Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

    През 80-те години имаше някаква разработка на БАН,на акумулатор с малък габарит който да издържа повече време от стандартен!
    Някой знае ли какво стана с тази разработка?
    Задавам въпроса в тази тема,за да не отварям нова,защото и аз се замислям за електромобил,а с леки акумулатори които и да са
    издръжливи ще е по-добре.Зависи и каква ще им е цената де!
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #62
      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

      Днес намерих един ел.двигатер от ел.кар ако знаете дали ще ми върши работа казвайте на мен мисе струва слабичак.







      Коментар


      • #63
        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

        Като гледам,че е 2,5-кw ми се струва слаб и за голф количка.
        0осем9осем7шест0осем7едно
        Миро

        Коментар


        • #64
          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

          Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
          Като гледам,че е 2,5-кw ми се струва слаб и за голф количка.



          Аз за това питам.
          Нека Явор да каже колко киловата е двигателя на червеното ел.мобилче и дали е достатачно.
          Ако е малак този да търся друг по як - но да е ясно че не ми трябва нещо много яко.

          Коментар


          • #65
            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Ще ти дам да покараш автоматик и след това същата кола с ръчка. После пак пиши за динамиката на автоматиците. Не вичко на този свят е Нива
            Ако става въпрос за кутия с 2 съединителя в стил DSG, SST и т.н. комисията каза че ще анулира състезанието тъй като тия кутии нямали много общо с това което се разбира под класически автоматик с хидротрансформатор.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #66
              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

              На електромобила по горе,като му гледам мотора е същия на хидравликата на българските електрокари. 4киловата и 2800об./мин.но нека колегата каже със сигурност.

              Коментар


              • #67
                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                На електромобила по горе,като му гледам мотора е същия на хидравликата на българските електрокари. 4киловата и 2800об./мин.но нека колегата каже със сигурност.
                Точно същия е, за Трабанта ще му идва малко слабичък.

                Коментар


                • #68
                  От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                  Дано му е тук мястото на това....?
                  http://www.automedia.bg/read/7889.html - трабант..... електромобил за 10 000 евро.....

                  Коментар


                  • #69
                    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                    Колеги този мотор ми се струва че е от хидравликата на електрокара не е тягов, а и защо пък да не стане просто мошноста ще доиде за сметка на скороста. Ако не се лъжа тяговия мотор е 40и няколко волта. Слагай го и мисли за предавателно число обороти на задвижващ вал и стъпката на гумата при един оборот (обиколката) и ще получиш търсената от теб скорост с малко резерв разбира се.
                    В краина сметка тук търсим икономичен вариант а не скоростен модел.
                    Последно редактирано от teukoo; 10-03-11, 18:56.

                    Коментар


                    • #70
                      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                      Един средностатистически стартер на лек автомобил е към киловат. Като извадиш свещите, буташ първа и тръгваш на стартер - върви, ама бавно. Съмнява ме на 2 киловата картинката да се промени с повече от 2 пъти ...
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #71
                        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                        Има стотици подобни проекти в световен мащаб, масовата практика която използват показва, че за дълъг пробег използват 96v между 7.5 и 12 кw правотокови електродвигатели. За Драг рейсинг използват 144 V, 40 и нагоре kw.
                        Все пак освен икономичност трябва и да се движи с общия поток автомобили. С този електромотор по-горе за да поддържа 40 км./ч ще трябва бая "газ" да дава което ще точи батериите.
                        Добър пример за добра конверсия е ей това ГЕО Метро на 96 V



                        Advanced DC #FB1-4001 - 1190$

                        На 96 VDC, 20 HP continuous, 23 HP for one hour, 35 HP for 5 min., 70 HP peak
                        На 120 VDC, 25.2 HP continuous, 27.5 HP for one hour, 43 HP for five min., 85 HP peak
                        На 144 VDC, 28.5 HP continuous, 30.4 HP for one hour, 48.8 HP for five min., 100 HP peak
                        Както следва

                        17.3KW на 96VDC,

                        20.8KW на 120VDC,

                        22.9 на 144VDC

                        8 Тягови течни акумулатори ( 30 кг. всеки )


                        Максимална скорост 96 км/ч
                        Пробег 56 км.
                        722 кг. след конверсията заедно с акумулаторите.

                        Моето мнение е че трабанта под 5 kw. няма да може да отлепи с под 400 ампера акумулатори.

                        Иначе няма спор за ел.колите, въртящия момент е още от 1км./ч а той е огромен
                        ето пример 400м за 7 сек. http://www.youtube.com/watch?v=E8Yp9...eature=related
                        Последно редактирано от fanatic; 10-03-11, 19:45.
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #72
                          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                          Има една простичка работна формулка за пресмятане на единици IxU=W тока по напрежението е равно приблизително на мошноста.
                          А колкото до цялата схема имаме загуба на енергия по жиците, от тежеста, триенето на гумите и ред още други неща за които е необходима енергия която идва от батерията.
                          Затова всички проектанти залагат на по големи волтажи и съответно по малък разход на ток. Да речем мотор на 100волта с консумация 20ампера ще има мошност 2киловата, съответно за 1час ще трябва 20амперчаса акомулатор тягов които да мойе да отдава тези 20 ампера в продължение на 1час. В общи линии така се смята без абсолютна точност. Да не забравим ,че valio zila работи в електрическа компания и сам сигорен яе имат там инженери дето още могат да смятат такива неща.
                          Дано сам го обяснил максимално простичко успех.

                          Коментар


                          • #73
                            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                            Първоначално публикуван от teukoo Преглед на мнение
                            Има една простичка работна формулка за пресмятане на единици IxU=W тока по напрежението е равно приблизително на мошноста.
                            А колкото до цялата схема имаме загуба на енергия по жиците, от тежеста, триенето на гумите и ред още други неща за които е необходима енергия която идва от батерията.
                            Затова всички проектанти залагат на по големи волтажи и съответно по малък разход на ток. Да речем мотор на 100волта с консумация 20ампера ще има мошност 2киловата, съответно за 1час ще трябва 20амперчаса акомулатор тягов които да мойе да отдава тези 20 ампера в продължение на 1час. В общи линии така се смята без абсолютна точност. Да не забравим ,че valio zila работи в електрическа компания и сам сигорен яе имат там инженери дето още могат да смятат такива неща.
                            Дано сам го обяснил максимално простичко успех.



                            Грешиш колега няма инженери пи нас ние сме само аварйци и поддържане едва ли някой инженер ще дойде при нас да виси ця ден по стълбовете - те са някаде из управленията на ЧЕЗ.

                            Коментар


                            • #74
                              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                              Първоначално публикуван от teukoo Преглед на мнение
                              ...Затова всички проектанти залагат на по големи волтажи и съответно по малък разход на ток....
                              Избират се по-високи напрежения заради по малките загуби в активните елементи в разните електронни модули, плюс намаляване на сечението на проводниците, което води до намаляване на себестойността и теглото.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • #75
                                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                                Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
                                Грешиш колега няма инженери пи нас ние сме само аварйци и поддържане едва ли някой инженер ще дойде при нас да виси ця ден по стълбовете - те са някаде из управленията на ЧЕЗ.
                                Е значи наистина сме колеги не само във форума и във работата само дето ние не сме аварийци а изграждаме ремонтираме и т.н. ел.проводите.
                                Все пак мисля че знаеш дотатъчно за да си направиш грубите сметки. Поздрави и успех.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X