Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нови Искър 4х4 Екстрийм

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

    Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
    Макар и на пръв поглед да е много рано Ви поздравявам за идеята, защото вече няма мероприятия в близост до София.
    Пожелавам успех!
    Ще следя развитието на темата с интерес.
    в колко часа ще е

    Коментар


    • #62
      От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

      Дай да се чуем, и да видим да напишете едно писмо от името на клуба така на бланка ако има, как това е униКално за София състезание, 1во по рода си, с толкова и толкова зрители ала бала, може би другите клубове да помогнат как се пишат такива писма до спонсори, и ще го дам на 2 -3 места белким се включат в надпреварата,. тел. 0893649292 Митака, може да звъннем на 2-3 тв. канала и списания ако искат да отразят сега... щото като стане Голямо състезание всички ще искат въпроса е сега да повярват
      Последно редактирано от Miaran; 10-09-10, 09:07. Причина: добавка
      RR P38
      LZ3XA

      Коментар


      • #63
        От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

        Първоначално публикуван от Miaran Преглед на мнение
        Дай да се чуем, и да видим да напишете едно писмо от името на клуба така на бланка ако има, как това е униКално за София състезание, 1во по рода си, с толкова и толкова зрители ала бала, може би другите клубове да помогнат как се пишат такива писма до спонсори, и ще го дам на 2 -3 места белким се включат в надпреварата,. тел. 0893649292 Митака, може да звъннем на 2-3 тв. канала и списания ако искат да отразят сега... щото като стане Голямо състезание всички ще искат въпроса е сега да повярват
        Ще се чуем днес!
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #64
          От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

          Колега как върви организацията
          SUZUKI SAMURAI
          http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

          Коментар


          • #65
            От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

            Първоначално публикуван от icofresh Преглед на мнение
            Колега как върви организацията
            Ей как ми се обръща нещоама няма кво-мойта джипка роди
            Ице ще ми дадеш ли Гегата?
            На Пашалийца не можа да е покарам
            Поздрави!
            Със себе си съм имал повече проблеми,
            отколкото с всеки друг човек. Нямам по голям враг от самия себе си!!!!!!
            Да изградим Параклис: www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113508

            Коментар


            • #66
              От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

              Първоначално публикуван от djcrazy78 Преглед на мнение
              Ей как ми се обръща нещоама няма кво-мойта джипка роди
              Ице ще ми дадеш ли Гегата?
              На Пашалийца не можа да е покарам
              Поздрави!
              Нямаш проблеми ,планувам едно идване до теб средата на октомври
              Поздрави!
              SUZUKI SAMURAI
              http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

              Коментар


              • #67
                От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                Първоначално публикуван от icofresh Преглед на мнение
                Колега как върви организацията
                Върви,та направо съм изперкал.Айде идвай за съдя!
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар


                • #68
                  От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                  След хубавото състезание в Тетевен,където си прекарахме чудесно идва ред и на нашето.

                  Ето и Регламента:



                  ПРАВИЛНИК ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕ ПО ЛЮБИТЕЛСКИ ОФФРОУД – ”Нови Искър 4х4 екстрийм 2010''
                  02.-03 октомври 2010 г.
                  гр.Нови Искър,кв.Гниляне


                  ОРГАНИЗАТОР:
                  Оф-роуд клуб ''Нови Искър 4х4 екстрийм''


                  1. УЧАСТИЕ:
                  1.1 Състезанието е между високо проходими автомобили 4x4 с две оси и максимална допустима маса 3,5 тона.
                  1.2 Състезанието се провежда по затворено маркирано трасе с естествени и изкуствени препятствия.
                  1.3 Право на участие имат всички правоспособни водачи, с изключение на употребилите алкохол или упойващи вещества.
                  1.4 Автомобилът, с който ще се състезава екипажът, трябва да бъде оборудван с предпазни колани и пожарогасител.
                  1.5 Състезателите е необходимо да имат помощник /навигатор/, който да ги насочва по трасето.
                  1.6 Екипажът задължително трябва да носи каски по време на състезанието.
                  1.7 Участник под 18 г. да бъде придружен от родител, който да даде писмено разрешение за участие на лицето в състезанието.
                  1.8 За участие в състезанието е желателно екипажът да даде предварителна заявка.
                  1.9 Такса за участие – 40 лв. на автомобил.
                  1.10 Записване за участие - до 09:00 ч. на 02-ри октомври(събота)
                  1.11 Теглене на жребий за стартови номера – 09:30 ч.
                  1.12 Предстартов инструктаж и представяне на екипажите – 10:00ч.
                  1.13 Старт( стартиране по номера, според изтегления жребий) - 10:30 ч.

                  2. БЕЗОПАСНОСТ:
                  2.1 На старта екипажът задължително трябва да бъде със закопчани предпазни колани и сложени каски.
                  2.2 Автомобил без пожарогасител, който да бъде закрепен не се допуска до старт.
                  2.3 Водачът на автомобила няма право да разкопчава колана или да сваля каската по време на състезанието.
                  2.4 Навигаторът може да свали каската само когато е извън колата.
                  2.5 Преминаването на финалната линия става, след като екипажът е с каски и закопчани колани.

