Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

    Първоначално публикуван от str8_4ce Преглед на мнение
    Изкажи се де, не всички са експерти по АТВ-та.А е интересно, също може да кажеш защо са избрали този модел и т.н.
    Да, явно стратегиите са различни с 4х4 и на задно, но какви са? За мен 4х4 губят скорост на бързите участъци, за разлика от дюните и там където е нужно макс.сцепление...
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

      Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
      Но Патронели на един етап е смазал задното и се е прибрал на предно!
      Да не би да си дал отговора?
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

        Като недостатък на Ренегада това е вариаторния ремък.
        Всяка вечер ще ги сменят и пак няма гаранция.
        Трудно се сменя от сам човек.И то в добри условия.
        Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 03-01-11, 02:00.

        Коментар


        • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

          Първоначално публикуван от str8_4ce Преглед на мнение
          Изкажи се де, не всички са експерти по АТВ-та.А е интересно, също може да кажеш защо са избрали този модел и т.н.
          Е сега това е мноого дълга тема.Ще я оставим за утре.
          Нека повече хора да пишат.

          Коментар


          • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

            По кашон с ремьци имат на човек / това по спомени /,но какво ги задьржа на нормален пьт тия машини да мачкат Ямахите?Кога и кьде ще се видят преимуществата на тия машини?

            Явно е,че това е инфо от кухнята,малко стратегия на отбора,но с 2 думи ни го обяснете на нас,тия дето на такова не са се качвали.Чета за тоя ремьк по разно форуми и срещам мнения в които се казва,че на мокро припльзвал.Не ми се вярва да е това,но...........???
            Последно редактирано от BENZBOSS; 03-01-11, 02:15.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

              Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
              Да, явно стратегиите са различни с 4х4 и на задно, но какви са? За мен 4х4 губят скорост на бързите участъци, за разлика от дюните и там където е нужно макс.сцепление...
              Дюните се атакуват бързо.Дали си с двойно или само задно ако си бавен винаги ще заседнеш.
              Има и много техника.
              Както и бързо да си избереш пътя за преминаване,ако са последователни и повече от две една след друга.

              Коментар


              • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                По кашон с ремьци имат на човек / това по спомени /,но какво ги задьржа на нормален пьт тия машини да мачкат Ямахите?Кога и кьде ще се видят преимуществата на тия машини?

                Явно е,че това е инфо от кухнята,малко стратегия на отбора,но с 2 думи ни го обяснете на нас,тия дето на такова не са се качвали.
                Независимото окачване,двата цилиндъра,удобната стойка на водача и голямата седалка.
                Това е нещо дето Ямахите нямат.
                В средата на състезанието когато се натрупа умора в райдърите.
                Задната ос размазва.
                Единият цилиндър вибрира.
                Исках някой друг да го напише.
                Комфортното возило е много важно за маратонски състезания.
                На това ще разчитат Тодор и Пепи.
                Е и на други неща много е важен отбора,механиците,стратегията.
                Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 03-01-11, 02:23.

                Коментар


                • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                  Иво, не мислиш ли че ли като цяло тръгват с едно по-умерено темпо, което е правилна стратегия според мен.Като първо участие,завършването на цялата дистанция е равносилно на победа.От друга страна дори и в нашите по дълги ендуро състезания първия ден си е по скоро опипване и адаптиране.Имат още 8000 км да дърпат напред.Ако тръгнат отначало на макс. шанса да се наиграят е доста голям.
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                    +1

                    Друг е въпроса колко реално се юркат, защото ние не може да го знаем това. Нали се сещаш че на състезание над Бухово местните ще намачкат всичко живо защото си познават терена. В пустинята ще се променят драстично нещата както винаги. Помня една година където Фретиние ги преби с Ямахата първите етапи, но после нещата се промениха

                    Коментар


                    • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Трудностите ясно,СЬБОТАЖИТЕ на базата на какво ги казваш?
                      Ще се вземат ли мерки и какви ще са за да не се повтори това СЛУЧАЙНО зареждане с грешно гориво?

                      За момента като гледам вьрвят по не много лош терен,пьтища някакви на които по-леките машини би трябвало да са с предимство?Какьв е фифела с 4Х4 на нашите и с какво Ямахата ги превьзхожда?
                      И аз си мислих за съботаж, но не го написах, защото си викам "хайде сега с тази параноя". При толкова силно месно участие всички е възможно. Не си мислете че там всички са по културни от нас! Чухте какво става с лепенките по журналистическата кола нали? Тук даже се съмнявам да се получи такава простотия. И какво съвпадение - съвсем скоро си спомняхме с Близнаците как местните ни целеха с камъни по време на състезанието в Равнище защото застрашавахме приятелите им.... всичко е възможно - там е война!

                      Що се отнася до тракторите на нашите смятам, че са супер тъпи машини. Никога не съм ги харесвал. Трактори. Този проблем с ремъците е голям! Ако дават много гас - прас! Сам човек сменял ремък за половин час, ама ако не е изморен. Ако е скапан можело и да не може да го смени!?! Аз не разбирам много от ATV-та, така че не приемайте мнението ми като експертно.

                      Коментар


                      • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                        @Бенци, Дакар е високо технологична и мръсна война, а и нали си чувал, че в "друго село и керемидите бият".
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                          Смятам,че това са подходящите машини за нашите "Дакарци".Ренегада е доказала се машина за състезатели над 40-те,возията на това АТВ може да се сравни с Мерцедес при колите,в същото време много мощна и агресивна!
                          При спортните АТВ-та..с твърда ос,съвсем различно е усещането.
                          Твърдата возия и вибрациите в кормилото ти вземат силите!
                          Един сезон Христов пробва с КАН-АМ-ДС-450сс...определено не му допадна.
                          Тюркеджиев старши
                          sigpic

                          Коментар


                          • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                            Говорейки си с Димо, той си спомни за германия, където единствените скрити туби с бензин на базата зареждане бяха моята 1-вият ден и на Близнаците втория. Аз загубих 10 минути да въртя телефони и да си търся тубата. Близаците на следващия ден знаейки за моя случай загубиха само 2 мин. Пак съвпадение ще кажете....

                            Коментар


                            • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                              Малко встрани от темата, но само малко - Как да отворим данните от спота на Близнака в Google Earth - добавяме Network link, който да сочи към http://pipes.yahoo.com/globalstar/sp...MJ&_render=kml

                              Бих качил готов .kml файл но не мога.
                              “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                              Walter Rohrl
                              GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                              Коментар


                              • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                                В момента пътуват към трасето на моторите и АТВ.Ще снимат там и ще се пробват да хванат колите и камионите.
                                Колата е добре и екипа е вече международен.Взели са един американски журналист при тях.
                                Програмата за днес е да не навлизат на вътре в трасето.
                                Защото проблемите с нета ни лишават от снимки и видео.
                                Ако днес видеото мине успешно ще разберете цялата истина за вчерашната драма на Тодор.
                                Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 03-01-11, 10:21.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X