Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4x4 ШУМЕН 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 4x4 ШУМЕН 2011

    От прочетеното до сега добре, че преобладават положителните мнения за приключилото състезание. Сега е времето и аз да благодаря на организаторите за добре подбраното трасе и трудните екстреми,на състезателите които показаха сила и воля за преминаване на препятствията ПОКЛОН. Но както си е редно в България все ще има и недоволни. Имаше публикуван много ясен и точен правилник за провеждане на състезанието и за видовете наказания. Който се е записал значи се е съгласил и за размера на таксата и за наказанията за грешките си.Липсата на линейка беше компенсирана с два джипа с лекарски екипи/добре,че нямаха работа/. По правилник всеки автомобил трябва да има пожарогасител,защо трябва да има пожарна? Формата на състезанието, както писа Гената е всеки да се оправя сам а вече при физическа невъзможност на машината,изваждане от организаторите извън трасето. Това,че разпънах няколко лебедки и помогнах на организаторите бе само мое решение нали и аз бях участник / калфа/ и трябваше да се науча как се помага на приятел в /голяма/нужда.Още един път благодаря на организатори и състезатели за тридневното шоу на колела.
    р.р. Специална благодарност на Тошко за прекрасното и тематично отразяване на състезанието.
    Последно редактирано от ДСВ; 05-12-11, 18:40.
    ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
    ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
    0896 846 246

    Коментар


    • От: 4x4 ШУМЕН 2011

      на мен ми хареса Младен кара добре хайванчето /дефендъра/ го слушаше аз малко се бавех но и първия и втория и третия ден показаха че трябва да се бяга с големите за да може да се научи нещо.Браво на организаторите,трудно се прави такова трудно състезание не им се сърдете.Запознах ме се с големи хора с големи сърца и машини,това е най- важното. Благодарности на Таргата,Клето и нашите приятели от Шумен благодарение на които карахме и третия ден.

      Коментар


      • От: 4x4 ШУМЕН 2011

        Къде е класиранито ?

        Коментар


        • От: 4x4 ШУМЕН 2011

          На мен ми направи впечатление с колко подготвени машини дойдоха румънците.
          Единия екипаж имаха даже радиовръзка в каските. Нещо което не съм виждал при някой от нашите отбори.
          НА калния траял в Лозево навигатора(женичка 40 кила) като слезе да опъне лебедката и да забие котвата докато опъваше въжето си приказваше нещо. Силно се учудих тая на кого говори, че интонацията не подсказваше да се обръща към някой от румънците около лентите, но после видях микрофона пред устата и, и разбрах кое какво е. Много е удобно така, а не като нас: Отпусни още въже, отпусни беее, не навивай, мамка мууу....
          Хората културно си комуникираха, и всичко беше точно. Само дето силичките на Кармен не достигнаха да забие котвата, и се наложи пилота да слиза и да я забива в земята.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: 4x4 ШУМЕН 2011

            Обаче, като слушам калфите, които също си платиха да карат, а не получиха нищо - нито можаха да карат в траяла, нито на трасето на танковия полигон просто нямам думи. Нито им направиха класиране ? За какво си платиха всъщност ?
            Samurai Gemax

