична система и евентуална цена на удоволствието.
                          Междудругото приемам предложения за поставяне на хидравлика, с конкретни цифри.

                          Проекто питания за в бъдеще :
                          -Печка Вебасто и как ще я преборим
                          -Лебедка (що е то и има ли почва в Савием)
                          -LED светлини-мнения и препоръки

                          Ами засега е това. Дано не досаждам, но тайно се надявам, че проекта буди интерес, а и кой знае-може някой наистина да се навие да придобие такъв кемпер и да станем група
                          Поздрави на всички и много благодаря за отговорите и отделеното внимание
                          Една снимка на Савиеми и там където са силни-Експедиционни преходи.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:LesCamions.jpg
Прегледи:1
Размер:134.9 КБ
ID:5689749

                          Коментар


                          • #58
                            От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                            Преди да ти дойдат идеи за печка, лебедка и други такива блага виж си енергийната установка. Подозирам че има скромен алтернатор 40-60 ампера и скромни батерии.

                            Лебедката изисква да имаш около 15см шаси пред радиатора (ако ще я монтираш отпред, което не е абсолютно задължително). Скарата на покрива трябва да се мисли с идеята за соларни панели - ще ти трябват.

                            За хидравлика ще трябва да се разглежда отпред и отдолу.

                            В София ли го държиш?

                            Коментар


                            • #59
                              От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                              Когато някога MAN, спира кооперацията със Савием, се ражда MAN G90, неголямо камионче правено заедно с Фолксваген, ползващо кабината на LT. Може да се погледнат двигатели, хидравлика... За хидравликата също и други марки от същия клас, включително и Авия. Чавдарчето, по лиценз на Авия също имат доколкото знам, но там е малко сбирщайн и не знам дали не е от ГАЗ 66(Виетнамка).
                              Хубаво е да се види и скорости и раздатка кое как им е, може да има вариант за механична или хидравлична лебедка, ако има силоотводен вал.
                              За токовете също има алтернатори всякакви.
                              Вебастото какво да бъде, и защо му трябва?
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #60
                                От: Рено Савием-Офроуд Кемпер

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                За хидравлика ще трябва да се разглежда отпред и отдолу.

                                В София ли го държиш?
                                То за всичко трябва да се разгледа. Май тия никой не ги знае на изуст как са. Аз съм го оферирал да дойде да гледаме
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X