Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за катапултиране на пътници в самолет

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Система за катапултиране на пътници в самолет

    Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
    ...При случай с всички угаснали двигатели (не са малко), или пожар на борда - те ти типичен пример за идеална ситуация за скачане.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:phase flight.jpg
Прегледи:1
Размер:45.8 КБ
ID:5650873

    Къде точно в горната графика виждаш място за приложение на групово напускане на пасажерите?
    And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

    Коментар


    • #92
      От: Система за катапултиране на пътници в самолет

      Вие упорито не четете уикипедия. Сти'а с тиа индивидуални чадъри бре - ш'туряме чаршаф на цялата подводница.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #93
        От: Система за катапултиране на пътници в самолет

        Въпросния "Еърбъс" е направил 57 000 полета преди този откачалник да го забие в Алпите. Може би щеше да направи още няколко десетки хиляди полета. Та едва ли някой сериозно ще се заеме практически да реши предлаганите в темата варианти МАСОВО в пътническите самолети. За президентските е друго.
        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

        Коментар


        • #94
          От: Система за катапултиране на пътници в самолет

          Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
          Доста мнения изчетох, свързани с катапултите, но ми идва нещо друго наум. Цялата система с катапулта, както написаха колегите по-горе, не е удобна, поради много причини. И това, което ми се върти из главата е следното: хипотетично, ако самолета е разделен на три части и в тези три части са разпределени пътниците, при авария на самолет, която застрашава живота на пътниците, вместо тези части от самолета да се катапултират, няма ли да е по-животоспасяващо да речем просто да се откачат. Да има някакъв механизъм, който вместо да ги изтрелва, то той да ги откачи и да не се получава този ефект, който чупи кости? И след откачането, примерно, самолета си продължава по "курса", а самите части от самолета, които са се откачили, в началото да се движат свободно из въздуха, като примерно на тях има няколко парашута и всеки един от тях се пуска последователно, за да може бавно да намали скоростта. На първо четене нещо такова ми се върти из главата. Не знам, дали разсъждавам правилно, особено след 00:00 вечерта, но това ми хрумна. Не, че ще измисят нещо такова де, но и аз да попитам и да си дам своето мнение.
          Ще е много скъпо за поддръжка и много тежко за носене в едно нещо, което брои всеки грам при все, че тежи тонове. Заради съответната система ще се наложи да се направят компромиси, които по принцип ще направят полета по-опасен... няма смисъл...

          Коментар


          • #95
            От: Система за катапултиране на пътници в самолет

            Не знам колко би оскъпило подобно масово средство като капсула (или няколко) един лайнер още докато се строи, но със сигурност моделът ще стане модерен и търсен.
            Както повечето, съм по-скоро скептичен относно ефективността, но дори на 10 катастрофи, в една да има 10 оцелели, пак е нещо.Аз тъй си говоря - като пътник...
            Уиндуориъра май пръв спомена - кой ще поеме отговорност от евентуалното грешно решение?
            Или разчитаме на компютри, за да няма виновен?Зер не съм чул за осъдена софтуерна компания след авиоинцидент.Ако греша - моля за прошка и поправка.
            Ако можем да стигнем до консенсус в тази тема:
            Може ли да е направи катапулт/капсула/парашути? - Може.
            Ефективни ли ще са? - Ми май не много...
            Е защо все пак не се прави нещо по въпроса? - Ми скъпо, виж точка две...
            Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
            0887/осемпет 66 4осем

            Коментар


            • #96
              От: Система за катапултиране на пътници в самолет

              Дори и в момента двете големи фирми, които правят ЦЕЛИ самолети са на държавна издръжка. Подобни модули поне за сега са красива идея... В момента пътниците искат да ги закарат евтино - това не се връзва с още огромно количество разходи на бройка пътник. Мисля, че е време да оставим глобалните конспирации на страна и да си дадем сметка, че хора по-подготвени и вероятно по-умни от нас не могат да го направят.

