Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

    Ако имахме възможности, съм сигурен че мног повече от 20 екипажа щаха да се запишат Ама пста реалност...
    Където Бирата, Там и Аз...

    Коментар


    • #47
      До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

      Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
      Ще започна с конкретна информация и на първо място- таксите за участие. 185 евро за автомобил, независимо от клас на участника. Във всички класове таксата включва право на участие на екипажа - пилот, навигатор и плюс един механик, право на къмпинг площ и използване на съоръженията в зоната за участници. Таксата за придружаващи автомобили за вход в къмпинг зоната за периода 1-11 август е 10 евро за автомобил, каравана или бус....
      Ха ... на състезанието "4х4 Шумен 2008" таксата беше 200 Евро. Така... тези 185 евро + 10-те за платформата не са проблем. Остана да намерим средства за пътя до там и обратно.
      Благодаря на spark & ivo за информацията, вече имам базата за разсъждение.
      Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
      http://www.cardomain.com/ride/2562837

      Коментар


      • #48
        До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

        Таксата от 185 евро включва пилот , навигатор, един механик ,автомобила за състезанието и съответното средство за предвижване-камион,каравана, кола с ремарке и т.н., 10 евро е таксата за предружаващите автомобили, независимо от броят на пасажерите. Ще Ви предложа нещо- след като разгледаме отделните класове и регламента, тези от Вас , които имат желание да учасват, да го кажат, защото на базата на броя желаещи участници ще можем да говорим за спонсорство на таксите и превоза. Вече съм задействал нещата по темата с превоза , но отново повтарям , че е нужен броят на автомобилите. В следващите седмици ще направя представяне на идеята за участие в Евротриала в някои определени БГ / телевизионни и радио медии.

        Коментар


        • #49
          До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

          Благодаря Иво !
          Очевидно е желанието на организаторите да разширят базата за потенциални участници . Виждам че са целеустрмени хора, които знаят какво искат и как да го постигнат.
          Впечатлението с което оставам, е че това състезание тепърва ще се развие и в мащаб и като качество.
          Живот и здраве, смятам да посетя това състезание, като зрител, а ако успея дотогава да се съоръжа с теглич и ремарке / джипа ми току що излезе от гаранция мина 100 000 км за 2 години /, мога и да транспортирам някой състезател, заедно с автомобила.
          За мен това е най интересният тип състезание, защото мога да наблюдавам не само пилотските умения, а и стратегията на един състезателен екип. Това е много важно, защото превръща състезанието в спектакъл с възможност за живо наблюдение и оценка.
          За разлика от други автомобилни скоростни състезания, които са медийно явление - тоест без телевизия, няма как да се видят от публика.
          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

          Коментар


          • #50
            До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

            Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
            Благодаря Иво !
            Очевидно е желанието на организаторите да разширят базата за потенциални участници . Виждам че са целеустрмени хора, които знаят какво искат и как да го постигнат.
            Впечатлението с което оставам, е че това състезание тепърва ще се развие и в мащаб и като качество.
            Живот и здраве, смятам да посетя това състезание, като зрител, а ако успея дотогава да се съоръжа с теглич и ремарке / джипа ми току що излезе от гаранция мина 100 000 км за 2 години /, мога и да транспортирам някой състезател, заедно с автомобила.
            За мен това е най интересният тип състезание, защото мога да наблюдавам не само пилотските умения, а и стратегията на един състезателен екип. Това е много важно, защото превръща състезанието в спектакъл с възможност за живо наблюдение и оценка.
            За разлика от други автомобилни скоростни състезания, които са медийно явление - тоест без телевизия, няма как да се видят от публика.
            Надявам се освен състезателите , да има и желаещи за ЗДРАВА АГИТКА, да направим български бивак в лагера Има вече и още един сигурен, който се пресъединява към отбора Zenit c Suzuki JIMNY, Пешо ще кара в клас S-Standart или в M- Modified. За сега сме решили за състезателите които ще пътуват от България да организираме Авто-Кар за 4-5 джипа

            Коментар


            • #51
              До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ


              Коментар


              • #52
                До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                Клуб "4х4 Адвенчър" Троян ще помогне с 1000 лева на записалите се български екипажи за състезанието
                Смятам, че с малко помощ от всеки, може да се реши и финансовия проблем и българското знаме да се развее и на това състезание

                Коментар


                • #53
                  До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                  Тодоре, благодаря ти за жеста и думите. Сирурен съм , че това ще бъде много важен трамплин за формирането на отбора за Евротриала.

