Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture-7.png
Прегледи:2
Размер:49.7 КБ
ID:5486521 снимка: projectstreetliner.com

    Диагонална, успоредна на гръбначния стълб тръба. И хоризонтална тръба, на подходящата спрямо пилота височина, която да следва "естественото" положение на ръката и да пази в две точки - раменна и лакътна, при захват на волана. (Дефект на хоризонталната тръба - трудното излизане, но предвид предложението на госпожа Борисова за диета, вярвам, че до Зверино всички ще са като фиданки).

    Мрежа на отвора за предпазване от изваждане на ръката и от клони. По-горе имаше предложение за лесното захващане на мрежата.

    Панели - странични - триъгълен, който да пази ребра и таз (според височината) и правоъгълен за пода, за да предпазва от колчета, клончета, слончета и т.н.

    Замяна на широко ползваните седалки от леки автомобили с дълбоки спортни такива и на триточковите колани с четириточкови.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:we-rock-dayton-tn-cold-025.jpg
Прегледи:2
Размер:188.9 КБ
ID:5486666 снимка: rockcrawler.com


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC08015.jpg
Прегледи:3
Размер:189.9 КБ
ID:5486724

    Ето чудесен пример и сред родните машини (макар на фестивала да имаше прищипване на ръка след подпиране, ако правилно си спомням).


    от минута 2:50 (зеления джип)

    Горните елементи за осигуряване на безопасност, в различни интерпретации и модификации, са достатъчно популярни за клас Експерт.

    За по-тежките трасета Експерт ++ (където надпреварата е между превозни средства тип "кулокран", "луноход" и т.н.) следва да се произнесат тези, които налагат стандартите в съответния клас).

    Най-важното е да има решимост на организатори и готовност на състезатели да приведат машините в по-безопасен "вид".
    Последно редактирано от Vitan; 29-05-13, 10:54.

    Коментар


    • #17
      От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

      Точно с "таласъма" за малко да стане сакатлъка в Суходол... Мисля, че някъде даже мернах снимка на момента в който ръката на пилота остана под тръбата. Добре, че всичко се размина само с натъртване и уплаха. Определено трябва да се наложат стандарти за безопасност в това отношение и то колкото се може по-скоро (още преди края на този сезон ако се случи - най-добре).

      Коментар


      • #18
        От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

        Още за Зверино ще има нови изисквания за безопасност. В момента организаторите на състезанията от веригата събираме информация и решения и обсъждаме какви да бъдат новите изисквания. До няколко дни ще публикуваме на официалния сайт и в темата за веригата. Търсим по бюджетно решение, което с минимални усиля да има добър ефект.

        Коментар


        • #19
          От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

          Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
          Още за Зверино ще има нови изисквания за безопасност. В момента организаторите на състезанията от веригата събираме информация и решения и обсъждаме какви да бъдат новите изисквания. До няколко дни ще публикуваме на официалния сайт и в темата за веригата. Търсим по бюджетно решение, което с минимални усиля да има добър ефект.
          Айде и аз да се обадя.
          Асен се опитва да мисли че дайде още изисквания за безопастност.
          1.Противопожарна система.
          2.Хомологирани седалки
          3.Хомологирани колани
          4.Оп забравих клетката без печет за проверка на заварки и матерял за трабите накъде.
          5.Задължително употреба на състезателна екипировка с задължителна употреба на HANS система.

          Какви мрежи какви тръби бре.На някой в колите желязо няма за самия пилот вие да ги опаковате искате.Доказано е че дори снабдени с врати пак е имало счупени ръце и наранявания.Човек ако не пази няма кой да го опази.
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #20
            От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
            Айде и аз да се обадя.
            Асен се опитва да мисли че дайде още изисквания за безопастност.
            1.Противопожарна система.
            2.Хомологирани седалки
            3.Хомологирани колани
            4.Оп забравих клетката без печет за проверка на заварки и матерял за трабите накъде.
            5.Задължително употреба на състезателна екипировка с задължителна употреба на HANS система.

            Какви мрежи какви тръби бре.На някой в колите желязо няма за самия пилот вие да ги опаковате искате.Доказано е че дори снабдени с врати пак е имало счупени ръце и наранявания.Човек ако не пази няма кой да го опази.
            Е Асенчо, много сложни неща са това. Аз говоря за нещо съвсем просто, видя как на Светли джипа му прещипа ръката и как за малко и на Пламен Исаев да му я прещипе. Няколко прости неща поставени на правилните места са достатъчни.

            Нали знаеш като се обърнеш как олеква воланът и тръгваш да се подпираш или хванеш за първото нещо дето ти се изпречи.

            Коментар


            • #21
              От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
              Айде и аз да се обадя.
              Асен се опитва да мисли че дайде още изисквания за безопастност.
              ....
              Човек ако не пази няма кой да го опази.
              Какво е твоето предложение и кое е по-важно - личната безопасност и тази на публиката или упованието в провидението или в някаква всемирна закрила, измолена от мъже с бради и рокли, че точно на нас няма да се случи да се лишим от някой крайник?

              Коментар


              • #22
                От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                Е Асенчо, много сложни неща са това. Аз говоря за нещо съвсем просто...
                ...като например да си сложиш вратите от Самурая и, ако не искаш да караш с вдигнати стъкла да си опънеш по една мрежа на рамките на страничните врати. Машината ти няма да натежи с повече от 10 кг, което няма съществено да се отрази на проходимостта и.
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • #23
                  От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:chevrolet.jpg
Прегледи:1
Размер:104.9 КБ
ID:5486960Натиснете снимката за да я уголемите

Име:attart.jpg
Прегледи:1
Размер:12.6 КБ
ID:5486959
                  Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                  ...като например да си сложиш вратите от Самурая и, ако не искаш да караш с вдигнати стъкла да си опънеш по една мрежа на рамките на страничните врати. Машината ти няма да натежи с повече от 10 кг, което няма съществено да се отрази на проходимостта и.
                  Вратите че няма да ги сложа няма.Мрежи или вдигнати стъкла ако човек е решил да се подпира някада той ще се подпре.
                  Мрежата-подпира се за нея джипа се обръща ЧУПИ му ръката защото тя е мека.
                  Стъклото-джипа се обръща ти си се подпрял нарязва ти ръката.

