Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    ..... Наздраве
    Ти, пък. Да не си пропил от мъка.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • #92
      От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
      Ти, пък. Да не си пропил от мъка.
      Само газ от тенекия не пия че си порязвам устните
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #93
        От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

        Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
        Ти, пък. Да не си пропил от мъка.
        Само газ от тенекия не пия че си порязвам устните.Наско, адмирации за пояснението към екстрема на който си съдействал. Ако могат да се избегнат подобни ситуации то отговорните ще се вслушат в казаното горе. Независимо дали едно състезание е от шампионата или е извън него, Формата би трябвало да е ТРОФИ и негативите трябва да носят поука за напред.
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #94
          От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

          Чл.2. Участниците в провежданите състезания за Открития национален шампионат „Bulgaria Trophy Challenge” 2016 са длъжни да познават настоящите правила
          А организатора и съдиите на терен май не трябва да го познават и да го спазват
          Чл.29. Организаторът може да промени мястото на финала при черезвичайни условия. Тогава финалът трябва да е на физическа контролна точка и не трябва да има екипажи движещи се по трасето след тази физическа контролна точка.
          Да ви е честито на тези които сте карали 40км в повече.
          Последно редактирано от banjo; 11-04-16, 06:54.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #95
            От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            А организатора и съдиите на терен май не трябва да го познават и да го спазват Да ви е честито на тези които сте карали 40км в повече.
            Пак забрави, че състезанието не е от веригата.
            Не питай как се чувстваха онези които с риск от наказание отсвириха екстрема само да могат в контролното време да вземат финал.
            ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
            ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
            0896 846 246

            Коментар


            • #96
              От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

              Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
              Пак забрави, че състезанието не е от веригата.
              Вярно бре така беше
              Първоначално публикуван от josif lagadov Преглед на мнение

              02 . КЛАС ТРОФИ - трасе около 70 км. като екстремите в зависимост от метериологичните условия ще бъдат между 3 и 5 .
              По правилника на НАЦИОНАЛЕН ШАМПИОНАТ "BULGARIA TROPHY CHALLENGE" 2016 /като няма да изисквам клетки в клас Стандартен/. По този начин искаме да проверим как ще заработи новия правилник за 2016 .
              Ти си бил там. Би ли публикувал правилника по който са участвали екипажите и по който СЪДИИТЕ и ОРГАНИЗАТОРА са го контролирали. Нека да го видим.
              Не ми се коментира състезанието в Трявна но щом нещо е свързано косвено с Трофи Шампионата и не е станало както трябва,трябва да намерим причината. За мен причините са две: Правилник или Организация -сами изберете къде е грешката. Законодателна или изпълнителна власт. Май е второто!!!!
              Хайде да направим следното за Варненското състезание по Гергьовден ден . Съдиите поканени или доброволци да научат правилника ,организатора да ги препита и инструктира преди да ги пусне в трасето. Главния съдия да контролира постоянно съдиите по трасето. Съдиите по трасето да предават данни към време отчитането и да има временни данни за класирането. Всички имате радиостанции и няма да ви струва телефонни разговори. (Ако няма връзка директно с щаба може да бъде изградена междинна централа за връзка). Главния съдия заедно с Организатора да вземат решение в спорни ситуации. (Знаете ли защо ядрените ракети не се изстрелват от един човек а от минимум двама с два ключа?)
              Последно редактирано от banjo; 11-04-16, 08:20.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #97
                От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                Темата за Трябва вече се изтърка - 5 страници там, 5 страници тук да се коментира едно и също. Каквото било било, Лагадов го направихте на нищо. Аз правя моето обобщение, същото кето направих в темата за Трявна и след това вече е редно да приемете темата Трявна за проключена.

                Един прост пример: 49 джипа по 10 мин на екстрем 4 е 8 часа и 10 мин, всеки може да си направи сметка какво ще се случи.
                При правилно замислено и изтествано трасе, подходящо за всеки клас и да има тапи няма да провалят състезанието.

                Обърнете внимание в правилника за Шампионата какво е заложено.

                Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                Чл.29. Организаторът може да промени мястото на финала при черезвичайни условия. Тогава финалът трябва да е на физическа контролна точка и не трябва да има екипажи движещи се по трасето след тази физическа контролна точка.

                Чл.38.(1) При спиране на времето заради блокиране на трасето (Dead time ), времето прекарано в изчакване се добавя към максимално възможният час за финал на екипажа.
                (2) Спиране на време може да има само в специален етап при маркирано трасе с ленти (екстрем), по решение на полевия съдия и само, ако няма свободен коридор за преминаване. Ако екипажът се повика от полевия съдия, той трябва да влезе в маркираното трасе (екстрем) и времето му се рестартира.
                Разделете сега тези 8:10:00 на 3 или 4 коридора и нещата ще изглеждат малко по-иначе или на 2 екстрема един за Модифициран/Прото и един за Стандартен с по 3 коридора.

                Един друг пример, не се спира времето на етапа и има час за затваряне на етапа - първите както винаги печелят, 2-3 са се преебали да се забият в екстрема, останалите заобикалят с 2 часа наказание и кое точно е справедливото в схемата и за чий е тоя екстрем? Организаторът като се е наел да прави нещо, трябва да го прави справедливо и еднакво за всички, дори ако трябва да се прибере по-късно от комфотрното му време.


                А тук какво се случва: на едно едно, не му харесва, на друг друго не му харесва, някой не иска да ходи на срещите защото били безмислени, друг казва, че ще дойде, после го няма. После вие сте глупави, ние нищо не сте приели, правилниците не са правилни. Когато е било времето да си кажат мението не са били там.

                Значи за сезон 2016 ще замълчат и ще следват това, което им се предлага от тези, които си правят труда. За 2017 ако смятат, че имат с какво да допринесат ще си систематизират предложенията и те ще се разгледат. Защото ми прилича само на едно чешене на езици, а ефект и принос няма.
                Последно редактирано от Стоян Францов; 11-04-16, 09:54.

                Коментар


                • #98
                  От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                  Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                  Вярно бре така беше
                  Ти си бил там. Би ли публикувал правилника по който са участвали екипажите и по който СЪДИИТЕ и ОРГАНИЗАТОРА са го контролирали. Нека да го видим.)
                  То обещаното не е като даденото.
                  ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                  ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                  0896 846 246

                  Коментар


                  • #99
                    От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                    Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                    То обещаното не е като даденото.
                    Така е, някой изобщо знае ли по какви правила е участвал там.
                    Последно редактирано от banjo; 12-04-16, 08:23.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                      Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                      Бихте ли дали пояснение какво можеше да направи съдията в случая.Да знам ако някога ми се наложи да ставам съдия...
                      На екстрема бях от 10 сутринта до 10 вечерта...
                      Един ден като станеш съдия Иване и ти покажат екстрема палиш мотора и на екстрема, оглеждаш го пеш ,ако потънеш до кокалчето там джип 2.0 т не.Планираш 2,3 ленти за минаване ,маркираш дървета за закачане палиш мотора и минаваш 2,3 пъти, ако и ти потънеш го местиш,ако искаш да направш шоу за публиката решаваш???Състезателите не харесват публиката да дава постояни съвети и по добре да няма,там затворените трасета са за тях???
                      В великият ден вземаш един джип с изправна лебедка 2 пожарогасителя и на екстрема ,вързваш джипа отзад за дърво и чакаш.
                      Но на тия състезания 80 % са любители и начинаещи и те искат да се пробват и разтоварят.Гумите им са различни марки,повечето са с кубински лебедки, но повечето така започват.Ако се случи така проблеми и тапа впланираният час 17 18ч пускаш машините защото всичко е стигнало провала.Ако искаш да станеш от наи добрите български офроад съдий бате Йоско и Вашимурчо са добри учители,защото хиляди километри сме се гонили.Те могат да разкажат как на екстрем се теглят и за тях друг се закча.Макар че Трявна2016 се изпортиха мисля че Трявна 2017 ще е извинението и ще минем екстремите на обратно.А сега да оправим Трофи Шампионата че и Стоян е нещо забатачил
                      Последно редактирано от delfin; 12-04-16, 10:12.

                      Коментар


                      • От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                        Първоначално публикуван от delfin Преглед на мнение
                        Един ден като станеш съдия Иване и ти покажат екстрема палиш мотора и на екстрема, оглеждаш го пеш ,ако потънеш до кокалчето там джип 2.0 т не.Планираш 2,3 ленти за минаване ,маркираш дървета за закачане палиш мотора и минаваш 2,3 пъти, ако и ти потънеш го местиш,ако искаш да направш шоу за публиката решаваш???Състезателите не харесват публиката да дава постояни съвети и по добре да няма,там затворените трасета са за тях???
                        В великият ден вземаш един джип с изправна лебедка 2 пожарогасителя и на екстрема ,вързваш джипа отзад за дърво и чакаш.
                        Но на тия състезания 80 % са любители и начинаещи и те искат да се пробват и разтоварят.Гумите им са различни марки,повечето са с кубински лебедки, но повечето така започват.Ако се случи така проблеми и тапа впланираният час 17 18ч пускаш машините защото всичко е стигнало провала.Ако искаш да станеш от наи добрите български офроад съдий бате Йоско и Вашимурчо са добри учители,защото хиляди километри сме се гонили.Те могат да разкажат как на екстрем се теглят и за тях друг се закча.Макар че Трявна2016 се изпортиха мисля че Трявна 2017 ще е извинението и ще минем екстремите на обратно.А сега да оправим Трофи Шампионата че и Стоян е нещо забатачил
                        Така хубаво го описа че все едно съм там.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                          Цитирай имена.

                          Коментар


                          • От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                            Става въпрос за Чичката,МИТКО,Голям фен съм му.

                            Коментар


                            • От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                              Може найстина да не участвах но мисля че много хора трябва да се замислят над това което е написал Делфина.Много от участниците трябва да се поучат от човек с опит и то не само от него.Всички веднага плюят и мрънкат.Винаги ми е било интересно защо хората който участват на 80% от състезанията не мрънкат.Дали защото са свикнали или просто знаят какво правят на едно такова състезание.Замислете се.Всички преди да упреквате и обвинявате дали всеки не е сгрешил някаде.Появяват се и мнения на велики съдий който много знаят и много помагат ама само с големи думи.За мен лично Всяко състезание е голямо изпитание и за състезатели и за организатори.Колко хора знаят как се прави едно състезание?Хора бъдете малко благодарни че още има кой да ги организира.Ако всички са вечно недоволни няма да има каде да карате.Човешко е да се греши.
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар


                              • От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                                Всички веднага плюят и мрънкат.Винаги ми е било интересно защо хората който участват на 80% от състезанията не мрънкат.Дали защото са свикнали или просто знаят какво правят на едно такова състезание.Замислете се.Всички преди да упреквате и обвинявате дали всеки не е сгрешил някаде.
                                Заглавието на тази тема е за Коментари ,Въпроси , Мнения и др.
                                Интересно ми е да разбера нещо. Зададе риторичен въпрос дали участниците са свикнали или просто знаят какво правят в едно такова СЪСТЕЗАНИЕ. Какво е твоето мнение ще ми е интересно?
                                Според мен май не знаят какво правят там точно онези 80% които споменаваш и сега ще ти го докажа.
                                1\ Всички са на състезание а какво е състезание
                                Състезание е участието на относително голям брой състезатели.Названието произхожда от средновековните рицарски турнири.
                                Даден турнир може да включва 1 единствено състезание или много състезания, като целта е да се излъчи най-успешният от тях за победител. Има различни видове схеми за излъчване на победител - чрез елиминиране (от по-нататъшно участие) и др
                                Тези 80% които споменаваш смятат състезанията за приятелски срещи а то са си гладиаторски битки .
                                2\ Участват в нещо което се нарича" Трофи "или иначе казано ТРОФЕЙ а какво е това
                                Трофей (лат.: tropaeum, trophaeum; на гръцки: τρόπαιον, от τροπή ) e завземане на знамената, доспехите на противника по време на война. Както в мирно време се взема сувенир за спомен. Присвоявали са имущество от противника (оръжие, танкове, самолети, автомашини, боеприпаси и др.), което може да се използова от победителя за практически цели
                                За въпросния шампионат още не знаем какъв е Трофея за който се участва и изобщо има ли. Само знаем че се раздават тенекиени канчета за всеки отделен кръг и спонсорски награди. В проекта който бях пуснал имаше предвидено част от стартовата такса да се трупа в награден фонд за победителя в Шампионата ама не са го видяли май .
                                3\ Участват в нещо което не е сигурно какво е:
                                [QUOTE] Р
                                али състезанията се провеждат на обикновени пътища и извън пътя а не на специално построени за състезания писти. Състезанията са по отворен маршрут от една точка до друга разделен на отделни етапи. Във всеки етап автомобилите стартират през равни интервали и трябва да преминат по определен маршрут очертан от контролни пунктове. Класирането е според сумарното време за изминаване на цялото разстояние.Автомобилите са базирани на серийни модели достъпни в търговската мрежа като допустимите промени спрямо серийния модел са строго регламентирани. Задължително е да отговарят напълно на законите за движение по пътищата.
                                Екипажът се състои от пилот и навигатор. Навигаторът постоянно инструктира пилота как и с каква скорост да се движи ръководейки се от схема на маршрута изготвена при предварително опознаватнелно преминаване или от организаторите на състезанието. [/QUOTE]
                                Рали рейд (на английски Rallye Raid) е вид многодневно автомобилно рали. За разлика от традиционните ралита, които се провеждат на обществени или частни пътища, този вид ралита се провеждат офроуд - в пустини и други пресечени местности.
                                В рали рейд участват както автомобили (предимно джипове и бъгита), така и мотоциклети и камиони.

