Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ценков разказва за Дакар 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ценков разказва за Дакар 2011

    Поклон пред резултатите ви. Участието ви беше наистина велик подвиг. Винаги съм следял това рали но тази година вие го превърнахте в спектакъл.
    Опит е името, с което много хора наричат грешките си.

    Коментар


    • #32
      От: Ценков разказва за Дакар 2011

      Привет и от мен,не се познаваме лично,но РЕСПЕКТ за стореното на Дакар, и въпрос-какво ремонтира тук та си хванал такава бригада за подемник .
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5339416120_f562133a2f_z.jpg
Прегледи:1
Размер:206.7 КБ
ID:5246707Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:2
Размер:155.3 КБ
ID:5246708Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:3
Размер:194.3 КБ
ID:5246709
      Поздрави.
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #33
        От: Ценков разказва за Дакар 2011

        Благодарности за разказа и невероятно полезните уточнения и информация по Дакар 2011. Доста по-различно е от това, което си представяхме тук.

        Коментар


        • #34
          От: Ценков разказва за Дакар 2011

          Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
          Привет и от мен,не се познаваме лично,но РЕСПЕКТ за стореното на Дакар, и въпрос-какво ремонтира тук та си хванал такава бригада за подемник .
          [ATTACH=CONFIG]293479[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]293480[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]293481[/ATTACH]
          Поздрави.
          Еееееее, не вярвах че тези снимки ще излязат някога..... Пък и чесно да кажа даже не бях забелязал че някой снима - толкова бях притеснен и бързах да поправя машината......

          Този момент е на СЧУПВАНЕТО НА ДИФЕРЕНЦИАЛА..... ОКОНЧАТЕЛНОТО РАЗПАДАНЕ...ПРЕДИ БЛОКИРАНЕТО В ДЮНИТЕ

          Тези хора са фотографи, които като ме видяха че лежа и се мъча под атв-то да....:
          1. демонтирам спирачния апарат, който се беше заклинил в РЕЗЕРВОАРА, и пречеше на въртенето на задния диференциал (или това което беше останало от него) ;
          2. отстраня задния карданен вал, тъй като предния лагер на диференциала беше изваден и биеше мощно наляво - надясно....

          ....се притекоха на помощ, а аз ГИ КОМАНДВАХ - ВДИГНИ, ДРЪЖ, ДРЪЖ.....И ТАКА ПОНЕ 15-20 МИНУТИ....

          ОГРОМНА ЗАДОЧНА БЛАГОДАРНОСТ НА ТЕЗИ ЖУРНАЛИСТИ....ЩЕ СЕ ОПИТАМ ДА СЕ СВЪРЖА С ТЯХ И ДА ИМ БЛАГОДАРЯ ОЩЕ ВЕДНАЖ..

          БЛАГОДАРЯ ВАЛЬО ЗА СНИМКИТЕ.......
          Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
          Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
          www.dakarbg.bg
          www.rallyraid.bg

          Коментар


          • #35
            От: Ценков разказва за Дакар 2011

            Докато гледах сайта на фотографите, открих още 2 снимки - докато съм заврян отдолу и с чудя как да разглобя НЕРАЗГЛОБЯЕМОТО.....
            Защото наистина при Кан Ам за да свалиш кардана, трябва да свалиш диференциала. Спирачния апарат вече беше В РЕЗЕРВОАРА....

            А през цялото време се чудех, дали ще изпуснат атв-то върху мен...



            Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
            Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
            www.dakarbg.bg
            www.rallyraid.bg

            Коментар


            • #36
              От: Ценков разказва за Дакар 2011

              Първоначално публикуван от reinstate Преглед на мнение
              да джантите наистина са явно много здрави.А обсъждахте ли варинт с мусове като при моторите,и вобще има ше ли състезатели с атв с такива.
              Мусовете са добър вариант но:
              1. Бюджета ни беше както знаете "на санитарния минимум" и такива екстри не се покриваха.
              2. Морел го беше изключил като вариант предварително.

