Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотоделта с ETZ-251

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Мотоделта с ETZ-251

    Отзад напред:
    Колесника от снимката ще го демонтирам. Вече е монтиран ама ми изглежда куцо нещо.
    Паля от винта. В началото много ме притесняваше това, сега като че ли посвикнах. Все си мисля да сложа некаква пищялка да пищи когато е на контакт, да не остана и без ръце като превъртам.
    ЕТЗ-то тегли много яко. А и един пилот, който го е карал преди 2 години ми каза, че си лети много добре тази делта. Той е доста по-тежък от мен. В момента мотора си работи перфектно и на ниски. Беше много високо нивото на бензина.
    Аз ако ще правя цялата количка - нема да ми достигнат неколко сезона пак Предпочитам да потегна тази. И аз си мисля, че е по-скоро посукано нещо, отколкото конструктивен проблем.
    А защо си така негативно настроен за течният метал? лепят се кардани дори с него И как е захваната стоманената втулка към дурала? гореща преса?!?! Аз бих я хванал със скоба и на по-голяма дължина, ама то вече е направено.

    Коментар


    • #32
      От: Мотоделта с ETZ-251

      Тва е голямо предизвикателство и аз бих желал да опитам Къде мога да се повозя малко и колко струва една такава машинка ..? Като цяло твойта изглежда добре, но малко ме плашат теловете с които е връзван двигателя ВНИМАВАИ!!

      Коментар


      • #33
        От: Мотоделта с ETZ-251

        Не прави никакви компромиси! Представи си 60-80 км/ч (това крило ми се вижда бързо) скорост на кацане и някоя дупчава поляна! Може да се пребиеш като нищо!

        Коментар


        • #34
          От: Мотоделта с ETZ-251

          Като се замисля маи само такова нещо не съм карал,..........кога ли стане това??????? Успех колега и наистина без никакви компромиси

          Коментар


          • #35
            От: Мотоделта с ETZ-251

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:2
Размер:70.6 КБ
ID:5213973 това крило съм взел а количката е една и съща и на двете снимки. аз предпочитам бавно крило, изглежда ми по-сигурно. А и заради законовите ограничения за индивидуално въздухоплавателно средство. За теловете по мотора - те са допълнителни осигуровки да не попадне някой чарк във витлото или на некой на главата. Компромис че ще има е ясно - иначе машината трябваше да е нова, облетяна, и аз да имам поне 20 часа. ама поне мисля да не са съвсем простотии. една мотоделта видях в англия за 850 лири, изглежда много по-добре от моята, утре ще добавя линка. там карали бързи делти заради вятъра. 100-120 при кацане- тва ми звучи ужасно и дори не вервам. ега ти и начинаещият!

            Коментар


            • #36
              От: Мотоделта с ETZ-251

              Първоначално публикуван от eVo6 Преглед на мнение
              Тва е голямо предизвикателство и аз бих желал да опитам Къде мога да се повозя малко и колко струва една такава машинка ..? Като цяло твойта изглежда добре, но малко ме плашат теловете с които е връзван двигателя ВНИМАВАИ!!
              Аз взех уроци от Ангел Кацарски от Враца, докато бях в Приморско - лятото той е там. На мен ми харесва като подход - хващай трапеца и карай. Даже ме оставяше доста да греша и да се оправям после. Има и сертифицирани курсове, но аз не ща сертификати. Имам много още до самостоятелни полети.

              Коментар


              • #37
                Re: Мотоделта с ETZ-251

                http://www.afors.com/index.php?page=...d=17140&imid=2 Тази мотоделта ми изглежда много добре. Имай предвид още един вариант: да си плащаш като за разходка и да караш делтата на някой професионалист. Хем той е при теб и може да те измъкне от гадна ситуация, хем нямаш ядове като хангар, подръжка, и т.н. Аз се сетих за това, чак след като капарирах моята. 10 полета по 15 мин. са ти 500лв, а като за начало повече от 15-20 мин се изморяваш психически. Кажи-речи една цяла отпуска летене а само 2.5-3 полетни часа(не всички дни са добри). Което значи 4 години докато навъртиш 10 часа, а то се губи навика като не практикуваш, и все си в риск. И чак след това евентуално закупуване на делта, ако ще летиш редовно. Като тук пак трябва да прецениш: дали да си лицензиран пилот с лицензиран апарат(двуместен евентуално), или индивидуално въздухоплавателно средство - без изисквания към пилота, едноместна, до 120кг, бавна.

