Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Novi Iskar Trophy Challenge 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

    Данаил Костадинов-Генади Георгиев-Сузуки Самурай Плевен
    [B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]

    Коментар


    • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

      1. Калин Митров-Владимир Велков-Сузуки Самурай-Своге
      2. Живко Бакалов Диян Динев Нисан Патрол ОФРОУД КЛУБ СТАРА ЗАГОРА
      3.Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян
      4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София
      5.Сотир Сотиров & Асен Василев-Чибуратор тЕам - БМВ Х69
      6.Владимир Панов(гипса) и Горян Минтов- Сузуки Самураи-Своге
      7.Атанас Делев / Антон Димов, Пловдив, Тойота с лебедка
      8.Асен Иванов- Кристиян Тонев сузуки самурай София
      9.Диан Минтов-Цветан Илиев-Мицубиши Паджеро-Своге
      10.Кирил Цветанов-......................... -Газ 69-Видин
      11.Цветан Моллов Тодор Иванов Мерцедес Г класа Клисура
      12.Георги Георгиев-Николай Златков-Нисан Патрол
      13. Пламен Цонков и Калин Йозов -Ленд Ровър -Бяла Слатина.
      14.Неша Ракич, ​​Горан Ракич​​. Wrangler. Сърбия.
      15.Саша Милошевич, Мирко Йовович. Pajero. Сърбия.
      16.Любиша Милованович, M Веселка. Mahindra. Сърбия
      17.Росен Павлов-Георги Петров-УАЗ V8-Своге
      18.Цветомир Велковски / Николай Георгиев - Мерцедес Г - Враца
      19.Динко Бартера Ябланица Тойота ланд крузер 70-ка червена.
      20.Станислав Велински Крум Алексиев -Сузуки самурай софия
      21.Данаил Костадинов-Генади Георгиев-Сузуки Самурай Плевен
      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

      Коментар


      • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

        Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
        Всичко ще бъде на старт-финала като миналата година.
        Дай все пак някакви координати на хората, населено място, ще има ли табели, къде и т.н и т.н - например - с.Гниляне, общ. Нови Искър, до трансформатора у лево, после у поле у десно, после по дерето тесно и си там.

        Коментар


        • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

          Влади сложи по една стража на входа на Гниляне да раздава роудбуци до мястото на старта
          Лудак

          Коментар


          • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

            Ето как се стига до старт-финала:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:poligon.jpg
Прегледи:1
Размер:133.5 КБ
ID:5304482
            NISSAN PATROL GR Y61 (RD28ETI)
            SUBARU OUTBACK H6 (EZ30D)
            GSM: О887б97З79

            Коментар


            • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

              Лебедката (електрическата) ни ще пристигне чак на 27.09.
              Може ли да участваме с другата самоделна лебедка закачена на колелото? Прилагам видео клип .
              Съгласни сме да тръгнем последни по трасето, защото манипулациите по тази лебедка изискват малко повече време.

              http://www.vbox7.com/play:68789526
              Без блокажи си за никъде. :D
              Без лебедка, хептен...

              0887 731062 - Цецо

              Коментар


              • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                Влади, стига си плашил хората бре. На нас не ни работят блокажите и пак идваме (поне лебедката е бърза). И втория ден да е по широчко
                BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                Коментар


                • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                  Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                  Влади, стига си плашил хората бре. На нас не ни работят блокажите и пак идваме (поне лебедката е бърза) и бронята ни вече е здрава . И втория ден да е по широчко, като за джипове,а не само за витари и самураи

                  Коментар


                  • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                    Ох, как хубаво вали навън....ще стане яко!
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      Ох, как хубаво вали навън....ще стане яко!
                      Поръчал съм го така до четвъртак.После да спре да не ни вали събота и неделя.
                      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                      Коментар


                      • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                        Още няколко допълнения относно точкуване и даване на бонус време в спец. участъци:

