Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

    Нека за пореден път да попитам какво е значението ТРОФИ като формат на състезание ,понеже за пореден път се заформя дискусия за лебедки,тапи и т.н. ?.Дайте ми схема на това как според вас трябва да изглеждат състезанията
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #62
      От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

      Схемата е дадена и заложена в правилата за 2016. На Варна ще се види в действие и след това само ще се следва от останалите организатори.

      На края на годината ще се анализира пак. Сега вече няма какво да се умува повече.

      Коментар


      • #63
        От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

        За тази година е ясно.
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #64
          От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

          По редовна участвай в състезания 'трофи' ще ти светне. Черешка.

          Коментар


          • #65
            От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

            Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
            Дано да го тествате и да работи и да не се набляга на съдията-бог. И не на последно място състезанието беше представяно като трофи, а не траял и ми се струва, че трябва да се наблегне на каране по книга ,а не на зони с ленти.
            Нямам право да коментирам състезанието в Трявна 2016 защото не съм присъствал, но коментарите които прочетох след състезанието са ми достатъчни да си изясня каква е била картинката там. Това че Лагадов е арогантен си го знаем и също няма да го коментираме.
            Няколко поста по на горе зададох един въпрос но никой не ми даде конкретен отговор а само ме подканиха да карам и да разбера.
            Състезанията в Кърджали и Трявна са извън Трофи Шампионат 2016 но изникват едни и същи проблеми и в следващите състезания ще са същите. Във Варна традиционно не се събират повече от 20 екипажа в Трофи и каквито и проблеми да има ще са в пъти по малко от колкото 49 екипажа. Преди няколко години организаторите ограничаваха броя на участниците а сега лапат голям залък- по голям от този който може да поеме устата им.
            В Румъния (Трансилвания Трофи) Организатора оставяше финала отворен до един час преди старта на следващия ден заради огромния брой участници, но там движението се контролира с Тракер и се следят виртуалните контроли а човек на финала сваля от пломбирания за автомобила Тракер.
            Това че екстремните зони в Трофито били Траялни не мога да се съглася. Не би трябвало да имат нищо общо заради спецификата не са разделени по зони с врати и заради спецификата на оценяването.
            Другото което забелязвам е че екстремните зони в Трофито умишлено се организират така че да има мноооооого кал. Алооооо организаторите това е ТРОФИ а не MUD FEST или WINCH CHALLENGE или както на повечето участници им се иска да карат СПОРТНО ОРИЕНТИРАНЕ с автомобили 4х4 -бъркате понятията господа.
            Спецификата на състезанията с автомобили 4х4 е да се покаже проходимостта на автомобила. Как екипажа (Пилот и Ко-пилот) ще преведе автомобила през препятствията. Препятствията (Екстремни зони)(SS)(Изпитания за класиране) или както и да ги наричаме трябва да отговарят на следните изисквания както бях описал ТУК:Състезанията от типа Трофи са за високопроходими автомобили и там е важна проходимоста а не скоростта. Изпитанията за проходимост имат следните характеристики:
            1/ Преден ъгъл на проходимост –Земен праг,стъпало
            2/ Заден ъгъл на проходимост -Земен праг,стъпало
            3/ Радиус на надлъжна проходимост – Дънер ,тръба,скали, земен гребен
            4/ Радиус на напречна проходимост -Коловози
            5/ Проходимост през водно препятствие с твърдо дъно- Воден брод
            6/ Проходимост по мек терен- Пясък,кал
            7/ Проходимост по твърд неравен терен- Слонски стъпки
            8/ Напречна устойчивост-Страничен наклон
            9/ Високи теглителни качества на първа скорост- Наклон на изкачване или спускане 45 градуса


            Лебедки в състезанията от формата Трофи винаги е имало и ще има но само като помощно средство, по една-две на екстремните зони или за освобождаване на трасето като се повреди автомобила. Тези крайности с лепкава кал до праговете и 20 дължини на лебедката на 500метра кален склон е малко в повече. Не съм бягал от такива препятствия но именно там са безмислените в състезанията ТАПИ.
            Екстремните зони трябва да са критерия за класиране а ориентирането по книга да е преход между екстремните за точно време с определена средна скорост.

            За сега толкова че тръгвам за работа.
            Помислете
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #66
              От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

              Прословутия екстрем в Трявна беше една дължина на въжето на лебедката с денивелация към 5 метра под ъгъл около 30 градуса. Само последните 5 метра бяха под малко по- голям ъгъл, но за сметка на това пък беше суха почва. Просто калта, която се получи след 5- тия джип, беше с много неприятна за лебедките консистенция. Иначе, преди това си беше една безобидна полянка с лек наклон и малка вадичка.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_4203.jpg
Прегледи:1
Размер:171.5 КБ
ID:5710258
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от atanas_93; 08-04-16, 22:30.
              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

              Коментар


              • #67
                От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                Има проблем с качването на снимки. Надявам се някой ден да бъде оправен, защото някои от нас имат други приоритети, различни от тези да се борят с качването на снимки във форума.
                Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                SSang Yong Kyron 2.0xdi
                Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                Коментар


                • #68
                  От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                  Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                  Прословутия екстрем в Трявна беше една дължина на въжето на лебедката с денивелация към 5 метра под ъгъл около 30 градуса. Само последните 5 метра бяха под малко по- голям ъгъл, но за сметка на това пък беше суха почва. Просто калта, която се получи след 5- тия джип, беше с много неприятна за лебедките консистенция. Иначе, преди това си беше една безобидна полянка с лек наклон и малка вадичка.
                  Какъв е твоя коментар за недоволството на участниците? Аз мога да коментирам последния екстремните на първия ден в Кърджали където наклона бе 45° ,дължината около 500м, калта бе 40-50 см. Това бе безмислен екстрем където ТАПАТА ни изяде времето. Да не говорим че нямаше от къде да се заобиколи въпросния екстрем. Самия организатор не предвижда заобикаляне. Ти участва в Албена 2011 както и Бай Матьо ,Кольо ,Тедо,Таргара. Екстремите бяха ли предвидени да се заобикалят? Основното трасе 40-80км е едно а екстремнте са друго. Водните препятствия пък не трябва да повреждат автомобилите .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WKul21yn8j4.jpg
Прегледи:1
Размер:186.3 КБ
ID:5710265Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vhKaxYOGL8w.jpg
Прегледи:1
Размер:108.0 КБ
ID:5710266Натиснете снимката за да я уголемите

Име:b5d76892525119df36fb0d3e2fc84e19.jpg
Прегледи:2
Размер:122.1 КБ
ID:5710267
                  Няма проблеми с качването на снимки.
                  Автомобилите за MUD FEST са :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:images.jpg
Прегледи:1
Размер:10.8 КБ
ID:5710268, автомобилите за ЛАДОГА Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ladoga-trophy-saint-petersburg-russia-may-vansovics-edvins-juris-s-off-road-vehicle-jeep-cj-no-c.jpg
Прегледи:1
Размер:180.9 КБ
ID:5710269

                  Другото което ме дразни в сега провежданите състезания от типа Трофи е че организаторите комбинират в едно Мотори,АТВ, рали формата и Трофи. Хвърлят се усилия в другите формати а Трофи винаги е оставян като притурка. Съдийството е под всякаква критика. Самите съдии на терена имат желание но не познават правилника както много пъти съм го доказвал а те трябва по-добре да го знаят дори от участниците.
                  Последно редактирано от banjo; 09-04-16, 08:06.
                  Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                  Дий Снайдер

                  Коментар


                  • #69
                    От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                    По принцип винаги трябва да има резервен план,природата не може да се управлява.Но каквото и да си чешете езиците,винаги ще има недоволни,не винаги може да се предвиди обстановката.Мисля,че не нужно да се дискутира,всеки сам си избира къде да ходи да си прави кефа.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                      Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                      По принцип винаги трябва да има резервен план,природата не може да се управлява.Но каквото и да си чешете езиците,винаги ще има недоволни,не винаги може да се предвиди обстановката.Мисля,че не нужно да се дискутира,всеки сам си избира къде да ходи да си прави кефа.
                      Да но кефа в един момент не е кеф а и на състезание се ходи като на състезание.
                      Знаеш ли какво ми сподели човек който ходи да снима на всяко състезание. "Никой не може да ме накара да ходя повече в Трявна" "След първите четирима участника състезанието СПРЯ и си заминах по едно време"

