Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

    Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
    ...не съм експерт, ама не е баш така както го пише Ясен.
    ...и аз не съм, но е прав във сметките, та даже е бил оптимистичен...
    Но е явно, че каквото и да ви каже - целта на правенето не е икономия!


    ПП. колкото повече чета този форум - толкова повече откривам, колко много интелектуална енергия хвърляме на вятъра...
    ...и то все в напъни да открием топлата вода...

    Коментар


    • #32
      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

      20 киловата са си точно 20 киловата. Никакви нютонметри няма да те засилят със 100км/ч, ако ги няма киловатите зад тях. Конкретно на Трабант 20 киловата му стигат за да върви със 110, без да ускорява. От 100 до 110 ускорява за около минута с остатъците от последния си киловат. Въртящият момент, който ти трябва, и в двата случая се постига с трансмисия, а и по принцип не знам какво са се фиксирали джиперите в него. Да, електромоторът има по-равна тягова характеристика и с това му се изчерпват предимствата на дребно. И да, може да се направи електромотор със всякаква комбинация от мощност и въртящ момент, но ако трябва и да е ефективен, еле па и лек, отиваме в едни съотношения, не много далече от ДВГ. Остава само способността да тръгне от място без съединител.

      И да, аз съм първият, който ще гласува за АЕЦ вместо да се горят реки от бензин и нафта. Лошото е, че хубавите работи не стават отведнъж. АЕЦ-а го закрихме за няколко милиона подкуп, жиците и трафопостовете и сега едвам издържат зимно време, а за 1.5 милиона чисто нови коли от какъвто и да е вид и модел България трябва да работи 2-3 години само за това, без да си купува нищо друго.

      Коментар


      • #33
        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        20 киловата са си точно 20 киловата. Никакви нютонметри няма да те засилят със 100км/ч, ако ги няма киловатите зад тях. Конкретно на Трабант 20 киловата му стигат за да върви със 110, без да ускорява. От 100 до 110 ускорява за около минута с остатъците от последния си киловат. Въртящият момент, който ти трябва, и в двата случая се постига с трансмисия, а и по принцип не знам какво са се фиксирали джиперите в него. Да, електромоторът има по-равна тягова характеристика и с това му се изчерпват предимствата на дребно. И да, може да се направи електромотор със всякаква комбинация от мощност и въртящ момент, но ако трябва и да е ефективен, еле па и лек, отиваме в едни съотношения, не много далече от ДВГ. Остава само способността да тръгне от място без съединител.

        И да, аз съм първият, който ще гласува за АЕЦ вместо да се горят реки от бензин и нафта. Лошото е, че хубавите работи не стават отведнъж. АЕЦ-а го закрихме за няколко милиона подкуп, жиците и трафопостовете и сега едвам издържат зимно време, а за 1.5 милиона чисто нови коли от какъвто и да е вид и модел България трябва да работи 2-3 години само за това, без да си купува нищо друго.
        Абсолютно грешно, точно въртящия момент е важен другото е трансмисия, ела да видиш с 500W как се ускорявам до 60км/ч по-бързо от който и да е бензинов скутер. Елекро задвижване с рядкоземни магнити и така наречените три фазни правотокови двигатели ще надмине всичките ти очаквания а сметките ти наистина са много криви.

        Коментар


        • #34
          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

          Още по евтино излиза с отработено олио.По дискавари дадоха инсталация за преработка на такова олио и един пикап ,който минал 300 хил. без проблеми.А баничарници дал господ.
          ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

          Коментар


          • #35
            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

            Ясене, а какво ще кажеш за схемата при която ДВГ се използва за генератор, а задвижването на возилото е от електромотор . Какви са предимствата и . Знам че се използва при локомотиви, както и при някои огромни самосвали.
            Предполагам, че разхода на гориво е по-малък, понеже ДВГ работи само в оптимални обороти, возилото няма стане много тежко понеже няма да има много акумулатори в него. Аз поне така ги виждам нещата - трябва на возилото да си има ел. централа, пък дали е на въглища, вода, или пък атомна няма значение. Но ако беше толкова логично защо не го ползват по-масово. Къде греша .

