Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Novi Iskar Trophy Challenge 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

    Влади официално записване ще имали ?Да почваме викам аз
    Лудак

    Коментар


    • #92
      От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

      Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
      Владе надявам се да има доста интересни места и да не е много бързо трасето защото някой си се влачим дори да не искаме!Колкото повече ектреми толкова по-добре!
      Ти сложи некви гуми бре че си като лагерница погледнато отзад
      Лудак

      Коментар


      • #93
        От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

        Пускам правилника,макар че не е напълно готов и ще бъде допълнен тези дни!

        ПРАВИЛНИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕ ПО ОФРОУД „NOVI ISKAR TROPHY CHALLENGE 2011''



        1. До участие в състезанието се допускат автомобили 4х4 с общо тегло до 3.5тона(Постоянно зацепени или с допълнително включване на единия от мостове) отговарящи на следните изисквания:
        - Автомобила да е с адекватна товароносимост за екипировката.
        - Оборудването в автомобила да бъде адекватно прикрепено ,заради личната и на трети лица безопасност.
        - Да имат монтирана лебедка за самоизвличане /освен ако участват в отбор с друг автомобил притежаваш такава/
        2. Автомобилите не се делят на класове.
        3.Автомобили които нямат монтирана лебедка ще стартират след екипажите с налични такива./
        4. Организатора предоставя на всеки екипаж:
        - два състезателни номера
        без наличието на които автомобила няма да бъде допуснат до участие.
        5. Рекламните стикери върху автомобилите са задължителни и неможе да бъдат отказани при каквито и да е било обстоятелства./
        5.1.Мястото върху двата предни калника ,предния капак и предното стъкло са запазени за реклама от организатора.

        Състезатели


        До участие се допускат водачи, притежаващи свидетелство за управление минимум кат.В
        Навигатора може да бъде лице което не притежава свидетелство за управление но да е навършило 18години и няма право да управлява автомобила по време на състезанието.
        В автомобила се допускат само двама състезатели-пилот и навигатор,освен ако трябва да се превози пострадал.
        До участие се допускат състезатели спазили срока за записване. Заявките за участие да бъдат попълнени ясно и четливо и подписани от състезателите.
        Заявките за отборно класиране се подават от ръководителя на отбора по време на техническия преглед.
        Всяка смяна на състезатели и автомобили след приключване на записванията е забранен.


        Задължително оборудване


        За нормалното протичане на състезанието,организатора изисква следното оборудване:
        • Лебедка с подходяща теглителна сила (освен ако участва с друг автомобил в отбор притежаваш такава), изключение т.3./
        • Гуми с подходящ протектор минимум 80/20% Off/ON.
        • GPS устройство (марка GARMIN)-чертаещ трак.
        • Крик Hi Jack.
        • Каски и предпазни колани за двамата участници
        • Пожарогасител минимум 2кг.
        • Предпазни ръкавици.
        o Колани за теглене минимум 6 метра.
        o

        Препоръчително оборудване


        1. Клетка (Ролкейдж)
        2. Рали-компютър(трипмастер)
        3.Пътеки,полиспас,котва и др.


        Забранено оборудване


        1. Туба с гориво
        2. Бензинова резачка


        Трасе

        Novi Iskar Trophy Challenge 2011 влючва :
        маршрут 65км. пресечен терен за първия ден с 6 специални участъка с повишена трудност и затворено трасе за втория ден.
        o За първия ден има обособени специални участъци които ще бъдат отбелязани с ленти и са с повишена трудност.
        Идеално време за преминаване :
        за първия ден 4 часа./
        В етапите е задължително спазването ЗДП. трасето не е обезопасено и не е отцепено.

