От: 4x4 ШУМЕН 2011
От прочетеното до сега добре, че преобладават положителните мнения за приключилото състезание. Сега е времето и аз да благодаря на организаторите за добре подбраното трасе и трудните екстреми,на състезателите които показаха сила и воля за преминаване на препятствията ПОКЛОН. Но както си е редно в България все ще има и недоволни. Имаше публикуван много ясен и точен правилник за провеждане на състезанието и за видовете наказания. Който се е записал значи се е съгласил и за размера на таксата и за наказанията за грешките си.Липсата на линейка беше компенсирана с два джипа с лекарски екипи/добре,че нямаха работа
/. По правилник всеки автомобил трябва да има пожарогасител,защо трябва да има пожарна? Формата на състезанието, както писа Гената е всеки да се оправя сам а вече при физическа невъзможност на машината,изваждане от организаторите извън трасето. Това,че разпънах няколко лебедки и помогнах на организаторите бе само мое решение нали и аз бях участник / калфа/ и трябваше да се науча как се помага на приятел в /голяма/нужда

.Още един път благодаря на организатори и състезатели за тридневното шоу на колела
.
р.р. Специална благодарност на Тошко за прекрасното и тематично отразяване на състезанието.
От прочетеното до сега добре, че преобладават положителните мнения за приключилото състезание. Сега е времето и аз да благодаря на организаторите за добре подбраното трасе и трудните екстреми,на състезателите които показаха сила и воля за преминаване на препятствията ПОКЛОН. Но както си е редно в България все ще има и недоволни. Имаше публикуван много ясен и точен правилник за провеждане на състезанието и за видовете наказания. Който се е записал значи се е съгласил и за размера на таксата и за наказанията за грешките си.Липсата на линейка беше компенсирана с два джипа с лекарски екипи/добре,че нямаха работа





р.р. Специална благодарност на Тошко за прекрасното и тематично отразяване на състезанието.
Коментар