                Коментар


                • #38
                  Re: Мотоделта с ETZ-251

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010010.JPG
Прегледи:1
Размер:207.9 КБ
ID:5226319
                  Хм, какво мислиш-какво става! Сега ме събори дискова херния. Ремаркето изглежда така и е почти готово.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Мотоделта с ETZ-251

                    И аз имах детска мечта да летя с мотоделтапланер , мина време , купих си готов произведен англииски ,сертифициран , отдидох при инструктор да ме научи да летя и сега летя винаги когато имам време и времето става .....
                    Онзи делтапланер с велмар двигател за 800лв аз го внесох в БГ преди 2 години и го продадох за парите за които съм го купил.
                    А това е англииската делта с която летя


                    Според мен не си струва човек да се мъчи да направи нещо което може да се купи , и което ще е с много по високо качество от това сам да си го направиш
                    Все пак става въпрос за делта произведена в завод от инжинери и техници , хора на които това им е работата , да проектират и тестват

                    А между другото имам още една делта която се продава същата като тази но с ротакс447, имам и 2 двигателя Ротакс за продаване и някой части , едно крило за двуместна делта
                    Mitsubishi Delica Space Gear Exeed 2.8 auto, Super Select 4x4 96г Japan import

                    Коментар


                    • #40
                      Re: От: Мотоделта с ETZ-251

                      Да, аз ти се обадих, но ти вече я бе продал онази евтината, а аз открих и тази която купих впоследствие. По отношение на фабричните неща да - повечето са по-добри от самоделките. Но има и самоделни конструкции, на които някои фабрични могат да завиждат. Според мен важното е да е добре направено. А ако се прави за първи път е голяма вероятността за грешки и дълъг период на изработка. Аз затова си купих готова делта която лети, защото повече от 10 години залежават двигател, тръби, лопати, главина(недовършена) за един автожир, който виждам че не става)) Но за фабричните делти има още един момент: повечето са двуместни, тежки, и може да не се поберат в нормите за Индивидуално Въздухоплавателно Средство. Вторият тънък момент е, че повечето от тях са доста бързи крила, и тези 100км/ч при кацане, които мисля точно ти бе споделил в друг форум, ми звучат МНОГО СТРАШНО. За себе си прецених, че трябва да е едноместна(да не претрепя и някой друг), да е бавна и да нямам нужда от лиценз и разправии. М/у другото последните големи катастрофи, които знам, са все с фабрични колички и крила...

                      Коментар


                      • #41
                        Re: Мотоделта с ETZ-251

                        Вече целя пистата и имам 2-3 кацания като хората, и две-три особено опасни, от общо 30-ина Майтап, ама тези които ги мислех за особено опасни, инструктора каза, че са просто малко по-твърди, а едно, което исках да направя елегантно ми каза, че е особено опасно и срива е бил на косъм.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Мотоделта с ETZ-251

                          Завиждам благородно! Можеш ли да покажеш последно на какво летиш?

                          Коментар


                          • #43
                            Re: От: Мотоделта с ETZ-251

                            Ами на мотоделтата на Ангел Кацарски, пробвах и с делтата на Антон Найденов. И двамата са много добри, аз започнах с Ангел и ще продължа основно с него. На Антон делтата се кара по-лесно, заради по-доброто качество на крилото и е на по-удобно място - летището на Ихтиман. С Ангел летим от Криводол, но на мен ми допада много. Сигурно има още доста инструктори, на които можеш да се довериш напълно - гледам и на Сливница има добро летище и летят много. На мен ми е нужно овладяване на делта с по-ниско качество, защото моята делта се очаква да е още по-трудна. Всеки може да се пробва - направо на пистата - няма нужда от теории на сухо. Мога да Ви дам телефоните и на двамата, за тях това си е доход(200 до 230лв на час), и ако не пръскат ниви, на драго сърце ще ви "почнат". Инструкторите са достатъчно опитни за да ви измъкнат от гадна ситуация, в същото време си управлявате сами делтата. А след няколко часа можете да вземете решение дали да не станете и вие "летящи". Разбира се книжки има и могат да се прочетат, но поведението на конкретната мотоделта може да е доста различно от това на книжка, а тръпката, вниманието което изисква, прецизността и бързо вземане на правилно решение не мога да го сравня с никое наземно или плаващо средство http://www.faa.gov/library/manuals/a...A-H-8083-5.pdf

                            Ето делтата която карах лятото, сега тренирам с подобно крило(Атлас 21) но друга количка. http://www.panoramio.com/photo/39439477 http://www.panoramio.com/photo/39439473
                            Последно редактирано от SJ410; 08-04-11, 14:38. Причина: грешчици

                            Коментар


                            • #44
                              От: Мотоделта с ETZ-251

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010014.JPG
Прегледи:1
Размер:80.2 КБ
ID:5270185Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010011.JPG
Прегледи:1
Размер:84.0 КБ
ID:5270186ето снимки на оборудването

                              Коментар


                              • #45
                                От: Мотоделта с ETZ-251

                                Чак сега виждам темата,поздравявям те колега за това,че избрал летенето като хоби,това изживяване за мен няма аналог с нищо на земята!До колкото виждам си купил мотоделтата на Стефчо,той ми беше приятел и инструктор.Няма да съжаляваш,машинката е добра и за да стигне до това състояние бяха сменени доста двигатели,крилото е бавно така,че каквото и да стане с мотора,ще си кацнеш без проблеми,разхода на гориво е смешен спрямо другите мотори и така можеш да се застояваш доста дълго горе.Единствено ще те посъветвам да слагаш повече масло в бензина,нищо,че пуши доста но пък няма да имаш проблеми с мотора!Ще се радвам ако някой ден пак видя тая делта в полет!
                                LZ2IZ,DUTY for DUTY[/B] PAJERO 3,5 v6
                                Анти-социалното поведение е признак на интелигентност в един свят, пълен с конформисти!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X