От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ
Браво Ицо, че пишеш във форума, мен ме мързи вече
А и отделно, че инфото е все по-трудно за намиране, а и време липсва. Познатият ми журналист, тази година не е на Дакар, поддържа връзката все пак с Казахстанските участници, и с някои Руски, но отделното е, че са избрали комуникация, чрез записани гласови ревюта в края на деня и тря да ги слушам и превеждам. Казват, че все по-трудно е да публикуваш нещо смислено директно от Дакар бивака.
Не знам какво имат предвид, сигурно цензура?
Иначе интересни са били дюните. Доста различни от миналогодишните, дори на снимката ти горе се личи пясъка, че не е жълт а черен. Изключително гъст и "лепкав" и изискващ доста повече техника при карането.

Колите, камионите а и АТВта засега не се раздават на 100% поради ралийно-камънист терен. Повечето от новите участници са си изгърмяли и по двете резервни гуми и пълзят до финиша кой като може. Камаз съвсем съзнателно си намалиха темпото, същото пише и ДеРой, че предпочете да намали, отколкото да прави гуми. Което при големите скорости на този конкретен етап е било неизбежно.
Единият камаз с Мардеев пилот е полегнал, добре, че никой не е пострадал. Карайки до пресъхналото речно корито, сигурно не е преценил правилно ситуацията, минал е близо до ръба и се е свлекла под тежината на камиона земната маса заедно с Камаза. Добре, че не е било високо. В ситуацията с изправянето помага и ДеРой, който загуби 22минути на това място помагайки, минутите в края на етапа му бяха компенсирани.

Съвсем дребни недомислици по комплектовката и избора на производител също могат да дадат неочаквани проблеми. Едната от колите на Астана Тийм, аварира при пресичане на река. Продължително спускане, по-стръмен заход към реката и вследствие на контакт със студената вода, се пука спирачният диск на парчета, увлича и троши спирачният апарат, както и главината. На вид дребно нещо, ама поне 40минути сигурно са били там. А такива неща са десетки в един етап. Особенно при тези които не се борят за челните места. Там е борба за оцеляване по-скоро.
Браво Ицо, че пишеш във форума, мен ме мързи вече

Не знам какво имат предвид, сигурно цензура?
Иначе интересни са били дюните. Доста различни от миналогодишните, дори на снимката ти горе се личи пясъка, че не е жълт а черен. Изключително гъст и "лепкав" и изискващ доста повече техника при карането.

Колите, камионите а и АТВта засега не се раздават на 100% поради ралийно-камънист терен. Повечето от новите участници са си изгърмяли и по двете резервни гуми и пълзят до финиша кой като може. Камаз съвсем съзнателно си намалиха темпото, същото пише и ДеРой, че предпочете да намали, отколкото да прави гуми. Което при големите скорости на този конкретен етап е било неизбежно.
Единият камаз с Мардеев пилот е полегнал, добре, че никой не е пострадал. Карайки до пресъхналото речно корито, сигурно не е преценил правилно ситуацията, минал е близо до ръба и се е свлекла под тежината на камиона земната маса заедно с Камаза. Добре, че не е било високо. В ситуацията с изправянето помага и ДеРой, който загуби 22минути на това място помагайки, минутите в края на етапа му бяха компенсирани.

Съвсем дребни недомислици по комплектовката и избора на производител също могат да дадат неочаквани проблеми. Едната от колите на Астана Тийм, аварира при пресичане на река. Продължително спускане, по-стръмен заход към реката и вследствие на контакт със студената вода, се пука спирачният диск на парчета, увлича и троши спирачният апарат, както и главината. На вид дребно нещо, ама поне 40минути сигурно са били там. А такива неща са десетки в един етап. Особенно при тези които не се борят за челните места. Там е борба за оцеляване по-скоро.
Коментар