Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Novi Iskar Trophy Challenge 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

    Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
    1. Калин Митров-Владимир Велков-Сузуки Самурай-Своге
    2. Живко Бакалов Диян Динев Нисан Патрол ОФРОУД КЛУБ СТАРА ЗАГОРА
    3.Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян
    4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София
    5.Сотир Сотиров & Асен Василев-Чибуратор тЕам - БМВ Х69
    6.Владимир Панов(гипса) и Горян Минтов- Сузуки Самураи-Своге
    7.Атанас Делев / Антон Димов, Пловдив, Тойота с лебедка
    8.Асен Иванов- Кристиян Тонев сузуки самурай София
    9.Диан Минтов-Цветан Илиев-Мицубиши Паджеро-Своге
    10.Кирил Цветанов-......................... -Газ 69-Видин
    11.Цветан Моллов Тодор Иванов Мерцедес Г класа Клисура
    12.Георги Георгиев-Николай Златков-Нисан Патрол
    13. Пламен Цонков и Калин Йозов -Ленд Ровър -Бяла Слатина.
    14.Неша Ракич, ​​Горан Ракич​​. Wrangler. Сърбия.
    15.Саша Милошевич, Мирко Йовович. Pajero. Сърбия.
    16.Любиша Милованович, M Веселка. Mahindra. Сърбия
    17.Росен Павлов-Георги Петров-УАЗ V8-Своге
    18.Цветомир Велковски / Николай Георгиев - Мерцедес Г - Враца
    19.Динко Бартера Ябланица Тойота ланд крузер 70-ка червена.
    20.Станислав Велински Крум Алексиев -Сузуки самурай софия
    21.Данаил Костадинов-Генади Георгиев-Сузуки Самурай Плевен
    22.Иво Борисов ,Светлин Димитров -Сузуки Витара-Видин
    23.Христо,Цветозар Ламбреви, Тойота LJ70
    Влади,за жалост ще трябва да отпадна.Асен ще кара на мое място,с навигатор Павел Александров.Утре ще монтират лебетката набързо и за събота ще са на линия.Съжалявам,че ще пропусна.Поздрави и успех.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
      Влади,за жалост ще трябва да отпадна.Асен ще кара на мое място,с навигатор Павел Александров.Утре ще монтират лебетката набързо и за събота ще са на линия.Съжалявам,че ще пропусна.Поздрави и успех.
      Ех, Соти, че аз заради тебе идвам да гледам бе
      Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
      Mercedes w212 E350 4matic
      Ducati Monster 600
      O888795575

      Коментар


      • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
        Влади,за жалост ще трябва да отпадна.Асен ще кара на мое място,с навигатор Павел Александров.Утре ще монтират лебетката набързо и за събота ще са на линия.Съжалявам,че ще пропусна.Поздрави и успех.
        Ти вече не си оффроудер , дрифтаджия такъв
        Лудак

        Коментар


        • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

          Още няколко допълнения в наказанията:

          • До участие в състезанието се допускат автомобили 4х4 с общо тегло до 3.5тона(Постоянно зацепени или с допълнително включване на единия от мостове) отговарящи на следните изисквания:
          - Автомобила да е с адекватна товароносимост за екипировката.
          - Оборудването в автомобила да бъде адекватно прикрепено ,заради личната и на трети лица безопасност.
          - Да имат монтирана лебедка за самоизвличане /освен ако участват в отбор с друг автомобил притежаваш такава/
          2. Автомобилите не се делят на класове.
          3.Автомобили които нямат монтирана лебедка ще стартират след екипажите с налични такива./
          4. Организатора предоставя на всеки екипаж:
          - два състезателни номера
          без наличието на които автомобила няма да бъде допуснат до участие.
          5. Рекламните стикери върху автомобилите са задължителни и неможе да бъдат отказани при каквито и да е било обстоятелства./
          5.1.Мястото върху двата предни калника ,предния капак и предното стъкло са запазени за реклама от организатора.