        Протичане на състезанието
        • Движението се осъществява по полски,горски и извън градски пътища при строго спазване ЗДП (Закон за движение по пътищата) и правилника за неговото приложение.
        • Носенето на каска и поставянето на предпазен колан е задължително!
        • По трасето екипажа се ориентира по пътна книга (roadbook) като се използват помощни средства- рали-компютър /Тератрип/,GPS, и др. за да може екипажа да достигне финала.
        • На старта организатора предоставя контролен карнет в който е отбелязан часа на стартиране,подпечатва се от контроли по трасето. На финала се отбелязва часа на финиширане.
        • Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS. Движение повече от 150м от зададеното трасе се наказва с наказателно време-30мин.
        • По трасето има специални участъци маркирани с ленти които задължително се преминават.Непреминаването носи наказателно време.Изключение прави само 2-ри специален участък,който се преминава само по желание и носи 2 часа бонус време./
        • Неподвижен или аварирал автомобил по състезателното трасе трябва да бъде отстранен от екипажа незабавно за да не пречи на преминаването на останалите участници в състезанието.
        • В случай ,че екипаж се откаже от състезанието е задължен да информира организаторите незабавно.


        График:

        Технически преглед и регистрация

        На 23.09.2011г. от 17.00 часа до 20.00часа и на 24.09.2011 от 07.30 до 09.00 ще става записването за участие и техническия преглед на автомобилите.
        -Заплащане на такса участие-50лв.-Включваща застраховка,,Злополука” за двата състезателни дни.
        - Проверка изправността и безопасността на автомобила
        - Проверка задължителното оборудване
        Подават се заявки за отборно класиране .
        След завършването на ” Техническия преглед” допуснатите се вписват в стартовия списък който ще бъде обявен от главния съдия.
        Автомобилите се паркират в специален парк ограден с ленти.

        Технически брифинг

        На 24.09.2011г в 09.00ч. вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят на технически брифинг за обяснение на правилата на състезанието, разясняване на пътната книга (roadbook) и раздаване на стартовите номера. Ще бъдат обсъдени възникнали или недоразяснени въпроси.

        Стартиране

        Вписаните в стартовия списък участници трябва да се явят за официалното откриване на състезанието в указаното време. След тържествената част участниците отиват при автомобилите си ,като изчакват времето за старт който ще бъде даден от главния съдия на състезанието.
        първи ден
        9,30ч Официално откриване на състезанието. Представяне на автомобилите на стартовата арка.
        10,00ч Стартиране на първия автомобил.

        Указания


        1. Екипажите стартират в точния час обявен им от главния съдия и спазват реда на стартиране.
        2. Стартирането става само при пълен състав на екипажа на автомобила.
        3. И двамата състезатели могат да управляват автомобила като задължително трябва да притежават свидетелство за управление.
        4. По време на цялото състезание, екипажа на автомобила трябва да бъде в него в пълен състав. Липсата на един от състезателите или приемане на трето лице в автомобила /освен ако трябва да се превози ранен/води до изключване от състезанието.
        5. Времето за стартиране между автомобилите е 3мин.
        6. Контролно време до което се приемат карнетите на финала е 18,00ч
        7.Втория състезателен ден се стартира в затворено трасе без изкуствени препятствия оградено с ленти.
        Време измерване
        • Най–голямата мерна единица е час а най-малката е секунда
        • Финиширалия с най-малко време и най-малко наказания печели състезанието
        • При еднакво време/точки/, се взема в предвид резултатите от първия ден.
        • За класирането се обработват данни от GPS-у-во и от контролния карнет предадени до 10мин след затваряне на етапа.

        Наказания

        Приложение №1

        Закъснение за начален старт-Времето започва да тече по график,екипажа стартира последен

        Загуба на контролен карнет-Незачитане на етапа

        Непреминаване на контрола -2 (два)часа за всяка

        Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване.-2(два)часа

        Ако екипажа се откаже или не финишира в определеното за етапа максимално време за преминаване-2(два)часа + времето на най–бавния редовно финиширал +времената от наказанията

        Ако не стартира или стартиране и непреминаване през нито една контролна точка-4(четири)час+ времето на най-бавния редовно финиширал+времената от наказанията.