                  Мрежата-Джипа се запалва резултат доста по-голяма степен на изгаряне защото неможеш толкова бързо да срежеш колан и мрежа.
                  Казвате какво е моето предложение.
                  За клас експерт да не се използват оригиналните колани.Другото просто няма как да ме убедите че в този тип състезание ще.Навън колите са си същите.Даже някой карат дълги такива.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #24
                    От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/




                    Ето тази картинка ми харесва на мен, но незнам горната тръба на нивото на рамото, дали не затруднява бързото излизане от машината. Но задължително би трябвали всички да са с 4-ри точкови колани и спортни седалки.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение



                      Ето тази картинка ми харесва на мен, но незнам горната тръба на нивото на рамото, дали не затруднява бързото излизане от машината. Но задължително би трябвали всички да са с 4-ри точкови колани и спортни седалки.
                      Сам си се сетил на какво пречи.
                      Много ми се иска близнака да си каже мнението като човек видял много от хората изяли много хляб по света.
                      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                      Коментар


                      • #26
                        От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                        Всички сме гледали тоя клип,а "някои" може и да не са.

                        Разгледайте и тая галерия с всички участници в Eurotrial.
                        http://www.eurotrial.ch/auenstein2012.html

                        И тук много http://www.eurotrial.ch/picture.php
                        Последно редактирано от Валентин Исаев; 29-05-13, 22:50. Причина: линк
                        Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
                        Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
                        0885 660 613

                        Коментар


                        • #27
                          От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                          Асене, подтисни чувството си за реакция на всяка цена.
                          Мрежата ако е с достатъчно малко "око" за да не може да си провреш ръката, и ако е сложена достатъчно навътре за да не може да се опреш с ръка долепена до мрежата в земята си върши достатъчно добра работа.
                          Макар, че тази мярка ще отвори малко допълнително работа, подкрепям я напълно.

                          Наистина е много по-добре да се вземат мерки преди да се е случило нещо гадно, отколкото да се учим по трудния начин. То хората по света са го изпитали на гърба си(ръцете си), нека да се поучим от техния опит.
                          Остава открит въпросът с негоримостта при пожар, и изваждането по спешност на екипажа. Но не може да няма и такова решение, ако и да е скъпо.
                          А ако се окаже прекалено скъпо-ние сме царе в импровизацията(беден човек-жив дявол)-все ще му намерим евтино и работещо решение...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Асене, подтисни чувството си за реакция на всяка цена.
                            Мрежата ако е с достатъчно малко "око" за да не може да си провреш ръката, и ако е сложена достатъчно навътре за да не може да се опреш с ръка долепена до мрежата в земята си върши достатъчно добра работа.
                            Макар, че тази мярка ще отвори малко допълнително работа, подкрепям я напълно.

                            Наистина е много по-добре да се вземат мерки преди да се е случило нещо гадно, отколкото да се учим по трудния начин. То хората по света са го изпитали на гърба си(ръцете си), нека да се поучим от техния опит.
                            Остава открит въпросът с негоримостта при пожар, и изваждането по спешност на екипажа. Но не може да няма и такова решение, ако и да е скъпо.
                            А ако се окаже прекалено скъпо-ние сме царе в импровизацията(беден човек-жив дявол)-все ще му намерим евтино и работещо решение...
                            Коле не подтискам нещо което не контролирам.Тоест при полягания и търкаляния си се държа за волан и друго което е ВЪТРЕ в джипа.Притеснявам се за навигатор.За това исках да чуя мнението на близнака.Точно такива клипове показват истината за многото тръби и препятствия за напускане на кола при инцидент.Да не се случва на никого ама при затворени врати и падане в вода реакцийте са ти различни.Точно заради това аз лично съм решил ако си сложа врати да са много малки и ниски.При нужда се режат колани и направо навън.
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #29
                              От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                              За коланите си има изискване в правилника-в "купето" да има на лесно достъпно място нож за срязване на коланите.
                              Има и друго-при преминаване на водно препятствие хората вътре в джипа трябва да са с разкопчани колани. Толкова за водата и коланите.

                              За мрежите-ако се задълбае в темата-може да се донесе от десет кладенеца вода за да се докаже, че в някакъв случай може и да навредят, но в много големия процент от случките ще помогнат. Аз съм ЗА мрежите.

                              Въпрос:
                              В много теми(не само в нашия форум) се дават примери как неслагането на колан спасил живота на чичото на пишещия. Или на баща му, или на баджанака му.
                              Обаче като дойде някое наистина гадно препятствие-всички си слагаме коланите, и то без да ни подканват, нали?..
                              Та защо не караш без колани, има случаи на спасени животи заради това, че хората са били без колан...
                              Същото е и с мрежите. Щом се ползват-значи ползата от тях е много по-голяма от евентуалната вреда.

                              Нека да не откриваме топлата вода със счупшени ръце, хората са го изстрадали преди нас, и са го измислили. Ако сме поне малко умни-ще полвзваме готовото решение без да си чупим ръцете. Нашите...
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                                Аз съм ЗА колани и седалки. Истинските колани се разкопчават за секунди и при 500 кг натиск. Няма нужда от нож.
                                На сърбела майката му е чесането.
                                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X