            Коментар


            • От: 4x4 ШУМЕН 2011

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              На мен ми направи впечатление с колко подготвени машини дойдоха румънците.
              Единия екипаж имаха даже радиовръзка в каските. Нещо което не съм виждал при някой от нашите отбори.
              НА калния траял в Лозево навигатора(женичка 40 кила) като слезе да опъне лебедката и да забие котвата докато опъваше въжето си приказваше нещо. Силно се учудих тая на кого говори, че интонацията не подсказваше да се обръща към някой от румънците около лентите, но после видях микрофона пред устата и, и разбрах кое какво е. Много е удобно така, а не като нас: Отпусни още въже, отпусни беее, не навивай, мамка мууу....
              Хората културно си комуникираха, и всичко беше точно. Само дето силичките на Кармен не достигнаха да забие котвата, и се наложи пилота да слиза и да я забива в земята.
              Помниш ли, Коле на времето как се бъзикахме, че румънците били изостанали и гладни, как ядели само мамалига/качамак/...
              как албанските подводници били дървени и с гребци....
              А сега дойдоха и ни показаха какво е офроуд...
              Как ще ги стигнем...
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                На мен ми направи впечатление с колко подготвени машини дойдоха румънците.
                Единия екипаж имаха даже радиовръзка в каските. Нещо което не съм виждал при някой от нашите отбори.
                НА калния траял в Лозево навигатора(женичка 40 кила) като слезе да опъне лебедката и да забие котвата докато опъваше въжето си приказваше нещо. Силно се учудих тая на кого говори, че интонацията не подсказваше да се обръща към някой от румънците около лентите, но после видях микрофона пред устата и, и разбрах кое какво е. Много е удобно така, а не като нас: Отпусни още въже, отпусни беее, не навивай, мамка мууу....
                Хората културно си комуникираха, и всичко беше точно. Само дето силичките на Кармен не достигнаха да забие котвата, и се наложи пилота да слиза и да я забива в земята.
                Няколко от екипажите поддържаха връзка помежду си с радио станции не само пилот-навигатор ами и отделните джипове, за целта имаха антени по джиповете по около 2 метра.
                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                Телефон - в профила!

                Коментар


                • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                  Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                  Обаче, като слушам калфите, които също си платиха да карат, а не получиха нищо - нито можаха да карат в траяла, нито на трасето на танковия полигон просто нямам думи. Нито им направиха класиране ? За какво си платиха всъщност ?
                  За да си купи Киро акумулатор, че другия път да му работи лебедката...
                  На сърбела майката му е чесането.
                  Борислав Борисов Русе О885 О37815

                  Коментар


                  • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                    Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
                    Обаче, като слушам калфите, които също си платиха да карат, а не получиха нищо - нито можаха да карат в траяла, нито на трасето на танковия полигон просто нямам думи. Нито им направиха класиране ? За какво си платиха всъщност ?
                    Не е баш тъй.

                    В събота по калния траял се пусна бургаското паджеро. Със спонсор "ситигаз" такива поне бяха стикерите по машината. Ако имаше други желаещи и те имаха възможност да се пуснат. Явно нямаше.
                    Накрая една витара с бутонки се засили да кара, но Киро ги спря. Не знам защо, може би защото времето напредваше, а предстоеше и втория траял.
                    В неделя същото паджеро ме извади от калта в която се набутах като пробвах трасето. После и аз го извадих от същото място.
                    Малко по-късно един румънски самурай(ама с български номер) направи поне 3-4 обиколки по трасето, като при едното препятъствие угасна, истартера му отказа. Бутнахме го да запали, и човека беше доволен. А май имаше и още някой който пробва трасето, но не съм сигурен.
                    Та ако някой искаше да покара-трасето не беше недостъпно.
                    Все пак когато стане време за сериозната надпревара трасетата трябваше да са празни. Иначе сега щяха да се пишат мнения, че Киро не е осигурил чисто трасе за преминаване, или старта е закъснял заради ваденето на закъсал джип.
                    Е, ваденето на албанците можеше да е много по-кратко ако бяха закачили една лебедка за предницата на тойотата още в началото, но стават грешки, кой е застрахован?

                    А "калфите" още при записването си знаят, че трасето им е супер леко, и не им се измерва време. Какво има за коментиране повече?
                    Освен това маршрутът им е така подбран, че да могат да присъстват на повечето екстреми(ножички).
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                      Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                      От прочетеното до сега добре, че преобладават положителните мнения за приключилото състезание. Сега е времето и аз да благодаря на организаторите за добре подбраното трасе и трудните екстреми,на състезателите които показаха сила и воля за преминаване на препятствията ПОКЛОН. Но както си е редно в България все ще има и недоволни. Имаше публикуван много ясен и точен правилник за провеждане на състезанието и за видовете наказания. Който се е записал значи се е съгласил и за размера на таксата и за наказанията за грешките си.Липсата на линейка беше компенсирана с два джипа с лекарски екипи/добре,че нямаха работа/. По правилник всеки автомобил трябва да има пожарогасител,защо трябва да има пожарна? Формата на състезанието, както писа Гената е всеки да се оправя сам а вече при физическа невъзможност на машината,изваждане от организаторите извън трасето. Това,че разпънах няколко лебедки и помогнах на организаторите бе само мое решение нали и аз бях участник / калфа/ и трябваше да се науча как се помага на приятел в /голяма/нужда.Още един път благодаря на организатори и състезатели за тридневното шоу на колела.
                      р.р. Специална благодарност на Тошко за прекрасното и тематично отразяване на състезанието.
                      Много точно казано, затова си позволявам да копирам целият пост. Трактор обаче трябваше да има - друга година е имало. Като се има предвид, че една машиносмяна е 300 лв. когато работи, предполагам че за 50 лв. всеки би дошъл и се кефил да му се плаща и да гледа шоу.

