Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

    Явно коментаторите по БНТ2 са много превъзбудени,защото коментарите им са мармалад - кой,с какво,колко,кога всичко омешиха, но като начало...ще им аплодирам!
    мисля, да зема а се замисля...

    Коментар


    • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

      На MINI, май им сервираха "Патица по Пекински" поне в първият етап!
      Състезанието е дълго, ще видим какво ще стане!
      Р.П.(RFF) 0898677590
      Пътна помощ
      ДЕНОНОЩНО

      Коментар


      • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

        Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
        Явно коментаторите по БНТ2 са много превъзбудени,защото коментарите им са мармалад - кой,с какво,колко,кога всичко омешиха, но като начало...ще им аплодирам!
        Колега, не забравяй че предаването го правят в реално време. В предаването на БНТ информацията за българския отбор е приоритетна!

        Коментар


        • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

          Tough day today guys :-((( Fuel pressure did not work well. After a good start we had to stop for 1 hour an a half !!!! So frustrated...
          От сураттефтера на Шишери. Явно е имал проблем с горивната система.
          Лопата - друг солдата!!!

          Коментар


          • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

            Haval H8 на Соуса /въпреки новото си наименование, което си е чисто маркетингов подход/ продължава да е разработеното от Х-raid преди няколко години BMW Х3 CC с някои промени по визията..

            Коментар


            • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

              Първи снимки от първия етап:













              >>>>ОЩЕ СНИМКИ>>>>

              Коментар


              • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                Haval H8 на Соуса /въпреки новото си наименование, което си е чисто маркетингов подход/ продължава да е разработеното от Х-raid преди няколко години BMW Х3 CC с някои промени по визията..
                Добре де, колеги ...прочетох до тук темата. Оставам с впечатлението (или греша), че всякакви там коли се появяват под каквато си иската Марка. Разбирам, че това е определено маркетингов ход...ама дори не се и крият !?

                Демек, взимам едно BMW (че тука 2 пъти говорим за негови протежета) слагам му Марка отпред -Лада "Самара" (че на мен ми е любима ..примерно) и на съзтезанието ме водят Лада Самара. Що за чудо е това...или аз съвсем съм се объркал ?

                "Нашите момчета" са със BMW - ама с Фасон на Фиат ..Другите са Great Wall, ама май - BMW. Каква е идеята да доказваш Марката си..със чужда техника ? Идва ми на прима-виста, заблудата ..ама надали. Моля обяснете..понеже съм изгубен

                Коментар


                • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                  Първоначално публикуван от vesmes Преглед на мнение
                  Добре де, колеги ...прочетох до тук темата. Оставам с впечатлението (или греша), че всякакви там коли се появяват под каквато си иската Марка. Разбирам, че това е определено маркетингов ход...ама дори не се и крият !?

                  Демек, взимам едно BMW (че тука 2 пъти говорим за негови протежета) слагам му Марка отпред -Лада "Самара" (че на мен ми е любима ..примерно) и на съзтезанието ме водят Лада Самара. Що за чудо е това...или аз съвсем съм се объркал ?

                  "Нашите момчета" са със BMW - ама с Фасон на Фиат ..Другите са Great Wall, ама май - BMW. Каква е идеята да доказваш Марката си..със чужда техника ? Идва ми на прима-виста, заблудата ..ама надали. Моля обяснете..понеже съм изгубен
                  Ами ако беше прочел правилника за класа в който се състезават и нашите, и GW - Т1 (кралския клас), нямаше да задаваш подобни въпроси... Т-2 е класа за серийни автомобили! Що си мислиш примерно, че Mini-тата ако и да приличат на такива имат нещо общо под ламарините със серийните..?!! А какво да кажем, за "Камаз", които освен ламарините, нямат нищо руско в себе си, камо ли излязло от заводите на руския гигант..?!!

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                      Първоначално публикуван от vesmes Преглед на мнение
                      Добре де, колеги ...прочетох до тук темата. Оставам с впечатлението (или греша), че всякакви там коли се появяват под каквато си иската Марка. Разбирам, че това е определено маркетингов ход...ама дори не се и крият !?

                      Демек, взимам едно BMW (че тука 2 пъти говорим за негови протежета) слагам му Марка отпред -Лада "Самара" (че на мен ми е любима ..примерно) и на съзтезанието ме водят Лада Самара. Що за чудо е това...или аз съвсем съм се объркал ?

                      "Нашите момчета" са със BMW - ама с Фасон на Фиат ..Другите са Great Wall, ама май - BMW. Каква е идеята да доказваш Марката си..със чужда техника ? Идва ми на прима-виста, заблудата ..ама надали. Моля обяснете..понеже съм изгубен
                      Колите в клас Т1 носят имената марките които финансират мероприятието. Там няма никакво значение какво има под капаците. В MINI-X RAID едва ли има 1% заложени части от оригинала. Важна е рекламата с всички средства и на всяка цена.
                      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                        Първоначално публикуван от vesmes Преглед на мнение
                        Добре де, колеги ...прочетох до тук темата. Оставам с впечатлението (или греша), че всякакви там коли се появяват под каквато си иската Марка. Разбирам, че това е определено маркетингов ход...ама дори не се и крият !?

