Може да имат останали нови части някакви които не им вьршат работа,смяна на седалка примерно не те огрява като му трябва и мотор ма седалката я имаш и .........кой даваедни пари вместо да си я яхам в склада.
Това ммммм в смелите ми мечти,но и колко да са смели и крьпка на крьпката и с такива фифели авиация не се гради или подьржа и това го знае всяко хлапе как казваше ония.
Всьщност има ли страна в света която да има летящи 29ки с части за тях и която без да им се нацупят Руснаците могат да захранват части за тия самолети.......ми НЕ,НЯМА и няма как да има та от тук крьпка от там друга ок за 2-3 самолета за година или 2,а до тогава цакам цудо цудо ццц
Поляците се оправят някак си и без завода производител .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Ние сме на ниво в което трябва да почне да се гради,че нищо не остана или айде малкото останало става колко за парад ако не рьми.Аз не казвам,че е кофти да си купиш нормални части на нормални пари па ако ще от Уганда да е,но тук уж си подаваме в темата Българските ВВС които в момента официално гледат жално как други им пазят небето та ако сега не е време за градене то не виждам кога ще е.
Остатьчен ресурс на кое,колко летят от нашите?АЗ поне това не мога да го нарека Българските ВВС,мога да го нарека мммммм наще тримата от запаса или крьпка до крьпка.
Поляците са друга бира и сме го разисквали - колко имат купени едно време,колко са имали,колко от тях са разкостени за части,какво могат да произвеждат и какво не.........а и не разчитат само на тия та тяхното не е нашето положение.
Всьщност има ли страна в света която да има летящи 29ки с части за тях и която без да им се нацупят Руснаците могат да захранват части за тия самолети...
Индия, Иран, Бангладеш, Сирия и други подобни, Белорусия, Казахстан и другите бивши, с които са добре, с някои условности и Сърбия.
А Украйна може и да не е в състояние да поддържа безпроблемно тези самолети като цяло (еле па всичките си), но това съвсем не значи, че е невъзможно да има определени части в големи количества.
Индия, Иран, Бангладеш, Сирия и други подобни, Белорусия, Казахстан и другите бивши, с които са добре, с някои условности и Сърбия.
А Украйна може и да не е в състояние да поддържа безпроблемно тези самолети като цяло (еле па всичките си), но това съвсем не значи, че е невъзможно да има определени части в големи количества.
Тия могат да продават части без да имат проблем с Руснаците?Под захранват това имах в предвид,не да си ги купуват от тях.
Ясно е че до смяна на "парадигмата" МиГ-ове у нас няма да се придобиват и даже няма да се поддържат дългосрочно. Това което се обсъжда е закърпване.
Като големите форумни джипостроители - тунинг, мунинг, лифт, усилване, наджипване... па накрая напомпа гумите на голфарата и сложи акумулатора да се зарежда, че утре трябва с нещо да се иде на работа.
То в България наскоро намериха някви двигатели, останали незнайно от къде на дедо в сламата, та какво да говорим за Украйна. Там ако се разтърсят сигурно и ядрени ракети ще намерят за подходяща сума.
Не забравяйте че на територията на Украйна е конструкторското бюро и заводите Антонов които произвеждаха и в момента експлоатират най големите в света транспортни самолети АН 124 и АН 225 .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Че причината за това е прекъсването на производствено-техническите отношения с Русия, си е собствена трактовка на Блиц. Причината е, че няма пазар (като основен такъв, наистина е Русия). Инак, Антонов са си напълно в състояние да произвеждат.
Те и поляците нямaт проблем ,щом имaт aвиобaзa зa ремонт и производство нa нa aнглийскa aвиотехникa,включително двигaтели .Със сигурност си имaт и aнглийски aвиоспециaлисти ,фaкт който въобще не е зa пренебрегвaне.Кaто нищо могaт дa си грейднaт квото си искaт,a някои ще червенеят от яд и безпомощност ,но до време щото и поляците нямa дa държaт МиГове дълго.
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар