Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

    Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
    Картинака, мисля да я сложа и в правилника за нагледно обяснение на сезон 2016.

    [ATTACH=CONFIG]856185[/ATTACH]
    Тоя втория 456,не трябвали да финишира мах. в 19.05?

    Стояне влагаш огромен труд, енергия и време за трофи шампионата.Дано останеш разбран и в края на годината имаш повече приятели отколкото сърдити ,,приятели,,.
    Последно редактирано от unikat13; 11-03-16, 12:36.

    Коментар


    • #47
      От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

      Да 19:05 е

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:received_m_mid_1457698421094_379fd0293456da4707_0.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5706212

      Коментар


      • #48
        От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
        Ето ви една схема на състезание. Средна скорост на придвижване 12 км/ч., 30 участника в тежките класове.

        Ден 1: 40 км трасе, старт 10:00, старт на последния 10:30 през 1 мин. Средно време за преминаване 3:30 часа. Максимално 5 часа. Очаквани тапи до 1:30 часа. Очакван финал около 17 часа. Екстреми 7 броя - физически или виртуални контроли, може да има и още виртуални.

        Ден 2: 60 км. трасе, старт 9:00, старт на последния 9:30 през 1 мин. Средно време за преминаване 5 часа.Максимално 7:30 часа. Тапи до 2 часа. Очакван финал 19:00. Екстреми 10 броя - физически или виртуални контроли и още виртуални контроли.

        Ден 3: 20 км. трасе, старт 9:00, старт на последния 9:30. Средно време 2 часа. Максимслно 3 часа. Тапи до 1 час. Очакван финал 13:30 и има време за награждаване и отпътуване. Екстреми 3 броя.

        Тип на екстремите: екстремите да се преминават с подготвени машини и с мислене на пилота, а ако не успеят с една лебедка. Екстрем от 50 - 100 м теглене на лебедка не е много удачен. Примери от минали състезания много.

        Имам информация за Варна, че ще е по тази схема с по дълъг 3-ти ден. Елате пробвайте. Ако може и всеки организатор от другите кръгове да участва да види реално нещата.


        Повдигам следният въпрос. Евакуирането на счупени джипове от трасето чия отговорност е?
        Организаторите би следвало да извадят счупения от екстрема, но трябва ли да го транспортират до бивака. Все пак организаторите разполагат с ограничени бюджети, а транспортирането може да породи щети и разходи.
        Примера който си дал , е едно към едно миналогодишното състезание Верея Трофи (който е карал при нас го знае) , разликата е само че времената за престой бяха много малки - около 3 -5 минути и то не за всички екипажи .Екстремите бях ги направил така че повечето се минаваха с мислене , техника и най много една лебедка , и с достатъчно разстояние между тях за да не стават тапи . Имаше само един дълъг , много тежък екстрем който се минаваше на 5 6 лебедки- това си е задължително за тежко трофи състезание.
        Старта за клас Експерт трябва да е не по късно от 10 ч , време за преминаване на етапа - минимум два пъти времето на трасиращия джип в не състезателно темпо - така се дава шанс на аварирали екипажи да се ремонтират и продължат , както и не се налага употребата на dead time . По дълъг трети ден значи обработване на резултати и награждаване около от 16 - 17 ч , а на Варна вече четвърта година участвам в клас Експерт и мога да кажа че това е едно много добро състезание .
        По принцип организатора трябва да има един много добре подготвен джип ( най често е джипа с който са изработвани екстремите) който му казват "линейка" - с него се евакуират джипове от трасето като се изваждат до най близкия асфалтов път , а оттам си го поема асистенцията .
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #49
          От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

          Колко БГ екипажи имат асистенция в Трофито?
          Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
          АСК Ален Мак

          Коментар


          • #50
            От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

            Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
            Да 19:05 е

            [ATTACH=CONFIG]856205[/ATTACH]
            Така е редно. Това за тазгодишния правилник като допълнение ли ще е или за следващата.
            Сложи пример за две или три тапи по трасето.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #51
              От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
              Примера който си дал , е едно към едно миналогодишното състезание Верея Трофи (който е карал при нас го знае) , разликата е само че времената за престой бяха много малки - около 3 -5 минути и то не за всички екипажи .Екстремите бях ги направил така че повечето се минаваха с мислене , техника и най много една лебедка , и с достатъчно разстояние между тях за да не стават тапи . Имаше само един дълъг , много тежък екстрем който се минаваше на 5 6 лебедки- това си е задължително за тежко трофи състезание.
              Старта за клас Експерт трябва да е не по късно от 10 ч , време за преминаване на етапа - минимум два пъти времето на трасиращия джип в не състезателно темпо - така се дава шанс на аварирали екипажи да се ремонтират и продължат , както и не се налага употребата на dead time . По дълъг трети ден значи обработване на резултати и награждаване около от 16 - 17 ч , а на Варна вече четвърта година участвам в клас Експерт и мога да кажа че това е едно много добро състезание .
              По принцип организатора трябва да има един много добре подготвен джип ( най често е джипа с който са изработвани екстремите) който му казват "линейка" - с него се евакуират джипове от трасето като се изваждат до най близкия асфалтов път , а оттам си го поема асистенцията .
              Организатора не е длъжен да изважда закъсали от трасето. Може да организира екип доброволци със статут на съдии по факти ,затварящ колоната който да върви след последните и ако има нужда да помага на отказалите се. Същите съобщават на главния съдия за наличието на бедстващи екипажи. Организатора има хиляди задачи на главата си.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #52
                От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                Колко БГ екипажи имат асистенция в Трофито?
                Почти никой , но все пак все ще се намери някой да докара платформата

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Организатора не е длъжен да изважда закъсали от трасето. Може да организира екип доброволци със статут на съдии по факти ,затварящ колоната който да върви след последните и ако има нужда да помага на отказалите се. Същите съобщават на главния съдия за наличието на бедстващи екипажи. Организатора има хиляди задачи на главата си.
                Не съм казал че организатора е длъжен или че лично ще евакуира авариралите екипажи от трасето , достатъчно е затваряща кола с опитен човек от екипа - все пак не можеш да оставиш джипове в трасето макар и правилника да не те задължава ...
                VEREYA MOTORSPORT TEAM

                Коментар


                • #53
                  От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                  Първоначално публикуван от Венци В Преглед на мнение
                  Колко БГ екипажи имат асистенция в Трофито?
                  По принцип ако нямаш асистенция то имаш приятели на които да разчиташ а ако нямаш и приятели то трябва добре да размислиш какво правиш там.
                  ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                  ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                  0896 846 246

                  Коментар


                  • #54
                    От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                    Така е редно. Това за тазгодишния правилник като допълнение ли ще е или за следващата.
                    Сложи пример за две или три тапи по трасето.
                    Това е от действащия за тази година Правилник. Останалите две- три тапи отдалечават с времвто за престой в тях, часА за финал на дадения екипаж.
                    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                    SSang Yong Kyron 2.0xdi
                    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                    Коментар


                    • #55
                      От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                      Това е от действащия за тази година Правилник. Останалите две- три тапи отдалечават с времвто за престой в тях, часА за финал на дадения екипаж.
                      Единствено ме притеснява ако контролата при която се е образувала тапата няма връзка с финала или главния съдия поради факта, че е в някое дере тогава как ще процедираме.
                      ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
                      ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
                      0896 846 246

                      Коментар


                      • #56
                        От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                        Ще наемем СВ радиостанциите, видя се че с тях обхват има навсякъде. И ще се разчита и на мобилни телефони.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                          Тапа-провал на етап или състезание.Щом се съмнявам и наи малко в ситуация на тапа или правя 3 писти за минаване или променям трасето.На екстреми 2 съдии с оборудван джип за първа помощ.Правете трасетата красиви за цели джипове на новите колеги .ПОМНЕТЕ ОФРОАДА ОСНОВНО Е НАВИГАЦИЯ.Заради това идват да карат чужденците в България.И нали не отговарят на наш правелник организатора взема близалката и ги пуска.Гледам едни организатори по един сезон не са карали ;сигурно и джип нямат ама са влюбени в офроада и теливизионата СЛАВА.Да ама не на наш гръб, все пак ние състезателите правим шоуто и нас публика не ни интерисува или кои какво мисли за нас.Все пак е Трофи а не Траял.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                            Затапване на трасето може да се случи на всяко място, където не могат да се разминат две коли.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • #59
                              От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                              Посоката е гледай да хванеш вярната посока! Майсторско преминаване на екстрем е правилната посока. Лебетки ще има, когато куца майсторлъка, но лебетки по 50-100-150 на всяка цена? Затова има отлив на състезатели. Трасетата трябва да са динамични, с повече километри, да се набляга на сложна навигация. По старите състезатели, не на години, са карали такъв тип състезания и на повечето ни харесваха. Трасетата на трофи експерт бяха от 80-150км.Караш и си щастлив, сега трябва да си организираме с моя приятел и навигатор Любо пикник на екстремите със спрени времена. Така че продължавайте в вярната посока. Отбор черешка.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                                Напълно съм съгласен с отричането на малоумните последователни лебедки. Трасето трябва да налага техника плюс техническа помощ.
                                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X