                  2.7 Навигаторът трябва да бъде със закопчан колан, когато е вътре в автомобила.

                  3. СЪСТЕЗАНИЕ:
                  3.1 Състезанието се провежда в затворено трасе, оградено с колчета и ленти.
                  3.2 Трасето е направено върху естествени препятствия с добавка на няколко изкуствени.
                  3.3 По дължината на цялото трасе и на всяко препятствие ще има съдии, които ще наблюдават и оценяват състезателите.
                  3.4 Състезателите могат да ползват лебедки, джекове, пътеки и др., които трябва да бъдат в оборудването на автомобила.
                  3.5 Максималното време за преминаване на трасето е 20 минути.
                  3.6 На всяка една от зоните, означена като препятствие, ще има асистираща машина, осигурена от Организатора.
                  3.7 По време на състезанието публиката няма право да помага на състезателите, освен със съгласието на екипажа и разрешение от съдията на даденото препятствие.
                  3.8 Ползването на асистираща машина става само след изричното желание на член от екипажа, адресирано към съдията на конкретното препятствие.
                  3.9 Разрешава се ползването на земекопни инструменти: кирки, мотики, лопати и др., но само ако не се поврежда или променя съответното препятствие.
                  3.10 Трасето е разделено на зони. Екипажът има право да пропусне някоя от тях, ако прецени, че не може да я преодолее, за което се отнемат точки.
                  3.11 Трасето не е обезопасено за състезатели и публика.
                  3.12 При повреда на автомобила или отказване на състезателя трябва да се уведоми съдията за прекратяване на участието в състезанието.
                  3.13 Главният съдия има право да прекрати участието на даден екипаж за грубо неспазване на правилата или непристойно поведение.
                  3.14 Организаторът не носи отговорност при повреда на автомобил по време на състезанието.
                  3.15 След финиширане автомобилите трябва да се изтеглят от трасето, за да не пречат на състезанието и останалите участници.За всички участващи в състезанието автомобили ще има специално оградено място.
                  3.16 Ремонти могат да се извършват само на определените за целта места.


                  4.НАЧИН НА ОЦЕНЯВАНЕ:
                  4.1 Оценяването на екипажите ще бъде с точки, като всеки екипаж стартира с 500 точки (наказателните точки се приспадат) .
                  4.2 Времето ще бъде решаващо за състезателите, като ще се оценява: 1 минута=6 точки; 30 секунди=3 точки; 10 секунди=1 точка
                  4.3 Точки ще се отнемат за:
                  -заобикаляне на препятствие - 70 точки;
                  -ползване на асистираща машина - 30 точки;
                  -ползване на лебедка - 8 точки;
                  -ползване на пътека, трупче, подпора - 6 точки( за всяко едно);
                  -съборено колче - 5 точки( паднало на земята или счупено);
                  -настъпване или скъсване на лента - 6 точки;
                  -помощ от публиката - 25 точки;
                  -ползване на оборудване, внесено от вън - 30 точки;
                  -пресичане на финала без навигатор - 50 точки;
                  -сваляне на каска от водача - 50 точки;
                  -неспазване указание на съдия - 50 точки;
                  -незакопчан колан( пилот или навигатор) – 50 точки
                  4.4 На екипаж, незавършил състезанието, се засичат 20 минути наказателно време и се посочват препятствията, които е преминал.
                  4.5 Крайното класиране се определя въз основа на сбора точки от двата състезателни дни.


                  5. НАГРАДЕН ФОНД:

                  1-во МЯСТО - 500лв.

                  2-ро МЯСТО - 300 лв.

                  3-то МЯСТО - 200 лв.
                  Наградния фонд най-вероятно ще се промени-нагоре,но на този етап е такъв.



                  ЗАБЕЛЕЖКА:

                  Организаторът запазва правото си на евентуални промени в правилника за провеждане на състезанието.

                  Преди старта екипажите ще бъдат запознати с направените промени.
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                    Бяхме заложили като идея съвсем друг правилник и начин на оценяване,но решихме да използваме правилника на колегите от Тетевен.Една от причините е, че искаме състезателите да свикват с метода на оценяване и точкуване,а не на всяко едно състезание да има все различни и различни правилници-мисля че така е правилно.Искам също да се извиня за предварително обявената от мен иформация ,във връзка с трасето и разделянето на участниците на два класа.Няма да има разделяне-всички ще карат на едно трасе.
                    0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                      Искам да съобщя на всички,че най-вероятно ще имаме участващ екипаж от Сърбия.От нашия клуб сме решили да не участва наш екипаж.
                      0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                        Кой ще кара от Сърбия.
                        На Тетевен стана ясно, че ръката ми още е извън строя, ама обмисляме да дойдем
                        Влади, пуснете малко снимки
                        BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                          Наистина правилника от Тетевен и застраховките за състезателите са много добро нещо . За сигурноста на колите и навигаторите може да се помисли още малко . Недопустимо е според мен кола ,която си я прежалил за траял и потенциално е готова за преобръщане да няма две тръби вътре в купето. Самите навигатори при осигуряване на страничния наклон нямат място по врати и прагове . Безопастното осигуряване става от страни с колан ! Това трябва да се въведе в правилника с цел избягване на злополуки .
                          0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                          Коментар


