Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

    Себастиан Лоб влезе с шут в "Дакар":

    Брилянтен Себастиан Льоб в етап 2 на Дакар 2016



    Деветкратният световен рали шампион Себастиан Льоб връхлетя с гръм и трясък в рали Дакар 2016. Пилотът на Peugeot 2008 DKR спечели днешният втори етап на пустинния маратон, който реално бе първи за надпреварата, след като вчерашната отсечка бе отменена заради проливни дъждове. В отсечката между Вила Карлос Паз и Термас Рио Хондо Льоб победи не кого да е, а най-титулувания участник в "Дакар" и негов съотборник в Peugeot Стефан Петерханзел с 2:23 мин. Трети при автомобилите се класира бившият световен крос-кънтри шампион Владимир Василиев (Toyota), който изпревари >>>към цялата статия>>>

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

      Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
      И що така? Не са го сметнали конструкторите за Дакар ли?
      Не знам колко литра е минимума за Дакар, но със стандартен 9литров минава зор 60-65км. при нормално каране, със газ........ммммм и явно тука ще се вози пича, и то без да е накичен като коледна елха със още 40-50кила горница. И да конструкторите тоя модел грам хабер си и нямат напредстава че тая мърша(125-ко) ще оди на Дакар за да седнат да го сметат друго е некой гаражен самодеец си го навие на пръста си. Дано да го избута пича това съзтезание ама надали.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

        Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
        Не знам колко литра е минимума за Дакар, но със стандартен 9литров минава зор 60-65км. при нормално каране, със газ........ммммм и явно тука ще се вози пича, и то без да е накичен като коледна елха със още 40-50кила горница. И да конструкторите тоя модел грам хабер си и нямат напредстава че тая мърша(125-ко) ще оди на Дакар за да седнат да го сметат друго е некой гаражен самодеец си го навие на пръста си. Дано да го избута пича това съзтезание ама надали.
        По напред в темата съм дал и други снимки , мотора са го тествали 6000км. в Мароко , нямали са проблеми. Навремето в мото кроса , с 7-8 литра караха 40мин.+2 обиколки , но там е много по-различно от ралито. Като му гледам резервоарите , трябва да му стигне горивото поне за 300км. Ако завърши ще си направят супер реклама , и явно целта е да пуснат на пазара реплика на мотора . От КТМ по-добри търговци няма.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

          Той Русев има една мъдра мисъл, дето е много подходяща за случая, ама не помня, кой си я беше сложил за подпис та да я цитирам .....
          Георги Танев (0+)
          Land Rover Discovery 1 300 TDi
          Land Rover Club Bulgaria
          0887 930 238, 0878 797 768

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

            A дано ама в Мароко нема огромни разлики в н.в. от 0 до 5000м. и тея 300км. при некви нормални условия а 2Т и влага са идеални за разхода. Дано успеят ама си е дърпане за опашката на бико. До преди месец го имах същия дръгливец, а тоя пич го е натоварил здраво, туряне на по тежка звезда, ел. инсталация че иначе сток липсва, стартер не видях дали му с слаган със сигурност е отишъл и на 200с.с. иначе дюните ще ги заобикаля изобщо ако има откъде, ако е разтеглил предавките че лиазоните ще му се сторят кошмар, никва дуща във ниските единстевнния му плюс е че мноо ама мнооо трудно може да го кипнеш и не му требва вентилатор а и за да върви тоя мотор требе да се кара постоянно на гюронтия нищо общо с другите 2Т, честно казано не съм виждал по неподходящ избор за рали.
            Последно редактирано от Tpunep; 04-01-16, 22:37.
            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

              Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
              Не знам колко литра е минимума за Дакар, но със стандартен 9литров минава зор 60-65км. при нормално каране, със газ........ммммм и явно тука ще се вози пича, и то без да е накичен като коледна елха със още 40-50кила горница. И да конструкторите тоя модел грам хабер си и нямат напредстава че тая мърша(125-ко) ще оди на Дакар за да седнат да го сметат друго е некой гаражен самодеец си го навие на пръста си. Дано да го избута пича това съзтезание ама надали.
              Последните години си имаше един с КТМ ЕХС125 който ако не се лъжа и завършваше.
              А за разхода, не си мисли че на тази газ 4Т горят малко, и те накичени с още 50-60кг отгоре.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
                За първото не си прав-спомни си кое франсе с бъги ги мачкаше и то доста! А за Льоб и аз ще стискам палци щото съм фен на Пежо много отдавна! Още от група "Б"!!
                Умишлено пропускам отцепника Шлесер, който си организира Africa Eco Race в опит да конкурира и саботира Дакар .. Още повече че говорим за годините 1999 - 2000 г. и за Африканският Дакар, който си беше друго и в много голяма степен пясъчно приключение.. Но обективно погледнато съм съгласен със забележката..