        Безотговорното и лудо каране извън етапа за класиране се наказва с-Дисквалификация

        Манипулация на контролния карнет с цел облагодетелстване-Дисквалификация



        Грубо,небрежно или преднамерено застрашаване на други лица-Дисквалификация

        Неоказана първа помощ-Дисквалификация

        Шофиране без задължителни предпазни средства(каски,колани)-Дисквалификация

        Неизползване на предпазен колан за дърветата при теглене с лебедка-1(един)час

        Умишлено блокиране на трасето-Дисквалификация

        Неспазване правилата за безопасност-

        Неспортсменско поведение уронващо престижа на състезанието,организаторите,участниците-Дисквалификация

        При скъсяване или използване на допълнителни пътища при фиксиран от организатора участък от трака-4(четири)часа

        Намеса в данните на GPS-устройството-Дисквалификация
        Непреминаване на участъци маркирани с ленти,колчета,стрелки,GPS-точки или други-2(два)часа

        Непредаване на карта,GPS до 5мин. след финала -Добавя се времето до предаване на контролните елементи

        Неспазване ограниченията на скоростта
        а/от 10 до 25%-30мин.
        б/ над25%-Незачитане на етапа
        в/Липса на трак в зоната с ограничения-Незачитане на етапа

        Забранено преднамерено изливане нефтопродукти и технически течности на земята-Дисквалификация

        Забранено е наличието на бензинова резачка в оборудването на автомобила,както и нейното използване. -Дисквалификация

        На старта и финала участник в алкохолно опиянение-Недопускане,Дисквалификация

        Управление на автомобил от член на екипажа без шофьорска книжка-Дисквалификация

        Нарушение числеността на екипажа-Дисквалификация

        Липса на стартови номера-Дисквалификация

        Огнестрелно оръжие в автомобила по време на състезанието-Дисквалификация


        Демонстрационно форсиране на двигателя , безотговорно шофиране застрашаващо живота на себе си и на околните-Дисквалификация
        Състезателите са отговорни за действията на съпровождащите ги лица.


        Класиране


        1. Класирането е индивидуално или отборно. Преминалия трасето за най–кратко време и с най-малко наказателни минути се обявява за победител. При равен брой точки като коректив се взима под внимание резултатите от първия ден.
        2. За отборното класиране ще се вземат резултатите на отборите. Отборите са съставени от два екипажа. Единия от автомобилите може да няма монтирана лебедка. Автомобилите на отборите стартират и финишират в пакет. Двата автомобила участват с правата и задълженията на индивидуален участник. За завършил отбор се счита този при който двата екипажа преминат едновременно финала с отчетено от двете GPS-устройства трасе и нужния брой контроли.



        Награждаване


        1. Първите три места в “Генералното класиране”
        2. Отборно
        3.Допълнителни награди!
        Заключителни разпоредби

        • Организатора не поема никаква отговорност за нанесени щети по автомобилите, състезателите и трети лица.
        • Организатора си запазва правото да променя от части или изцяло провеждането на състезанието.
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #94
          От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

          С правилника паралелно пускам и записването!Бях обещал номер 1 в списъка за това бързам да си удържа на обещанието:

          1. Калин Митров-Владимир Велков-Сузуки Самурай-Своге
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #95
            От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

            2. Живко Бакалов Диян Динев Нисан Патрол ОФРОУД КЛУБ СТАРА ЗАГОРА
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • #96
              От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

              Да не остана по назад !


              Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян


              Пък и съм задължен - то плаката нали е семеен.

              Коментар


              • #97
                От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                Първоначално публикуван от Tedo56 Преглед на мнение
                Да не остана по назад !


                Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян


                Пък и съм задължен - то плаката нали е семеен.
                Ти гледай с колко ракия ще дойдеш!


                1. Калин Митров-Владимир Велков-Сузуки Самурай-Своге
                2. Живко Бакалов Диян Динев Нисан Патрол ОФРОУД КЛУБ СТАРА ЗАГОРА
                3.Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян
                4.4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София
                Последно редактирано от Владимир Раденков(vladyas); 12-09-11, 21:09.
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар


                • #98
                  От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                  4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София

                  Крайно време и Търтея да влезе у филма
                  Лудак

                  Коментар


                  • #99
                    От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                    Цветан Моллов Тодор Иванов Мерцедес Г класа Клисура

                    Коментар


                    • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                      "Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS. Движение повече от 150м от зададеното трасе се наказва с наказателно време-30мин."

