Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Ф 16 е принципно различен от МиГ 29 и СУ 50 . Един спрямо 2 двигателя . От там и доста по различни полетни характеристики .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
      Ф35 вече има 10 год. откакто фръкна. Има и базирани в ЕС, дали не е интегриран, а е само показуха?

      Поколение 6 ако постигне целите си,ще направи маневреността при близък бой напълно излишна инвестиция.
      Братушките изостават тотално.
      Като Ф-35 е 5-то поколение МЦИ и е хвръкнал преди 10 год. би ли ми написал за кои видове мисии е оперативно готов и колко от тези видове мисии са и имат нещо общо с многофункционалността, която е един от основните и отличаващите го от 4-то поколение МЦИ белези?

      Маневреността дава голямо предимство включително и при средния и далечен въздушен бой, но това е една друга тема, за която ти със сигурност не си подготвен.

      Лек.
      Последно редактирано от petyo413; 20-04-17, 09:07.

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        За сравненията във възможностите на Ф-16 и МиГ-29:

        Има един официален сайт на Ф-16, та той доста добре и подробно описва какви оръжия, колко на брой и системи за откриване и насочване е имал самолета и развитието им във времето. Информацията там се разминава доста с написаното тук.

        Кога точно Ф-15, който е с доста по-добри възможности от Ф-16 получава системата fly-by-wire на борда си, че нещо не си спомням.

        Лек.

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          По мое мнение в момента няма армия, която да осигури или да създаде оптимална работна среда, в която самолет 5-то поколение, който и да е той, да покаже максималните си способности. Или : за да бъдат задоволени рекламираните способности на 5-то поколение и то наистина да има висока ефективност на бойното поле както е замислено, засега , според мен, никой не може да му осигури изискуемите ресурси.

          Лек!

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            petyo413, Като по-запознат, за мен щеше да е интересно мнението ти, защо братушките чак сега започват да вкарват оптика в Т50.
            Това е факт изненада за мен и говори, че целия им проект е започнат като показуха. (дай смислен аргумент да проектираш пок.5 с медни жици в 21-ви век)
            байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
            Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
            Суперспам - спама на суперите

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
              Кога точно Ф-15, който е с доста по-добри възможности от Ф-16 получава системата fly-by-wire на борда си, че нещо не си спомням.
              F15 е конструиран и приет на въоръжение преди, а не след F16.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                petyo413, Като по-запознат, за мен щеше да е интересно мнението ти, защо братушките чак сега започват да вкарват оптика в Т50.
                Това е факт изненада за мен и говори, че целия им проект е започнат като показуха. (дай смислен аргумент да проектираш пок.5 с медни жици в 21-ви век)
                Не съм много сигурен, че разбирам какво имаш в предвид с това, че чак сега вкарват оптика в ПАК-ФА. Но ако това означава, че едва сега започват да качват оптиката на опитните образци и стартират развойни дейности чак сега с нея, мнението ми е следното: те проблеми с оптико-прицелните системи или комплекси нямат или не чак толкова големи, защото имат достатъчно опит и традиции в тази насока. По интересно ми е и си мисля , че имат и ще имат доста проблеми с двигателите, защото те трябва да отговарят на доста противоречиви изисквания. Даже разработват така нареченият втори транш или както и там да го наричат, може би втори тип двигатели. Производителите дори твърдят, че са и ще са съвсем различни двигатели, с които Т-50 щял да постъпи на въоръжение.
                Също така си мисля , че имат и ще имат проблеми с радара.
                Мисля, че в момента имат проблеми с това как да изстрелят оръжие от вътрешните отсеци или как да осигурят безпроблемното му отделяне от носителя и проблема е по-сериозен как да стане това не при хоризонтален полет , а при сериозни еволюции и то при знакопроменливи нормални претоварвания.
                И те си мисля, че залитнаха прекалено много и отделиха доста пари за развойни дейности за така наречения "стелт режим", а изостанаха или изоставиха други -по -горните насоки.
                Ако наистина използват медни жици в експериментални или опитни образци то това не е титаничен проблем. По-важното е какво ще има в модела , приет на въоръжение. То да ти работят надеждно ТРД-та в този доста широк височинно-скоростен диапазон , в който режима на полета може да е най-разнообразен и драстично променлив и като едновременно прибавиш използването на ракетно и артилерийско въоръжение и непосредственото му влияние в/у работата на въпросните ТРД-та. Надеждно и добре да се справят бордните системи за откриване, целе-указване и спрегнатостта им с оръжието на борда и други системи извън борда- било то със земно, морско или пък въздушно базиране. Да имаш добри средства за осигуряване живота и здравето и спасяването на екипажа при екстремални условия. Да имаш коректно разработена добра тактика за използването на самолета и сполучливи учебни програми и документация. Развойните дейност по всички тези неща ако са ти сполучливи и наред, то едните медни жици да останат. Това им е най-малкия проблем според мен.