                      Знаете ли че на Еврос Адвенчър Трофи има участъци където е задължително минаването само на Лебедка (Only winch) без да се помага с колелата. Знаете ли защо е направено?. Направено е за да не се разваля терена........ Много ясно че ако в една кална вадичка почнеш да въртиш рошавите гуми ще стане мазало и ще се произведе кал да изидаш цяла къща.
                      Последно редактирано от banjo; 09-04-16, 08:33.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • #71
                        От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                        Така е,но и Организатора не знае способностите на екипажите,а и не всеки състезател има нужния опит и за да избере правилно решение.По възможност трябва коридорите за преминаване да са повече от един и да има възможност за заобикаляне,но станалото станало,другия път ще е по добре.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                          Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                          Така е,но и Организатора не знае способностите на екипажите,а и не всеки състезател има нужния опит и за да избере правилно решение.По възможност трябва коридорите за преминаване да са повече от един и да има възможност за заобикаляне,но станалото станало,другия път ще е по добре.
                          Чакай малко. Не бъркайте нещата. Организатора по приоритет би трябвало да има всички участници като равноправни и с еднакви възможности като умения. За това за да се изравнят силите се създават класове по автомобили а не по умения на Пилот и Ко-пилот.
                          Това какво решение ще вземе екипажа в дадена екстремна ситуация си е изцяло приоритет на състезателите. Организатора е длъжен да предостави на участниците ЕДНО И СЪЩО ТРАСЕ С ЕДНИ И СЪЩИ УСЛОВИЯ на участие. Не за единия трасето да е сухо а за последния да е с коловоз от КРАЗ триос или единия да има 300мин. за движение а другия 240мин. Трасето трябва да е едно за всички.
                          Няма нужда да се правят 10 трасета или 10 коридора защото там трябва да се хвърля боб кое трасе е лесно за минаване , ами другия какво прави. Трасето трябва да се прави с акъл от организаторите. Ако на мен като участник ми е дадено трасе с 30-40см кал искам и другите да преминат през подобно трасе но не за следващия да е 70-80см.
                          Като ходя на състезание искам да премеря честно сили за да разбера моите умения спрямо другите. Лъжи по трасето,подаване на "ръка" от организатори и публика не ги толерирам и не ги взимам под внимание.
                          Организатора и съдиите са длъжни да знаят и спазват стриктно правилата и да не позволяват участниците да спазват написаните правила. Съдиите трябва да имат винаги връзка помежду си а главния съдия с организатора да вземеат окончателно решение.
                          Нека Стоян като Главен съдия в Кърджали си признае какво ми каза след края на първия ден и според него имаше ли право. Специално в Кърджали организатора прехвърли отговорността на Главния съдия а съдията на организатора. Съжалявам оценките ми за състезанието са следните:
                          - Местности - оценка 6
                          -Трасе. - оценка 4
                          -Организация - оценка 2
                          Да това не е състезание от Шампионат2016 но да си знаят забърканите в шампионата.
                          Последно редактирано от banjo; 09-04-16, 09:19.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #73
                            От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                            Мисля ,че вече е краино време да се разбере че между частно състезание и такова от шампионата няма нищо общо .И двете състезания в ТРЯВНА И КЪРДЖАЛИ си бяха ПЕРФЕКТНИ,идеята беше да се събере много състезатели които да карат за удоволствие и ХРИСТОВ И ЛАГАДОВ СЕ СПРАВИХА, РЕКОРДЕН БРОИ УЧАСТНИЦИ ДОШЛИ ОТ ВСЯКАДЕ ДА СЕ НАКЕФЯТ НА ПРИЯТЕЛИ ,ПРИРОДА , ОФ РОУД,При толкова много джипове нормално нивото да е различно от МИНИ КУПЪР И РАВ 4 до машини ШАМПИОНИ.Същото е и с екипажите ,много подготвени пилоти и навигатори от националните шампионати които с лекота се справяха по трасетата и състезатели които карат само на местно ниво но с много хъс и желание караха по трасето ,колкото могат толкова неможем да ги виним за нищо.Основно тапите бяха от екипажи с малко опит и слаби машини и липсата на втори коридор в екстремите и коридори за заобикаляне изиграха своята негативна роля ТОВА МОЖЕ БИ СА ЕДИНСТВЕНИТЕ ПО СЕРИОЗНИ ЗАБЕЛЕЖКИ,но са и урок за националния шампионат.ПУБЛИКАТА ,УНИКАЛНА ТОЛКОВА МНОГО ХОРА САМО МОЖЕМ ДА СИ ПОМЕЧТАