Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бъгито на Кольо
Свий
X
-
До: Бъгито на Кольо
Хей колеги по мерак. Прочетох вашите дерзания и терзания , защото явно има и други вируси освен птичия и свинския грип Но за тях никой не търси ваксина и ние болните от него свободно си щъкаме , майсториме и заразяваме околните. Относно гумите които трябва да се използват за бъги движещо се по макадам и земя/кал/ вече след многократните ми опити на пистата реших /лично за себе си / че това са гумите които се използват за атветата. Понеже вече освен две нови разработки на бъгита, за които пиша по другите теми от този форум и сигурно сте ги чели, размислям върху новото бъги с което ще се състезавам следващия сезон.Но сигурно е че то ще е с гуми за атв.Просто такова разнообразие от шарки, размери, видове /меки,твърди/ не може никъде другаде да се намери. А и цените са доста ниски.Поразровете се из сайтовете и ще разберете че е така.Сега например съм накупил всякакви видове и ще ги тествам с бегачката да видя как се държат но те както обичам да казвам /просто са родени/ за тази цел.Поздрави специално на Кольо , с който мисля че се запознахме в Силистра.
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
Позанимах се малко с предницата, и успях да "сглобя" носачите-
долните:
И горните:
Голяма играчка. Колко пъти рязах, и заварявах,но така е като нямам подходящо оборудване. Под сайванта на село-колкото-толкова.
Котаракафеликс, наистина аз бях в Калипетрово, благодаря.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
Готови главини от Шкода. Не са с шарнири, а с гумени тампони.
Доколкото знам, из вашите среди се ползват такива. Що зор видях, докато избия оригиналния болт на горния ляв носач... И излезе заедно с металната втулка, направо като заварено. Гумата естествено се накъса, но ще купя нов тампон, и ще го сменя.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеГотови главини от Шкода. Не са с шарнири, а с гумени тампони.
И излезе заедно с металната втулка, направо като заварено. Гумата естествено се накъса, но ще купя нов тампон, и ще го сменя.
Щом си ги скъсал значи са отишли на баня отдавна...
Сменят се Трябва ти преса, или много яко менгеме и дорници
В самия шенкел се набиват с дорник едни месингови втулки с тефлон отвътре. След това се райбероват на 18мм и тогава се вкарва шенкелния болт.
Тази система ти гарантира сигурност, по-висока от тази с шарнирите. Дори при силно разбити втулки е невъзможно да изпадне нищо"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
Да, един детайл са. Исках да кажа, че болта толкова здраво е клеясал, във вътрешната втулка, че излезе заедно с нея...
А разни тефлони, и райбери са заигравка, ако си поправям шкодичката сигурно така ще направя, но това е адска конструкция, и вместо 18 мм ползвам 16 мм болт. Червен, останал от трактора
И ще върви, няма къде да иде...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
Вчера и днес се заех сериозно с бъгито, и резултатите са налице. Новата предница е готова. Не стана както исках, но и тка е в пъти по-добре от старата.
Обяснявам: Отначало макферсъните бяха сложени под ъгъл, и минаваха под рамката. Но се оказа, че така окачването става прекалено меко. Като се натисна по-сериозно отпред, и дъното ахааа да опре в земята. Пробвах с пружините от шкодата, но пак беше меко. За по-голяма твърдост трябва да изправя малко амортисьорите, но следващото положение е отвън, вертикално. Като няма друг начин, така и направих. Та ето и резултата:
А ето и видео как се държи новото окачване:
http://www.youtube.com/watch?v=nNOBBUSTaoc
Бъгито стана малко смешно, но какво да се прави, всички знаем лафа за пълното щастие.
Мисля си, че с макферсъни от предницата на някаква по-тежка кола, които би трябвало да са с доста по-твърди пружини варианта с вкарването на горният край вътре в рамката е осъществим. Сега ще търся такива макферсъни.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
от всичко което четох и пак четох неразбрах едно от сайтове разбрах че ако сложиш двигателя от пред начи трябва да е 4х4 от пред ако е 6те го задвижа с барабан и пулолоска или както е там ако е от зад с какво с ремак ли нали се сештате че ви говоря за задно предаване моляви уточнете иначе колата мисля че ще е жигула или там кола с задно няма зн можели да уточните задницата малко повече сори ама
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
при колите със предно ,ако не са 4х4 кутиите са много различни,при тази на жигулето и другите със задно стои надлъжно на купето движението на задния мост се дава от кардан.при тези с предно,целия двигател със кутията е напречно движението се дава от полуоси,незнам за какви ремъци говориш,но като чета писането ти ми се струва че хабер си нямаш от тез неща,първо трудно ще напаривиш бъги с задноразположен двигател и жигулската кутия,трябва ти друга, вземи попрочети форума и някоя книжка за да ти се изяснят нещата.и да не задаваш безмислени и смешни въпроси.на колко си години?
Коментар
-
До: Бъгито на Кольо
аз мога да помогна с корекцията на правописа Ви до приемлив за форума (както го виждам, не е 100 % сигурно), ето:
Първоначално публикуван от paci222 Преглед на мнениеOт всичко което четох и пак четох, не_разбрах едно: от сайтове разбрах, че ако сложиш двигателя отпред значи трябва да е 4х4. Отпред ако е, ще го задвижа с барабан и полуоска (или както е там), но ако е отзад с какво? С ремък ли? (нали се сещате, че ви говоря за задно предаване). Моля_ви, уточнете, иначе колата мисля че ще е жигула или там кола със задно. Няма значение. Може_ли да уточните задницата малко повече? Сори, ама...- Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
- Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар