Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

    Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
    Много коли много различни горива! Възможността да налее неправилното гориво е голяма и май това е точната дума "неправилното" а не "лошо" гориво
    Да бе да. Това е бензиностанцията у Горно нанадолнище та вместо бензин да ти налеят дизел. Надявам се като се освестят да драснат два реда за този проблем.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

    Коментар


    • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

      Какво ви прави впечатление в класирането за АТВ?

      Коментар


      • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

        Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
        Какво ви прави впечатление в класирането за АТВ?
        Както беше коментирано по-рано, първите 10 в класирането са с машини YAMAHA.
        Отделно от това, като изключим чехите MACHACEKи PLECHATY, останалите в първата десетка са южноамериканци, в частност - аржентинци (без уругваеца SERGIO LA FUENTE)
        proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
        NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
        Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

        Коментар


        • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

          Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
          Какво ви прави впечатление в класирането за АТВ?
          На мен - Ямахите на предните места, с все каращи ги предимно аржентинци, многото аржентинци въобще (което си е естествено), и не на последно място - хората не са от твърде много националности въобще. А нашите на практика са малко под средата на класирането сред машините от своята марка.

          ...ама, това е само един етап. А и не знам 5-тата колонка какво значи.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            На мен - Ямахите на предните места, с все каращи ги предимно аржентинци, многото аржентинци въобще (което си е естествено), и не на последно място - хората не са от твърде много националности въобще. А нашите на практика са малко под средата на класирането сред машините от своята марка.

            ...ама, това е само един етап. А и не знам 5-тата колонка какво значи.

            Точно така.И това какво ви говори?
            Машините на Тодор и Пепи са двуцилиндрови и 4x4.
            Махачек прави изкючение защото кара с 900cc.Това е двуцилиндров двигател от Ямаха ТДМ но няма 4x4.
            Айде мислете като ''дакарци''.Има какво да се каже по темата..

            Коментар


            • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

              На дюните и меките пясъци нашите трябва да имат предимство с това 4х4 пред Ямахите предполагам...

              Коментар


              • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                Точно така.И това какво ви говори?
                Машините на Тодор и Пепи са двуцилиндрови и 4x4.
                Махачек прави изкючение защото кара с 900cc.Това е двуцилиндров двигател от Ямаха ТДМ но няма 4x4.
                Айде мислете като ''дакарци''.Има какво да се каже по темата..
                Че като абсолютна скорост тези, които не са 4х4 ще дадат по-добро класиране или поне на високоскоростните отсечки ...
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                  Много скоро ще дойдат местата където 4х4 ще е нужно и там нашите ще напреднат ... засега няма нищо предвидимо така че въобще не им се възхищавам на тея Ямахи ... друг е въпроса че по народност са "тамошни" и са малко по-напред откъм какво може да има по трасето и въобще техниката за каране по такива терени .
                  Няма кал - Няма кеф !!!
                  Suzuki Samurai LJ410 1984
                  Suzuki LTZ400 2008
                  Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

                  Коментар


                  • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                    Първоначално публикуван от Estranged Преглед на мнение
                    На дюните и меките пясъци нашите трябва да имат предимство с това 4х4 пред Ямахите предполагам...
                    Грешен отговор.
                    За цялото състезание когато Патронели караше Кан Ам Ренегад е минал едва 80км на 4x4.
                    А завърши на второ място.

                    Коментар


                    • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                      Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                      Какво ви прави впечатление в класирането за АТВ?
                      А дано не съм прав. Ясно, че у дома и стените помагат ама...

                      Понеже съм си мнителен ми се въртят едни гаднички мисли. Я си кажете направо- каква е вероятността да са "объркали" горивото нарочно? Ония дето отлепят лепенките от репортерската кола да не би да се пречкат по терена или ...? Не че нещо ама като ме подгони спотрната злоба като нищо ще се изпишкам в резервоара на Махачек стига да ми се отдаде възможност. И май не само аз.

                      Я разкажете за това гориво като имате време.

                      Ааа и тия Ямахи да не са по пъргави нещо от нашите? Кажете че си изгризах ноктите тука.

                      Гадовете /врагът демек/ като няма 4х4 да не би да харчи по-малко бензин и да са нужни по-малко зареждания?
                      Извинявам се, ако са ми тъпи предположенията ама не е лодка да го разбирам. Ако са тъпи, кротко ми кажете да млъкна и спирам.
                      Последно редактирано от NIKSD; 03-01-11, 01:26.
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                        Според мен машините на нашите ще имат предимство като дойдат "по-каменните" участъци заради по-високия си клиренс от този на Рапторите с цялата си задна ос.Макар и малко може да помогне за по-успешното съхраняване на изправността на машината.Поларисите и те са с независимо отзад.
                        А всъщност не им ли махнахте предното на тези Ренегати ?

                        Коментар


                        • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                          Страхотия и нашите мъжаги са там.
                          Да оцеляват.
                          В трудности и саботажи.
                          Трудностите ясно,СЬБОТАЖИТЕ на базата на какво ги казваш?
                          Ще се вземат ли мерки и какви ще са за да не се повтори това СЛУЧАЙНО зареждане с грешно гориво?

                          За момента като гледам вьрвят по не много лош терен,пьтища някакви на които по-леките машини би трябвало да са с предимство?Какьв е фифела с 4Х4 на нашите и с какво Ямахата ги превьзхожда?
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                            Малко помощ по тази тема.
                            На Дакар има и много асвалтови участаци.Там едноцилиндровите двигатели започват да ''тъпчат'' и се износват много бързо.
                            Същото е и на SS където има много дълги прави.
                            Едноцилиндровите двигатели задвижват задната ос с верига.
                            И окачването е на цял заден мост.
                            Само Полариса дето е Outlaw е с верига на независимо задно окачване.
                            До тук само недостатаци за спортните АТВта.
                            Но какви са те?
                            Докато най големия недостатък на Кан АМа е???

                            Коментар


                            • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                              Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнение
                              Според мен машините на нашите ще имат предимство като дойдат "по-каменните" участъци заради по-високия си клиренс от този на Рапторите с цялата си задна ос.Макар и малко може да помогне за по-успешното съхраняване на изправността на машината.Поларисите и те са с независимо отзад.
                              А всъщност не им ли махнахте предното на тези Ренегати ?
                              Не,направихме проби няма голяма разлика защото имат вече кормилен ел.усилвател.
                              Предното прасе тежи 14кг.Не е леко.
                              Но Патронели на един етап е смазал задното и се е прибрал на предно!

                              Коментар


                              • От: ХРИСТОВ И ЦЕНКОВ НА "DAKAR 2011"

                                Изкажи се де, не всички са експерти по АТВ-та.А е интересно, също може да кажеш защо са избрали този модел и т.н.
                                Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X