Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4x4 ШУМЕН 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 4x4 ШУМЕН 2011

    Благодаря на Кольо и коко_np за помоща. Без нея нямаше да продължим на следващия ден. Вземаха ни от Лозево под конвой нас и Младен, закараха ни на Кольо в гаража и той се развихри. На нашата джипка проблема беше ена направена на буквата г кормилна щанга, която бяхме вече изправили. Трябваше да се подсили с винкел и заварки. Кольо като започне да заварява, спира чак като свърши електрода. Като приключи с нас, се захванаха на Младен с предната полуоска.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0010.jpg
Прегледи:1
Размер:171.7 КБ
ID:5325650Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0005.jpg
Прегледи:2
Размер:199.6 КБ
ID:5325651Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0008.jpg
Прегледи:1
Размер:143.1 КБ
ID:5325652
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • От: 4x4 ШУМЕН 2011

      Аз от 2006г. чета форума и от тогава едно и също за това състезание: ;много хубави трасета, много високи такси (да си спомним "Шумен 500") и много лошо съдийство (винаги има реверанси към някой, кочовете отиват не там където трябва, много спорни съдийски решения....). Всяка година много участници се заричат да не стъпят там, но се появяват нови ентусиасти, които се състезават.... и така...... И най-странното за мен е, че организаторите не правят нищо за подобряване на съдийството!

      Пример: предишна година Вушев прави изключително каране на траяла. На финала разбира, че е дисквалифициран за бутнато колче. Той проучва въпроса и води близкия до колчето съдия при Киро да потвърди, че колчето не е бутнато. Отговорът от Киро е: "Ми какво да направя? Аз вече съм те дисквалифицирал."
      Искам да ви кажа, че ако това се случи в някое от любителските състезания в западна българия със сигурност ще го бият!
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: 4x4 ШУМЕН 2011

        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
        Пример: предишна година Вушев прави изключително каране на траяла. На финала разбира, че е дисквалифициран за бутнато колче. Той проучва въпроса и води близкия до колчето съдия при Киро да потвърди, че колчето не е бутнато. Отговорът от Киро е: "Ми какво да направя? Аз вече съм те дисквалифицирал."
        Искам да ви кажа, че ако това се случи в някое от любителските състезания в Западна България със сигурност ще го бият!
        Май са го били, Долфи го е правил, но явно не е това начина.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • От: 4x4 ШУМЕН 2011

          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
          Аз от 2006г. чета форума и от тогава едно и също за това състезание: ;много хубави трасета, много високи такси (да си спомним "Шумен 500") и много лошо съдийство (винаги има реверанси към някой, кочовете отиват не там където трябва, много спорни съдийски решения....). Всяка година много участници се заричат да не стъпят там, но се появяват нови ентусиасти, които се състезават.... и така...... И най-странното за мен е, че организаторите не правят нищо за подобряване на съдийството!

          Пример: предишна година Вушев прави изключително каране на траяла. На финала разбира, че е дисквалифициран за бутнато колче. Той проучва въпроса и води близкия до колчето съдия при Киро да потвърди, че колчето не е бутнато. Отговорът от Киро е: "Ми какво да направя? Аз вече съм те дисквалифицирал."
          Искам да ви кажа, че ако това се случи в някое от любителските състезания в западна българия със сигурност ще го бият!
          То само с четене на Форума не става, г-н Василев!
          Решенията бяха правилни, съобразени с ситуацията.По едно и също време Геро и гърците бутнаха колчета.Решението е само едно.Повтаряне на серията докато се излъчи победител.Само по този начин може да не се наруши регламента.За колчета се говори подробно на първият брифинг и никой не се отказа от надпреварата.А Валери Вушев беше доста време при мен и не останах с впечетление, че има нещо против правилника.Трудно подвижен заради килограми и дископатии, той за пореден път беше при нас в Шумен.

          Поздрави: Стоян Драев
          Стоян Драев тел:+359877915301
          blood 0 RhF +

          Коментар


          • От: 4x4 ШУМЕН 2011

            Първоначално публикуван от draev Преглед на мнение
            То само с четене на Форума не става, г-н Василев!
            Решенията бяха правилни, съобразени с ситуацията.По едно и също време Геро и гърците бутнаха колчета.Решението е само едно.Повтаряне на серията докато се излъчи победител.Само по този начин може да не се наруши регламента.За колчета се говори подробно на първият брифинг и никой не се отказа от надпреварата.А Валери Вушев беше доста време при мен и не останах с впечетление, че има нещо против правилника.Трудно подвижен заради килограми и дископатии, той за пореден път беше при нас в Шумен.

            Поздрави: Стоян Драев
            Така или иначе, какво ние коментираме - няма абсолютно никакво значение, относно следващи състезания. НО при положение, че два автомобила са съборили колче - следва и двата екипажа да бъдат изнесени от класиране. Това е същото, като напр: Петъчния ден (навигационното състезание) - първи финишира - Иван (пр.), след него - Първан (пр.). В последствие при разглеждане на отделните контроли или екстреми се разбира, че Иван (пр.) е съборил колче - при което следва той да не заеме първа позиция в класирането (разбира се, когато разликата във времето им е по - малка от съответното наказание).
            Това е моето непрофесионално мнение и приемам адекватни критики.