            Коментар


            • #36
              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
              ела да видиш с 500W как се ускорявам до 60км/ч по-бързо от който и да е бензинов скутер.
              Аз лесно ще дойда, но ти няма да пренапишеш физиката. 500 вата на колелата или на батерията?

              Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
              Знам че се използва при локомотиви, както и при някои огромни самосвали.
              Това да ти дава някакви насоки? Първо тежи и струва едни пари, второ има динамиката на автоматик. Иначе да, много по-ефективно е от автоматик. А за да стане динамично, трябва батерия и става хибрид като актуалните в момента. Която още тежи и струва още едни пари. И като сметнеш всички парите, излиза по-евтино да си караш ръчка за целия живот на колата.

              Коментар


              • #37
                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                Battery Type W*Hr/ Litre Watts/Kg Life (re-charge) Battery Type
                PbO2/H2SO4 65 35 400 $0.16
                NiCOH/KOH/Cd 150 60 500 $0.96
                NiCOH/KOH/MH 170 70 1500 $2.00
                LiCoO2 120 100 500 $1.35
                LiMnO2/LiBF6/C 200 200 500 $1.09
                Lithium ion Power (TS-LYP) 330 720 1100 ask us

                т.е. от тия последните 720 Вата за килограм батерия,
                па и само 5 пъти по скъпа от оловнитв
                и само 20 пъти по - мощна
                и само 5 пъти по малка като обем

                Коментар


                • #38
                  От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                  Малко ти е оплетена таблицата. Какво искаш да кажеш?

                  Коментар


                  • #39
                    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                    първото е тип батерия, Ват на час/ дм3, Ват на кило, цикли, цена ???

                    Коментар


                    • #40
                      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                      Цена на какво? На киловатчас капацитет? На киловатчас изкарана енергия? Все едно, сметките съм ги разписал по-горе с точност 15-ина %

                      Коментар


                      • #41
                        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                        Ясене ти карал ли си електромобил или поне електрически мотопед?

                        Коментар


                        • #42
                          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                          Само подемна машина. Ама не отклонявай въпроса.

                          п.п. да, знам как върти гуми от място даже и пълния с олово електрокар.
                          Последно редактирано от Ясен; 08-03-11, 16:28.

                          Коментар


                          • #43
                            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                            ЗА цената за това съм набил ??? не е ясно за кво е.

                            Коментар


                            • #44
                              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                              Ясно.

                              Коментар


                              • #45
                                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Това да ти дава някакви насоки? Първо тежи и струва едни пари, второ има динамиката на автоматик. Иначе да, много по-ефективно е от автоматик. А за да стане динамично, трябва батерия и става хибрид като актуалните в момента. Която още тежи и струва още едни пари. И като сметнеш всички парите, излиза по-евтино да си караш ръчка за целия живот на колата.
                                Да, като схема е доста сложна, има доста разходи по построяването на такова возило. Но локомотивите и самосвалите имат ли скоростни кутии. Тролейте са удачен пример за динамика. Сега се сетих че даже съм виждал на картинка тролей с закачено ремаркенце-генератор, за да се придвижи през някоя дистанция на която няма изградена жица да го кажа . Верно е че ако се сложи това ремарке в тролея, ще заеме 1/4 от пространството за пътници, значи ефективноста ще падне с 25% и като прибавим теглото на установката, ще падне може би още някой процент. Мда, като поразсъждавах на глас и верно е за едри машини. Но не мисля че страдат от динамика.
                                А възможно ли е с ДВГ с малък разход за гориво да произвежда енергия за голям електродвигател. Давам пример - образно казано ДВГ от трабант /май не е пример за икономия/ да може да върти генератор, които пък да произвежда достатъчно ток за ел. двигателя на един тролейбус? Ако да речем има някакъв огромен маховик, на който му е необходимо съвсем малко усилие за да подържа скороста си на въртене константна?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X