                        • До участие в състезанието се допускат автомобили 4х4 с общо тегло до 3.5тона(Постоянно зацепени или с допълнително включване на единия от мостове) отговарящи на следните изисквания:
                        - Автомобила да е с адекватна товароносимост за екипировката.
                        - Оборудването в автомобила да бъде адекватно прикрепено ,заради личната и на трети лица безопасност.
                        - Да имат монтирана лебедка за самоизвличане /освен ако участват в отбор с друг автомобил притежаваш такава/
                        2. Автомобилите не се делят на класове.
                        3.Автомобили които нямат монтирана лебедка ще стартират след екипажите с налични такива./
                        4. Организатора предоставя на всеки екипаж:
                        - два състезателни номера
                        без наличието на които автомобила няма да бъде допуснат до участие.
                        5. Рекламните стикери върху автомобилите са задължителни и неможе да бъдат отказани при каквито и да е било обстоятелства./
                        5.1.Мястото върху двата предни калника ,предния капак и предното стъкло са запазени за реклама от организатора.

                        Състезатели


                        До участие се допускат водачи, притежаващи свидетелство за управление минимум кат.В
                        Навигатора може да бъде лице което не притежава свидетелство за управление но да е навършило 18години и няма право да управлява автомобила по време на състезанието.
                        В автомобила се допускат само двама състезатели-пилот и навигатор,освен ако трябва да се превози пострадал.
                        До участие се допускат състезатели спазили срока за записване. Заявките за участие да бъдат попълнени ясно и четливо и подписани от състезателите.
                        Заявките за отборно класиране се подават от ръководителя на отбора по време на техническия преглед.
                        Всяка смяна на състезатели и автомобили след приключване на записванията е забранен.


                        Задължително оборудване


                        За нормалното протичане на състезанието,организатора изисква следното оборудване:
                        • Лебедка с подходяща теглителна сила (освен ако участва с друг автомобил в отбор притежаваш такава), изключение т.3./
                        • Гуми с подходящ протектор минимум 80/20% Off/ON.
                        • GPS устройство (марка GARMIN)-чертаещ трак.
                        • Крик Hi Jack.
                        • Каски и предпазни колани за двамата участници
                        • Пожарогасител минимум 2кг.
                        • Предпазни ръкавици.
                        o Колани за теглене минимум 6 метра.
                        o

                        Препоръчително оборудване


                        1. Клетка (Ролкейдж)
                        2. Рали-компютър(трипмастер)
                        3.Пътеки,полиспас,котва и др.


                        Забранено оборудване


                        1. Туба с гориво
                        2. Бензинова резачка


                        Трасе

                        Novi Iskar Trophy Challenge 2011 влючва :
                        маршрут 65км. пресечен терен за първия ден с 6 специални участъка с повишена трудност и затворено трасе за втория ден.
                        o За първия ден има обособени специални участъци които ще бъдат отбелязани с ленти и са с повишена трудност.
                        Идеално време за преминаване :
                        за първия ден 4 часа./
                        В етапите е задължително спазването ЗДП. трасето не е обезопасено и не е отцепено.

                        Протичане на състезанието
                        • Движението се осъществява по полски,горски и извън градски пътища при строго спазване ЗДП (Закон за движение по пътищата) и правилника за неговото приложение.
                        • Носенето на каска и поставянето на предпазен колан е задължително!
                        • По трасето екипажа се ориентира по пътна книга (roadbook) като се използват помощни средства- рали-компютър /Тератрип/,GPS, и др. за да може екипажа да достигне финала.
                        • На старта организатора предоставя контролен карнет в който е отбелязан часа на стартиране,подпечатва се от контроли по трасето. На финала се отбелязва часа на финиширане.
                        • Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS.
                        • По трасето има специални участъци маркирани с ленти които задължително се преминават.Непреминаването носи наказателно време.Изключение прави само 2-ри специален участък,който се преминава само по желание и носи 1 час бонус време-при изтичане на определеното максимално време от 15 минути за преминаване на този участък-автомобила се изважда от зоната и му се начислява наказателно време от 2 часа./
                        • Трети специален участък е задължителен за преминаване и носи 1 час бонус време.Заобикалянето на този участък се наказва с 2 часа.
                        • 15 минути бонус време се дава в специалните зони оградени с ленти при оказана помощ на друг автомобил (теглене,бутане и др.) като това се записва от съдията в специалния участък.
                        • Неподвижен или аварирал автомобил по състезателното трасе трябва да бъде отстранен от екипажа незабавно за да не пречи на преминаването на останалите участници в състезанието.
                        • В случай ,че екипаж се откаже от състезанието е задължен да информира организаторите незабавно.


