Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

    Движат се болезнено бавно, дано успеят да финишират.

    Коментар


    • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

      Дакар не прощава... Вижте във видеото в този линк какво може да причини спукана гума..

      http://www.delfi.lt/sportas/dakaras/....d?id=63687032

      спуканата гума и сложена отзад била толкова гореща че се самозапалва.. и изгаря за секунди Toyota-та Hilux на казакстанският пилот Баярзан Изабаев от екипа на АСТАНА...

      На видеото се вижда и как един hi-jack.. излита като ракета от горящата като факел кола.

      В 4-ти етап е изгоряла и колата на Шишери.. /трябва да разберем причината/, но един от най-атрактивите пилоти въпреки ненадежното бъги /за 2-ра поредна година Jefferies се издънват / вече е извън играта...

      Коментар


      • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

        Нашите добраха ли се до финала?!! Инфо..?!!

        Коментар


        • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Така е! Слезна и са затича към Камаза. Жалко че не са вижда как се опитва да го изправи на ръце.
          Във всеки случай, е повече от колкото в официалният репортаж (отдавам го на липсата на кадри, не на конспирация). Затова и по-напред писах, че единственото сигурно нещо е, че е спрял да помага и, че е сигнализирал за това според правилника.

          Коментар


          • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

            Минали са CP4 преди 5 часа. Последният завършил според тракера е взел разстоянието от CP4 до финала на SS-a за 7 часа. След това имат 170км лиазон.
            Все пак са в стартовия списък.

            96 361
            • ORLIN ALEXIEV (BGR)
            21:57:34 11:40:04 05:47:26
            http://www.dakar.com/dakar/2014/us/s...cars-time.html

            Коментар


            • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Във всеки случай, е повече от колкото в официалният репортаж (отдавам го на липсата на кадри, не на конспирация). Затова и по-напред писах, че единственото сигурно нещо е, че е спрял да помага и, че е сигнализирал за това според правилника.

              Поне едно евала правя на Камаз. И то е за отразяване на състезанието на сайта им с репортажи от мястото на събитието. Което го няма при нито един от големите, нито при Ивеко, нито при Татра, нито при МАН. Ясно е, че това е само едната гледна точка, но другите си крият точките просто. Обикалят както казва от Камаз интернет кафетата и пускат репортажи, клипове и ревюта за етапа.

              От четвъртата минута разказва за преобръщането, за ДеРой, за това как е спрял, как се е окопал. Че са били първи камион и преди тях никой не е минавал от там, а и след тях ги заобикаляха от ляво, от АСО също си признаха за грешка и отклоняваха камионите. Има и нощни кадри по ваденето на камиона.


              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                Е нямам думи, що за идиотска постъпка...ШИБАЛофф
                за това трябва да има наказание поне 30мин - можеше и човек да сгази, а и да се обърне върху колата!
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                  Де Рой можеше да да мине и без тези 22мин подарени от организаторите след неговата лъжа.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                    дано нашият екип да отстранят проблемите с колата ....и колкото е възможно да починат,че последните дни не са спали...пожелавам и УСПЕХ...

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                      Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                      Поне едно евала правя на Камаз. И то е за отразяване на състезанието на сайта им с репортажи от мястото на събитието. Което го няма при нито един от големите, нито при Ивеко, нито при Татра, нито при МАН. Ясно е, че това е само едната гледна точка, но другите си крият точките просто. Обикалят както казва от Камаз интернет кафетата и пускат репортажи, клипове и ревюта за етапа.

                      От четвъртата минута разказва за преобръщането, за ДеРой, за това как е спрял, как се е окопал. Че са били първи камион и преди тях никой не е минавал от там, а и след тях ги заобикаляха от ляво, от АСО също си признаха за грешка и отклоняваха камионите. Има и нощни кадри по ваденето на камиона.



                      Определено - респект за руснаците, за отразяването на участието им - абсолютно адекватно е на мащаба на тима и на амбициите на Камаз! Това което ще напиша, е мое мнение/извод от думите на самия Мардеев...