              Коментар


              • #97
                От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                Преди 9 години на презокеански полет даваха да мъкнеш два куфара по 32кг, а сега е един от 23кг(говоря за масовия пътник, не за бизнес класа). Ако искаш повече-плащаш. Това само да покаже финансовата цедка.
                От друга страна науката се развива, нови материали, по-леки и по-здрави и т.н.

                Харесва ми модулната идея. Пластмасови контейнери вградени в тялото на самолета. И не е задължително да катапултират, може да катапултира обшивката около тях, опашката или каквото пречи на свободното им отделяне/падане. Натискаш копчето и легото се разглабя. Може да "напомпаш" надуваема обвивка около контейнера за да придаде форма в определен момент. Отделно и че ще смекчи удара със замята, снижи скороста, помогне за плавяемостта и т.н.
                Къде да паднеш не можеш да избераш, нито кога (нощ, буря, зима).

                За да стане това нещо, си трябва изцяло нова концепция за пътнически самолет. Това е огромен инжинерен, дизайнерски и счетоводителски труд( последното е закачка към ширещото се мнение, че счетоводителите са прецакали съвременните автомобили). И не е изключено да се случи. Богатите се страхуват за житота си, а в същото време искат/налага им се да пътуват. Отлива на пасажери може да пронуди авиокомпаниите да потърсят начин за справяне с проблема. Ако има желание, ще има и решение.
                Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                Lexus LS430

                Коментар


                • #98
                  От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                  Най богатите от които нещо зависи пътуват с частните си самолети . А както е известно на всички те си живеят в друг паралелен свят и им дреме за проблемите на обикновените хора .
                  Последно редактирано от sek.1; 30-03-15, 05:20.
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #99
                    От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                    Вие упорито не четете уикипедия. Сти'а с тиа индивидуални чадъри бре - ш'туряме чаршаф на цялата подводница.
                    Зацикли плочата. Бутни малко напред.
                    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                    Коментар


                    • От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                      Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
                      Преди 9 години на презокеански полет даваха да мъкнеш два куфара по 32кг, а сега е един от 23кг(говоря за масовия пътник, не за бизнес класа). Ако искаш повече-плащаш. Това само да покаже финансовата цедка.
                      От друга страна науката се развива, нови материали, по-леки и по-здрави и т.н.

                      Харесва ми модулната идея. Пластмасови контейнери вградени в тялото на самолета. И не е задължително да катапултират, може да катапултира обшивката около тях, опашката или каквото пречи на свободното им отделяне/падане. Натискаш копчето и легото се разглабя. Може да "напомпаш" надуваема обвивка около контейнера за да придаде форма в определен момент. Отделно и че ще смекчи удара със замята, снижи скороста, помогне за плавяемостта и т.н.
                      Къде да паднеш не можеш да избераш, нито кога (нощ, буря, зима).

                      За да стане това нещо, си трябва изцяло нова концепция за пътнически самолет. Това е огромен инжинерен, дизайнерски и счетоводителски труд( последното е закачка към ширещото се мнение, че счетоводителите са прецакали съвременните автомобили). И не е изключено да се случи. Богатите се страхуват за житота си, а в същото време искат/налага им се да пътуват. Отлива на пасажери може да пронуди авиокомпаниите да потърсят начин за справяне с проблема. Ако има желание, ще има и решение.
                      Всъщност тази идея е вече заложена в по-малките джетове. Реално фюзелажа е така направен, че да се разпада навън, което като цяло е доста близко до това, което описваш. Определено нестандартна и интересна идея - на мен ми харесва много повече от тази с изстрелването на отсеци.

                      Коментар


                      • От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                        Отлив на пасажери няма обаче,а и да има то може да засяга Малайзийците и корейците,Германците от Луфтханса са едни от много добрите компании,до скоро нямаха издънка.