                                Никой до сега не ми е дал определение точно какъв е Трофи формата. Всички го знаят че го има ама не са го виждали. Ама ако са го виждали е необясним.
                                Първообраза е описан ТУК но това което се предлага в момента не е това което е било.

                                Сега имаме спортно ориентиране с автомобили 4х4 и екстремни зони оградени с ленти (коридор\и) ,поне така е предвидено в правилниците. Да ама се засича едно време от старта до финала. Това са две коренно различни дисциплини или поне е една компилация между два формата но се групират в едно. Или ще караме само ориентиране с междинна контроли по трасето или ще караме Екстремни зони за класиране с Линкове между тях за точно време. В тъпата компилация която е сега винаги ще има недоволни заради тапите на екстремните. Ако се избере варианта с ориентирането то тогава кажете още от сега на публиката че това е частно парти и са нежелани защото няма да има място за тях по трасето но в този вариант ще има нужда само от един хронометрите и 5-6транзитни контроли или още по лесно само ,GPS който ще се проверява след финала. КАКВО МИСЛИТЕ???
                                ????

                                Иначе като отделни състезания всеки организатор може да си го проведе по свои правила. Там всеки организатор предоставя технически параметри и ако отговаряш -УЧАСТВАШ. Организатора може да толерира и участие при само едно правило "Няма Правила".
                                Когато се организира един Шампионат съставен от няколко състезание то тогава трябва да се гарантират равноправни участия при еднакви параметри. Еднакви условия на участие.
                                При положение че не може да се гарантира еднакво финансиране на екипажите то техническото състоянието на екипажите се привеждат до разделяне на категории. Това вече го постигнахме с огромни компромиси.
                                Сега остава да се унифицира задълженията на организатори и съдийство. С вида на трасетата ще се води огромна битка.


                                Тези 80% които споменаваш не са точно толкова а най вероятно са 20% защото повечето не пишат тук или само четат или слушат какво се случва.
                                Явно предпочитат да ги тъпчат като мишоци може би или вероятно не асимилират какво се случва около тях. Повечето са местни звезди и ходят само на регионалните състезания, но преди първия кръг не знаем кой се е записал за участие в Шампионата. Това значи че няма заявки и съответно няма Шампионат.

                                На състезание се дръжте като на състезание ,дръжте се като противници а не като приятели.
                                Организатора организира турнира и създава правилата на играта а съдийството следи за правилното изпълнение на правилата.
                                В този шампионат знаем кои са организаторите а знаем ли кой и как контролира спазването им.

                                В създадените правила трябва да има технически параметри на ТРАСЕ,Автомобили, Участници,Организатори ,Безопасност,Съдийство,Наказания,Класиране и други които явно пропускам. Когато нещо липсва в правилата винаги ще има ощетени а от там и МРЪН-МРЪН . Човешко е да се греши но е и човешко да наведеш глава и да се извини за грешката си.
                                Пак казвам че Темата е за КОМЕНТАРИ, ВЪПРОСИ,МНЕНИЯ и др. Никой никого не ангажира ако някой желае да се вслуша ОК ако не живота продължава но анархията остава.
                                Темата е разглеждана от 16 Организатора на състезания и явно има кой да организира състезания с високопроходими автомобили. Така че ако някой от Организаторите се е отказал да организира състезания моля да им отнемете зеления цвят и съответните права
                                Последно редактирано от banjo; 13-04-16, 10:22.
                                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                                Дий Снайдер

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X