              От разговорите с другите състезатели разбрах че почти всички карат с мусове.
              Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
              Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
              www.dakarbg.bg
              www.rallyraid.bg

              Коментар


              • #37
                От: Ценков разказва за Дакар 2011

                Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                Аз като знам, лятото при добро темпо и наличие на други пред мен, на какво заприличва въздушният филтър и съответно динамиката, само след 100на километра? А при Вас, в този прахоляк? Кутията на ренегада, не е от най-удачните за филтъра и си поема прах, или имаше някакви доработки в тази насока?
                Така е....прахоляка е друг голям проблем.
                За да се пребориш с него има няколко насоки:

                1/ Караш максимално БЪРЗО, за да си на предни позиции, т.е. да не подадаш в ТРАФИК...
                Най- голям проблем ще ти създадат състезатели със сходни възможности като твоите - хем ги настигаш, хем е трудно да ги изпревариш....Затова трябва всеки ден да финишираш възможно най-добре и така всеки ден ще стартирш на по-предни позиции и ЩЕ КАРАШ КОМФОРТНО....
                Когато та настигне някоя кола - а това са Сайнц, Петерханзел или Чагин...- те са толкова бързи, че за 30 секунди вече не ти вдигат прах...
                2/ В оргиналната кутия на Ренегада, МД има СПЕЦИАЛЕН ФИЛТЪР ТИП ГЪБА.....А ОТГОРЕ ИМА ЧОРАП.....
                Инструкциите бяха, при задръстване да свалим чорапа и така да продължим...Но на мен не ми се наложи през цялото състезание...

                Не знам дали някой си представя също така какво става със СЪСТЕЗАТЕЛЯ, как той ДИША, все пак.... Но това е друга тема...
                Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                www.dakarbg.bg
                www.rallyraid.bg

                Коментар


                • #38
                  От: Ценков разказва за Дакар 2011

                  Първоначално публикуван от pepino c Преглед на мнение
                  Не знам дали някой си представя също така какво става със СЪСТЕЗАТЕЛЯ, как той ДИША, все пак.... Но това е друга тема...
                  Всъщност, още докато траеше състезанието на 2-3 пъти си задавах тоя въпрос, и отговора ще ми е твърде интересен. Изобщо, всякаква информация от първа ръка е най-ценното за мен от цялата работа. Надали някога ще ми свърши конкретна работа, ама знае ли човек...
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ценков разказва за Дакар 2011

                    Първоначално публикуван от Стефан Слабов Преглед на мнение
                    Аз пък проявявам силен интерес, към издръжливостта на човека върху машината
                    Сериозно, на какво се дилжи?
                    И как се постига?

                    ПП Не може да са само тренировки ...........
                    Стефчо, ТОЧНО ТОЗИ ВЪПРОС МЕ МЪЧЕШЕ ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ МЕСЕЦИ ПРЕДИ ДАКАР....не техниката...все си мислех че тя ще е по-издръжлива от мен....

                    НЕ ЗНАМ ОТКЪДЕ ИМАХ СИЛИ, ЧЕСНО.
                    ДА, всеки ден тренирах - когато имах време, правех подходящи за моторджии упражнения, тичах 10 - 12 км на ден на Витоша.
                    Треньор ми беше нашият най-добър маратонец Даниел Дуков...

                    На Дакар имах 1 /ЕДНО/ ядене на ден. Вечеря. Като храна - спагети и месо - 1 /ЕДНА/ порция.
                    Много течности - кола, фанта, редбул, спрайт....сигурно 2-3 ЛИТРА /ЛИТРА/ всяка вечер.
                    Сутрин РЯДКО - 3-4 ДЕНА ОБЩО - вземах ЕНЕРДЖИ БАР - 1800 кал. - беше добре.
                    През деня - пиех от КЕМЪЛБЕКА - каквото си бях забъркал - ИЗОСТАР или ХИПОСТАР - ТЕЗИ ПРАХЧЕТА ВЪЗСТАНОВЯВАТ ЕДИНСТВЕНО ВОДНИЯ БАЛАНС В ОРГАНИЗМА, нямат енергийни съставки... Големия проблем при тях е, че от топлината всеки ден, започват да образуват в кемълбека нещо като плесен и може да се заразиш от собствената си вода....Затова трябва много миене всяка вечер - А ТОВА ПРАКТИЧЕСКИ Е НЕВЪЗМОЖНО, ЗАЩОТО НЕ РАЗПОЛАГАШ С ЧИСТА ТЕЧАЩА ВОДА... Не ме питаите къде и как съм мил камилата.....

                    Е, Стефчо, сега ти ми кажи как се издържа....

