Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Някои руски военни експерти твърдят, че ПАК ФА е развойна платформа, на която се отработват определени модули и системи, които да бъдат вложени в далеч по-евтиното и серийно производство, например в СУ-35С или СУ-30СМ (че дори и в МиГ-35). Не знам дали е така, но в това мнение има много сериозна логика. На практика потенциалните технически опоненти (горецитираните f-22 и f-35) не са непосредствена заплаха от техническа гледна точка. Сигурно знаете за миналогодишната история с един f-22 над Сирия. Ако не сте я чували - да ви я разкажа накрактко. Пилот от ВВС на САЩ излиза на патрулен полет с f-22 от Йордания. След около 35-40 минути прехваща два сирийски СУ-24, които се връщат към базата си. Пилота решава (а може би и от базата са му наредили) да ги проследи заставайки им в задната полусфера на около 300 метра (нали е невидим). След като СУ наближават летището f-22 прави вираж и се прибира в базата си в Йордания. На базата го посрещат като герой и даже определени специализирани медии описват случката с апломб. Дори пилотът обяснява пред медиите, че е очаквал всеки момент да получи заповед да ги свали с ракети (с каквито той е разполагал). Радостта им трае около 3-4 седмици, когато от една от израелските служби им казват, че всъщност нещата стоят по мааалко по-различен начин. Всъщност сирийците и руснаците са поставили класически капан на f-22. Преследвайки СУ-24 те са го превели през едно радиолокационно поле на руснаците, които са му свалили целия радиолокационен профил във всички ракурси. И репликата на офицера от Израел е била: "Добре, че не е получил заповед да ги свали, че увлечен в преследването пилотът на f-22 не е забелязал в своята задна полусфера на около 300 метра над него един СУ-35С, който е дебнел ако има атака към сирийските СУ да отвърне на огъня"... А както е известно израелците знаят какво говорят.
    Та да се върна на ПАК ФА. Според мен ако руснаците въобще решат да го вкарат в производство то ще е единствено за да се изфукат. На практика - въобще не им е нужен.
    Когато опознаеш живота - няма закъде да бързаш...

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Факатапаката ще е поредната идея с немалък потенциал, която ще остане в историята като интересен, екзотичен напън (подобно например прословутата "Сотка", или Ту 154), защото поради комплексна, ресурсна недостатъчност, би могла да получи смислена реализация, единствено в една далечна перспектива, когато ще е безнадеждно остаряла..
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
        Почвам да се забавлявам искрено- след толкова години и похарчени пари за разработката му сега започват отначало с двигатели електроника ....
        Това го обсъждахме в началото на годината - че в момента ПАК-ФА лети със стари двигатели, докато полетните изпитания на авангардния нов двигател се отложи от началото, към края на тази година... И съвсем не става въпрос за 'започване отначало с двигатели'... Двигателят бе започнат преди доста време, просто планерът стана по-бързо...
        Иначе вече се вижда, че хвърка много по-уверено - поне на демонстрацията няма нищо общо с демонстрацията на Ф-35...

        Е да, все още не го 'пържат' така както СУ-35 цата, но все пак си лети перфектно...


        П.С. Точно на МАКС ПАК-ФА е получил потвърждение за успешно приключила първа фаза на тестовете, с препоръка да бъде поръчана първата серия от изтребителя... Т.е. всичко си върви стъпка по стъпка...
        Последно редактирано от slowtraveler; 25-07-17, 11:58.
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          Имало едно време , в едно царство зад девет планини
          Първоначално публикуван от CAESAR Преглед на мнение
          Сигурно знаете за миналогодишната история с един f-22 над Сирия. Ако не сте я чували - да ви я разкажа накрактко. Пилот от ВВС на САЩ излиза на патрулен полет с f-22 от Йордания. След около 35-40 минути прехваща два сирийски СУ-24, които се връщат към базата си. Пилота решава (а може би и от базата са му наредили) да ги проследи заставайки им в задната полусфера на около 300 метра (нали е невидим). След като СУ наближават летището f-22 прави вираж и се прибира в базата си в Йордания. На базата го посрещат като герой и даже определени специализирани медии описват случката с апломб. Дори пилотът обяснява пред медиите, че е очаквал всеки момент да получи заповед да ги свали с ракети (с каквито той е разполагал). Радостта им трае около 3-4 седмици, когато от една от израелските служби им казват, че всъщност нещата стоят по мааалко по-различен начин. Всъщност сирийците и руснаците са поставили класически капан на f-22. Преследвайки СУ-24 те са го превели през едно радиолокационно поле на руснаците, които са му свалили целия радиолокационен профил във всички ракурси. И репликата на офицера от Израел е била: "Добре, че не е получил заповед да ги свали, че увлечен в преследването пилотът на f-22 не е забелязал в своята задна полусфера на около 300 метра над него един СУ-35С, който е дебнел ако има атака към сирийските СУ да отвърне на огъня"... .
          И заживели мирно и щасливо