                      Според мен това наказание е малко излишно предвид наличието на следващите 2:

                      "Непреминаване на контрола -2 (два)часа за всяка"

                      "Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване.-2(два)часа"
                      RB Patrol Team

                      Коментар


                      • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                        Първоначално публикуван от Асен Василев Преглед на мнение
                        "Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS. Движение повече от 150м от зададеното трасе се наказва с наказателно време-30мин."

                        Според мен това наказание е малко излишно предвид наличието на следващите 2:

                        "Непреминаване на контрола -2 (два)часа за всяка"

                        "Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване.-2(два)часа"
                        Асенчо, въобще не е излишно-тук става въпрос най-вече за този, който се изгуби и се отклони от зададения маршрут- и в зависимост от това дали го е направил с цел да съкрати от маршрута или се е объркал и е изгубил време се прилага съответното наказание.

                        Благодаря ти за коментара по този въпрос.Нека всеки на който не му е ясно или го притеснява нещо в този правилник или пък е открил нещо нередно в него да го сподели за да изгладим нещата!
                        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                        Коментар


                        • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                          Актуалния списък за момента:


                          1. Калин Митров-Владимир Велков-Сузуки Самурай-Своге
                          2. Живко Бакалов Диян Динев Нисан Патрол ОФРОУД КЛУБ СТАРА ЗАГОРА
                          3.Теодор Енев / Минчо Павлев - ЛР Дефендер 90, Троян
                          4.4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София
                          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                          Коментар


                          • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                            В правилника имате разпоредби, които се дублират и дори си противоречат.

                            Например има цели 4 текста, касаещи неспазване на маршрута, и 3 различни по тежест наказания (30 мин, 2 часа, 4 часа). Кое ще се прилага?!? Ако накажеш един с 30 минути, а на друг трупнеш 4 часа за нарушение, което на практика е едно и също, имаш готов скандал и съмнения за облагодетелстване на един и прецакване на друг.

                            Според правилника неспазване на ограничения на скоростта могат да се наказват или с 2 часа според единия текст или с 30 мин, та чак до незачитане на етапа според другия.

                            Движението по трасето се контролира от Позиционираща система-GPS. Движение повече от 150м от зададеното трасе се наказва с наказателно време-30мин.
                            Неспазване на описаните в пътната книга особености и ограничения: изпреварване,скорост,напускане на маршрут с цел облагодетелстване.-2(два)часа
                            При скъсяване или използване на допълнителни пътища при фиксиран от организатора участък от трака-4(четири)часа
                            ...
                            Непреминаване на участъци маркирани с ленти,колчета,стрелки, GPS-точки или други-2(два)часа
                            Неспазване ограниченията на скоростта
                            а/от 10 до 25%-30мин.
                            б/ над 25%-Незачитане на етапа
                            в/Липса на трак в зоната с ограничения-Незачитане на етапа

                            Как ще отчитате отклонение от трасето, ако някой е преминал през всички точки от пътната книга, но, примерно, между две от тях не е карал точно по трака, по който сте минали вие, а се е отклонил на повече от 150 м?
                            И на мен ми се струва, че това със 150-те метра е малко излишно. Важното е състезателите да минат през всички точки от пътната книга. По каква траектория се движат между тях нека си е техен избор.
                            А, ако искате непременно да ги прекарате през дадено криво място, избягването на което би дало предимство, сложете ленти.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                              Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                              Ти сложи некви гуми бре че си като лагерница погледнато отзад
                              Малеят му много гумите но за тази година с тези.

                              Да се запиша и аз
                              Асен Иванов Кристиян Тонев сузуки самурай(каквото е останало от него)
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар


                              • От: Novi Iskar Trophy Challenge 2011

                                А бе Влади, то състезанието е за автомобили 4х4, и патрола е 4х4, не 4.4

                                Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
                                Актуалния списък за момента:

                                4.4.Петър Дойнов/Людмил Кюковски - Патрул , София

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X