Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

    Респект за Гонсалвеш! Въпреки всичко спря да помогне на Валкнер

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

      Първоначално публикуван от bobo977 Преглед на мнение
      Респект за Гонсалвеш! Въпреки всичко спря да помогне на Валкнер
      Те са джентълмени и джентълдами - оня ден Лая Санц пък спаси Пиер Александер Рене

      А днес съм изключително доволен за Антоан Мео. В тоя ред на мисли, върти ми се нещо за бъдещето на Теодор Кабакчиев, ще си поговорим със Смилен и него

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

        За съжаление и тази година не се размина без смърт:

        Зрител загина, ударен от състезателна кола в рали Дакар 2016



        63-годишен мъж загина, след като бе блъснат от състезателен автомобил по време на седмия етап от рали Дакар 2016. Инцидентът се случи насред състезателната отсечка в Боливия, по време на силни дъждове и лоша видимост >>към цялата новина>>

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

          Първоначално публикуван от bobo977 Преглед на мнение
          Респект за Гонсалвеш! Въпреки всичко спря да помогне на Валкнер
          Без да омаловажавам постъпката на Гонкалвеш, която е отличен пример и част от духа на Дакар ще посоча че организаторите насърчават взаимопомощта между състезателите в беда: на иритрака на всяка състезателна машина има червен и зелен бутон, които са точно за тази цел. Процедурата е такава, че когато състезател спира за да помогне на друг състезател натиска червеният бутон... След като тръгне отново и продължи състезанието натиска зеленият бутон.. По този начин се засича точно време което е загубил за да може да бъде възстановено .. До 3 мин. по правилник могат да не се възстановяват, но над 3 мин. задължително се компенсира цялото загубено време

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

            Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
            Та аз откакто се помня все някой друг му е виновен.
            Не е съвсем така Гого.Имаше един доста отдавнашен период,заради който Тойота пуснаха лимитирана серия на Селика в негова чест и на неговото име.Ама беше много отдавна.
            Иво (таксито) Андреев
            0988 91 80 50
            Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

              Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
              До 3 мин. по правилник могат да не се възстановяват, но над 3 мин. задължително се компенсира цялото загубено време

              Задължително ама не баш, а и не за всеки. Прочети блога на Карякин, как е вече с 5ти иритрак поради дефекти, как е спирал за 6 минути да помага, но времете не е било свалено понеже не е бил изпратен мед.хеликоптер и т.н.
              Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                Именно, и поради това считам че не само организаторите могат да повлияват леко на класирането а направо могат да направят каквото решат. Става дума общо за всички ралита състезания и така... И колкото е по-сериозно едно мероприятие толкова повече намесата влияе....
                Това му е лошото на спорта, хайде като е вътрешно отборна намеса иди дойде. Така са решили, състезателя се е съгласил да кара за този отбор - бил е наясно с нещата ( доколко и дали не е и изненада за него вътрешно отборната политика - съгласил се е ) ама и много решаващи външни влияния има.
                Лошото на спорта...е точно това.
                Последно редактирано от Pancho77; 10-01-16, 10:36. Причина: грешка

                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                  Дакар 2016: Валкнер отпадна, първа победа за Сайнц в етап 7



                  Динамичен бе седмият етап на рали Дакар 2016. Отсечката, която върна кервана на ралито обратно в Аржентина от Боливия, предложи атрактивно трасе, добре гарнирано с дъжд във втората му част.


                  Дъждът принуди организаторите да отменят втората част на етапа за мотоциклети и ATV, но доста по-рано се случиха две неприятни неща. Първото бе свързано с техническите проблеми на Хоан Бареда, който така и не стартира във вчерашната отсечка, а второто бе отпадането на Матиас Валкнер. Валкнер, който бе трети в генералното класиране, падна доста лошо скоро след старта на отсечката и приключи участието си със счупен крак. >>към цялата статия>>

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                    Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                    Задължително ама не баш, а и не за всеки. Прочети блога на Карякин, как е вече с 5ти иритрак поради дефекти, как е спирал за 6 минути да помага, но времете не е било свалено понеже не е бил изпратен мед.хеликоптер и т.н.
                    Първо се радвам, че започна да постваш и за този Дакар .. Липсва ми компетентното ти мнение за камионите.. Но ако намекваш че има тенденциозно отношение към Карякин определено не мога да се съглася с теб.. Няма никаква разумна причина това да е така.. Не му следя блога .. но слушах едно негово интервю в което той самият казва че АТВ-то му е с поне 10 км./ ч. по-ниска максимална скорост от тези на Патронели и на други участници с Yamaha ..
                    Аз също му симпатизирам много и се надявам да удържи позицията на която е .. а защо не и още по-челно класиране.. Но съм сигурен че той е достатъчно адаптивен и ако смята, че организаторите го ощетяват / както между другото смятат и много други състезатели / никой не го задължава да спира при следващите пъти..
                    Между другото нещо, което ми направи впечатление е борбата му с Патронели.. На Етап 6 / около селеното езеро / единият от братята е съкратил дистанцията и е бил наказан за това / мисля че информацията за това подава Карякин тъй като единият го е изпреварил.. а другият не.. ,но накрая ги е видял двамата на финала при това без да е бъркал маршрута... Ще бъде интересно до края .. и се надявам на типична руска издръжливост и коравост да му помогнат до края..