                Лека!

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                  ...оптико-прицелните системи или комплекси...
                  Доколкото мога да се ориентирам, въпросът е за оптични кабели, в контрапункт на метални/медни. Доколкото се ориентирам - нали. Защото аз лично не съм запознат с никаква информация за евентуалното прилагане на оптични кабели в авиацията.
                  Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Гледах клипове с Т-50 и руснаците се хвалеха че в него прилагат оптични кабели за връзка м/у компонентите. Със сигурност са тествали в други Су-та преди да сложят такова нещо. За нас пишештите това ни струва задължително заради защитеност, бързина и обем на трансфер и др. ама за конструкторите по друг начин стоят нещата. Може да е от изоставане в областа, но може и да е от друго.

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                      ..
                      Ако наистина използват медни жици в експериментални или опитни образци то това не е титаничен проблем. ..
                      Само дето ако се ползват жици, веднага става ясно че имаш в пъти по-бавна комуникация.
                      2. Излъчванията от жиците са добре дошли за пасивните радари (стелта колко ще е истински)
                      3. При тези скорости, с жиците има още един проблем, а именно генерацията в тях на ток от земното поле (в полет дори 100% да им дръпнеш шалтера те пак ще излъчват нещо,което трябва да екранираш/шунтираш мислиш)
                      4. Теглото им сравнено с оптичните кабели.

                      Накратко:
                      Медни/сребърни/метални жици за комуникация в стелт изтребител пок.5 в 21 век е оксиморон. Затова вече смятам, че Т50 е поредната показуха.
                      байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                      Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                      Суперспам - спама на суперите

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Едва ли нещата са толкова опростени... И едва ли оптиката е толкова необходима за 5-то поколение... Какво крайно изделие би използвало директно сигнала по оптиката? Ами май няма такова оптично - ще трябва в двата края да имаш комплект преобразуватели към жица, които като цена няма да са съпоставими с алтернативната жица между изделията, а като възможност за сбой - навярно ще я превъзхождат многократно... Изтребителя е достатъчно компактно изделие, в което няма чак толкова дълги линии, където би имала съществено превъзходство оптиката.
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Тези кадри от МАКС 2017 ме карат да мисля, че машината представена на салона няма да е серийната.



                          За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                          0878 79 20 61 Борис

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Скоро серийно производство няма да има.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                              Скоро серийно производство няма да има.
                              Как бе!? Ей сега дядя Путя ще тропне по масата и до 2020-та ще са изкарали 60 броя!
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                                По мое мнение в момента няма армия, която да осигури или да създаде оптимална работна среда, в която самолет 5-то поколение, който и да е той, да покаже максималните си способности. Или : за да бъдат задоволени рекламираните способности на 5-то поколение и то наистина да има висока ефективност на бойното поле както е замислено, засега , според мен, никой не може да му осигури изискуемите ресурси.

                                Лек!
                                Да си обърнал внимание на вече произведената бройка f-35 и Ф-22, ако си пропуснал новините, страните от ЕС с F-35 ги събират заедно в отделно формирование. По този начин много бързо биха се интегрили с американски машини и Най-вече суперкомпютърен команден център. Някой хора много внимателно са следили ред флага и си вадят изводите.


                                Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                                Не съм много сигурен, че разбирам какво имаш в предвид с това, че чак сега вкарват оптика в ПАК-ФА. Но ако това означава, че едва сега започват да качват оптиката на опитните образци и стартират развойни дейности чак сега с нея, мнението ми е следното: те проблеми с оптико-прицелните системи или комплекси нямат или не чак толкова големи, защото имат достатъчно опит и традиции в тази насока. По интересно ми е и си мисля , че имат и ще имат доста проблеми с двигателите, защото те трябва да отговарят на доста противоречиви изисквания. Даже разработват така нареченият втори транш или както и там да го наричат, може би втори тип двигатели. Производителите дори твърдят, че са и ще са съвсем различни двигатели, с които Т-50 щял да постъпи на въоръжение.
                                !
                                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                                Скоро серийно производство няма да има.
                                Почвам да се забавлявам искрено- след толкова години и похарчени пари за разработката му сега започват отначало с двигатели електроника .... С това темпо , адано ама надали

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X