                      Както и Руси по-горе прави сполучлива аналогия с обръщането на руснаците в RFC, и аз съм на мнение, че тук става дума основно за пилотска грешка (говоря за обръщането на Камаза), в следствие на недооценяване/подценяване на релефа на трасето, която може би ще коства първото място на Камаз тази година и цялото говорене от страна на руснаците в следствие, е опит да се отклони темата от тази хипотетична възможност (нищо не се знае "знае ли се" преди да свърши състезанието). Има няколко противоречия в думите на Мардеев, а именно:

                      - Той твърди, че е било невъзможно камион да премине през това място, въпреки, че изглеждало лесно, а във видеата и снимките ясно виждаме, че всички камиони си минават от там - от ДЯСНО А НЕ ОТ ЛЯВО, буквално на метър от Камаза в оврага - просто атакуват изкачването малко по-високо по склона и по-далеч от ръба.

                      - Това противоречи и с друго негово твърдение, че след неговото обръщане и окопаването на ДеРой всички останали камиони от колоната се отклонявали много преди това място и търсили обходен път (на снимките и видеата ясно се вижда, че всички минават от там).

                      - Мардеев казва още, че организаторите не са допуснали техничките до мястото на инцидента, докато не е минал и последният участник! Защо от АСО ще го правят, ако всички останали са заобикаляли мястото от далеч..?!

                      Като прибавим и все още неизяснените факти около изключването на GPS-a на АСО в Камаза, автоматично водещо до дисквалификация, обяснено с ключ-масата (а той си има автономно захранване ), цялата работа намирисва на уплах и умишлен отказ от по нататъшно участие в състезанието от страна на Мардеев (камиона си е изправен и освен малко понамачкани ламарини, му няма нищо) и всичко са оправдания от един отличен но все още без достатъчно опит, млад пилот за собствената си грешка, бидейки на ясно какви са очакванията към него. Това са си мои разсъждения и нямам претенциите да отговарят на фактологията!

                      П.П. Ако ДеРой е излъгал и затова има достатъчно доказателства, няма никакъв проблем от АСО да му го набият във всеки един момент до края на състезанието и да прибавят тези 22 минути към времето му! Ако има такива доказателства - сигурен съм, че ще го направят, защото както вече няколко пъти писах - АСО имат много по-голям интерес да ударят едно рамо на Камаз, от колкото на Ивеко...
                      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 09-01-14, 08:30.

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                        Уникално състезание!Успех на нашия отбор!

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                          Не е, АСО имат изгода да ударят едно рамо на ИВЕКО, и организационна, и финансова, и отделно за да се спре хегемонията Камаз, който е като трън. А отделно, че се приказва за оттегляне на РедБул от тима на Камаз след тази година евентуално.

                          А ДеРой просто е силен, с най-хубавите камиони на Дакар, с най-много опит и с най-голям бюджет. Но и никой няма да си подари ей така 22минути, ако може да ги вземе, а 22минути са си близо две спукани гуми. Тва не е махлянско състезания, а е Дакар и залозите са голями.

                          И аз се зачудих за коментара на Мардеев, но после що клипове изгледах в нета, никъде не видях този участък, освен на онази снимка с двете технички от дясно. И една снимка от нечий фейсбук с колата на организаторите и камион Гинаф свиващ точно наляво, а не към стръмният участък, ама и тази снимка не мога да я намеря сега.
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                            Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                            Не е, АСО имат изгода да ударят едно рамо на ИВЕКО, и организационна, и финансова, и отделно за да се спре хегемонията Камаз, който е като трън. А отделно, че се приказва за оттегляне на РедБул от тима на Камаз след тази година евентуално.

                            А ДеРой просто е силен, с най-хубавите камиони на Дакар, с най-много опит и с най-голям бюджет. Но и никой няма да си подари ей така 22минути, ако може да ги вземе, а 22минути са си близо две спукани гуми. Тва не е махлянско състезания, а е Дакар и залозите са голями.

