Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Бъгито на Кольо

    Първоначално публикуван от Myyy Преглед на мнение
    Ако искаш да гасне лампата без реле, от едната страна е в генератора,а от другата има + от контактния ключ . По лесно е от заваряването
    Ами, ами, по-лесно, трънки
    Това го знам, но разликата в потенциалите между двата извода е 0,5-0,6 V, ако е светодиод, добре, ама обикновена лампа?
    Всъщност май си прав. Оня ден говорихме с Данчо(Jordan-bg) по този проблем. Та лампата "хваща" маса през намотките на динамото, и когато то започне да работи унищожава разликата от 12 V между двата извода на лампата=>няма напрежение, лампата не свети. Утре ще пробвам. Че колкото повече неща се накичат, толкова по-голяма вероятност има те да се строшат
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • До: Бъгито на Кольо

      Интерпретацията е доста вярна. Имам малка добавка, че тока който протича през тази лампа е достатъчен за първоначалното възбуждане на генератора докато самовъзбуди. Има и някакво изискване към лампата. Мисля, че 5 вата беше. Ако е по-малка или я няма ще трябва да форсираш до към 2000 оборота за да самовъзбуди динамото.
      Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

      Коментар


      • До: Бъгито на Кольо

        Лампата за алтернатора е 2W
        А терморелето за вентилатора не е зле да дублираш с ключе на удобно място.
        Последно редактирано от Scrapheap; 01-05-09, 07:44.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • До: Бъгито на Кольо

          Да,съгласен съм с колегата Scrapheap,тъй като терморелето може да откаже в напечена ситуация,което може да е пагубно за двигателя.Трябва да свържеш ключето по начин,по който да работи и терморелето.Не е трудно,много хора така си направиха Ладите(1500 и 1600),тъй като механиката си е механика.
          Поздрави!

          Коментар


          • До: Бъгито на Кольо

            Всичко което ми е нужно по токовете е навързано и работи. Даже часовника
            Термодатчика го бях дублирал като беше лек автомобил. Но така и не ми се наложи да го ползвам, просто вентилатора си включваше навреме. Но не много често, за едно лято два-три пъти, но като се има предвид предстоящата експлоатация на двигателя трябва да се оправи да сключва автоматично. А ръчно включване ще има, със сигурност.
            Днес страх, не страх, изкарах бъгито на по-дълга разходка. някъде около 2-3 км. Стигнах до 3 предавка, но нали не са регулирани задница и предница, малко трудно се държи в пътя. А пътя естествено е черен, с много неравности... Май смяната на предния мост ще е по скоро отколкото си мислех. Но всичко с времето си.
            Утре-другиден предстои обезмасляване с коресилин и грундиране. А после и боя, естествено жълта, като на колата-донор
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • До: Бъгито на Кольо

              Колега аз съм с подобен преден мост но му смених пружините сложих по меки.Предстои ми проба до 10 дни и като чета по форума май и аз като теб ще си правя предница но това сигурно ще е есента.Успех пък като станем готови ще ги пускаме заедно наборчетата

              Коментар


              • До: Бъгито на Кольо

                Славика, какво значи "подобен"? От каква кола е? И ако не знаеш, има едно нещо, дето се казва фотоапарат Дай някоя снимка, да видим какво правиш...

                Иначе днес работата вървеше по план-грундирах железата, и свърших някоя друга работа-смених предните гуми, поизмих резервоара, но още има мръсотия вътре, ще се слагат филтърчета, няма начин.
                Ето как изглежда прясно грундирано:





                Утре предстои боята.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • До: Бъгито на Кольо

                  А ето и как се бортира гума с бензин и огън. Действа без грешка.
                  http://www.youtube.com/watch?v=VRNGB1oITcM

                  Понеже днес няма отворени гумаджииници, а исках да сменя гумите, се заех по старият начин-с щангите и помпата. Ама я опитайте да залепите безкамерна гума с помпа
                  Гръмваме веднъж с бензина, и после с помпата, игумата е вече на главината
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • До: Бъгито на Кольо

                    Браво.Бъгито е страхотно.Дано след няколко години си направя и аз едно бъги. Много харесвам такива самоделни багита но за жалост още съм малък да си направя едно ткова бъги. Но следя темите особено тази за да "натрупам" опит в тея неща.
                    Some call it a hobby, we call it a way of life!
                    Това че срещу теб са най-добрите, не означава, че трябва да се отказваш!

                    Коментар


                    • До: Бъгито на Кольо

                      Здравейте колеги. Поздрави за сътвореното и компетентните и колегиални мнения! Решил съм и аз да си поиграя с елктрожена и бих бил благодарен да получа Вашите съвети относно подходящи автомобили за донори.
                      GPS системи https://www.easytracking.bg/
                      Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

                      Коментар


                      • До: Бъгито на Кольо

                        Колега D.Dimitrov,разгледай темите в този раздел,и ще разбереш каква кола е подходяща за донор за бъги.
                        0осем9осем7шест0осем7едно
                        Миро

                        Коментар


                        • До: Бъгито на Кольо

                          По принцип всяка кола става за донор, но някои са по-лесни за преработка. Ако компановката е като на моето бъги най-лесно става от кола която е със заднорезположен двигател, и задвижва задният мост. Тогава преработването става без много грижи. Такива са Шкода105;120, ЗАЗ, Порше.
                          После идват най-масовите коли днес-тези с предноразположен двигател задвижващ предните колела. Така е моето и много другги бъгита.
                          Най-трудно се прави бъги от Москвич и Лада, заради разположението на двигателя и задвижващият мост. Но тогава пък, ако се исползва компановката на оригинала има по-правилно разпределение на масите, и пак се получава, само дето двигателя ще е отпред. Варианти много, стига на човек да му се занимава.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • До: Бъгито на Кольо

                            Така. Сега да кажа до къде стигнах.
                            Работата върви по план. Боядисах каквото трябваше в жълто и черно, като оса
                            Ето какво се получи:





                            Накичих обратно седалки и каквото там бях свалил преди боядисването, и макар, че си бях обещал, че ще изчакам поне ден-два боята да изсъхне, не се стърпях, и го запалих. А трае ли сърце юнашко да вижда и чува, че работи, и да не покара малко, ей-така за проба. Е, подкарах го, и вече има първите пръски кал по боята. Е, съвсем мъничко, но това е само началото





                            И понеже побуксувах малко по едно баирче, двигателя малко позагря, и датчика пак не включи вентилатора, завърших деня със слагането на ключе за принудително пускане на вентилатора.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • До: Бъгито на Кольо

                              Браво, Коле!

                              Погледнете - обикновена шевна машина Singer, тук-таме позаварени железа и в резултат - прекрасна жетварка-сноповръзвачка! (О.Бендер)

                              Като правиш официалното откриване, чакам да ми се обадиш!

                              Коментар


                              • До: Бъгито на Кольо

                                Първоначално публикуван от Симеон Преглед на мнение
                                Като правиш официалното откриване, чакам да ми се обадиш!
                                Може би следващите Събота и Неделя.
                                Но за да го закарам на село ще има едно каране по неведоми пътища, и може да закъсам пак, както и миналата година, пак да се провали срещата ни.
                                Когато е сигурно, ще ти се обадя.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X