Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прилики с руската техника

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Имам пряко наблюдение за качествата на руската (съветска) , западна и далеко- източна техника. След 91 година е изключително трудно подържането на руска (съветска техника) . Резевните части са абсолютен боклук. Израсъл съм сред руски и западни селско стопански машини (още по времето на соца баща ми беше механик към едно стопанство към бившето УБО). Имаха от първите МТЗ (дори татко щяха да го уволнят заради това , че е избрал МТЗ пред ЮМЗ (но в последствие се оказа , че МТЗ е по добрата машина)). Та тия трактори 2 брой 20 години никакви ремонти и оране и балиране (имаха по 2000 декара люцерна), култивиране. Имаха и френски комбайни за царевица, немски "КЛААС" . И при съветската техника и при немската филма е един и същ . След оригиналния съединител на МТЗ всеки следващ не изкарва две кампании. След оригиналните ремъци и оригиналните тампони на комбайните всеки следващ всяко година ремонт. Просто навсякъде е един и същ филм. Солта не соли, захарта не сладнее, частите фалшиви като ценностите ни .

    Коментар


    • #32
      Прав си за 50% от нещата които си писал. За тези 50% които се падат на руската техника.
      Не, че западните не се чупят, няма такава машина, но е много по-рядко, и обикновено е свързано с немарлвостта на стопанина.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #33
        Абе и западните като стигне брояча от критичния (програмиран) брой повторения и те умират. Иначе фабриките ще спрат да произвеждат. Голяма част от пишештите тук са теоретици или правят собственните си машини. Когато си в областта на услугите в земеделски район разбираш , че вечна техника няма. А пък не дай се Боже да станеш абонат на фирмен сервиз ....

        Коментар


        • #34
          Темата поема обичайната си посока в трупане на познатите безмислици, но след такова тъпо заглавие няма какво друго да се чака, уви.

          Клиповете на пан Зенкевич са много интересни, за съжаление всеки непредубеден и що годе с обща култура зрител ще намери поне десетина грешки и неточности във всеки клип, приятно гледане.
          Историята на К-700. 59-та година както казах, Хрушчов е на официално посещение в САЩ.. Там му показват новия модел 8010-Голиат на ДжД, който още не е в производство. Хрушчов е болен на тема селско стопанство /знаете там - целини, царевици, реки наобратно и т.н./ и веднага му светва под каскета колко бройки от основния труженик ДТ-54 ще замени една такава махина. Демек - вижда какъв потенциал ще има в безкрая на Русия, Украйна, Казахстан..., а и като армейски и индустриален влекач. Поисква си да закупи една бройка, отказват му. На следващата година са произведени крупна партия от 100/сто/ броя от модела. Всичките показват дефект в трансмисията /механична/ и 99 са върнати обратно в завода. Специално за Живко - 1 /един/ брой оригинал е запазен в един колекционер. Останалите са преработени и като модел 8020 ги виждаме по снимки и картинки, никога не са имали кабина и май така и са си останали сто броя..
          Вагнер-а от снимката - пътен влекач на една фирма за строителни машини която иска да стъпи на СС пазара и под марката Джон Дир WA14 и 17 успяват да продадат няколко десетки броя или няколкостотин, никой не казва точно, а уж една машина била купена в Швеция от руснаци и хоп - взели че я прекопирали, хаха.. Дотук всичко беше с редови автомобилен шестак Всички снимки, проспекти, картинки и карикатури на тия машини са изпратени в Кировския Ленинградски завод /интересно защо не в Харков?/, а там главен конструктор е Котин, Жозеф Яковлевич. Вероятно повечето от активистите в темата не са и чували кой е той, затова с три думи - роден в Украйна, харковски възпитаник, дълги години главен конструктор на ЛКЗ, през войната главен констр. на целия Танкоград в Челябинск, създател на плаващи и въздушно-десантируеми танкове, сериите КВ и ИС и САУ на тяхна база, самоходки за ракетни комплекси, горски трактори и какво ли не знайно и незнайно. На 13 юли 62-а изкарват първите пет или десет машини от завода / и там има интересни истории, ама някой друг път/, 64-та вече тръгва главния конвейер и до 75-та са изкарали 100000 машини. Още много мога да пиша, ама някой друг път.
          А за МТЗ, по-нататък.