          Състезатели


          До участие се допускат водачи, притежаващи свидетелство за управление минимум кат.В
          Навигатора може да бъде лице което не притежава свидетелство за управление но да е навършило 18години и няма право да управлява автомобила по време на състезанието.
          В автомобила се допускат само двама състезатели-пилот и навигатор,освен ако трябва да се превози пострадал.
          До участие се допускат състезатели спазили срока за записване. Заявките за участие да бъдат попълнени ясно и четливо и подписани от състезателите.
          Заявките за отборно класиране се подават от ръководителя на отбора по време на техническия преглед.
          Всяка смяна на състезатели и автомобили след приключване на записванията е забранен.


          Задължително оборудване


          За нормалното протичане на състезанието,организатора изисква следното оборудване:
          • Лебедка с подходяща теглителна сила (освен ако участва с друг автомобил в отбор притежаваш такава), изключение т.3./
          • Гуми с подходящ протектор минимум 80/20% Off/ON.
          • GPS устройство (марка GARMIN)-чертаещ трак.
          • Крик Hi Jack.
          • Каски и предпазни колани за двамата участници
          • Пожарогасител минимум 2кг.
          • Предпазни ръкавици.
          o Колани за теглене минимум 6 метра.
          o

          Препоръчително оборудване


          1. Клетка (Ролкейдж)
          2. Рали-компютър(трипмастер)
          3.Пътеки,полиспас,котва и др.


          Забранено оборудване


          1. Туба с гориво
          2. Бензинова резачка


          Трасе

          Novi Iskar Trophy Challenge 2011 влючва :
          маршрут 65км. пресечен терен за първия ден с 6 специални участъка с повишена трудност и затворено трасе за втория ден.
          o За първия ден има обособени специални участъци които ще бъдат отбелязани с ленти и са с повишена трудност.
          Идеално време за преминаване :
          за първия ден 4 часа./
          В етапите е задължително спазването ЗДП. трасето не е обезопасено и не е отцепено.

          Протичане на състезанието
          • Движението се осъществява по полски,горски и извън градски пътища при строго спазване ЗДП (Закон за движение по пътищата) и правилника за неговото приложение.
          • Носенето на каска и поставянето на предпазен колан е задължително!
          • По трасето екипажа се ориентира по пътна книга (roadbook) като се използват помощни средства- рали-компютър /Тератрип/,GPS, и др. за да може екипажа да достигне финала.
          • На старта организатора предоставя контролен карнет в който е отбелязан часа на стартиране,подпечатва се от контроли по трасето. На финала се отбелязва часа на финиширане.
          • Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS.
          • По трасето има специални участъци маркирани с ленти които задължително се преминават.Непреминаването носи наказателно време.Изключение прави само 2-ри специален участък,който се преминава само по желание и носи 1 час бонус време-при изтичане на определеното максимално време от 15 минути за преминаване на този участък-автомобила се изважда от зоната и му се начислява наказателно време от 2 часа./
          • Трети специален участък е задължителен за преминаване и носи 1 час бонус време.Заобикалянето на този участък се наказва с 2 часа.
          • 15 минути бонус време се дава в специалните зони оградени с ленти при оказана помощ на друг автомобил (теглене,бутане и др.) като това се записва от съдията в специалния участък.
          • Неподвижен или аварирал автомобил по състезателното трасе трябва да бъде отстранен от екипажа незабавно за да не пречи на преминаването на останалите участници в състезанието.
          • В случай ,че екипаж се откаже от състезанието е задължен да информира организаторите незабавно.


          График:

          Технически преглед и регистрация

          На 23.09.2011г. от 17.00 часа до 20.00часа и на 24.09.2011 от 07.30 до 09.00 ще става записването за участие и техническия преглед на автомобилите.
          -Заплащане на такса участие-50лв.-Включваща застраховка,,Злополука” за двата състезателни дни.
          - Проверка изправността и безопасността на автомобила
          - Проверка задължителното оборудване
          Подават се заявки за отборно класиране .
          След завършването на ” Техническия преглед” допуснатите се вписват в стартовия списък който ще бъде обявен от главния съдия.
          Автомобилите се паркират в специален парк ограден с ленти.