                        Ако билета е двойно по вътрешни линии или 30-50% на презокеански то да,ставам им клиент.Ако ми искат тройно и горница то да ме забравят,ще си падам по старо му.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                          За конструкторите на модули/секции или каквото там го наречете

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:c919737a320crosssections.jpg
Прегледи:1
Размер:48.4 КБ
ID:5650879

                          Това е напречното сечение на Боинг 737, Ербъс А320 и на някакъв китайски модел.
                          Отдолу са картинките за големите "автобуси" Еърбъс А380, Боинг 747, 777

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Ecoliner4.jpg
Прегледи:1
Размер:41.4 КБ
ID:5650880


                          Както се вижда на горните картинки, между вътрешната и външната обшивка на кабината за пътниците има едни 30-на см, които са наблъскани с жици, тръби, изолации и какво ли още не. Т.е. не е като да виждам особено място, в което да се натъпче по-здрав корпус, а още по-малко - парашутна система, която да може да спусне безопасно товар от ХХ тона. Руската многокуполна система за десантиране на товар до 14.5 т е от 11 парашута с обща площ 350 кв.м. и в сгънат, готов за употреба вид, изглежда така.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:uy2.png
Прегледи:1
Размер:410.7 КБ
ID:5650881

                          Как ли би изглеждала парашутна система, предназначена за някаква секция от 500-тонния Ербъс 380, който вози над 500 пътници ?!?

                          Общо взето, авиоконструкторите се стремят максимално да оползотворят всеки литър обем и да натъпчат колкото се може повече пътнически места и място за багаж, като при това запазят размерите и теглото на самолета в някакви смислени граници. За да се съберат разните му там футуристични колективни спасителни системи най-вероятно би се наложило доста сериозно да се намали полезният товар на самолета. Желаещите да платят сметката май е по-вероятно да са от сегмента, който и сега може да си позволи вграждане на спасителна капсула в частния джет ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Както се вижда на горните картинки, между вътрешната и външната обшивка на кабината за пътниците има едни 30-на см, които са наблъскани с жици, тръби, изолации и какво ли още не. Т.е. не е като да виждам особено място, в което да се натъпче по-здрав корпус, а още по-малко - парашутна система, която да може да спусне безопасно товар от ХХ тона.
                            ...
                            Как ли би изглеждала парашутна система, предназначена за някаква секция от 500-тонния Ербъс 380, който вози над 500 пътници ?!?
                            Така ще е, докато си мислиш, че се говори просто за модификация на настоящите модели самолети.

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Общо взето, авиоконструкторите се стремят максимално да оползотворят всеки литър обем и да натъпчат колкото се може повече пътнически места и място за багаж, като при това запазят размерите и теглото на самолета в някакви смислени граници. За да се съберат разните му там футуристични колективни спасителни системи най-вероятно би се наложило доста сериозно да се намали полезният товар на самолета. Желаещите да платят сметката май е по-вероятно да са от сегмента, който и сега може да си позволи вграждане на спасителна капсула в частния джет ...
                            Това никой не го оспорва, даже вече се повтаря през 1-2 мнения.
                            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                            Коментар


                            • От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                              Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                              Така ще е, докато си мислиш, че се говори просто за модификация на настоящите модели самолети. ...
                              За модификация изобщо не може да се говори, щото няма как да стане. За настоящите - направо да раздават парашути, щото като гледам, форумът пълен с клавиатурни нинджи и уики командоси, дето скачат от стратосферата за сутрешна гимнастика.

                              А за наново конструирани самолети пак ще важи същото и в крайна сметка ще се получи нещо като, примерно, корпус на 747 с полезен товар на 737 ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                                Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                                Зацикли плочата. Бутни малко напред.
                                Ми нали съм вече образован - прилагам знанията.
                                Освен това, в цялата тази фантасмагория, ако трябва да се изкопа някакво зрънце рационализъм, то това е именно принципа на мерките за колективна защита. Много по-реално е евентуално някога технологията, материалознанието и т. н. да позволят целокупна защита на пътници и екипаж, отколкото десетки отделни персонажи (между които - бебета, инвалиди, жени, старци), в рамките на минути преди полет да бъдат обучавани за парашутисти.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X