                      Коле, има български екипажи които ползват безжична комуникация не си обърнал внимание. А радиостанциите според мен трябва да са забранени - все пак състезанието е индивидуално, не отборно.

                      В неделя аз срешнах Калфите вътре в трасето, за другите дни не знам. Най-добре те самите да кажат.
                      I get High by going Down

                      Коментар


                      • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Единия екипаж имаха даже радиовръзка в каските. Нещо което не съм виждал при някой от нашите отбори.
                        Близнаците отдавна ползват радиовръзка в каските. Киров също. Предполагам, че и други от "батковците". Въпрос на финанси.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                          Е, значи аз толкова гледам.

                          Относно радиовръзката между отделните коли-няма такава забрана в правилника. А и не вярвам различните екипажи да се напътстват по станциите постоянно. Когато гониш класиране е трудно да следиш пътната книга, и да обясняваш на изгубилия се съотборник откъде да мине. Но не споря де, може и да са си приказвали, тяхна си работа. Ако имаше забрана-Киро щеше да им прибере антените преди старта.
                          Но пък им прави чест, че са тръгнали заедно, и са се постарали да не се изоставят в чуждата страна. Изобщо подготвени хора с подготвени машини.

                          Нейсе, за тази година всичко свърши. Добре или зле, вече е в историята. Чакаме да измине една година. Даже вече една седмица по-малко
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                            [QUOTE=Кольо;1694724]Е, значи аз толкова гледам.
                            Последно редактирано от stenli georgiev; 05-12-11, 23:51.

                            Коментар


                            • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                              Радиовръзката между съдийте можеше да спести малко от нервите на екипажите и публиката,но уви!Затова моля Ви не винете съдийте.....не е в тях вината за неразбориите!
                              Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                              Коментар


                              • От: 4x4 ШУМЕН 2011

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Не е баш тъй.

                                В събота по калния траял се пусна бургаското паджеро. Със спонсор "ситигаз" такива поне бяха стикерите по машината. Ако имаше други желаещи и те имаха възможност да се пуснат. Явно нямаше.
                                Накрая една витара с бутонки се засили да кара, но Киро ги спря. Не знам защо, може би защото времето напредваше, а предстоеше и втория траял.
                                В неделя същото паджеро ме извади от калта в която се набутах като пробвах трасето. После и аз го извадих от същото място.
                                Малко по-късно един румънски самурай(ама с български номер) направи поне 3-4 обиколки по трасето, като при едното препятъствие угасна, истартера му отказа. Бутнахме го да запали, и човека беше доволен. А май имаше и още някой който пробва трасето, но не съм сигурен.
                                Та ако някой искаше да покара-трасето не беше недостъпно.
                                Все пак когато стане време за сериозната надпревара трасетата трябваше да са празни. Иначе сега щяха да се пишат мнения, че Киро не е осигурил чисто трасе за преминаване, или старта е закъснял заради ваденето на закъсал джип.
                                Е, ваденето на албанците можеше да е много по-кратко ако бяха закачили една лебедка за предницата на тойотата още в началото, но стават грешки, кой е застрахован?

                                А "калфите" още при записването си знаят, че трасето им е супер леко, и не им се измерва време. Какво има за коментиране повече?
                                Освен това маршрутът им е така подбран, че да могат да присъстват на повечето екстреми(ножички).

                                Коле първо честит имен ден и второ пак спиш.
                                Паджерото ,за което говориш не е от Бургас,а от Русе.Кара си го Цецко и то много добре.
                                Чавдар Владимиров
                                0887/912075
                                Ленд Ровър Диско 1
                                Самуад в проект

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X