Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за катапултиране на пътници в самолет

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Система за катапултиране на пътници в самолет

    Аз като един брутален технически инвалид си мисля следното:
    Не може ли корпуса на самолета да е сегментиран,
    например по десетина човека в кабинки, които в случай на авария
    да се катапултират отзад напред до кабината.
    Остава едно голо шаси и нека се разбива както си иска.

  • #2
    От: Германски Airbus падна в Алпите

    Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
    Аз като един брутален технически инвалид си мисля следното:
    Не може ли корпуса на самолета да е сегментиран,
    например по десетина човека в кабинки, които в случай на авария
    да се катапултират отзад напред до кабината.
    Остава едно голо шаси и нека се разбива както си иска.
    Скъпо.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      От: Германски Airbus падна в Алпите

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Скъпо.
      Освен, дето ще е МНОГО скъпо, пак не би спасило хората при инцидент като този, който се предизвиква от човек в пилотската кабина ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #4
        От: Германски Airbus падна в Алпите

        Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
        Аз като един брутален технически инвалид си мисля следното:
        Не може ли корпуса на самолета да е сегментиран,
        например по десетина човека в кабинки, които в случай на авария
        да се катапултират отзад напред до кабината.
        Остава едно голо шаси и нека се разбива както си иска.
        Всеки килограм допълнително тегло в самолета означава повече изгорено гориво или по малък полезен товар . Това е загуба на пари . Колкото и цинично да е докато авиотранспорта се смята за един от най безопасните и катастрофите са в някакви приемливи граници по евтино е застрахователите да плащат обезщетения от колкото да се инвестират много средства в безопасност .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          Освен, дето ще е МНОГО скъпо, пак не би спасило хората при инцидент като този, който се предизвиква от човек в пилотската кабина ...
          Значи всеки пилот и стюардеса да имат дистанционно
          за задействане на катапултите.
          Дори някой от тях да има психични проблеми и умишлено
          реши да злупотреби с бутона, какво от това.
          Хората се приземяват живи и здрави и това е.

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Всеки килограм допълнително тегло в самолета означава повече изгорено гориво или по малък полезен товар . Това е загуба на пари . Колкото и цинично да е докато авиотранспорта се смята за един от най безопасните и катастрофите са в някакви приемливи граници по евтино е застрахователите да плащат обезщетения от колкото да се инвестират много средства в безопасност .
          Да се напънат и да мислят леки капсули.
          Ади ако беше техническа авария, ще кажем случва се.
          Но един човек да решава съдбата на 150, не е добре.
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 29-03-15, 11:54.

          Коментар


          • #6
            От: Германски Airbus падна в Алпите

            Първоначално публикуван от Майкъл
            Но един човек да решава съдбата на 150, не е добре.
            А автобусите с по 300 пътника какво да ги правим?

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:YoungmanJNP6250G1-537x251.jpg
Прегледи:1
Размер:31.5 КБ
ID:5650714
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #7
              От: Германски Airbus падна в Алпите

              Този автобус не е проблем, защото едва ли може да вдигне повече от 80 км/час, но да си спомним за това:

              http://www.dnevnik.bg/sviat/2013/07/...razsledvan_za/

              За катапултирането:
              Ако има тук боен пилот, който да е правил катапултиране да разкаже това онова. На мен ми е разказвал - това е операция, която изисква дълго обучение и симулации и е много, много опасна. Няма никакъв шанс в гражданската авиация. Даже не е въпрос и на цена, защото няма такава екстра в самолетчета с цена $5-6 милиона на място, което е 10-на пъти по-скъпо от стандартно място в ГА.