            Коментар


            • От: 4x4 ШУМЕН 2011

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              Аз от 2006г. чета форума и от тогава едно и също за това състезание: ;много хубави трасета, много високи такси (да си спомним "Шумен 500") и много лошо съдийство (винаги има реверанси към някой, кочовете отиват не там където трябва, много спорни съдийски решения....). Всяка година много участници се заричат да не стъпят там, но се появяват нови ентусиасти, които се състезават.... и така...... И най-странното за мен е, че организаторите не правят нищо за подобряване на съдийството!

              Пример: предишна година Вушев прави изключително каране на траяла. На финала разбира, че е дисквалифициран за бутнато колче. Той проучва въпроса и води близкия до колчето съдия при Киро да потвърди, че колчето не е бутнато. Отговорът от Киро е: "Ми какво да направя? Аз вече съм те дисквалифицирал."
              Искам да ви кажа, че ако това се случи в някое от любителските състезания в западна българия със сигурност ще го бият!
              Жоро ,не само в западна България ами и на доста други места може да му се случи " да падне по стълбите " след такова съдийство .
              За да има честно и безпристрастно съдийство главния съдия и организатора трябва да са различни хора,но това много рядко се случва и резултата от съвместяването на двете неща от един човек го видяхме в Шумен .
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                Първоначално публикуван от draev Преглед на мнение
                Решенията бяха правилни, съобразени с ситуацията.По едно и също време Геро и гърците бутнаха колчета.Решението е само едно.Повтаряне на серията докато се излъчи победител.Само по този начин може да не се наруши регламента.За колчета се говори подробно на първият брифинг и никой не се отказа от надпреварата.
                Поздрави: Стоян Драев
                Ако в правилника е записано, че бутането на колче води до дисквалификация е логично да бъдат дисквалифицирани и двата екипажа Освен, ако това не са специални серии и за тях няма изрично упоменати правила за провеждане. Всичко останало е стъкмистика.
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                  Грешката на Киро е, че не са предвидили такова развитие на сериите-и двата джипа да бутнат колче.
                  А се налага да се излъчи победител от серията.
                  И под натиска на времето, претенции на състезатели, недоволство на публика, и може би други фактори Киро е взел това решение.
                  След кратък разговор с него изказах същото мнение като Бакалов-да дисквалифицира и двамата състезатели, и вместо тях да продължи един от отпадналите(например с най-добро време от всички отпаднали). Отговорът му беше, че сега са елиминации, състезание за време са били предишните серии.
                  Сега се сещам и за друго-може да се елиминират и двамата съборили кол, и вместо тях да се пуснат двама от отпадналите. Пак на серия за елиминиране.
                  Но като се обърне колата-пътища много. Въпросът беше да се вземе решение на момента, за да може състезанието да продължи. По отношение на това, че щом е пуснал други съборили кол да карат наново-трябва да пусне и мен, аз също отпаднах заради кол. Но ако пък дам някакво по-добро време от осемте класирани за четвъртфиналните гонки-работата става съвсем объркана. Затова и нямам претенции.

                  И тази година да кажа-Не съм адвокат на Киро, но бях там, и видях с очите си, и разсъдих с моя си акъл кое-как и защо. Нека тези които критикуват да се замислят, ако те бяха в такава ситуация как биха постъпили. Но сега вече на спокойствие са възможни всякакви варианти. На момента вземането на решение което да е възможно най-правилно е доста трудна работа.

                  Твърде сложните правила изиграха лоша шега на Киро, казвал съм му, че са прекалено сложни, но състезанието си е негово, и сами с Косьо си определят правилата.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Грешката на Киро е, че не са предвидили такова развитие на сериите-и двата джипа да бутнат колче.
                    Твърде сложните правила изиграха лоша шега на Киро, казвал съм му, че са прекалено сложни, но състезанието си е негово, и сами с Косьо си определят правилата.
                    Така е, но да им е първо, второ или дори трето състезание- да ги разберем. Но това е 11 (единадесето) издание на състезанието!
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                      Тук си прав, няма какво да се спори.
                      Но пък Киро много пъти е заявявал, че това си е негово състезание, с негови правила. И който иска-кара, който не иска-не кара.
                      Щом се намира кой да кара, какво пък-значи не всичко е само черно.

                      Освен това, състезанието е едно от най-сериозните в България. Мисля, че никой не може да оспори таланта им да правят добри трасета.
                      На такива като мен които нямат кой знае какви големи амбиции за класиране това им стига.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                        За някои хора играта с белязани карти също е тръпка, но за болшинството играчи не е.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                          Аз се отказвам.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            За някои хора играта с белязани карти също е тръпка, но за болшинството играчи не е.
                            Извинявам се за неудобния въпрос.Вие бяхте ли на състезанието поне като зрител.
                            В този форум писачи-разбирачи с лопата да ги ринеш.Типична Българска черта-дай да плюем,че това най-лесно.
                            Елате в Шумен да помогнете на Киро като организира това състезание пък тогава говарете.
                            Белязани карти ,Награден фон...Само писанки и драчене.

                            Коментар


                            • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                              Един въпрос към тези дето толкова много напират за бутнато колче: На полуфинална серия при дисквалификация и на 2-та участника кой трябва да кара на финала и малкия финал за 3-о и 4-о място? Някой от отпадналите на 1/4 финала ли или да се повтори серията(в случая и потрети)? Грешката е, че при бутнато колче или скъсана лента не се добавят минути а се дисквалифицира директно.
                              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                              Телефон - в профила!

                              Коментар


                              • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                                правенето на трасета е много трудно помагал сьмна влади от новиискар трасето е минато поне 1015пьти товавсичко е много пари и чупене на джипове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X