приятел това дето го говориш важи за хора дето нямат мозък, вярвам че тука всички имаме това не е като тийн спорта - ръчкай докато може при леките коли от там сме минали отдавна че ни е онръзнало
Истината е ,че помолих Жоро да публикува тези документи.За всички,които се интересуват как изглеждат.
А Хаджиев има богато въображение и сънува с отворени очи-легла и т.н.
Митков,може да ми викаш "како".Не ме притеснява изобщо.
Истината е ,че помолих Жоро да публикува тези документи
знаех си аз че е така
до сега колкото пъти съм карал жоро да пусне нещо в форума
такива коментари слага че после пишман ставаш че си му го поръчал сигурен бях че и тука има нещо такова
Здравейте всички ........!Много ми е интересно ако направят офроуд тип "траял" с много кал и тиня,кой как ще си подготви джипа(не само гумите са направа на джип за "траял")?Защото всички говорите за промяна и нагласяне на джипове за "траял",да направим предложение на Доктора всичките му състезания да бъдат еднотипни навсякъде, в цяла България,с правилник който да ни защитава и нас състезателите,за да можем да претендираме след това!
След като имаме лиценз не смятам за редно, че трябва да плащаме такса "участие"!!
Здравейте всички ........!Много ми е интересно ако направят офроуд тип "траял" с много кал и тиня,кой как ще си подготви джипа(не само гумите са направа на джип за "траял")?Защото всички говорите за промяна и нагласяне на джипове за "траял",да направим предложение на Доктора всичките му състезания да бъдат еднотипни навсякъде, в цяла България,с правилник който да ни защитава и нас състезателите,за да можем да претендираме след това!
След като имаме лиценз не смятам за редно, че трябва да плащаме такса "участие"!!
Здравей Долфи, предполагам, че под този ник нейм се крие самия Краси Илиев. Ако е така казвам добре дошъл на още един от най-добрите оффроудъри в България. Сега по въпроса ти аз не знам защо въобще ги плащате тия лицензи, за какво са ви като реално в България няма професионални състезатели (под професионални имам предвид такива, който си изкарват парите от състезания и всичко последващо от тях реклами и тн.) Та не ми е ясно много защо е този лиценз? За таксите ясно, нормално е да ги все пак има разходи по организацията. Колкото до това машините да се подготвят само за траял ами да ти кажа ако състезанията станат едно образни ще е изключително тъпо а и според мен пътя по който върви оффроуда по точно състезанията е що годе верния. Да речем с няколко леки пропуска лично мене ме удовлетворяват сегашните състезания. Казвам го от гледна точка на зрител и фен може би за в бъдеще трябва да стават малко по трудни с повече технични моменти, но не да се превръщате само в затворен траял. Траяла според мен би трябвало да бъде втория ден както е било до преди. Да е относително труден и атрактивен за гледане, а първия ден да е същинската надпревара като публиката, която отива на надпреварата. Да има шанса да гледа поне част от трасето да речем да има някой, който да обясни къде ще са атрактивните за гледане места и да може, който иска да иде да гледа това е според мен
ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
тел.088четири 9едно9 4нула4
-------------------------------------------------------
Ай стига бе Долф,това без правописните грешки тили го писа?Ще си взема и аз една секретарка да не мислят , че съм ходил по-малко на училище от теб.
За правилника Док каза ,че е по БФАС но за характера на състезанията е редно да се уточни преди сезона . Аз също искам да са еднотипни,като за повечето автомобили в БГ.
След като имаме лиценз не смятам за редно, че трябва да плащаме такса "участие"!!
Доктора във вторник каза,че тази година федерацията иска 150лв за състезател+ 350лв. клубен лиценз+ 50лв. за всяко състезание.
Остава да кажат те какво дават срещу това?!? Дали няма да са само купите накрая на годината ?!?
Между другото награждаването на моторните спортове тази година беше доста постничко.Нямаше го и Батето и неговите прословути изказвания от рода на "....това вашто не е спорт,това е ТРАНСПОРТ. И ще бъде така,докато в България не влязат сериозни производители на автомобили и резервни части...."
Коментар