От: ДАКАР 2014: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ, ЧИЛИ
Рейсинговите резервоари са от гума и вътре има гъба ( нещо като дунапрен) за да не се лашка горивото.
Нашата кола е с два х 130 литра един отляво и един от дясно, а по средата две гуми.
Като изпразнихме единия и махнахме гъбата на другия, става голямо лашкане и усуквания по купето.
Затова и се скъса рамката отзад зад резервоара, тази кола няма шаси, тя си е тръбна конструкция.
П.П.
Вече сме в Салта, утре е ден за "оправяне на къщичката" и анализ на случилото се досега.
Екипажа продължава да наваксва съня и утре вече ще са във форма
Първоначално публикуван от D. Bibov
Преглед на мнение
Нашата кола е с два х 130 литра един отляво и един от дясно, а по средата две гуми.
Като изпразнихме единия и махнахме гъбата на другия, става голямо лашкане и усуквания по купето.
Затова и се скъса рамката отзад зад резервоара, тази кола няма шаси, тя си е тръбна конструкция.
П.П.
Вече сме в Салта, утре е ден за "оправяне на къщичката" и анализ на случилото се досега.
Екипажа продължава да наваксва съня и утре вече ще са във форма

Коментар