                  Коментар


                  • #54
                    До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                    Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
                    За сега сме решили за състезателите които ще пътуват от България да организираме Авто-Кар за 4-5 джипа
                    Много добра идея, с това значително ще се намалят транспортните разходи.
                    Имате сериозна заявка и от мен за клас O-Original със Suzuki Samurai SJ 410.
                    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                    http://www.cardomain.com/ride/2562837

                    Коментар


                    • #55
                      До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                      Първоначално публикуван от spark & ivo Преглед на мнение
                      O-Original- Group. Това са автомобили 4x4 , в оригинален вид с незначителни тунинг елементи без афектиране на оригиналния аспект с възможност за повишен диаметър на гумите до +5 % и максимален размер до 825x275мм.
                      Според изискването за гуми Вранглер JK с 33" става, защото от завода излиза с 32". До сега 33" гума над 82см (реално) не съм мерил, въпреки че 33 инча са към 83.8см.
                      Въпроса ми е колко може да се пипа окачването.

                      Може ли да поясниш двете думи в червено.

                      Коментар


                      • #56
                        До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                        Ето два автомобила в различните класове О- Оригинален и S- Стандартен, съответно със син и бял номер, след снимките ще обесня разликата.

                        Коментар


                        • #57
                          До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                          В регламента е отбелязано по седният начин " Автомобилите в клас -Оригинал трябва да запазват фабричните си характеристики", не може да има промени в купето- изрязвания на калници,предни и задни части, не са позволени промени в техническата конфигурация-смяна на мотор, скоростна кутия и мостове, разришено е- допълнителен успокояващ амортисьор на кормилната система, смяната на амортисьори с други от различни марки но с подобни характеристики, позволени са -шнорхел на адмисията, смяната на предни оригинални барабанни спирачки с дискови, промяна в изхода на аспуха, ресьорите трябва да запазват оригиналните си размери. Всъщност ако има някои неясни неща, питайте ,ще консултираме в регламента.
                          Организаторите наблегнаха, че автомобилите в този клас са практически серийни. А относно на размера на гумите е казано че могат да бъдат с 5% по големи в диаметър, но без надминаване на допустимите 825 мм височина и ширина 275 мм.

                          Коментар


                          • #58
                            До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                            Ето още един пример с два еднакви по марка автомобили но в двата различни класа.

                            Коментар


                            • #59
                              До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                              Мисля ,че примерите със снимки помагат много за представата за техническите изисквания в отделните класове. Ето и автомобили от следвщия клас М- Модифифицирани, мисля че се виждат вече разликите от предните два класа, но също и за този клас ще наблегнем върху много от специфичните му елементи в автомобилите.

                              Коментар


                              • #60
                                До: ЕВРОТРИАЛ 2009/ ГЕРМАНИЯ

                                здравей Иво откак се видяхме не съм сприал да мисля за сътезанието.
                                трябва да огледаме в кой клас влизам че ако зоните за модифицираниа са различни
                                от на стандартен ше трябва да се меря къде с по големички.чесно казано ако зоните
                                са прилично направени не ми пука но като ги гледам тези очуканите самурайчета
                                и човек се замисля.
                                все пак един кит +10см и два размера гуми не могат да се мерят с клас модифициран.
                                относно правилника не ми хъресва че навигатора не може да пипа джипа това значи че когато джипа е
                                на ръба на преобръшане ако не ме придържа съм се катурнал все пак машината ми е сравнително нова и се замислям.
                                в този си вид сега ако ме бутнат в калс модифициран не ми се занимава.
                                не че ше се боря за победа просто една гума 29 не може да се сравни с 33-35 отам и всичко се променя.
                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X