                        График:

                        Технически преглед и регистрация

                        На 23.09.2011г. от 17.00 часа до 20.00часа и на 24.09.2011 от 07.30 до 09.00 ще става записването за участие и техническия преглед на автомобилите.
                        -Заплащане на такса участие-50лв.-Включваща застраховка,,Злополука” за двата състезателни дни.
                        - Проверка изправността и безопасността на автомобила
                        - Проверка задължителното оборудване
                        Подават се заявки за отборно класиране .
                        След завършването на ” Техническия преглед” допуснатите се вписват в стартовия списък който ще бъде обявен от главния съдия.
                        Автомобилите се паркират в специален парк ограден с ленти.

                        Технически брифинг

                        На 24.09.2011г в 09.00ч. вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят на технически брифинг за обяснение на правилата на състезанието, разясняване на пътната книга (roadbook) и раздаване на стартовите номера. Ще бъдат обсъдени възникнали или недоразяснени въпроси.

                        Стартиране

                        Вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят за официалното откриване на състезанието в указаното време. След тържествената част участниците отиват при автомобилите си ,като изчакват времето за старт който ще бъде даден от главния съдия на състезанието.
                        първи ден
                        9,30ч Официално откриване на състезанието. Представяне на автомобилите на стартовата арка.
                        10,00ч Стартиране на първия автомобил.

                        Указания


                        1. Екипажите стартират в точния час обявен им от главния съдия и спазват реда на стартиране.
                        2. Стартирането става само при пълен състав на екипажа на автомобила.
                        3. И двамата състезатели могат да управляват автомобила като задължително трябва да притежават свидетелство за управление.
                        4. По време на цялото състезание, екипажа на автомобила трябва да бъде в него в пълен състав. Липсата на един от състезателите или приемане на трето лице в автомобила /освен ако трябва да се превози ранен/води до изключване от състезанието.
                        5. Времето за стартиране между автомобилите е 3мин.
                        6. Контролно време до което се приемат карнетите на финала е 18,00ч
                        7.Втория състезателен ден се стартира в затворено трасе без изкуствени препятствия оградено с ленти.
                        Време измерване
                        • Най–голямата мерна единица е час а най-малката е секунда./
                        • Финиширалия с най-малко време и най-малко наказания печели състезанието./
                        • При еднакво време/точки/, се взема в предвид резултатите от първия ден.
                        • За класирането се обработват данни от GPS-у-во и от контролния карнет предадени до 5мин след затваряне на етапа.

                        Наказания

                        Таблица с наказания
                        Приложение №1

                        Закъснение за начален старт-Времето започва да тече по график,екипажа стартира последен

                        Загуба на контролен карнет-Незачитане на етапа

                        Непреминаване на контрола -2 (два)часа за всяка

                        Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване.-2(два)часа

                        Ако екипажа се откаже или не финишира в определеното за етапа максимално време за преминаване-2(два)часа + времето на най–бавния редовно финиширал +времената от наказанията

                        Ако не стартира или стартиране и непреминаване през нито една контролна точка-4(четири)час+ времето на най-бавния редовно финиширал+времената от наказанията.

                        Безотговорното и лудо каране извън етапа за класиране се наказва с-Дисквалификация

                        Манипулация на контролния карнет с цел облагодетелстване-Дисквалификация



                        Грубо,небрежно или преднамерено застрашаване на други лица-Дисквалификация

                        Неоказана първа помощ-Дисквалификация

                        Шофиране без задължителни предпазни средства(каски,колани)-Дисквалификация

                        Неизползване на предпазен колан за дърветата при теглене с лебедка-1(един)час

                        Умишлено блокиране на трасето-Дисквалификация

                        Неспазване правилата за безопасност-

                        Неспортсменско поведение уронващо престижа на състезанието,организаторите,участниците-Дисквалификация

                        Намеса в данните на GPS-устройството-Дисквалификация
                        Непреминаване на участъци маркирани с ленти,колчета,стрелки,GPS-точки или други-2(два)часа

                        Непредаване на карта,GPS до 5мин. след финала -Добавя се времето до предаване на контролните елементи