          Технически брифинг

          На 24.09.2011г в 09.00ч. вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят на технически брифинг за обяснение на правилата на състезанието, разясняване на пътната книга (roadbook) и раздаване на стартовите номера. Ще бъдат обсъдени възникнали или недоразяснени въпроси.

          Стартиране

          Вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят за официалното откриване на състезанието в указаното време. След тържествената част участниците отиват при автомобилите си ,като изчакват времето за старт който ще бъде даден от главния съдия на състезанието.
          първи ден
          9,30ч Официално откриване на състезанието. Представяне на автомобилите на стартовата арка.
          10,00ч Стартиране на първия автомобил.

          Указания


          1. Екипажите стартират в точния час обявен им от главния съдия и спазват реда на стартиране.
          2. Стартирането става само при пълен състав на екипажа на автомобила.
          3. И двамата състезатели могат да управляват автомобила като задължително трябва да притежават свидетелство за управление.
          4. По време на цялото състезание, екипажа на автомобила трябва да бъде в него в пълен състав. Липсата на един от състезателите или приемане на трето лице в автомобила /освен ако трябва да се превози ранен/води до изключване от състезанието.
          5. Времето за стартиране между автомобилите е 3мин.
          6. Контролно време до което се приемат карнетите на финала е 18,00ч
          7.Втория състезателен ден се стартира в затворено трасе без изкуствени препятствия оградено с ленти.
          Време измерване
          • Най–голямата мерна единица е час а най-малката е секунда./
          • Финиширалия с най-малко време и най-малко наказания печели състезанието./
          • При еднакво време/точки/, се взема в предвид резултатите от първия ден.
          • За класирането се обработват данни от GPS-у-во и от контролния карнет предадени до 5мин след затваряне на етапа.

          Наказания

          Таблица с наказания
          Приложение №1

          Закъснение за начален старт-Времето започва да тече по график,екипажа стартира последен

          Загуба на контролен карнет-Незачитане на етапа

          Непреминаване на контрола -2 (два)часа за всяка

          Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване.-2(два)часа

          Ако екипажа се откаже или не финишира в определеното за етапа максимално време за преминаване-2(два)часа + времето на най–бавния редовно финиширал +времената от наказанията

          Ако не стартира или стартиране и непреминаване през нито една контролна точка-4(четири)час+ времето на най-бавния редовно финиширал+времената от наказанията.

          Безотговорното и лудо каране извън етапа за класиране се наказва с-Дисквалификация

          Манипулация на контролния карнет с цел облагодетелстване-Дисквалификация



          Грубо,небрежно или преднамерено застрашаване на други лица-Дисквалификация

          Неоказана първа помощ-Дисквалификация

          Шофиране без задължителни предпазни средства(каски,колани)-Дисквалификация

          Неизползване на предпазен колан за дърветата при теглене с лебедка-1(един)час

          Умишлено блокиране на трасето-Дисквалификация

          Неспазване правилата за безопасност-

          Неспортсменско поведение уронващо престижа на състезанието,организаторите,участниците-Дисквалификация

          Намеса в данните на GPS-устройството-Дисквалификация
          Непреминаване на участъци маркирани с ленти,колчета,стрелки,GPS-точки или други-2(два)часа

          Непредаване на карта,GPS до 5мин. след финала -Добавя се времето до предаване на контролните елементи

          Неспазване ограниченията на скоростта
          а/от 10 до 25%-30мин.
          б/ над25%-Незачитане на етапа
          в/Липса на трак в зоната с ограничения-Незачитане на етапа

          Забранено преднамерено изливане нефтопродукти и технически течности на земята-Дисквалификация

          Забранено е наличието на бензинова резачка в оборудването на автомобила,както и нейното използване. -Дисквалификация

          На старта и финала участник в алкохолно опиянение-Недопускане,Дисквалификация

          Управление на автомобил от член на екипажа без шофьорска книжка-Дисквалификация

          Нарушение числеността на екипажа-Дисквалификация

          Липса на стартови номера-Дисквалификация

          Огнестрелно оръжие в автомобила по време на състезанието-Дисквалификация


          Демонстрационно форсиране на двигателя , безотговорно шофиране застрашаващо живота на себе си и на околните-Дисквалификация
          Състезателите са отговорни за действията на съпровождащите ги лица!

