Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система за катапултиране на пътници в самолет

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Германски Airbus падна в Алпите

    Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
    Като не можеш да си представиш - чети:
    А, ми то тва било много лесно:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:tumblr_mqce9sf2es1qzsgg9o1_500.jpg
Прегледи:1
Размер:130.9 КБ
ID:5650744


    само остава конструкторското бюро "Лукас&Спилбърг" да го построи...

    П.С. отклонихме се от темата в посока сайънс фикшън
    And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

    Коментар


    • #17
      От: Германски Airbus падна в Алпите

      Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
      А, ми то тва било много лесно:
      Всъщност това, което е написал Майкъл аз си представях по друг начин - като при товарен самолет да се отваря задната част и оттам да се пускат назад капсулите. Явно оттам ми идва грешката.
      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #18
        От: Германски Airbus падна в Алпите

        Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
        Да се напънат и да мислят леки капсули.
        Ади ако беше техническа авария, ще кажем случва се.
        Но един човек да решава съдбата на 150, не е добре.
        Никой няма да се напъне докато падналите самолети са пренебрежимо малко независимо от причините . Счетоводителите решават кое е изгодно и кое не . Човешкия живот е безценен само на теория иначе застрахователите отдавна са го оценили . И този паднал самолет е в предвидените разходи .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          От: Германски Airbus падна в Алпите

          При катапултиране претоварванията са от порядъка на 12-14 G. 80 килограмов човек става 1000 /хиляда/ килограма. За части от секундата, но то стига.
          Стига за-
          1. Повечето дебелаци ще са със счупени гръбнаци /и рима има!/.
          2. Всички не облегнали се плътно назад в седалките ще са със счупени вратове.
          3. Малките деца и бебетата ще изпопадат- седалките не са направени за тях.
          4. Ако самолета лети на висок ешалон- или ще има задушени или измръзнали. Или и двете.
          5. Повечето възрастни хора няма да устискат. Тоест организма им де.
          6. Хора с астма, предишни инфаркти, разни разнообразни болежки- и те са фира.
          7. ...
          8. ...

          Не напразно катапултирал пилот, в повечето случаи, го тръшват на носилката като пристигне линейката. Я да се преброим колко сме от категориите "дава фира". Че то остана ли някой друг?
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #20
            От: Германски Airbus падна в Алпите

            При катапултиране претоварванията са от порядъка на 12-14 G.
            Обаче това са стойности при свръхзвуковите може би!

            При аварирал самолет, хем пада на по-ниско, хем скоростта му ще е около 500км.ч.

            Коментар


            • #21
              От: Германски Airbus падна в Алпите

              Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
              Обаче това са стойности при свръхзвуковите може би!

              При аварирал самолет, хем пада на по-ниско, хем скоростта му ще е около 500км.ч.
              Това са стойности "стоиш на пистата и дърпаш ръчката на катапулта".

              500 километра в час. Само? При 500 километра в час, разлетелите се джуджавки /молив да речем, или червило, или.../ стават на куршуми. В боен самолет няма много червила. И визьора /стъклото на каската/ пада автоматично при претоварването. Да не казвам, че и височинния костюм помпи до 6 атмосфери за да не чупиш кокали. Аз каска нямам, на жена ми прашките не стават за помпане, децата ни няма да оцелеят претоварването и моливите.

              Аз спирам с идеите за цивилни катапулти. Не е тема за вицове все пак.
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #22
                От: Германски Airbus падна в Алпите

                Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                Обаче това са стойности при свръхзвуковите може би!

                При аварирал самолет, хем пада на по-ниско, хем скоростта му ще е около 500км.ч.
                Това е скоростта с която те изстрелва пирозаряда под седалката независимо дали си в полет или на земята . От едни 35 -40 години катапултните кресла са с параметри 0/0 на теория безопасно можеш да напуснеш самолета при нулева скорост и височина но ускорението си е същото . Неподготвен човек дори и в перфектна физическа форма едва ли би го издържал . То дори и един обикновен скок с парашут от сравнително ниска височина за неподготвен човек най вероятно ще е фатален .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #23
                  От: Германски Airbus падна в Алпите

                  Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                  Обаче това са стойности при свръхзвуковите може би!

                  При аварирал самолет, хем пада на по-ниско, хем скоростта му ще е около 500км.ч.
                  Натоварването при катапултиране е от изстрелването на самата седалка/модул които изстрелват пилота далеч от самолета. Дори при пътнически модули някакво ежектиране в някаква посока все ще трябва да има.

