Честито нов трактор!От сега нататък само масла и гориво!
Така гледам че има запознати хора,та да си питам и аз за болката...
Трактора е с механични скорости,но задна се осъществява чрез реверс копче от волана.Обаче при студено време -само в студено- под 10 градуса,след запалване остава включен предният диференциал и не е възможно да смениш посоката на движение отзад напред или обратно докато хубаво не загрее-час или два!!!
След като загрее и гася двигателя.наново въртя ключа на контакт,явно прави някаква диагностика и изключва предният мост и посоката на която не е оставен-така трябва да бъде.
От официалният сервиз ми казват че трябва да се смени соленоида-за напред и назад са два броя,има отделни за двойното и т.н.
То хубаво ще ги сменя ама дали е от тях?
Трактора е над 25 години.
Та в общи линии не знам къде може да е проблема.Докато орях и го оставих за половин час и пак почна да мигат лампите за напред и назад,а е стоял малко.
Така гледам че има запознати хора,та да си питам и аз за болката...
Трактора е с механични скорости,но задна се осъществява чрез реверс копче от волана.Обаче при студено време -само в студено- под 10 градуса,след запалване остава включен предният диференциал и не е възможно да смениш посоката на движение отзад напред или обратно докато хубаво не загрее-час или два!!!
След като загрее и гася двигателя.наново въртя ключа на контакт,явно прави някаква диагностика и изключва предният мост и посоката на която не е оставен-така трябва да бъде.
От официалният сервиз ми казват че трябва да се смени соленоида-за напред и назад са два броя,има отделни за двойното и т.н.
То хубаво ще ги сменя ама дали е от тях?
Трактора е над 25 години.
Та в общи линии не знам къде може да е проблема.Докато орях и го оставих за половин час и пак почна да мигат лампите за напред и назад,а е стоял малко.
Коментар