              Коментар


              • #8
                От: Германски Airbus падна в Алпите

                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                Този автобус не е проблем, защото едва ли може да вдигне повече от 80 км/час
                Чакай да видим откъде да почна...
                1. Този автобус го дадох за пример, защото е най-големия и събира 300 човека. Идеята беше, че автобусите събират горе-долу толкова, но никой не им мисли катапултни системи.
                2. Според теб 80км/ч е безопасна за сблъсък скорост?
                3. Идеята за капсули, които се изхвърлят зад самолет летящ с 900км/ч изобщо не може да се сравнява с вертикално изхвърляне на човек седнал на седалка с 1400км/ч.
                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                Коментар


                • #9
                  От: Германски Airbus падна в Алпите

                  Автобусите може да не се движат бързо, но могат да къртят мантинели и съвсем безгрижно да скачат от детелини и мостове. Та както казва Кольо, имали желание, има начин. Дано не се стига и до там.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Германски Airbus падна в Алпите

                    Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                    Чакай да видим откъде да почна...
                    1. Този автобус го дадох за пример, защото е най-големия и събира 300 човека. Идеята беше, че автобусите събират горе-долу толкова, но никой не им мисли катапултни системи.
                    2. Според теб 80км/ч е безопасна за сблъсък скорост?
                    3. Идеята за капсули, които се изхвърлят зад самолет летящ с 900км/ч изобщо не може да се сравнява с вертикално изхвърляне на човек седнал на седалка с 1400км/ч.
                    Докато се чудеше, да не беше почвал.
                    2 -> Да, 80 км/час е невероятно безопасна скорост, в сравнение със скоростите на влаковете и самолетите. Иначе ходиш пеша с 4-5км/час и не само, че можеш, ами хиляди хора си причиняват сериозни травми, включително летални, от тази скорост.
                    3 -> Бях останал с впечатление, че си се качвал в пътнически самолет? Бъркам ли?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Германски Airbus падна в Алпите

                      Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                      Докато се чудеше, да не беше почвал.
                      2 -> Да, 80 км/час е невероятно безопасна скорост, в сравнение със скоростите на влаковете и самолетите. Иначе ходиш пеша с 4-5км/час и не само, че можеш, ами хиляди хора си причиняват сериозни травми, включително летални, от тази скорост.
                      3 -> Бях останал с впечатление, че си се качвал в пътнически самолет? Бъркам ли?
                      Искаш ли да те возя с 30-40 км-ч ти да си без колан на предната седалка и аз да набия спирачки, безопасно или ще ми се размажеш на таблото или безопасно ще излезеш пред предното стъкло а ако съм в завой и безопасно си удариш главата в нещо ръбесто и твърдо безопасно ще те четем в секцията с тъмно сиви цветове, според мен.
                      Бъдете живи и здрави!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Германски Airbus падна в Алпите

                        Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                        3 -> Бях останал с впечатление, че си се качвал в пътнически самолет? Бъркам ли?
                        Мда - качвал съм се. Какво общо има с катапултирането?
                        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Германски Airbus падна в Алпите

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          ...Авиотранспорта се смята за един от най безопасните и катастрофите са в някакви приемливи граници по евтино е застрахователите да плащат обезщетения от колкото да се инвестират много средства в безопасност ...
                          Нещо не мога да си представя летателно средство с петнадесет да речем, отделни кабини, като "безопасност". Не и на цена, която би си позволил средностатистическият европеец. Може би защото се е случвало да слизам от самолет в движение не ми е чак дотам развито въображението...
                          And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Германски Airbus падна в Алпите

                            Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
                            Нещо не мога да си представя летателно средство с петнадесет да речем, отделни кабини, като "безопасност". Не и на цена, която би си позволил средностатистическият европеец. Може би защото се е случвало да слизам от самолет в движение не ми е чак дотам развито въображението...
                            Аз пък не мога да си представя че такова летателно средство ще продължи да лети ако скочи едната кабина и се промени геометрията на корпуса, а камо ли пък няколко

                            Коментар


                            • #15
                              От: Германски Airbus падна в Алпите

                              Първоначално публикуван от piron45 Преглед на мнение
                              Аз пък не мога да си представя че такова летателно средство ще продължи да лети ако скочи едната кабина и се промени геометрията на корпуса, а камо ли пък няколко
                              Като не можеш да си представиш - чети:

                              Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                              ... кабинки, които в случай на авария
                              да се катапултират отзад напред до кабината.
                              Остава едно голо шаси и нека се разбива както си иска.
                              Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X