Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нови Искър 4х4 Екстрийм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

    Не ми се влиза в излишни дискусии, но ще ти дам за пример следния казус: http://lh4.ggpht.com/_nIc-QFqKBYk/TJ...2/DSC_0407.JPG
    В тази ситуация какво би му попречило на Слави да бие задна и след това с ляв да влезе на трасето над трактора? Не го дисквалифицирате(хте), защото не сте дефинирали, как и защо става, той не е заобиколил препятствието, защото е влязъл в него( да не говорим, че никъде не е означено от къде до къде е препятствието, а за някои препятствие е едно, за други друго), спестява асистенцията.
    А направи ли го един не можете да спрете да го направи и друг, и той ще има право, защото ще се позове на създадения прецедент.... Айде, че оспамихме темата....
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #77
      От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
      Наистина правилника от Тетевен и застраховките за състезателите са много добро нещо . За сигурноста на колите и навигаторите може да се помисли още малко . Недопустимо е според мен кола ,която си я прежалил за траял и потенциално е готова за преобръщане да няма две тръби вътре в купето. Самите навигатори при осигуряване на страничния наклон нямат място по врати и прагове . Безопастното осигуряване става от страни с колан ! Това трябва да се въведе в правилника с цел избягване на злополуки .
      Абсолютно съм съгласен с тебе.Наскоро преживях страхотно търкаляне и само наличието на клетка в джипа ми ме опази от сериозни наранявания.За това клетките трябва да станат задължителни.Колкото до навигаторите при осигуряването на страничните наклони,като съдия в това състезание ми направи впечатление,че някои хора въобще не мислят-за пример мога да дам екипажа с Омегата,при който навигатора беше се буквално провиснал през прозореца като от кръста надолу беше вътре,е тоя човек въобще не си е и представил какво може да стане при евентуално обръщане ,иначе не вярвам да застане там.
      Последно редактирано от Владимир Раденков(vladyas); 21-09-10, 19:16. Причина: правописна грешка
      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

      Коментар


      • #78
        От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        Влади, ако с нещо мога(можем) да помогна съм насреща.
        Този правилник е подобен на Лазарово 2009 и са ми ясни проблемите затова, ако позволиш няколко съвета относно правилника:
        1. Дефинирай точно и ясно, за какво и кога ще има дисквалификация. Ще си спестиш много нерви и скандали.
        2. За да отнемеш точки от екипаж за заобикаляне на препятствие трябва да дефинираш какво е "препятствие". Трябва то да е означено, като такова с начало и край. Защото аз на Тетевен не успях да разбера от къде до къде са препятсвията. И докато трапа от втория ден, гредите и калната локва бяха ясни(за всеки нормален човек), то останалите не бяха. И ако някой състезател беше решил след старта да "драсне" направо и да влезе в трасето преди финала, как щяхте да го оцените?! С две настъпени ленти или как? За колко пропуснати препятствия щяхте да му отнемете точки? Тук проблема е свързан и с това, че не е описано напускането на трасето- кога, как, с колко гуми, как се наказва....
        3. Тези балансирания на навигаторите по вратите също трябва да регламентираш някак( може ли, не може ли, кога, как...), защото аз бях свидетел на сериозни ситуации и се опасявам да не стане най-лошото.
        4. Друг недостатък на този тип оценяване е това, че накрая може да се окаже някой нестартирал( или счупил се в началото) с повече точки от някой, който се е борил, ползвал е асистенции, опъвал е лебедки и т.н. Виж броя на препятствията и сложността им и съотношенията на наказателните точки, така че да не се получава това.
        Жоро,всички неща които си изброил си заслужава да се обмислят и регламентират в правилника,за което ти благодаря и ще се постарая да ги оправя.Очаквам всеки който има някакви предложения относно правилника или към самото състезание да ги споделя.
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #79
          От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

          Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
          Кой ще кара от Сърбия.
          На Тетевен стана ясно, че ръката ми още е извън строя, ама обмисляме да дойдем
          Влади, пуснете малко снимки
          Наско,аз не ги познавам момчетата от Сърбия,питали са мой познат дали може да дойдат да карат-- и аз разбира се им казах че може.Ти гледай да се оправиш напълно за да покажеш тая Тойота може ли да върви -не може ли!Утре сме по трасето и ще пусна снимки вечерта.В събота ще има още,но вече и с изкопаното от багера.Поздрави!
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #80
            От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
            Подкрепям напълно.
            Направете едно задължително оборудване и тогава мисля че ще има по-малко проблеми и кавги.
            А ако може от сега ме запишете за участи.
            Асен Иванов Георги Симеонов Сузуки самурай
            И ето и първия записал се участник:
            1.Асен Иванов-Георги Симеонов-Сузуки Самурай
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • #81
              От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

              2. Теодор Енев - Минчо Павлев - гр.Троян - Дефендер 90

              Нещо на тема настаняване ? Координати на трасето ?

              Радвам се, че и други подкрепят темата за безопасността, клетките и действията на навигаторите.
              Последно редактирано от Tedo56; 21-09-10, 20:35. Причина: Учителката по български The Bear (Цецо). Благодаря !

              Коментар


              • #82
                От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                БезопаСНост!
                Последно редактирано от The Bear; 21-09-10, 21:22. Причина: Моля, няма защо! Вече няколко пъти се повтори от различни хора и ще вземе да се заучи грешно думичката... :D
                Без блокажи си за никъде. :D
                Без лебедка, хептен...

                0887 731062 - Цецо

                Коментар


                • #83
                  От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                  Успех в тежката задача която си поел. Сигурен съм, че ще стане страхотен купон.Умирам от яд ,че няма да мога да дойда.До колкото за сигурноста напълно подкрепям темета за клетките.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                    Понеже остават 10 дни не би било лошо да поместите инфо за мястото.
                    Разбирам, че досега не се прави, за да няма предварителни тренировки, но все пак за публиката е от значение.
                    Много ще се радвам, ако се получи добро състезание, което да може да се мери с Тетевенското например.
                    Пожелавам успех!
                    Life is too short to drive dull cars!

                    Fight global warming !
                    ... turn on your A/С !

                    Коментар


                    • #85
                      От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                      Ако може да запишете един участник, ама още не мога да потвърдя,дали ще карам с Нисан или с Форд

                      Коментар


                      • #86
                        От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                        Първоначално публикуван от simo_tonev Преглед на мнение
                        Ако може да запишете един участник, ама още не мога да потвърдя,дали ще карам с Нисан или с Форд
                        Ако ще си с Форда, трябва да си искараш разрешение за Смолянска лебедка.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                          Аиде и ас да се запиша Александар Ненов СУЗУКИ ВИТАРА

                          Коментар


                          • #88
                            От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                            Първоначално публикуван от sasho_gazeto Преглед на мнение
                            Аиде и ас да се запиша Александар Ненов СУЗУКИ ВИТАРА
                            Спри се бе, не ти ли стигат купите тази година
                            BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                            Коментар


                            • #89
                              От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                              Първоначално публикуван от sasho_gazeto Преглед на мнение
                              Аиде и ас да се запиша Александар Ненов СУЗУКИ ВИТАРА
                              Сашо май ти хареса ама .............

                              Коментар


                              • #90
                                От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Не ми се влиза в излишни дискусии, но ще ти дам за пример следния казус: http://lh4.ggpht.com/_nIc-QFqKBYk/TJ...2/DSC_0407.JPG
                                В тази ситуация какво би му попречило на Слави да бие задна и след това с ляв да влезе на трасето над трактора? Не го дисквалифицирате(хте), защото не сте дефинирали, как и защо става, той не е заобиколил препятствието, защото е влязъл в него( да не говорим, че никъде не е означено от къде до къде е препятствието, а за някои препятствие е едно, за други друго), спестява асистенцията.
                                А направи ли го един не можете да спрете да го направи и друг, и той ще има право, защото ще се позове на създадения прецедент.... Айде, че оспамихме темата....
                                Влади по принцип Жоро е прав , изглади тези неща защото от там идват недуразоменията . Не знам защо тези които излизаха от трасето на Тетевен изобщо са в класирането след като има някакав регламент . Точно по тази причина се обърнах там , за да не излизам от трасето. Нали напускането на трасето с четрите гуми на джипа е дискфалификация .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X