От: Ценков разказва за Дакар 2011
Да, но денят на изненадите още не беше завършил....
Разбрах че законите на физиката са нумолими...Е, само с предно не ходете да изкачвате 30 метрови дюни. Не става.
Дори и със спаднати гуми. Дори със засилка.
Зпочнах да търся обиколни маршрути за да стигна до финала. И в това обикаляне не успях да валидирам 3 точки - и ето 9 часа наказание.
НО ФИНИШИРАХ и то преди залез слънце.
Ето малко снимки от машината преди да започне ремонта
Предстоеше дълга нощ за механиците.
Ситуацията се усложняваше от липсата на камиона с резервните части. Не знаехме дали ще имаме дифернециал.
Но със сигурност знаехме че гуми няма да имаме - поне до почивния ден.
Така че в най-добрият случай на другия ден щях да имам преден и заден мост, но трябваше да се оправям с гумите с които бях минал през обелиска на старта. Е, това че трипа не работеше си беше вече нещо обичайно.....
След като си нашарих роудбука, си легнах със свито сърце - щеше ли Давид /механика/ да се справи в оставащите 5 часа до старта с машината? Дали щеше да дойде задния мост?
На сутринта с един бърз поглед видях че Давид още работи по машината, но че имам полуоски и диференциал...ура...ще се кара...
Е, закъснях за старта с 15 мин- Давид още имаше работа, но това беше дреболия - АЗ ПРОДЪЛЖАВАХ СЪСТЕЗАНИЕТО
Да, но денят на изненадите още не беше завършил....
Разбрах че законите на физиката са нумолими...Е, само с предно не ходете да изкачвате 30 метрови дюни. Не става.
Дори и със спаднати гуми. Дори със засилка.
Зпочнах да търся обиколни маршрути за да стигна до финала. И в това обикаляне не успях да валидирам 3 точки - и ето 9 часа наказание.
НО ФИНИШИРАХ и то преди залез слънце.
Ето малко снимки от машината преди да започне ремонта
Предстоеше дълга нощ за механиците.
Ситуацията се усложняваше от липсата на камиона с резервните части. Не знаехме дали ще имаме дифернециал.
Но със сигурност знаехме че гуми няма да имаме - поне до почивния ден.
Така че в най-добрият случай на другия ден щях да имам преден и заден мост, но трябваше да се оправям с гумите с които бях минал през обелиска на старта. Е, това че трипа не работеше си беше вече нещо обичайно.....
След като си нашарих роудбука, си легнах със свито сърце - щеше ли Давид /механика/ да се справи в оставащите 5 часа до старта с машината? Дали щеше да дойде задния мост?
На сутринта с един бърз поглед видях че Давид още работи по машината, но че имам полуоски и диференциал...ура...ще се кара...
Е, закъснях за старта с 15 мин- Давид още имаше работа, но това беше дреболия - АЗ ПРОДЪЛЖАВАХ СЪСТЕЗАНИЕТО
Коментар