                        Неспазване ограниченията на скоростта
                        а/от 10 до 25%-30мин.
                        б/ над25%-Незачитане на етапа
                        в/Липса на трак в зоната с ограничения-Незачитане на етапа

                        Забранено преднамерено изливане нефтопродукти и технически течности на земята-Дисквалификация

                        Забранено е наличието на бензинова резачка в оборудването на автомобила,както и нейното използване. -Дисквалификация

                        На старта и финала участник в алкохолно опиянение-Недопускане,Дисквалификация

                        Управление на автомобил от член на екипажа без шофьорска книжка-Дисквалификация

                        Нарушение числеността на екипажа-Дисквалификация

                        Липса на стартови номера-Дисквалификация

                        Огнестрелно оръжие в автомобила по време на състезанието-Дисквалификация


                        Демонстрационно форсиране на двигателя , безотговорно шофиране застрашаващо живота на себе си и на околните-Дисквалификация
                        Състезателите са отговорни за действията на съпровождащите ги лица!


                        Класиране


                        1. Класирането е индивидуално или отборно. Преминалия трасето за най–кратко време и с най-малко наказателни минути се обявява за победител. При равен брой точки като коректив се взима под внимание резултатите от първия ден.
                        2. За отборното класиране ще се вземат резултатите на отборите. Отборите са съставени от два екипажа. Единия от автомобилите може да няма монтирана лебедка. Автомобилите на отборите стартират и финишират в пакет. Двата автомобила участват с правата и задълженията на индивидуален участник. За завършил отбор се счита този при който двата екипажа преминат едновременно финала с отчетено от двете GPS-устройства трасе и нужния брой контроли.
                        За втория ден в затвореното трасе автомобилите на отборите стартират и финишират заедно-като сами преценяват кой да води./

                        Точкуване
                        1 ДЕН: 2 ДЕН:
                        1 място-50 точки 1 място-32 точки
                        2 място-30 точки 2 място-21 точки
                        3 място-20 точки 3 място-15 точки
                        4 място-15 точки 4 място-8 точки
                        5 място-7 точки 5 място-6 точки
                        6 място-5 точки 6 място-5 точки
                        7 място-4 точки 7 място-4 точки
                        8 място-3 точки 8 място-3 точки
                        9 място-2 точки 9 място-2 точки
                        10 място-1 точка 10 място-1 точка
                        Всеки следващ завършил получава по 1 точка.

                        Награждаване


                        1. Първите три места в “Генералното класиране”./
                        2. Отборно./
                        3.Допълнителни награди./
                        Заключителни разпоредби

                        • Организатора не поема никаква отговорност за нанесени щети по автомобилите, състезателите и трети лица.
                        • Организатора си запазва правото да променя от части или изцяло провеждането на състезанието.
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                          Влади, дай ГПС координати, за компетентната публика за 24-ти.
                          Предварително благодаря
                          ИВА СТАЙНОВА - ХОТ ЕКСТРИИМ

                          Коментар


                          • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                            Първоначално публикуван от ips Преглед на мнение
                            Влади, дай ГПС координати, за компетентната публика за 24-ти.
                            Предварително благодаря
                            От: Нови Искър 4х4 Екстрийм
                            Колкото до трасето мога да опиша как се стига до там,а и ще има табели.От магистрала Хемус се качвате на околовръстното посока Калотина (на дясно)след около 15 км стигате табела кв.Гниляне отбивате се на дясно и на първата асфалтирана пряка пак в дясно(от там нататъка има указателни табели).До трасето се стига и с леки автомобили спокойно.
                            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                            Коментар


                            • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                              Първоначално публикуван от ips Преглед на мнение
                              Влади, дай ГПС координати, за компетентната публика за 24-ти.
                              Предварително благодаря
                              За кой ли път, същия въпрос?!
                              Три дни преди старта, май е време за малко яснота ...
                              Life is too short to drive dull cars!

                              Fight global warming !
                              ... turn on your A/С !

                              Коментар


                              • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                                Влади, пиши още един екипаж от Видин
                                Иво Борисов ,Светлин Димитров -Сузуки Витра-Видин
                                Поздрави
                                0878 943913

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X