          Тука даже на намбър уан не са му сложили и стъклата, а кабината е нещо подобно на Виетнамката







          Коментар


          • #35
            Котин е имал под ръка много читав двигател-наследника на В-2. Първоначално двигателя е бил с нисък ресурс, заради типично руските недоглеждания и неебаване, но пък е бил достатъчен за машина която средно изкарва по 3 боя.
            Когато вече няма нужда от толкова много коне, има възможност да се ползват цивилни варианти за повишпаване на ресурса-вече са имали и по-читав двигател.който има сериозна мощ, и не се предава след 300 декара оран.
            За сведение-в село имаше два К-701, и през лятото нощем когато оряха денонощно се чуваше много ясно характерния им рев.
            Като чух за първи път звука на Т-72 започнах да се оглеждам къде е трактора... Звука си е 1:1

            И пак типично за руската техника-двигателя въпреки, че е с увеличен ресурс спрямо дядо си-все пак не изкарва много дълго. След три до четирир години интензивно каране си трябва основния ремонт.
            Кутиите и те така, даже и по-зле.
            Руснаците просто не саа на ТИ с техниката. Много машин и произвеждат, но всички са си с дефекти и доста по-зле от западните им аналози. Причините ги казах по-горе.
            Както Борко от Русе казва-на тази нация трябва да и се забрани да се докосва до желязо...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #36
              На руснаците това им е фундаментален принцип - количество за сметка на качество (и с употребата на човеците така я карат). И теории даже развиват как високото качество е много вредно (всички сте чували глупостите за това как Германия загубила войната от много качество...). Затова и така плътно им пасва онзи "научен" постулат за количествените натрупвания (ама колкото и да се трупа тор върху тор, все не става на розово масло).

              ПП
              А вехтите книжки от издателство Техника са източник, горе-долу равностоен на книжките от Партиздат...
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #37
                Явно им работят на руснаците фундаменталните принципи като гледам резултатите... Русия е номер едно в света по износ на пшеница: https://money.bg/economics/koi-darzh...sred-tyah.html

                Може да го жънат на ръка, но в края на краищата, както и зa ВСВ важни са резултатите...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #38
                  https://en.m.wikipedia.org/wiki/Inte...ion_statistics

                  Не че нещо, ма износа не е едно и също с производството.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #39
                    Интересно е и добив от декар.
                    имам идея, но не ми се занимава да вадя данни.
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #40
                      :-) Да, първо трябва собственото си население да се изхрани, каквото остане се изнася... Приемаме, че руснаците стоят полугладни, факт е обаче, че с население по-малко от 140мил. отнасят ЕС и къде по-големи държави... ;-) А и статистиката от 2017 насам продължава стремително да работи за Русия...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #41
                        Добива от дк е мерилото, иначе сравняваме круши с компоти. Ръшките правят някакви опити да възродят колхозите, ама не и с руска техника. Модерните и ферми и стопанства, са основно с Джонита и AGCO group. Нещо и сделаното не се справя със задачата

                        Коментар


                        • #42
                          Не знам какво ги бъркат руснаците декарите, като гледам картата си имат достатъчно... Износът на пшеница обаче е по борсови цени и има в момента, а смятам и за в бъдеще по-голямо значение и влияние отколкото нефта...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #43
                            А дали си купуват тракторите или жънат на ръка, все тая... резултатите са важни...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #44
                              Не знам какво приемаме, но не са водещи ни по производство, ни по добив.
                              не са и на второ място
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #45
                                https://www.indexmundi.com/agricultu...at&graph=yield

                                Хъм
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X