          Сериозно Су-35 срещу Ф-22, пък и се скрил

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          Това го обсъждахме в началото на годината - че в момента ПАК-ФА лети със стари двигатели, докато полетните изпитания на авангардния нов двигател се отложи от началото, към края на тази година... И съвсем не става въпрос за 'започване отначало с двигатели'... Двигателят бе започнат преди доста време, просто планерът стана по-бързо...
          .. Т.е. всичко си върви стъпка по стъпка...
          Правилно с хубавите работи не се бърза.
          Стъпка по стъпка... Интересното е че китайците вече направиха двигател (имаше малък шпионски скандал) и имат 5 поколение
          Последно редактирано от biol; 25-07-17, 14:46.

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
            Факатапаката ще е поредната идея с немалък потенциал, която ще остане в историята като интересен, екзотичен напън (подобно например прословутата "Сотка", или Ту 154), защото поради комплексна, ресурсна недостатъчност, би могла да получи смислена реализация, единствено в една далечна перспектива, когато ще е безнадеждно остаряла..
            Сигурно поради липса на ресурси ВКС не спира да поръчва Су-30/34/35, та и тия дни си поръчаха 20 новички МиГ-35, пак поради липса на ресурси за по малко от година възстановиха линията за производство на Ту-160 и първия планер останал от съветско време е на етап окончателно сглобяване. Явно ресурсите за Т-50 са други, нищо че летят 9 прототипа, още 2 ще са готови до края на тая година които са и последните предсерийни, след тях понеже вече вида на самолета е уточнен е поръчана партия от първите 12 серийни които ще са с стария двигател, срока за доставка е края на 2019. Снимките по горе за които колегата пита са на петия прототип, само той е бил разрешен за снимане на МАКС-а летателните демонстрации са правени от 8-и и 9-и прототипи, които са с окончателния вид който ще влезе в серия и имаше промени точно в тая част на предните плоскости.

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Как бе!? Ей сега дядя Путя ще тропне по масата и до 2020-та ще са изкарали 60 броя!
              "согласно заявлению премьер-министра России В.В.П (29.01.2010 г.) первая партия из 10 И-21 / ПАК ФА поступит на вооружение ВВС России в 2013 г. в Центр боевого применения в Липецке, а полномасштабное поступление самолета в ВВС начнется в 2015 г. "
              Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
              .. летателните демонстрации са правени от 8-и и 9-и прототипи(б.а 2017г.), които са с окончателния вид който ще влезе в серия и имаше промени точно в тая част на предните плоскости.
              Импортозамещение ли, санкции ли
              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
              Суперспам - спама на суперите

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Че какво общо имат санкциите с конструктивни изменения? Нали затова досега вървяха полетните изпитания - да се види дали нещо работи добре или не...
                Все едно да кажеш, че санкциите влияят във Формула 1, та затова на всяко състезание се появява я ново крилце, я махат някоя 'маймунска пейка'
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Материали разни, чипове на които е разчитано Другата версия е показуха (знаят си, че по-добра технология от 35-те нямат), поръчките на МО го потвърждават.

                  пп
                  близките планове показват изумителна нискотехнологичност и бързане (за >1М нефорсажен )
                  байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                  Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                  Суперспам - спама на суперите

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                    Материали разни, чипове на които е разчитано Другата версия е показуха (знаят си, че по-добра технология от 35-те нямат), поръчките на МО го потвърждават.

                    пп
                    близките планове показват изумителна нискотехнологичност и бързане (за >1М нефорсажен )
                    Пак да напиша че близките планове са на един от първите прототипи, на които са отработвани доста промени. Деветия прототип е приет за еталон за първата серия,близки снимки на бордове 8 и 9 са категорично забранени.