                    Веднага искаш да ме питаш : Ама като се събудиш, какво чувстваш.... По добре не питай......Хубавото е че НЯМАШ НИКАКВО ВРЕМЕ ДА МИСЛИШ ПРЕДИ СТАРТА ЗА НИЩО.....
                    Може да мислиш чак след това, на лиезона или по трасето....ама тогава вече караш....и е по-лесно...
                    Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                    Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                    www.dakarbg.bg
                    www.rallyraid.bg

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ценков разказва за Дакар 2011

                      Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                      Мене също ми е интересно имаше една система със нещо подобно като вътрешна гума и разстоянието м/у нея и външната също се помпаше както и таерболите също са решение има и други по софт варианти(за мусове не знам за АТВ-та може и да има), та въпроса са ми е от чисто любопитство. Защо го подценихте тоя момент ами се доверихте изцяло на джантите на Морел, Хайпърите по лош вариант ли са?
                      Да, хайпърите за Ранегад се чупят. При спукана гума от температурата се кривят. Ще те изкарат за деня, но за следващият ден не стават.
                      Не знам за нашите гуми как се казват - мусове или таерболи - но със сигурност щяха да ми спестят много мъки - през тези 3 дена когато гърмеше гума. Първият ден - гръмна от износване, амортизиране. Вторият странично я резна някакво незнайно камъче, а третият ден - камъче спука ОТВЪТРЕ предната джанта....

                      Доверихме се на Морел, защото аз бях изпитал джантата му в Мароко, а и добре познавах гумата "БИГ ХОРН" - най-издръжливата серийна гума която аз / и Морел / съм виждал. Моля забележете снимката на предната гума, с изтърбушената джанта, с която бях минал "САМО" 150 км в трасето и малко лиезон - ГУМАТА Е ЗДРАВА !!!!! ТЯ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА !!!!!

                      Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                      Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                      www.dakarbg.bg
                      www.rallyraid.bg

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ценков разказва за Дакар 2011

                        Пепи има едни таблетки които се разтварят вътре в камилата и предовратяват развъждането на всекви бактерии, упражнението е доста бързо. Таблетките ги има почти във всяка аптека и са стотинки за следващият път да си знаеш.
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ценков разказва за Дакар 2011

                          И как се казват тези таблетки ?

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ценков разказва за Дакар 2011

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Всъщност, още докато траеше състезанието на 2-3 пъти си задавах тоя въпрос, и отговора ще ми е твърде интересен. Изобщо, всякаква информация от първа ръка е най-ценното за мен от цялата работа. Надали някога ще ми свърши конкретна работа, ама знае ли човек...
                            Това е много важно - според мен - състезателя да запази максимално чисти носа и устата си.
                            Когато дишаш добре, поемаш необходимото количество кислород и така мозъка ти може да работи. Ако праха е МНОГО, той може до такава степен да те зпуши, че и през устата да не ти стига да дишаш. А при спортното натоварване при състезание, ти дишаш доста учестено и дълбоко....т.е. ВЪЗДУХ ТИ ТРЯБВА

                            През годините сме използвали какви ли не варианти за филтриране и предпазване. НИЩО НЕ ПОМАГА... Всякакви маски, филтри - или трудно се слагат, или не пускат достатъчно въздух или се разместват....При първо сваляне на каска - всичко се размества...

                            Единтвеното компромисно решение са ....БОНЕНТАТА които се слагат на главите под каската...
                            С малко разтягане може да го заклещиш между очилата и носа си. Така имаш ГРУБ ФИЛТЪР, който отсява голямата прах. Още повеяе че ти като дишаш, овлажняваш бонето и така праха се лепи по него и не минава.
                            Но като стане много напечено, разбирай в пряк и преносен смисъл, въздуха почва да не стига и ....дърпаш бонето и повече няма филтър....така до края...
                            Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                            Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                            www.dakarbg.bg
                            www.rallyraid.bg

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ценков разказва за Дакар 2011

                              Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                              И как се казват тези таблетки ?
                              Корега.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25437.jpg
Прегледи:1
Размер:29.6 КБ
ID:5246737

                              Венци Петров е добавил и това което исках да допиша, хубаво е да се изплакне после с топла вода обилно.
                              Последно редактирано от Chinela; 25-01-11, 11:14.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ценков разказва за Дакар 2011

                                Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                                И как се казват тези таблетки ?
                                Да, добре е да се знае за тях.

                                Също така дали нямат някави странични ефект?
                                Стреми се към звездите. Ако не ги достигнеш, поне ще се научиш да летиш....
                                Петър Ценков - Спортен клуб Рали Рейд.БГ
                                www.dakarbg.bg
                                www.rallyraid.bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X