Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мотоделта с ETZ-251

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мотоделта с ETZ-251

    Дедо Владо, вчера запалих ЕТЗ-то - малко трудно пали като за ЕТЗ, ама както и да е. Може би и бензинът се е изпарил отдавна от тубето, че бая пушеше. Не можах да му премеря тягата, ама така на око тласка яко на средни и малко над средни обороти. Само моторът не ми харесва на ниски - много неравномерна работа. Ще погледна карба с вакуумметър, требе и компресията да премеря - да не би да е вдигната много - доста трудно превърта ГМТ. И още нещо - какъв е смисъла от бензинова помпа, при положение, че тубето стои над мотора?
    Иначе издуха всичкият прахоляк и боклук от "хангарът". Колесарът ми е почти готов, ще оправя и предната спирачка на трайка през седмицата. ЩЕ УРЕДИШ ЛИ РУЛИРАНЕ, РАЗБЕГ С МАЛКО ОТЛЕПЯНЕ ОТ ПИСТАТА(евентуално) на писта Кумарица(Доброславци)?

    Коментар


    • #17
      От: Мотоделта с ETZ-251

      Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
      Само моторът не ми харесва на ниски - много неравномерна работа.
      Ако друго всичко му е наред, на мотора пък не му харесват силните вибрации на ниски обороти - по-точно в карба става пяна и мазало. Не е предвиден чак за такива условия.

      Коментар


      • #18
        От: Мотоделта с ETZ-251

        Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
        Дедо Владо, ......... ЩЕ УРЕДИШ ЛИ РУЛИРАНЕ, РАЗБЕГ С МАЛКО ОТЛЕПЯНЕ ОТ ПИСТАТА(евентуално) на писта Кумарица(Доброславци)?
        Незнам защо "Паджеро" ме изкара толкова велик, ама там съм работил преди 20 години...а и си е действащо поделение, мисля че по-лесно е да се пита на Божурище, пистата не се ползва (освен за автомобилни състезания понякога) и със сигурност е по-възможно......
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #19
          От: Мотоделта с ETZ-251

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          Ако друго всичко му е наред, на мотора пък не му харесват силните вибрации на ниски обороти - по-точно в карба става пяна и мазало. Не е предвиден чак за такива условия.
          М/у другото на времето се плашех от вибрациите на ЕТЗ-251 на ниски обороти. Имах чувството че ще откъсне тампонът на главата. Но двигателът не пропускаше тактове. А този като че ли пропуска. Спомням си в книжката пишеше двигателят по възможност да не работи на ниски обороти и да се гаси на светофари. Ще има по-задълбочена проверка - искра и карб а и неплътности всякакви, дано един извод на карба да е за вакуумметъра.

          Коментар


          • #20
            От: Мотоделта с ETZ-251

            Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Незнам защо "Паджеро" ме изкара толкова велик, ама там съм работил преди 20 години...а и си е действащо поделение, мисля че по-лесно е да се пита на Божурище, пистата не се ползва (освен за автомобилни състезания понякога) и със сигурност е по-възможно......
            Ааа щом си е поделение надали ще се уредим. Божурище нали са го купили, а немам познати там. Значи остава Лесново, Белчин и който и да е прав и рядко използван междуселски път

            Коментар


            • #21
              От: Мотоделта с ETZ-251

              Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
              и който и да е прав и рядко използван междуселски път
              Където и да идеш, никога не ходи сам! Най-малко да има един с теб за "наземна поддръжка". Пътищата са опасни, винаги ще изскочи някоя каруца и каквото и да стане, ти си виновен отвсякъде. Абе направи го както трябва, инструктор и т.н., не е шега работа Меракът е голям, но по-добре е да си на земята и да си казваш "Ех, защо не съм във въздуха", отколкото да си във въздуха и да си казваш "Ах, защо не съм на земята!"... Тогава е най-лошо

              Коментар


              • #22
                От: Мотоделта с ETZ-251

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Където и да идеш, никога не ходи сам! Най-малко да има един с теб за "наземна поддръжка". Пътищата са опасни, винаги ще изскочи някоя каруца и каквото и да стане, ти си виновен отвсякъде. Абе направи го както трябва, инструктор и т.н., не е шега работа Меракът е голям, но по-добре е да си на земята и да си казваш "Ех, защо не съм във въздуха", отколкото да си във въздуха и да си казваш "Ах, защо не съм на земята!"... Тогава е най-лошо
                Да, напълно съгласен. Намерих аз инструктор наблизо, за продължение на обучението на Лесново. Той ще пробва и инспектира делтата ми също. Я КАЖЕТЕ - ПРОВОЛКИ 4.5мм или 6мм ОТКЪДЕ? КАЧЕСТВЕНИ! сещам се за магазин близо до сточна гара на Раковска - от там съм купувал неръждаеми болтове - дали всичко е качествено там?

