Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Камаз 6х6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Камаз 6х6

    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
    На раздатката няма ли привод за помпа?
    Има само извод за лебедка, но имам едни подозрения, че в близкото бъдеще тая раздатъчна кутия ще бъде изхвърлена и ще сложа от Ман с диференциал вътре.
    То може да се направи помпата да се върти с кардан от привода на лебедката ( тъкмо, ще има повече скорости и можеш да Й дигнеш малко сълата)

    Коментар


    • От: Камаз 6х6

      Добър вечер! Колеги, поради незнанието ми, имам пореден въпрос. Как е устроена кутия на Мерцедес с половиники.
      От няколко дни се колебая и викам в бъдещета реконструкция, да сложа 6 степенна кутия с половиники. От видяното от мен, кутията на параметри, ще се събере и няма да се налага голяма корекция ( на дължина е като камазовска без бързи)
      Сложна ли е тая система за управление на тия половинки, има ли допълнителни системи или е само въздух и щрак/щрак бутона от лоста

      Коментар


      • От: Камаз 6х6

        Не е сложна, само въздух е, но освен копчето на лоста, имаш още един клапан(най-често като бутонче), обикновенно на педала, който е за да става превключването на половинките само при натиснат съединител.
        Принципа е подобен на бързи-бавни и на КамАЗ-овата кутия(голямата), но там клапана за въздух управляван от лоста, е закрепен на двигателя под основата на скоростния лост, а от лоста до клапана е механично жило. А клапана за да се превключват при натиснат съединител, е едно като бутонче долу при вилката на съединителя.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Камаз 6х6

          Ясно, значи от камиона дето ще взимам кутията, ще трябва и педал за съединителя и другите карантий, дето вървят с него.
          Изглежда ще е интересно това бъдещо трансформиране.
          Благодаря още един път за информацията!

          Коментар


          • От: Камаз 6х6

            Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
            Има само извод за лебедка, но имам едни подозрения, че в близкото бъдеще тая раздатъчна кутия ще бъде изхвърлена и ще сложа от Ман с диференциал вътре.
            То може да се направи помпата да се върти с кардан от привода на лебедката ( тъкмо, ще има повече скорости и можеш да Й дигнеш малко сълата)
            Колега, като чета и разбирам, че не се плашиш да направиш всичко, но ми е интересно друго - имали в тези неща, с преработките на тия камиони, икономически смисъл? То едва ли не правиш друг камион.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Камаз 6х6

              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
              Колега, като чета и разбирам, че не се плашиш да направиш всичко, но ми е интересно друго - имали в тези неща, с преработките на тия камиони, икономически смисъл? То едва ли не правиш друг камион.
              Правил съм какви ли не преработки, искам да направя камион, които е максимално надежден. Камаз 6х6 има нека да кажем " добри качества за горска експлотация", но като всеки руски камион има своите недостаци, заради пиянското недосмислие.
              Примерно, ушким добрия 4310 е само за 5 тона товар, което само по себеси говори. Раздатъчната кутия е захваната с 4ри тампона, които са от кабината на Зил. Периодичното издевателство по пресечен терен скапва тия тампони и раздатъчната "спада" надолу и двата кардана дават зор на валовете и пука корпуса. Аз се постарах и я подсилих, но също така знам, че има слаби места в самия диференциал на раздатъчната кутия. Имало някакви така наречени " кученца" които не издържали.
              Камиона ми харесва като изпълнение, но има доста недоразумения. Като почнеам от двигателя, които си е чиста пародия ( тука идва и иронията, че избрах точно такъв за моя Зил 131), та минем на раздатка, която както споменах е кекава.
              Това също е нещо, което не ме притеснява, сега ще работи в стокова концепция от към агрегати. Което капне първо, ще бъде заменено с нещо по-добро - я двигател, я раздатъчна.
              Искам да направя камион, които да е уникален за нашите географски ширни и всеки да се заглежда, като го види ( не говорим за визия).
              Правил съм и други реконструкции и това е нещо, което посрещам с лекота. Колкото и е да е странно на Камаз може да се монтира почти всичко. Мислех си за доста по-голям мотор я от Даф, я от Скания, но имах едни опасения, че всичко зад кутията ще капне. Затова се спрях на OM401, които ще бъде турбиниран и принудително охладен. Като за целта, ще се монтира и кутия с половинки.
              Ще я направя тая реконструкция, пък каквото дойде. Намерил съм и раздатъчна от Ман с диференциал. По настоящем се намира в Дания и струва само 1 300 евро.