                  Прочее пътнически самолет с аварийни модули не е невъзможно да се направи. Достатъчно е единствено пътника (не авиокомпанията, пътника) да се съгласи с автоматично минимум удвояване на цените на всички превози, еколозите да се съгласят с покачване на относителния разход на гориво и съответно на замърсяването с едно поне 25% (защото с поне толкова по-малко пътници ще могат да носят новите самолети и съответно ще трябват повече полети), и ей такива детайли.

                  Отделен остава въпроса за понятията "капитан" и "пътници", за водещата роля на екипажа в опитите да опазят пътниците си (зер няма гаранция че във всеки ежектиран модул ще има член на екипажа), и прочее дреболии.

                  Естествено, няма проблем някой авиопроизводител да пробва именно този екзотичен начин да се докара до фалит.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #24
                    От: Германски Airbus падна в Алпите

                    Аз пак да си кажа - сигурно защото съм по тъп, ама тази патентованата схема изобщо не мога да си я представя. Не знам колко здраво дъно трябва да се направи, за да издържи заряда и да изстреля такава капсула вертикално. Моето виждане като цяло от идеята на Майкъл беше, да се отвори задната част на самолета (май се повтарям) и оттам да се пускат капсулите една по една. При 800км/ч и при положение, че капсулите се движат със скоростта на самолета при отделянето, натоварването ще е малко - колкото от началното забавяне от съпротивлението на въздуха. Аз ли си го представям прекалено елементарно или ми липсва инженерна мисъл, ама по никакъв начин не си го представям като катапулт на изтребител (май пак се повтарям).
                    Това на теория. На практика никой няма да инвестира пари да подмени целия авиопарк, нито пък ще инвестира такива в новите проекти, поради, както беше обяснено, изключително малкия брой инциденти, а и както Гоблина каза, двойното (според мен доста повече) поскъпване на цената на полетите.
                    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Германски Airbus падна в Алпите

                      Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                      натоварването ще е малко - колкото от началното забавяне от съпротивлението на въздуха.
                      ...т.е. като удар в скала, освен ако самите капсули нямат форма доста близка до самолетната.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                        Като стана дума за тези катапулти,
                        сега ми кажете дали е истина, капсулата на Самолет №1 на Щатите,
                        или е плод на художествена измислица.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Германски Airbus падна в Алпите

                          Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                          Аз пак да си кажа - сигурно защото съм по тъп, ама тази патентованата схема изобщо не мога да си я представя. Не знам колко здраво дъно трябва да се направи, за да издържи заряда и да изстреля такава капсула вертикално. Моето виждане като цяло от идеята на Майкъл беше, да се отвори задната част на самолета (май се повтарям) и оттам да се пускат капсулите една по една. При 800км/ч и при положение, че капсулите се движат със скоростта на самолета при отделянето, натоварването ще е малко - колкото от началното забавяне от съпротивлението на въздуха. Аз ли си го представям прекалено елементарно или ми липсва инженерна мисъл, ама по никакъв начин не си го представям като катапулт на изтребител (май пак се повтарям).
                          Това на теория. На практика никой няма да инвестира пари да подмени целия авиопарк, нито пък ще инвестира такива в новите проекти, поради, както беше обяснено, изключително малкия брой инциденти, а и както Гоблина каза, двойното (според мен доста повече) поскъпване на цената на полетите.
                          Разсъждаваш абсолютно правилно. Ако могат да се изсулват назад не виждам какъв е проблема. Парашуче с площ 1м2 показал се през задника ще издърпа капсулата безгрижно и без никакви ударни натоварвания. Особенно ако капсулата е с подходяща форма( но това отнема още повече място). После се отваря втори и след още 15 секунди трети парашут. И всички са щастливи. Ама скъпо. Сиреч-няма да го бъде скоро. В Еър форс 1 има таквоз нящо, но там има кой да плаща.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Германски Airbus падна в Алпите

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            ...т.е. като удар в скала, освен ако самите капсули нямат форма доста близка до самолетната.
                            Чак пък толкова. Това да не е вода. А и какво пречи да ги направят леко аеродинамични... пак пари
                            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                              Първоначално публикуван от Майкъл Преглед на мнение
                              Като стана дума за тези катапулти,
                              сега ми кажете дали е истина, капсулата на Самолет №1 на Щатите,
                              или е плод на художествена измислица.
                              Скоро гледах филмче на Нешънал Джиографик и там се отричаше да има такава капсула.
                              https://www.youtube.com/watch?v=X1Ff2mX9-nA
                              Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

                              Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Система за катапултиране на пътници в самолет

                                Лъжат негодниците.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X