          Наказания-Втори ден

          Бутнато колче- 3 мин.
          Скъсана лента- 2 мин.
          Шофиране без колан- 20мин.
          Шофиране без каска - Дисквалификация


          Класиране


          1. Класирането е индивидуално или отборно. Преминалия трасето за най–кратко време и с най-малко наказателни минути се обявява за победител. При равен брой точки като коректив се взима под внимание резултатите от първия ден.
          2. За отборното класиране ще се вземат резултатите на отборите. Отборите са съставени от два екипажа. Единия от автомобилите може да няма монтирана лебедка. Автомобилите на отборите стартират и финишират в пакет. Двата автомобила участват с правата и задълженията на индивидуален участник. За завършил отбор се счита този при който двата екипажа преминат едновременно финала с отчетено от двете GPS-устройства трасе и нужния брой контроли.
          За втория ден в затвореното трасе автомобилите на отборите стартират и финишират заедно-като сами преценяват кой да води./

          Точкуване
          1 ДЕН: 2 ДЕН:
          1 място-50 точки 1 място-32 точки
          2 място-30 точки 2 място-21 точки
          3 място-20 точки 3 място-15 точки
          4 място-15 точки 4 място-8 точки
          5 място-7 точки 5 място-6 точки
          6 място-5 точки 6 място-5 точки
          7 място-4 точки 7 място-4 точки
          8 място-3 точки 8 място-3 точки
          9 място-2 точки 9 място-2 точки
          10 място-1 точка 10 място-1 точка
          Всеки следващ завършил получава по 1 точка.

          Награждаване


          1. Първите три места в “Генералното класиране”./
          2. Отборно./
          3.Допълнителни награди./
          Заключителни разпоредби

          • Организатора не поема никаква отговорност за нанесени щети по автомобилите, състезателите и трети лица.
          • Организатора си запазва правото да променя от части или изцяло провеждането на състезанието.
          Последно редактирано от Владимир Раденков(vladyas); 23-09-11, 10:02.
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

            1. Калин Митров-Владимир Велков-Сузуки Самурай-Своге
            2. Живко Бакалов Диян Динев Нисан Патрол ОФРОУД КЛУБ СТАРА ЗАГОРА
            3.Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян
            4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София
            5.Асен Василев-Павел Александров-Чибуратор тЕам - БМВ Х69
            6.Владимир Панов(гипса) и Горян Минтов- Сузуки Самураи-Своге
            7.Атанас Делев / Антон Димов, Пловдив, Тойота с лебедка
            8.Асен Иванов- Кристиян Тонев сузуки самурай София
            9.Диан Минтов-Цветан Илиев-Мицубиши Паджеро-Своге
            10.Кирил Цветанов-......................... -Газ 69-Видин
            11.Цветан Моллов Тодор Иванов Мерцедес Г класа Клисура
            12.Георги Георгиев-Николай Златков-Нисан Патрол
            13. Пламен Цонков и Калин Йозов -Ленд Ровър -Бяла Слатина.
            14.Неша Ракич, ​​Горан Ракич​​. Wrangler. Сърбия.
            15.Саша Милошевич, Мирко Йовович. Pajero. Сърбия.
            16.Любиша Милованович, M Веселка. Mahindra. Сърбия
            17.Росен Павлов-Георги Петров-УАЗ V8-Своге
            18.Цветомир Велковски / Николай Георгиев - Мерцедес Г - Враца
            19.Динко Бартера Ябланица Тойота ланд крузер 70-ка червена.
            20.Станислав Велински Крум Алексиев -Сузуки самурай софия
            21.Данаил Костадинов-Генади Георгиев-Сузуки Самурай Плевен
            22.Иво Борисов ,Светлин Димитров -Сузуки Витара-Видин
            23.Христо,Цветозар Ламбреви, Тойота LJ70
            24.Валентин Петров-Светлозар Божинов ГАЗ69-Своге
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

