ГолЕм кеф. Отлична организация.Браво.Забавлявах се от началото до края.Трасето беше идеално за Вранглера.За съжаление се удавихме на отсрещния бряг на реката.
Всичко беше перфектно.Честито на победителите.
Бравооооо......Уазките се завръщат ..... Отдавна не бях гледал УАЗ на състезание в България, има още хляб в тези машини ЕЙ.
Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
"В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev
Г-н Василев , сърдечно Ви благодарим за оказаното съдействие преди и повреме на състезанието в с.Лазарово.
Като следим от сутринта отзивите във форума сме постигнали наистина много заедно.
Благодарим Ви отново за подкрепата и Ви желаем здраве и успехи във бъдещите Ви начинания.
Ще очакваме да ни покажете пътя за регистрация на името ни и издаването на патент.
От името на Кметство с.Лазарово Ви желаем много успехи във Вашите начинания.
Всичко по организацията беше страхотно, без никакви забележки! Благодарим ти, Жоре! И агънцето беше много вкусно Трасето- голЕм кеФ, разчупено, без скучни рали отсечки, само технично, и удобно за снимане-КРАСОТА! И на Драго, мерси за подслона Абе на всички благодариме за сурерското изкарване! Дано да стане традиция!
С известно закъснение по технически причини се включвам в отразяването на събитието с малко снимков материал. Както е казал народа "По-добре късно отколкото никога".
В началото времето беше леко намръщено и дъждовно, но въпреки това една водоноска изливаше товара си на това място.
Въпреки лошото време зрители имаше много
Поляната под трасето приличаше на паркинга на Метро.
Първи стартов номер изтегли Валери Вушев.
И направи атрактивно преминаване по трасето.
Този Самурай също беше атрактивен
Следва продължение.
“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Трасето имаше множество такива( а и по-големи) дупки.
Страховито изглеждащо спускане.
Тази тойота май вече има навик да поляга на една или друга страна.
Следва продължение.
“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
В това време по трасето е едно самоковско Дайхацу.
Тук получих комплекс за малоценност.
Сравнение между гуми 215/75 и 33-ки.
Все пак за мен най-атрактивното място си беше локвата с калта и бабунките след нея.
Иван Попов. Тук вече предния мост не работеше.
“When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
Walter Rohrl
GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.
Коментар