След като се биха в гърдите, че е ЕДИНАДЕСЕТО ИЗДАНИЕ очаквахме по-професионална организация- не дребни селски хитринки!
За сравнение- Сливен4Х4 тая година беше ПЪРВО ИЗДАНИЕ и организаторите се справиха ПРЕКРАСНО!
За сравнение:
-ТРИ трактора за 800 метра трасе,
-МНОГО подаръци от спонсорите за ВСИЧКИ СТАРТИРАЛИ
–Химически тоалетни,
-Линейка,
–пожарна,
-Ясни правила за бонуси и наказания, които не се промениха до последния завършил!
Борко,не си прав и никой не те е викал на сила.Организатора така е решил и така си го е направил състезанието,на някой хора точно това им харесва.Не е целта на всеки двеста метра да те вадят с трактор-то тогава става много лесно.
Борко,не си прав и никой не те е викал на сила.Организатора така е решил и така си го е направил състезанието,на някой хора точно това им харесва.Не е целта на всеки двеста метра да те вадят с трактор-то тогава става много лесно.
Вярно е- никой не ме е викал на сила- платил съм си да карам по определени правила- не по променящи се в движение!
На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Не е целта на всеки двеста метра да те вадят с трактор-то тогава става много лесно.
Знаеш по-добре от мен, че ваденето с трактор става, когато състезателя поиска помощ- по-разумно ли беше да чакаме два часа да извадят албанеца и половината да карат на фарове?
На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Знаеш по-добре от мен, че ваденето с трактор става, когато състезателя поиска помощ- по-разумно ли беше да чакаме два часа да извадят албанеца и половината да карат на фарове?
Никой не е предполагал,че може да дотрябва трактор,а и организаторите многократно проверяваха трасето и го преминаваха без лебедка!А и каква вина имат те за това ,че деня е къс през декември?
Уникалнно само заради това си заслужава,не зная защо са другите дразги, може би наистина има причина но заради шоуто което направиха всички състезатели мога да кажа само че беше страхотно
Никой не е предполагал,че може да дотрябва трактор
Трактора е най малкия проблем-публиката скучаеше.
А някой не предположи ли,че може да потрябва линейка и пожарна.
Или Тойотата на Киро изпълняваше и тези функции.
Всяка година все едно и също/имам в предвид правилата/,но все още има мазохисти.
Преди години имаше и физическа саморазправа с организатора.
Дори и румънците недоволстваха.
Последно редактирано от Пламен Исаев; 04-12-11, 20:01.
Причина: добавяне
Не искам да се заяждам с организаторите,но защо не пуснаха и Колето да стартира наново и да си досчупи качествено Витарката.
Мисля,че Киро направи реверанс на румънския и гръцкият екипаж,за да може догодина пак да дойдат.Дано да греша.И не завиждам на Геро/честита победа!!!/,който трябваше да кара 4 пъти това трасе.
Нека не се караме и спорим,а да гледаме напред и да се учим от грешките си.Според мен наказанието за колче или лента трябваше да бъде "време",примерно 2 мин.,а не дисквалификация или както стана сега втори,трети и т.н.старт.Първо се изнервя публиката,а и състезателите мисля също.Но така решиха организаторите.
Ето и няколко снимки от мен: Поздравления за Захари и Наско,които отсрамиха групата от Русе.От последните снимки се вижда,че тайничко си мечтаят за подобна машина за догодина./Да се замисли Свилен/
Ето още снимки:
Последно редактирано от чаро 4х4; 04-12-11, 20:11.
Причина: допълване
Чавдар Владимиров
0887/912075
Ленд Ровър Диско 1
Самуад в проект
Защо няма никога повече да участвам в 4Х4 Шумен:
1. Безобразно високите такси- никой не разбра къде отидоха парите.
2. Отвратителна организация- никой от организаторите не знаеше за какво е там, даже някои си снимаха с камерата за кеф.
3. На останалите състезания от този тип всички състезатели получават : шапки, фланелки, ясна програма, ясни правила- не променящи се според кефа на този и онзи, асистираща машина за по-трудните екстреми.
4. на всяко състезание за ударена лента или колче се добавят минути- не се дисквалифицира- В КРАЯ НА КРАИЩАТА ЧОВЕКА СИ Е ПЛАТИЛ, И ТО НЕ МАЛКО ЗА ДА КАРА.
5. Помощ от асистираща машина се наказва с добавено време и изваждането на закъсал автомобил от трасето е работа на ОРГАНИЗАТОРА- не на публиката.
6. За събраната такса Киро да си беше купил акумулатор- като го играе асистираща машина- поне да има РАБОТЕЩА лебедка.
7. Никой не се беше погрижил да няма зрители по трасето- постоянно някой се молеше на хората да се махнат и да не пречат- обикновено това е работа на полицията, която на траяла в Лозево липсваше.
8. Липса на линейка и пожарна- Добре че нищо сериозно не се случи- иначе- Господ да ни е на помощ!
Борко, преди да ти отговоря, искам да ти благодаря, че се нави да участваш. Но все пак, нека погледнем фактите:
1. Таксите са такива, каквито са. Те се определят от организатора. Още повече, че същият се съгласи да ни направи отстъпка
2. Аз лично не забелязах проблеми с организацията. Е, аз участвах само 5 минути, но все пак... Ако имаш някакви конкретни факти за обърквания, посочи ги (но това да не включва липса на асистиращи машини, тъй като темата на състезанието е "оправи се сам").
3. Тук съм съгласен, но едва ли едни шапки и фланелки са от такова значение
4. Не коментирам, тъй като не стигнах до там
5. Тук не съм съгласен, но спорът ще го правим на кафе (бира)
8. Имаше лекар, нашият навигатор ползва неговите услуги и каза, че е доста доволен. А линейките какво направиха на нашето състезание? Нека ти отговоря - люпеха семки и се пречеха с простата си линейка по трасето.
Коментар