              След малко списъкът ще се допълни(ако на Влади му остане време да влезе във Форума) с още един екипаж - от Тетевен(вече трябва да са стигнали)!
              Аз и Пламен Златарев пътуваме утре сутрин по ранина и мислим да поснимаме от засада по спец. участъците.
              Успех на състезателите и безаварийно!
              На организаторите - безпроблемно и успех!
              На публиката - много положителни емоции!
              Айде, Влади, свършвай с брифинга и седни та изпий една бира и се успокой -утре всичко ще бъде наред!!!
              0889/ 634 448 - за приятели по всяко време...

              Коментар


              • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                Христо Величков Веселин Бояджиев Сузуки Самурай София
                SUZUKI SAMURAI
                http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

                Коментар


                • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                  1. Калин Митров-Владимир Велков-Сузуки Самурай-Своге
                  2. Живко Бакалов Диян Динев Нисан Патрол ОФРОУД КЛУБ СТАРА ЗАГОРА
                  3.Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян
                  4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София
                  5.Асен Василев-Павел Александров-Чибуратор тЕам - БМВ Х69
                  6.Владимир Панов(гипса) и Горян Минтов- Сузуки Самураи-Своге
                  7.Атанас Делев / Антон Димов, Пловдив, Тойота с лебедка
                  8.Асен Иванов- Кристиян Тонев сузуки самурай София
                  9.Диан Минтов-Цветан Илиев-Мицубиши Паджеро-Своге
                  10.Кирил Цветанов-......................... -Газ 69-Видин
                  11.Цветан Моллов Тодор Иванов Мерцедес Г класа Клисура
                  12.Георги Георгиев-Николай Златков-Нисан Патрол
                  13. Пламен Цонков и Калин Йозов -Ленд Ровър -Бяла Слатина.
                  14.Неша Ракич, ​​Горан Ракич​​. Wrangler. Сърбия.
                  15.Саша Милошевич, Мирко Йовович. Pajero. Сърбия.
                  16.Любиша Милованович, M Веселка. Mahindra. Сърбия
                  17.Росен Павлов-Георги Петров-УАЗ V8-Своге
                  18.Цветомир Велковски / Николай Георгиев - Мерцедес Г - Враца
                  19.Динко Бартера Ябланица Тойота ланд крузер 70-ка червена.
                  20.Станислав Велински Крум Алексиев -Сузуки самурай софия
                  21.Данаил Костадинов-Генади Георгиев-Сузуки Самурай Плевен
                  22.Иво Борисов ,Светлин Димитров -Сузуки Витара-Видин
                  23.Христо,Цветозар Ламбреви, Тойота LJ70
                  24.Валентин Петров-Светлозар Божинов ГАЗ69-Своге
                  25.Христо Величков Веселин Бояджиев Сузуки Самурай София
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                    Леко и безаварийно каране на всички утре , забавлявайте се и за нас. Ще чакаме снимки, клипове и коментари
                    Газ 69 2.4i
                    Густо майна, пътят свърши !!!
                    GSM: О895 7О6О59

                    Коментар


                    • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                      Успех и на Пачо и Калин! Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00003.jpg
Прегледи:2
Размер:115.1 КБ
ID:5304775
                      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                      Коментар


                      • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                        На бързо мога да кажа:
                        Първите 15-тина екипажа пристигнаха включително и гостите от Сърбия-купона ще бъде на ниво.В района около старт-финала вече гъмжи.Ще бъде дълъг и тежък ден утре,но кетъринга ни е сериозен и това може само да ни радва!
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                          Ах как само съжелявам,че не мога да доида.Успех на всички и дано не се повреждате.По малко газ и да се гледа книгата,иначе нощта на трасето.

                          Коментар


                          • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                            Успех на участниците,а ние утре ще сме зрители/за жалост/

                            Коментар


                            • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                              Успех и безаварийни на всички участници

                              Коментар


                              • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                                Влади, всичко е на високо ниво.Браво и поздрави
                                878511557

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X