Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

    Първоначално публикуван от quattroace Преглед на мнение
    И вярно истината е в 01Е или от 2.5ТДИ или от някоя С-ка.
    Това със големите фланци(108мм) и по-голямата касета на дифа ли беше?

    P.S. Не ми допада тази кутия,не,че не може да се разработи,но там няма два еднакви детайла,закупуването на рейс кит не е препоръчително от финансова гледна точка,а има достатъчно достъпни ск,които се преработват елементарно,ама това си е мое мнение.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

      кой говори за рейс кит.....след като видях какъв дог бокс си си направил сам на фрезата....мислим че нямаш проблеми и собствена да си направиш.

      Коментар


      • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

        Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
        кой говори за рейс кит.....след като видях какъв дог бокс си си направил сам на фрезата....мислим че нямаш проблеми и собствена да си направиш.
        Точно за това става въпрос,кутията на ауди е леко неподходяща за тази интервенция,малко междуосово разстояние,превключващи муфи на два вала и само едно предимство,заспива на VW-то като марка на плик.Очаквам тия дни ск от ренде 25,и ще поработя върху нея,там поне има доста место за свободни съчинения.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

          Вариянта на шпера се оказа доста удачен,със увеличаване или намаляване на пропорциите,влиза във почти всеки диф.Ето го поставен във касета на Лада,остана само да изработя щифтовете които го заключват,ама днес не ми е ден:







          Във завършен вид,естествено няма да е със тази корона:

          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

            Колега Петров интересува ме от каква стомана си правиш полуоските

            Коментар


            • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

              Първоначално публикуван от didi ivanov Преглед на мнение
              Колега Петров интересува ме от каква стомана си правиш полуоските
              40Х,е стоманата(но ти трябва кадърен термист),използвам и готови полуоски от УАЗ,които са удачни и със съответната обработка и пренарязване на шлици за съответните карета вършат перфектна работа без последваща термообработка.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                А мислиш ли че ще имам проблем ако са от 65г

                Коментар


                • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                  Първоначално публикуван от didi ivanov Преглед на мнение
                  А мислиш ли че ще имам проблем ако са от 65г
                  65Г е специфична стомана,ресьори(на пример) се произвеждат именно от нея,дали е удачна за полуоски,не знам,но се съмнявам,никога не съм ползвал такава точно за това.По принцип преди да започнеш да изработваш даден детайл,трябва да си наясно точно каква стомана да използваш,а не да пипнеш първото желязо което ти попадне и после да обвиняваш термиста във некъдърност,странно нещо са металите.
                  Последно редактирано от petroffbg; 08-03-13, 23:21.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                    Колега Petroffbg, моля ако не е проблем за теб да качиш снимките отново понеже линковете вече не са активни. Работата ти е страхотна и е пример за това как трябва да се правят нещата. Виждам, че темата е старичка, но ще е хубаво да се видят отново детайлите, които си изработил. Благодаря предварително.

                    Коментар


                    • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                      Да съживим малко темата,преди два-три месеца ми попадна ск от рено със код UN-1,която се използва при повечето машини във европейският шампионат.Гадна кутия,няма два еднакви детайла,тежи много,на дължина над 70см,плюсовете и са,че се отваря на две(със две кила болтове за крепеж) и дифа може да се върти(за преден и заден мотор).Задачата е да се изхвърли цялата карантия отвътре(остават пиньон,корона,лагери и корпус),да се преработи пиньона така,че превключващите муфи да са на него(във заводски вариянт,1-2 са на пиньона,3-4 и 5 на първичният вал) като превключването се осъществява със челни зъби(дог-рингс).След уточняване на диаметъра на пиньна,продължих съществуващите шлици:


                      Това е бъдещата муфа 1-2 със венец за задна,две са след нарязването ги разделям:


                      Основата по която ще се движи муфата:

                      Със готови външни шлици:

                      Последваща обработка на щоса за вътрешни шлици:


                      Обработка на превключващи муфи 3-4:


                      Във готов вид:



                      Муфа 3-4 във почти готов вид:

                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                        На готовите муфи трябва да се нарежат челни зъби:


                        Процеса е много бавен и трудоемък,всеки детайл минава през множество операции,докато добие завършен вид:





                        На оформените зъби,трябва да се направи наклон от около 7-8гр,за да не изключва предавка по време на работа:



                        Муфите са "почти" готови,остава им челен наклон,но ще го правя по-късно,заедно със останалите колела.След дълго чесане и много сметки,избрах подходящи предавателни числа,подготвих детайлите на необходимият диаметър и започнах зъбонарязването на включващите колела на пиньона:



                        Обработен на необходимите диаметри първичен вал,следва зъбонарязване:

                        Шлици за лесна смяна на зъбните за 3 и 4-та,и задвижване от амбриажната ос:


                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                          Голям майстор !

                          Свалям шапка
                          Three witches watch three Swatch watches.
                          Which witch watch which Swatch watch?

                          Коментар


                          • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                            Ей това си е майсторство. Много силно.. Евала

                            Коментар


                            • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                              Ще се радвам на клип от кокпита в действие.
                              Евала за добре свършената работа.А като знам и колко пара струва подобна кутия....хубаво е човек да може и да знае как да си направи сам нещата.
                              Няма страшно в умирачката...
                              Страшното е да си жив!...

                              Коментар


                              • От: БЪГИ ЗА АВТОКРОС,ВЪЗЛИ И АГРЕГАТИ

                                Колега, уникален си ! Интересно ми е какъв е материала и последващата термообработка.
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X