Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

    То хубаво маховик, хубаво, че веднъж набрал обороти вече му е нужна малко енергия за да си ги поддържа. Но само за да ги поддържа. В момента в който се натовари от генератора-ще паднат и оборотите. А те трябва да се компенсират от ДВГ. А тогава той ще работи в тежък режим ако е калък. А тежък режим и икономичност не се вързват.
    Пак не става, за да работи двигателя в икономичните си обороти трябва да е съобразен с потребяваната от генератора енергия. Не виждам нуждата от маховик.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #47
      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

      Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
      А възможно ли е с ДВГ с малък разход за гориво да произвежда енергия за голям електродвигател. Давам пример - образно казано ДВГ от трабант /май не е пример за икономия/ да може да върти генератор, които пък да произвежда достатъчно ток за ел. двигателя на един тролейбус? Ако да речем има някакъв огромен маховик, на който му е необходимо съвсем малко усилие за да подържа скороста си на въртене константна?
      За съжаление, законът за запазване на енергията работи и в тези случаи.
      Тролеят е пример за динамика, докато отгоре го подкрепя мирният атом. Като го настъпиш, моментно отдава на пътя 4-6 пъти официалната си максимална мощност и превърта гуми както е пълен, но това е защото има откъде да я вземе тази мощност. Вариантът с ремаркенцето е далеч по-хрисим и не наказва голфовете по цариградско шосе, защото ремаркенцето тия 4-6 пъти скок в мощността не ги може. Това се прави донякъде с батерии.

      Коментар


      • #48
        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

        Явно ще трябва да почакам докато ядрените реактори станат с големината на буркан за компот, че да мога си осъществя идеята .

        Коментар


        • #49
          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

          Реална машинка - една складова количка с 240Аh/24V батерия и 3.5kW мотор, изминава 6-7 километра на едно зареждане, при средна скорост 5км/ч. Собствената маса на количката с батериите е към 500-550кг, товароносимост 185кила по каталог.Поне половината време количката се движи само с един човек (да речем 70кила).
          Тоест, на Ясен сметките май ще вземат да излязат верни.

          П.П. Ядрени реактори продаваха миналата година от някакви подводници. Не са баш колкото буркан, но бяха обслужени и заредени, с гаранция 20 години или нещо такова. Може да има останал още някой, порови в сайта на Военоморските сили на САЩ. 20-тина милиона долара и си в играта
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #50
            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Само подемна машина. Ама не отклонявай въпроса.

            п.п. да, знам как върти гуми от място даже и пълния с олово електрокар.
            Кой ти говори за тинейджърски изпълнения? Потруди се да почетеш малко данни на готови ел. автомобили из нета.
            И тогава изтипосвай такива криви постове тука.
            Като имаш път към Бургас ела ще ти дам да пробваш поне три вида електрически превозни средства включително и автомобил.

            Коментар


            • #51
              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение

              П.П. Ядрени реактори продаваха миналата година от някакви подводници. Не са баш колкото буркан, но бяха обслужени и заредени, с гаранция 20 години или нещо такова. Може да има останал още някой, порови в сайта на Военоморските сили на САЩ. 20-тина милиона долара и си в играта
              С тоя реактор ще е много мощна, представям си какъв данък ще ми наложат .

              Явно за да се поизчистят градовете от вредни емисии и да се използва по-ефективно енергията, ще трябва да се заложи на влакове, тролейбуси и АЕЦ-и. Но нормалните хора едва ли ще могат да се насладят на възможноста да се движат с евтина енергия в личните си автомобили със сегашните технологии.

              Коментар


              • #52
                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                Но нормалните хора едва ли ще могат да се насладят на възможноста да се движат с евтина енергия в личните си автомобили със сегашните технологии.
                Най-евтино е с колело...доста стара технология.
                На много места по света работи и велоалеите ще са в пъти по евтини от зарядните станции...

                Коментар


                • #53
                  От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                  Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                  Най-евтино е с колело...доста стара технология.
                  На много места по света работи и велоалеите ще са в пъти по евтини от зарядните станции...
                  6

                  6kw с 5к.сMade in China.Или,кой е новия БОГ.

                  Коментар


                  • #54
                    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                    Днес реших че мога да се разделя с този проект за електромобил. Оригинално автомобилчето е Италианско с 125 куб. двутактов мотор



                    Има волан тук е свален, гумите са чисто нови както и боята, но стоенето на открито си е взело своето






                    Двигателя е от хидравлика на електрокар мисля беше около 4кW контакторите в дясно са за реверса и централен.






                    Последно я карах на 60V и се движеше страхотно, самото автомобилче е много леко и разви близо 70 км/ч. регистрация има, но едва ли ще може да се прехвърли на друго име.

                    Разделям се с нея за 700лв

                    Коментар


                    • #55
                      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                      Точно така мислех да стане трабанта но двигателя да е куплиран директно на кутията да се избегне ремачната предавка.
                      С какви акумолатори си го карал че наедната снимка ми се вижда стойка за стандартен.

                      Коментар


                      • #56
                        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                        С автомобилни АБ стойката е за стандартния акумулатор.

                        Коментар


                        • #57
                          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          ...има динамиката на автоматик...
                          Ще ти дам да покараш автоматик и след това същата кола с ръчка. После пак пиши за динамиката на автоматиците. Не вичко на този свят е Нива
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #58
                            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                            Аз от тоци не разбирам, но за това досега да не караме електромобили ми се струва че имат вина само тези, които продават бензин! Едва ли няма или пък е задължително толкова скъпа, че да струва повече от тези на петрол! На малкия му взехме на майтап една електрическа тротинетка - някаква немска, 24 волта 100 вата моторче. Аз съм около 100-те и мен ме вози, а малкия изкачва около 2 км. баир и после се вози още! Та щом тази малка глупост го може, значи и по-сериозни неща го могат!
                            VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                            Коментар


                            • #59
                              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                              Първоначално публикуван от kekek Преглед на мнение
                              Аз от тоци не разбирам, но за това досега да не караме електромобили ми се струва че имат вина само тези, които продават бензин!
                              Така е, продават го твърде евтино.

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Ще ти дам да покараш автоматик и след това същата кола с ръчка. После пак пиши за динамиката на автоматиците. Не вичко на този свят е Нива
                              Нема-нема и намесиш проклетата рускиня, включително и по повод автоматиците и динамиката. Що не идеш на специалист?

                              Коментар


                              • #60
                                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:index.php.jpeg
Прегледи:1
Размер:34.2 КБ
ID:5258669Натиснете снимката за да я уголемите

Име:index.php.jpeg
Прегледи:1
Размер:34.2 КБ
ID:5258669Как се вдигат цените на горивата, момчета сигорно скоро време ще се возиме на това.
                                JSM 0899633364

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X