                    Камаз имат аналогичен проблем: Според тях MAN и Iveco значително са подобрили двигателите си .. и имат поне 10 - 15 км./ч по-висока максимална скорост и етапите в които има прави участъци.. и където се кара на пълна газ Камаз губят много ..

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                      Камаз казват друго-че те спазват ограничението от 140км/ч, с МАН ги изпреварват без от това да следва наказание за тях.
                      Което аз не вярвам .
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                        Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение
                        Именно, и поради това считам че не само организаторите могат да повлияват леко на класирането а направо могат да направят каквото решат. Става дума общо за всички ралита състезания и така... И колкото е по-сериозно едно мероприятие толкова повече намесата влияе....
                        Това му е лошото на спорта, хайде като е вътрешно отборна намеса иди дойде. Така са решили, състезателя се е съгласил да кара за този отбор - бил е наясно с нещата ( доколко и дали не е и изненада за него вътрешно отборната политика - съгласил се е ) ама и много решаващи външни влияния има.
                        Лошото на спорта...е точно това.
                        +1, Точно това казвам и аз....
                        MX "KRT".....MX KRECUL RACING TEAM....

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                          Аз да споделя нещо което ми прави впечатление: След всеки репортаж на Емилиян Стойков по Евроспорт / добре че го има това предаваме та да се пренесем в атмосферата на ДАКАР / ми се струва, че ползва по-някоя от информациите от постовете, които съм публикувал във форума.. Страхотно предаване .. Страхотен журналист .. 30 мин. определено са ми много малко, но съм благодарен че и това има .. Убеден съм обаче, че чете форумът ни и ползва по някоя от информациите, които публикуваме в него.. или другото обяснение е че имаме пълно съвпадение между начина на мислене, информацията с която разполагаме и най-вече изразните средства с които я представяме ... Ако е така ще се радвам да ни спомене като източник на информация в някои от репортажите си.. .. Ако не е така му се извинявам за самонадеяното мнение..

                          И за да не скучен този пост Ви представям как бихме гледали Дакар отблизо и по нашенски / да си представим че сме там /
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:940872_1103840182993470_8302732214297034494_n.jpg
Прегледи:1
Размер:110.5 КБ
ID:5698280

                          Снимката е от страницата на facebook на едни страхотни чехски фотографи, които следят много от рали рейдовете и моторните спортни състезания / MCH / и имат страхотен поглед и фотографско майсторство към състезанията..

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                            Някой може ли да каже нещо за окачването на Пежо. Прави ми впечатление, че на бързите участъци е ниско като Гординито, а на offroad участъците е доста високо особено отпред. Струва ли ми се или има много сериозно регулиране във височина?
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                              Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                              ... Процедурата е такава, че когато състезател спира за да помогне на друг състезател натиска червеният бутон... След като тръгне отново и продължи състезанието натиска зеленият бутон..
                              Горе-долу е така, с малка поправка...
                              Червения бутон се натиска само в краен случай, когато имаш травми и означава спешна помощ - след натискането му обикновено отпадаш или те отсвирват...зависи от случая, но докторите аванта не пускат
                              Зеления бутон се натиска когато имаш технически проблем, но физически си здрав и нямаш нужда от доктора...
                              Иначе времето се приспада ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, а ако не спреш покрай пострадал с нужда от помощ си е дисквалификация...Времето се засича от GPS-a, след като се "източи" инфото на входа на бивака
                              Ето тук има цялата информация...
                              Отделно на GPS-a има комбинация от две копчета или изведено копче (при колите) когато си спрял и активираш аларма за другите (сентинела) , за да не те отнесат - особено в дюните, където не те виждат...

                              P.S.
                              Благодаря на всички, които пишат и за изчерпателното инфо в темата и интереса към състезанието !

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                                Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                                Някой може ли да каже нещо за окачването на Пежо. Прави ми впечатление, че на бързите участъци е ниско като Гординито, а на offroad участъците е доста високо особено отпред. Струва ли ми се или има много сериозно регулиране във височина?
                                Окачването на Пежо е ZF също като на Туарезите преди няколко години . Казвам същото като имам предвид марката но, едва ли ще си приличат в разрез. Информацията за това окачване е много оскъдна да не кажа никаква дори и в сайта на производителя. Предполагам че, са 4 или 5 Way adjustable dampers. Регулирането се прави по няколко скорости на колелото с интегриран бъмп стоп и клапан за отчитане на G force т.е. силите на страничното отклонение. Разрешено е само ръчно регулиране извън автомобила т. е . не могат да се правят никакви настройки по време на движение.
                                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X