Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прилики с руската техника

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    У Немция е и до субсидии.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • #17

      jordanov sv коментира
      Вчера, 18:50

      "... При минималната ползват след жътвата и преди сеитбата една обработка с комбинирана машина - дискатор, комбикултиватор и кой както още ги нарича - и тогава вече сеитба със стандартна съвременна сеялка. Това последното на село го експериментираха още в първата половина на 80-те - имаше специална сеялка за директна сеитба за К-700. Но не беше успешен резултатът...."

      Анджък де , това имах изнапредвид .

      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        A aaa виж ти .... 7 години преди Т-150 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:viber_изображение_2020-09-26_17-17-19.jpg Прегледи:0 Размер:40.9 КБ ID:6649589
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:dh19-8020-3-1547745340199@2x.jpg Прегледи:0 Размер:192.8 КБ ID:6649590

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          А руснаците се бият в гърдите, че тяхното Т-150 било първото в света с две завиващи полурами.
          Но те си имат нкакава такава мания-все да са първи в света.

      • #19
        Ето и Дон-1500
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:169.jpg Прегледи:0 Размер:116.4 КБ ID:6649601
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:don.jpg
Прегледи:364
Размер:126.0 КБ
ID:6649602

        Коментар


        • #20
          Глупости на търкалета взе да става тая тема.
          Има тема за стара СС техника - може и там да си чешем езиците.
          Значи преди Т-150 - десет години че и повече - е К-700. Това май не го знаете? А първият К-700 излиза от завода по.малко от две години след като през есента на 59-та Хрушчов е бил на посещение в Америка и там подробно са му демонстрирали нов модел на Джон Дир. Чисто и просто много го е харесал и с Постановление е разпоредено да има и руски такъв трактор. Това е положението, даже и кабина са му измислили за разлика от американеца, хаха. Ако не ги знаете тея неща, четете руски източници, там не пропускат да си кажат кога са гледали от американци.
          А па да сравняваш комбайни на ДД и РСМ си трябва богато въображение. Евала за което.

          Коментар


          • #21
            Само дето Хрусчов е гледал не Джон Диър, а някакъв друг, не си спомням марката, но пак голям и с чупеща се рама.
            Ако те интересува ще иузнамеря клипа в който се казваше марката.

            Обаче за Т-150 Зенкевич се биеше в гърдите, че бил първия в света с такава концепция.
            Ето, гледай, още след първата минута:

            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #22

              Коментар


              • #23
                Интернета е за това да затвърждава заблудите на хората. В едни по стари книги на издателство "Техника" други неща пише .

                Коментар


                • #24
                  Wagner са марката от която руснаците копират К-701

                  Коментар


                  • #25
                    Даже като се върнем по назад в историята....понеже има обединяване на компании....преди Вагнер са MRS tractors които изработвали военни влекачи....
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:listing_pic_1646884_1555013860.jpeg
Прегледи:294
Размер:235.1 КБ
ID:6650227

                    Коментар


                    • #26
                      Какво чудно има , че руснаците копират американска техника. СССР е отроче на САЩ. ВОСР е финансирана от САЩ . Просто с ВОСР развиващата се икономика на САЩ си прави плацдарм за икономическа инвазия. Американци строят големите ВЕЦ-пве, големите металоргични комбинати, Американски геолози работят по откриването на природни богатсва. Форт строи завода ГАЗ. Форд строи челябинския тракторен завод. Първите трактори на СССР са марката "Форд и син", Първите произведени коли са Форд. Металорежищете машини са предимно американски. Американците винаги са готови да възстоновяват това което са спомогнали да се разруши срещу солидно заплащане. Руската и американската икономика са много повече свързани технологично и на ментално ниво . от това , което може да си представим. Преди много години имаше много интересна статия в " За рулем" в която се казваше , че прототипа на ГАЗ 66 е направен в заводите на Форд в Канада,

                      Коментар


                      • #27
                        Mais как се обяснява факта, че оригиналите още работят, докато сделаните едва добутват до 5г експлоатация. През това време течът като лейки, ГСМ е х2 като стойност.

                        Коментар


                        • #28
                          Е, как да се обяснява... С прослувутото руско качество тазбира се.
                          Не са измислени и конструирано зле, обаче с изпълнението работата много куца.
                          То и в конструкторската част има бая фрешки и недомислени неща, но ако всичко е изработено по каквато си трябва технология, с каквито трябва материали, с каквито трябва термични обработки, с качествени уплътнения, абе всичко да е с нормалното си качество-и руските машини щяха да са долу-горе добри.
                          Обаче от незаинтересувани и оставени без контрол пияни мужици-толкоз!
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #29
                            Наистина живо МТЗ....
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1975-ford-4000-2wd-tractor-at-the-2018-aylsham-agricultural-show-norfolk-uk-T1W6KT.jpg
Прегледи:245
Размер:255.8 КБ
ID:6650336

                            Коментар


                            • #30
                              Тц, на МТЗто комина е отдясно, а старера и ГНП отляво.
                              Тук няма надлъжните греди покрай двигателя, демек Форда е по съвсем класическата схема.
                              Главините не се виждат какви са, но са с 6 болта за разлика от руското недоразумение което е с 8.
                              А сигурно има и други разлики.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X