                Коментар


                • #23
                  От: Мотоделта с ETZ-251

                  Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
                  ....ПРОВОЛКИ .....
                  Стоманено въже е на български сещам се за един магазин на пл. "Възраждане". Ако се движеш по "Ботев" към гарата, и преди "Стамболийски" завиеш на ляво по трамвайната линия ще ти се падне втори от ляво......това на първо четене, нама да се изненадам ако и в "Ташев-галвиг" имат, "Бриколажите" и т.н.
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мотоделта с ETZ-251

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010061.JPG
Прегледи:1
Размер:86.8 КБ
ID:5213128ето новият преден колесник. Педалите ще са други май

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мотоделта с ETZ-251

                      как да го изтрия, това последното е поради грешка
                      Последно редактирано от SJ410; 30-09-10, 10:46. Причина: грешка

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мотоделта с ETZ-251

                        Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
                        ето новият преден колесник. Педалите ще са други май
                        Щом спирачката е отпред, всичко трябва да е много яко, защото често докато я "натискаш" и колелото попадне в дупка, окачването се чупи.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Мотоделта с ETZ-251

                          Да, всички споменават тази комбинация - натисната спирачка в дупка. А ако я направя меко окачване? Ще има ли реална полза? Тя беше с пружини/амортисьори(много твърди), но аз направих нова без амортизация, щото гледам доста фабрични са твърди. Може и да съм сгрешил. Иначе ми е много лесно да я преправя на мека.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Мотоделта с ETZ-251

                            Не ти трябва да вкарваш допълнително тегло с окачване. Аз щях да се насоча към спирачки отзад.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Мотоделта с ETZ-251

                              да, много си прав за спирачките отзад, ама са пластмасови джантите. Не знам обаче дали не си струва да си поиграе човек и да сложи там спирачките. А иначе предният колесник не ми харесва. спира добре, обаче геометрията не е добре така - хем изоставане на колелото, хем наклон на вилката и като резултат - на място завърта колелото сам като за завой. А и гумето изглежда някакси хилаво. Ще върна старият колесник. Дай идея за задните спирачки - дискове или някаква лапа да натиска гумите отгоре? Как ще ги захвана тези дискове към пластмасата, а после требе и спирачните апарати да захващам. Две лапи на общ вал изглежда по-лесно, имам леки авиационни тръби. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motion-1970-01-07-07-03-20.jpg
Прегледи:1
Размер:16.8 КБ
ID:5213814Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motion-1970-01-07-06-32-31.jpg
Прегледи:1
Размер:16.4 КБ
ID:5213815Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:1
Размер:72.8 КБ
ID:5213816(извинявай за качеството на снимките, забравил си бях фотоапарата)
                              На всичкото отгоре има някакъв страничен наклон на предният колесник, който наклон ме дразни страшно. Не знам обаче втулката на този колесник как е хваната в дураловите тръби. Май ще я нагрея, разглобя и после ще я залепя с течен метал. За съжаление, не е сред живите този, който го е правил, лека му пръст - щеше да ми е много по-лесно.
                              Последно редактирано от SJ410; 04-10-10, 13:01.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Мотоделта с ETZ-251

                                Колега, течният метал няма никаква, ама НИКАКВА работа в СЛА!!!
                                Силно препоръчително е спирачките да са на задните колела. Окачване също е желателно, защото при малко по-твърдо кацане може да строшиш количката.
                                Страничният наклон на колесника ти е получен вероятно от това. Самата количка бих направил наново.
                                Неравномерната работа, ако всичко друго е ок, вероятно се дължи на пропускащи семеринги на КВ.
                                Принципно се използват други двигатели, но ако този го вдига - защо не.
                                Как палиш? Стартшкот или "от винта" ?
                                Обещай да не монтираш колесника от снимката.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X