Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоделно бъги-много време за губене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: самоделно бъги-много време за губене

    Първоначално публикуван от K.Kostov Преглед на мнение
    В момента избирам Тръби искам нещо което хем да е леко хем да е здраво ... мисля основата да е 38 цола тръба с дебелина на стената 1 или 1.2мм коша на двигателя основа 40 цола с дебелина 1.5мм а осаналия "пълнеж" и опорните тръби да са от по-тънка тръба . За двигател си мисля някой ладов(по-евтин и му разбираме повече а и хората казват ако е хубаво настроен и е на леко купе ставало 'чудо') другата ми мисъл е от ланчиа 1.6 мисля че двигателя е по-лек (не съм сигурен) и е по-мощен (парите са ми ограничение).От хора разбрах че скоростната кутия от "Заска" най-здрава била ,а човек който е карал ми каза, че конфигурацията на скоростите трябва да е 1.2дълга.3къса.2къса и задна (но това зависело главно от пистата). И така като почна почвам и да щтраквам някой друга снимчица и ще присламчвам инфо от тук от там и да видя какво ще направим.Живи и здрави !
    чак пък чудо да става не знам
    търси си някой 8клапанов мотор от фиат/ланчиа най-добре 2литра самарова кутия и ако знаеш как да си я наредиш тогава става чудото

    Коментар


    • #62
      От: самоделно бъги-много време за губене

      Първоначално публикуван от crash Преглед на мнение
      чак пък чудо да става не знам
      търси си някой 8клапанов мотор от фиат/ланчиа най-добре 2литра самарова кутия и ако знаеш как да си я наредиш тогава става чудото
      Има дребни хитрости и с Ладата става чудо!
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #63
        От: самоделно бъги-много време за губене

        Така реших за основа Ф33 дебелина на стената 120мм за опорни да ползвам Ф30 стена 100мм целия всичко е около 380 кила (направих проба с по дебели и излезе 420 кила) Другата сряда или четвъртък започвам (имам малко работа извън града за 5-6 дена ) Намерих кола донор Лада 1600S 2 полуоски ще ползвам от ифа купих кормилна рейка от транспортер и предни амортисиори и задни пружини свързах се с човек от севлиево който може да ми преработи скоросната кутия (от варбург) по съвет от баща ми който изрови някакви спортни карбуратори от някаде и за сега това ще е очаквайте скоро малко снимчици и се надявам някой друг съвет и отделно нещо да открадна от някого ( обикновено майсотлъка се краде а не се учи както казват старите хора другото е на проби и на грешки ) Живи и Здрави най-вече

        Коментар


        • #64
          От: самоделно бъги-много време за губене

          Първоначално публикуван от K.Kostov Преглед на мнение
          Така реших за основа Ф33 дебелина на стената 120мм за опорни да ползвам Ф30 стена 100мм целия всичко е около 380 кила (направих проба с по дебели и излезе 420 кила) Другата сряда или четвъртък започвам (имам малко работа извън града за 5-6 дена ) Намерих кола донор Лада 1600S 2 полуоски ще ползвам от ифа купих кормилна рейка от транспортер и предни амортисиори и задни пружини свързах се с човек от севлиево който може да ми преработи скоросната кутия (от варбург) по съвет от баща ми който изрови някакви спортни карбуратори от някаде и за сега това ще е очаквайте скоро малко снимчици и се надявам някой друг съвет и отделно нещо да открадна от някого ( обикновено майсотлъка се краде а не се учи както казват старите хора другото е на проби и на грешки ) Живи и Здрави най-вече
          Това 120мм и 100мм,явно трябва да го разбираме като 1,2мм и 1мм,иначе ще стане тежко като камион!?С транспортерската рейка ще имаш проблем,по-добре вземи трабантова.За скоросната кутия добре си се ориентирал,почти всички бъгита в шампионата карат варбург,ако ти трябват предавки имам в наличност няколко варианта,само трябва да знаеш какво искаш като съотношение.Между другото въобще не са евтини!
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #65
            От: самоделно бъги-много време за губене

            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
            Има дребни хитрости и с Ладата става чудо!
            колко да са дребни
            колкото 16 клапанова глава
            бесните валове
            дроселите
            и рацинг електроника
            ааа забравих правозъбата кутия и шпер