                          • #73
                            От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                            Влади, ако с нещо мога(можем) да помогна съм насреща.
                            Този правилник е подобен на Лазарово 2009 и са ми ясни проблемите затова, ако позволиш няколко съвета относно правилника:
                            1. Дефинирай точно и ясно, за какво и кога ще има дисквалификация. Ще си спестиш много нерви и скандали.
                            2. За да отнемеш точки от екипаж за заобикаляне на препятствие трябва да дефинираш какво е "препятствие". Трябва то да е означено, като такова с начало и край. Защото аз на Тетевен не успях да разбера от къде до къде са препятсвията. И докато трапа от втория ден, гредите и калната локва бяха ясни(за всеки нормален човек), то останалите не бяха. И ако някой състезател беше решил след старта да "драсне" направо и да влезе в трасето преди финала, как щяхте да го оцените?! С две настъпени ленти или как? За колко пропуснати препятствия щяхте да му отнемете точки? Тук проблема е свързан и с това, че не е описано напускането на трасето- кога, как, с колко гуми, как се наказва....
                            3. Тези балансирания на навигаторите по вратите също трябва да регламентираш някак( може ли, не може ли, кога, как...), защото аз бях свидетел на сериозни ситуации и се опасявам да не стане най-лошото.
                            4. Друг недостатък на този тип оценяване е това, че накрая може да се окаже някой нестартирал( или счупил се в началото) с повече точки от някой, който се е борил, ползвал е асистенции, опъвал е лебедки и т.н. Виж броя на препятствията и сложността им и съотношенията на наказателните точки, така че да не се получава това.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                              Наистина правилника от Тетевен и застраховките за състезателите са много добро нещо . За сигурноста на колите и навигаторите може да се помисли още малко . Недопустимо е според мен кола ,която си я прежалил за траял и потенциално е готова за преобръщане да няма две тръби вътре в купето. Самите навигатори при осигуряване на страничния наклон нямат място по врати и прагове . Безопастното осигуряване става от страни с колан ! Това трябва да се въведе в правилника с цел избягване на злополуки .

                              Подкрепям напълно.
                              Направете едно задължително оборудване и тогава мисля че ще има по-малко проблеми и кавги.
                              А ако може от сега ме запишете за участи.
                              Асен Иванов Георги Симеонов Сузуки самурай
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар


                              • #75
                                От: Нови Искър 4х4 Екстрийм

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Влади, ако с нещо мога(можем) да помогна съм насреща.
                                Този правилник е подобен на Лазарово 2009 и са ми ясни проблемите затова, ако позволиш няколко съвета относно правилника:
                                1. Дефинирай точно и ясно, за какво и кога ще има дисквалификация. Ще си спестиш много нерви и скандали.
                                2. За да отнемеш точки от екипаж за заобикаляне на препятствие трябва да дефинираш какво е "препятствие". Трябва то да е означено, като такова с начало и край. Защото аз на Тетевен не успях да разбера от къде до къде са препятсвията. И докато трапа от втория ден, гредите и калната локва бяха ясни(за всеки нормален човек), то останалите не бяха. И ако някой състезател беше решил след старта да "драсне" направо и да влезе в трасето преди финала, как щяхте да го оцените?! С две настъпени ленти или как? За колко пропуснати препятствия щяхте да му отнемете точки? Тук проблема е свързан и с това, че не е описано напускането на трасето- кога, как, с колко гуми, как се наказва....
                                3. Тези балансирания на навигаторите по вратите също трябва да регламентираш някак( може ли, не може ли, кога, как...), защото аз бях свидетел на сериозни ситуации и се опасявам да не стане най-лошото.
                                4. Друг недостатък на този тип оценяване е това, че накрая може да се окаже някой нестартирал( или счупил се в началото) с повече точки от някой, който се е борил, ползвал е асистенции, опъвал е лебедки и т.н. Виж броя на препятствията и сложността им и съотношенията на наказателните точки, така че да не се получава това.
                                В Тетевен бяхме осигурили изход за пропускане на всяко от препядствията при желание на екипажа.(Както Влади знае , защото беше съдия).
                                В правилника пише "1.2 Състезанието се провежда по затворено маркирано трасе с естествени и изкуствени препятствия." , съдиите се застъпваха по цялото трасе , така че ако не се движиш по маркировката не спазваш правилника.
                                За балансиранията и седенето на навигатора в машината без колан съм съгласен с Жоро, защото и ние имахме доста спорове за това, все пак безопасността е най-важна!
                                Аз мисля да се предвиди допълнително наказателно време за такива които не стартират.
                                Suzuki Samurai SJ413 Turbo

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X