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от CAESAR Преглед на мнение
                      Някои руски военни експерти твърдят, че ПАК ФА е развойна платформа, на която се отработват определени модули и системи, които да бъдат вложени в далеч по-евтиното и серийно производство, например в СУ-35С или СУ-30СМ (че дори и в МиГ-35). Не знам дали е така, но в това мнение има много сериозна логика. На практика потенциалните технически опоненти (горецитираните f-22 и f-35) не са непосредствена заплаха от техническа гледна точка. Сигурно знаете за миналогодишната история с един f-22 над Сирия. Ако не сте я чували - да ви я разкажа накрактко. Пилот от ВВС на САЩ излиза на патрулен полет с f-22 от Йордания. След около 35-40 минути прехваща два сирийски СУ-24, които се връщат към базата си. Пилота решава (а може би и от базата са му наредили) да ги проследи заставайки им в задната полусфера на около 300 метра (нали е невидим). След като СУ наближават летището f-22 прави вираж и се прибира в базата си в Йордания. На базата го посрещат като герой и даже определени специализирани медии описват случката с апломб. Дори пилотът обяснява пред медиите, че е очаквал всеки момент да получи заповед да ги свали с ракети (с каквито той е разполагал). Радостта им трае около 3-4 седмици, когато от една от израелските служби им казват, че всъщност нещата стоят по мааалко по-различен начин. Всъщност сирийците и руснаците са поставили класически капан на f-22. Преследвайки СУ-24 те са го превели през едно радиолокационно поле на руснаците, които са му свалили целия радиолокационен профил във всички ракурси. И репликата на офицера от Израел е била: "Добре, че не е получил заповед да ги свали, че увлечен в преследването пилотът на f-22 не е забелязал в своята задна полусфера на около 300 метра над него един СУ-35С, който е дебнел ако има атака към сирийските СУ да отвърне на огъня"... А както е известно израелците знаят какво говорят.
                      Та да се върна на ПАК ФА. Според мен ако руснаците въобще решат да го вкарат в производство то ще е единствено за да се изфукат. На практика - въобще не им е нужен.

                      Дон Педро говори на едро! Това за руснаците де, ти само им вярваш. На приспивните им песнички отдавна съм се наситил, мноо време са ми ги думали, обикновено истината там е в единички проценти.
                      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                        Дон Педро говори на едро! Това за руснаците де, ти само им вярваш. На приспивните им песнички отдавна съм се наситил, мноо време са ми ги думали, обикновено истината там е в единички проценти.
                        Един малък детайл - информацията е от офицер от израелските служби, а не от Русия. Мога и името да ти дам.
                        Когато опознаеш живота - няма закъде да бързаш...

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Първоначално публикуван от CAESAR Преглед на мнение
                          Един малък детайл - информацията е от офицер от израелските служби, а не от Русия. Мога и името да ти дам.
                          Срещу такова доказателство какво да се каже.
                          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                            Пак да напиша че близките планове са на един от първите прототипи, на които са отработвани доста промени. Деветия прототип е приет за еталон за първата серия,близки снимки на бордове 8 и 9 са категорично забранени.
                            Браво , ашкусун , форума е голяма сила. Запрещен, но тук си имаме хора който имат допуск. Не е шега работа


                            Първоначално публикуван от CAESAR Преглед на мнение
                            Един малък детайл - информацията е от офицер от израелските служби, а не от Русия. Мога и името да ти дам.
                            Голяма работа са израелските тайни служби. Всичко знаят, Ф-22 е спрян от производство преди години. Американците сами са публикували отдавна радарните характеристики, има ги свободно в интернет, но те руснаците не могат да го ползват пък и е на чужд език, така че са чакали в Сирия да ги снемат. Както се казва на вълка врата е дебел защото сам си върши работата.

                            А забравих, американците от години наобикалят руските граници с него, да тестват как ще реагират ПВО. Беше в Румъния, в Литва - на 600км от Москва

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              To и Rover не просто го спряха от производство, но и заличиха марката, но това не пречи пред блока да има два и коншиите да си ги ползват всеки ден...

                              Изпратено от моят SM-T705 с помощта на Tapatalk
                              Когато опознаеш живота - няма закъде да бързаш...

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Израелецът да не се казва Рабинович? Интересно как самолет еле пък военен ще мине през радиолокационно поле и няма да писне някой от датчиците показващи че го облъчват.Къде е бил вторият F-22,те май сега и гаргите не летят по една.И най-ми е интересно къде е бил AWACS-а?Американците без него и в клозета не ходят.Това ми прилича на поредната руска партенка за безаналоговата им техника.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X