                            И аз се зачудих за коментара на Мардеев, но после що клипове изгледах в нета, никъде не видях този участък, освен на онази снимка с двете технички от дясно. И една снимка от нечий фейсбук с колата на организаторите и камион Гинаф свиващ точно наляво, а не към стръмният участък, ама и тази снимка не мога да я намеря сега.
                            В репортажа по БНТ във видеото което показаха за обръщането на Мардеев, бе уловен мига точно в който ДеРой тръгва от дясно на Камаза (или някое друго Ивеко е било - не знам, не помня номера на камиона), ако и в любителското видео където спира да види какво става с руснаците, спира насочвайки камиона си в ляво (не мога да намеря видеото използвано в предаването на БНТ). Няма логика по-слабо подготвените и тежки технички да се навират в "трудното", а бегачките да заобикалят търсейки "по-лек" път, губейки време..?!! Гледай пак видеото на руснаците, без да се напрягаш да си превеждаш - момчето видимо е уплашено и объркано...

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              момчето видимо е уплашено и объркано...
                              Едва ли е уплашен, просто му е такава физиономията. Да го взимат това интервю директно от мястото може и да е, а тук не вярвам да не е режисирано, и да не е обсъждано какво ще се казва и какво не.

                              Реклама, реклама и пак реклама, и силни играчи с позиции и с пари. Ивеко е един от лидерите в продажбите на камиони в Европа и Дакар е прекрасна реклама, за това се и наливат толкова пари. Изобщо пари наляти от фирмени отбори, пряко и косвено са цел №1 на организаторите. А Камаз? Камаз си има таргет група в централна и източна Русия, и продажбите в Европа много - много не ги греят. За тях състезанието е по-скоро имиджово.
                              То и затова са тези постепенни промени - муцунести камиони, малки ходове /ограничение до 30см/, настройки на двигатели, кубатури и евронорми. Всичко се свежда Дакар да е все повече рали - бързи участъци, макадам, минимум оффроад и пясъци. Т.е. привличане на рали отбори - сега МИНИ, догодина ПЕЖО, и многомилионни ралийни тимове ще си се борят. Нещо като олимпиада за ВРЦта ще стане Дакар.

                              Тоест няма място за типичните Камаз - боец точно в пустинни етапи и оффроуд, няма място за бъгита, няма място за индивидуали. Т.е. място има, ама директно след 30 място. Нещо като да си начешат крастата.

                              А 300км дюни на етап няма да ги видим в Дакар, защото няма да има кой вади от тях закъсалите МИНИта и муцунестите камиони без ходове.

                              И клас АТВ , който засега е отворен за мераклии да усетят срещу такса за 2014г от 14800 евро, какво е Дакар.
                              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ

                                Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                                Едва ли е уплашен, просто му е такава физиономията. Да го взимат това интервю директно от мястото може и да е, а тук не вярвам да не е режисирано, и да не е обсъждано какво ще се казва и какво не.

                                Реклама, реклама и пак реклама, и силни играчи с позиции и с пари. Ивеко е един от лидерите в продажбите на камиони в Европа и Дакар е прекрасна реклама, за това се и наливат толкова пари. Изобщо пари наляти от фирмени отбори, пряко и косвено са цел №1 на организаторите. А Камаз? Камаз си има таргет група в централна и източна Русия, и продажбите в Европа много - много не ги греят. За тях състезанието е по-скоро имиджово.
                                То и затова са тези постепенни промени - муцунести камиони, малки ходове /ограничение до 30см/, настройки на двигатели, кубатури и евронорми. Всичко се свежда Дакар да е все повече рали - бързи участъци, макадам, минимум оффроад и пясъци. Т.е. привличане на рали отбори - сега МИНИ, догодина ПЕЖО, и многомилионни ралийни тимове ще си се борят. Нещо като олимпиада за ВРЦта ще стане Дакар.

                                Тоест няма място за типичните Камаз - боец точно в пустинни етапи и оффроуд, няма място за бъгита, няма място за индивидуали. Т.е. място има, ама директно след 30 място. Нещо като да си начешат крастата.

                                А 300км дюни на етап няма да ги видим в Дакар, защото няма да има кой вади от тях закъсалите МИНИта и муцунестите камиони без ходове.

                                И клас АТВ , който засега е отворен за мераклии да усетят срещу такса за 2014г от 14800 евро, какво е Дакар.
                                На това няма какво да се каже! Само ми става тъжно...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X