От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ
Съгласен съм с това .. Като цяло при по-висока надморска височина дизеловите двигатели губят по-малко мощност отколкото бензиновите.
За двигателя на Тойота е бил сериозен проблем рестриктора и ограничението на въздушният поток и са работили много по оптимизация на горивните процеси чрез електрониката и дизайна на изпускателният и входящият колектор за да извлекат максимална мощност от мотора.. По бедната на кислород въздушна смес при висока надморска височина задълбочава проблема на големите бензинови мотори... Но нека тук компетентните колеги във форума да се изкажат и да потвърдят или отвхърлят това
Първоначално публикуван от Иван Жоров
Преглед на мнение
За двигателя на Тойота е бил сериозен проблем рестриктора и ограничението на въздушният поток и са работили много по оптимизация на горивните процеси чрез електрониката и дизайна на изпускателният и входящият колектор за да извлекат максимална мощност от мотора.. По бедната на кислород въздушна смес при висока надморска височина задълбочава проблема на големите бензинови мотори... Но нека тук компетентните колеги във форума да се изкажат и да потвърдят или отвхърлят това
Коментар