                        Демек, взимам едно BMW (че тука 2 пъти говорим за негови протежета) слагам му Марка отпред -Лада "Самара" (че на мен ми е любима ..примерно) и на съзтезанието ме водят Лада Самара. Що за чудо е това...или аз съвсем съм се объркал ?

                        "Нашите момчета" са със BMW - ама с Фасон на Фиат ..Другите са Great Wall, ама май - BMW. Каква е идеята да доказваш Марката си..със чужда техника ? Идва ми на прима-виста, заблудата ..ама надали. Моля обяснете..понеже съм изгубен
                        Eдин от основните и най-често задавани въпроси в отделите по маркетинг е свързан с привличането вниманието на потребителите към марката, която се изгражда. Законът на брандинга гласи, че един бранд бил той Mini, Haval, Fiat и т.н. се изгражда с популяризиране (истински ПР, а не този от платените статии и непрекъснатото разпращане на прес-съобщения). Фокусът на този важен елемент от комуникационния микс е съсредоточен върху създаването на конкретна асоциация, дума, в съзнанието на потенциалните и реалните потребители, привличане на вниманието и постигане на доверие чрез информация. Това трябва да стане въз основа удовлетворяването на конкретна нужда, желание или потребност на потенциалните потребители - т.е. ако тръгнеш да избираш SUV, ти ще си спомниш марката Haval, a не двигателя на BMW, ходовата част на Mitsubishi, окачването на Fox и т.н(примерно съм ги изброил). Важен елемент е подбора на мероприятия, състезания както в случая, изложения, медии които притежават достатъчен авторитет, за представяне на марката пред лицата, които биха се заинтересовали от нея, а какво по-подходящо в случая от Dakar. Всеки един бранд/марка, следва да се отнася с уважение и да доказва себе си пред клиентите, които купуват, доставчиците, които правят производството възможно и дистрибуторите, с които подсигуряваме точките за контакт с потребителя. Т.е. позволени са всички средства, ако искаме това, което прозвеждаме и предлагаме да се хареса. Присъединяването към дадена общност, в случая пазара на SUV в световен мащаб ще е факт, само ако сме допуснати от членовете й. А вече показали постижения ние сме с единия крак вътре. Дано поне малко съм бил полезен.
                        "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
                        „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                          В нашия случай закона на брандинга гласи, че една лъжа повторена 100 пъти става истина. Печално, но факт.

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                            Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
                            В нашия случай закона на брандинга гласи, че една лъжа повторена 100 пъти става истина. Печално, но факт.
                            Не е само в "нашия случай", а във всички случаи и то от много време насам! Мога да дам пример с един български рали пилот от миналото и автомобила му - Демир Слалвов, състезаващ се с "Шкода Спорт". Та целият НПК "Черно море" стоеше зад гърба му и благодарение на това в двигателя на"шкодата" му имаше повече титан от колкото във военен самолет по това време! Прякото следствие от това, бе че "шкодата" скъсваше задника на "Рено 5 Турбо Алпин", което доминираше тогава в световния рали спорт. Илия Чубриков, зад който стоеше цялата ни федерация, дълго време се събуждаше потен от този факт. В моторните спортове, основната идея винаги е била да се постигат максимални резултати, а това става с нови технологии, които няма как да дойдат от серийното автомобилостроене. От своя страна пък тези високи технологии не се намират под път и над път, и затова се използват от всички - и от тези които са ги създали, и от тези които могат да си ги купят или откраднат! И понеже разговора тръгна от автомобила на Орлин - обърнете внимание, че в името му е включена думичката "concept"... Проверете какво значи!

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                              Първоначално публикуван от vesmes Преглед на мнение
                              "Нашите момчета" са със BMW - ама с Фасон на Фиат
                              На нашите момчета само двигателят им е БМВ и то хардуера на двигателя. Друго от БМВ няма. Основните компоненети по окачването са Митсубиши 2 и 3. Трансмисията е Садеф. И много ръчен труд. Това, че фаровете и стоповета само са от Фиат е голям плюс!
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                                Ами ако беше прочел правилника за класа в който се състезават и нашите, и GW - Т1 (кралския клас), нямаше да задаваш подобни въпроси... Т-2 е класа за серийни автомобили! Що си мислиш примерно, че Mini-тата ако и да приличат на такива имат нещо общо под ламарините със серийните..?!! А какво да кажем, за "Камаз", които освен ламарините, нямат нищо руско в себе си, камо ли излязло от заводите на руския гигант..?!!

                                Специално за камаз не си много прав. И двигателите Либхер, и трансмисиите Зф си се произвеждат от концерна в Русия. Сега вече, състезателните бройки къде са произведени само те си знаят. Това, че се произвеждат по чуждата технология, и основният процент на кооперацията принадлежи на собственика на марката си е така. Но пак, има доста промени в конструкцията на двигателите за серийно вграждане, специално за руските условия в които работят. И тези промени също се разработват от съвместен екип в развойният център в Русия. Не е съвсем готов конструктор, производството на камаз.
                                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X