              Коментар


              • От: Камаз 6х6

                При двойно претоварване + горска експлоатация винаги нещо ще се счупи. Иска си камион с по голяма товароносимост без претоварване и каране от собственика. Времето когато се правеха тия преработки отдавна отмина - вече има всичко на пазара. Ти ще потрошиш същите пари като за добър камион , но малко по малко. Записвай си само вложените пари, без труда и ще се убедиш сам. Остава ти само удоволствието(което не е малко) че си направил нещо уникално(което го има вече направено от завод производител) Правенето на такива преработки са добра тренировка за мозъка, но се хвърлят едни пари изкарани с много труд преди това. Мой колега качва няколко пъти 65т. ламарина наведнъж и какво - възглавниците били менте, феродото не било хубаво, за вървенето Волвото вървяло но не спирало както трябва. За твоите преработки нямо кой да ги оцени финансово пък даже и утре. Желая ти успех. Ти имаш хъс. С поздрав Борето

                Коментар


                • От: Камаз 6х6

                  Boreto2, прав си, но аз го имам готовия камион и да ти кажа. Там където стоков 4310 се справя с терена, прехваленото ТГА издиша, язък, че съм го направил 550 коня, язък че е и с нови кариерни гуми - все тая си е.
                  Интересното с големите лесовози е, като намокрят гумите малко, я в речкичка, дере, вада или гльо и им предстои изкачване - картината е доста забавна.
                  Също така си прав, че има осъвременен Камаз, ама едно не е оправдано да дадеш 110 000 за Камаз по шаси, едно иска още една торба пари да го прекараш през 15 държави, че да може да се регистрира у нас.
                  За сега това всико които съм фърлил по Камаза, заедно с закупуването на рейса за двигателя е под 30, което според не е много скъпо. Та то един стоков 6х4 се продава за 15-20 с кран.

                  Коментар


                  • От: Камаз 6х6

                    Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                    Интересното с големите лесовози е, като намокрят гумите малко, я в речкичка, дере, вада или гльо и им предстои изкачване - картината е доста забавна.
                    Защото не се ползват по предназначение. За в гората си има специализирана техника.

                    Коментар


                    • От: Камаз 6х6

                      Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                      Защото не се ползват по предназначение. За в гората си има специализирана техника.
                      И коя е тази техника различна от руската ?
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Камаз 6х6

                        Е, винаги е имало такава техника и не само руска. Ама цифрите там са други. По същия начин и въпросния Камаз не е мислен да изкарва дърва от гората.

                        Коментар


                        • От: Камаз 6х6

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          И коя е тази техника различна от руската ?
                          Дърводобив има не само в Коми

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Bbg_2014FevrE_snimka_843x562_C20140224_R_C22.jpg
Прегледи:1
Размер:266.8 КБ
ID:5800118

                          Коментар


                          • От: Камаз 6х6

                            Руснаците имат една от най силните дърводобивни индустрии в този свят . Това лъскавото колко струва и после как ще го поддържаш ? Като са единични бройки никой няма да ти държи части и консумативи на склад и всяко елементарно нещо ще го чакаш със седмици .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Камаз 6х6

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              Руснаците имат една от най силните дърводобивни индустрии в този свят .
                              Но и те ползват специализирана техника като показаната на снимката, или техни си еквиваленти в зависимост от конкретните условия.
                              Което обаче не отменя факта, че си правят и камионите по-проходими от западните. Но проходимостта е комплекс от много фактори и винаги едно нещо е за сметка на друго.

                              Иначе за уникалността и цената не знам... В Русия има всякакви модификации дори от завода - двигател Къминс и скорости ZF16.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Камаз 6х6

                                Руснаците са десетилетия назад, дори в толкова ниско технологичен отрасъл.
                                Иначе и за лъскавите трактори важи същото, ама никой не оре с УАЗ и ЗиЛ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X