                Аз обаче ще закача Ицо4x4 /с най-добронамерени чувства/ като му напомня думите..

                Аз пък мисля, че точно заради WRC отсечките Peugeot няма шанс тази година. Този тип коли не случайно се наричат пустинни бъгита, а сега пустинята ще е малко... Единствената конкуренция на Насър, извън Теранова и (може би) Рома са Де Вилиерс и ал Раджи с тойотите... Мое мнение, ако не съм прав ще е още по-яко...
                Пропуснах по-напред да Ви обърна внимание и нa лудият руснак от село Владимир Василев.. който започва кариерата си със сглобяване на трактори ... и който преди няколко Дакара направи фурор със своя руска разработка G-force .. после постепенно прогресира с Mini... за да стигне до Toyota Hilux / от Overdrive /, която очевидно му пасва по-добре с бензиновият си двигател .. и който води няколко битки през 2015 г. с АлАтия и накрая взе 2-ро място в Рали Мароко като победи АлРаджи и ДеВилиер /съответно 3-ти и 4-ти /. Въпреки че може да звучи за повечето от нас супер амбициозно - той си е поставил за цел да спечели Дакар.. и поставя екипажът си близо до Топ 5 на пилотите в рали рейдове.. Имам едно правило / Никога не подценявам руснаци и техните амбиции /.. Нека да видим какво ще се случи.. Прогнозата ми за Василев е ако няма сериозни технически проблеми е да влезе в Топ 7!

                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                  Всъщност мотора е бил ХС150
                  тук има доста снимки https://spears.smugmug.com/Motorcycl...-3-Scruitinee/
                  май и втори двигател си е носил
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                    Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                    Умишлено пропускам отцепника Шлесер, който си организира Africa Eco Race в опит да конкурира и саботира Дакар .. Още повече че говорим за годините 1999 - 2000 г. и за Африканският Дакар, който си беше друго и в много голяма степен пясъчно приключение.. Но обективно погледнато съм съгласен със забележката..

                    Аз обаче ще закача Ицо4x4 /с най-добронамерени чувства/ като му напомня думите..



                    Пропуснах по-напред да Ви обърна внимание и нa лудият руснак от село Владимир Василев.. който започва кариерата си със сглобяване на трактори ... и който преди няколко Дакара направи фурор със своя руска разработка G-force .. после постепенно прогресира с Mini... за да стигне до Toyota Hilux / от Overdrive /, която очевидно му пасва по-добре с бензиновият си двигател .. и който води няколко битки през 2015 г. с АлАтия и накрая взе 2-ро място в Рали Мароко като победи АлРаджи и ДеВилиер /съответно 3-ти и 4-ти /. Въпреки че може да звучи за повечето от нас супер амбициозно - той си е поставил за цел да спечели Дакар.. и поставя екипажът си близо до Топ 5 на пилотите в рали рейдове.. Имам едно правило / Никога не подценявам руснаци и техните амбиции /.. Нека да видим какво ще се случи.. Прогнозата ми за Василев е ако няма сериозни технически проблеми е да влезе в Топ 7!
                    само няколко малки забележки: 1) ако Василиев е луд руснак от село, то Насър е лудо камиларче от шатра в пустинята 2)G-Force е разработка на руския рали-рейд шампион Борис Гадасин (Иво Върбанов успя да го отупа в Гърция); 3) трактористът е Световен шампион с Mini и многократен руски. ако не се беше върнал на тойота (overdrive-ска, не като на Де Вилиерс) щото закъса с парите (щото пък беше закъсал със здравето) нищо чудно и да беше станал шампион на Дакар... 4)И последно - топ 7 си е две крачки назад, щото миналата година беше 5-и
                    И много се радвам на Льоб и самоцитирйки се напомням: ако не съм прав ще е още по-яко...
                    Все пак, днес е реално едва първия ден на "Дакар трофи", извинете, Бреслау Аржентина ... Опа, май пак се обърках

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                      И тъй, стигаме до тежката артилерия:

                      Стейси и MAN начело при камионите след етап 2 на Дакар 2016



                      Къде, за бога, са Камазите - вижте ТУК

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                        Ама тя локвата си е описана в книгата


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12400684_10153129926661741_3993217564102401521_n.jpg
Прегледи:1
Размер:66.9 КБ
ID:5697794

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                          Още за локвата:
                          https://www.youtube.com/watch?v=mz_tpSNQRNg

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                            Ето и малко кадри от вчерашното "Дакар трофи":












                            цялата галерия ТУК

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                              Защо пежотата не затънаха, въпреки че са само със задно?
                              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                                Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
                                Защо пежотата не затънаха, въпреки че са само със задно?
                                Явно имат много добри задкормилни блокажи

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X