            Коментар


            • #66
              От: самоделно бъги-много време за губене

              Първоначално публикуван от crash Преглед на мнение
              колко да са дребни
              колкото 16 клапанова глава
              бесните валове
              дроселите
              и рацинг електроника
              ааа забравих правозъбата кутия и шпер
              Ами при това положение хитростите стават"ЕДРИ",и тотално ще ти изпразнят джоба!
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #67
                От: самоделно бъги-много време за губене

                на финала съм а не остава време да давърша бъгито
                някой случайно да е заварявал опелови полуоски че май само те останаха проблемни

                Коментар


                • #68
                  От: самоделно бъги-много време за губене

                  Първоначално публикуван от crash Преглед на мнение
                  на финала съм а не остава време да давърша бъгито
                  някой случайно да е заварявал опелови полуоски че май само те останаха проблемни
                  Знам за какво говориш... Нетърпението е голямо, знаеш,ч е остава малко, ей-толкова, но все още не можеш да запалиш и да пробваш какви се е получило...

                  Заваряването на полуоските-няма значение дали са от Опел или от Ферари-не е хубаво да се заваряват. Но след като няма друг наин-ще ги заваряваме. Повечето заварени валове(това си е чист вал) са с вложена плътна сърцевина вътре в тръбата която е именно вала, тръбата е пробита на няколко места, и отворите са запълнени със заварка. Като се внимава заварката да разтопи и захвне здраво плътната вложка вътре. А ако полуоската е плътна-двата края на заваряваните детайли се "подострят" под ъгъл 15 градуса(може и повече-нищо не пречи, но така мястото за запълване със заварка се увеличава, и се заварява по възможност с базични(известни са като "стоманени") електроди. Не е лошо върху така заварения вал да се наниже тръба, на нея пак са направени няколко отвора които се заваряват после, заваряват се и краищата на тръбата към плътния вал, и като даваш газ се молиш да не се скъса полуоската. Вярно, че якостта зависи най-вече от размерите на детайлите, но все пак заваряването влияе лошо във всички случаи на заваряваните детайли. Неслучайно където може да се избегне заваряването като технологичен процес-то се избягва. Но в нашето хоби електроженът е пръв помощник все пак.
                  Успех!
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #69
                    От: самоделно бъги-много време за губене

                    купил съм дебелостенна тръба която мисля да струговам до размера на полуоската но ме притеснява това че заварката променя структурата на заварявания детайл
                    някъде четох че след заваряването полуоската трябва да се обработи термично та се чудих дали някой го е правил и колко е надеждно
                    в момента подготвяме едно саксо за рали България и трябваше да скъсяваме полуоските
                    занесохме ги на Жан в Младост и срещу 200лв ни наряза нови шлици ама това е друго аз трябва да ги удължавам

                    Коментар


                    • #70
                      От: самоделно бъги-много време за губене

                      Щом няма друг вариант-Заварявай!Дори да обработиш термично,шева си остава слабо място,но със стандартен мотор едва ли ще успееш да да ги скъсаш.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #71
                        От: самоделно бъги-много време за губене

                        няма никакъв проблем да ги удължиш със заварка,но ги сложи във фтулка

                        Коментар


                        • #72
                          От: самоделно бъги-много време за губене

                          стандартен е ама пак си е 150 коня при това истински а като сложа и истинските гуми
                          също мисля да сложа диферинциал от кутия ф16 освен това ище го правя 100 % шпер

                          Коментар


                          • #73
                            От: самоделно бъги-много време за губене

                            Ей тоя филм със 100% шпер ще ти изяде полуоските,ако случайно издържат,ще ти писне да сменяш карета.Друг е варианта ако го караш на трева,там няма да имаш ядове.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #74
                              От: самоделно бъги-много време за губене

                              мммм знаеш ли колко хубаво се пързаля
                              само сритваш съединителя и си с вратите настрани
                              на две коли съм го заварявал с телоподаващото естествено бяха със задно предаване
                              ама и двете ги тотализирах

                              Коментар


                              • #75
                                От: самоделно бъги-много време за губене

                                на двете волва заварявах дифа за да дрифтя а на бъгито мисля да го заваря за проходимост
                                с каретата мога да се похваля че нямах никакви грижи просто се кара постоянно на дрифт тормозят се ако завиваш бавно

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X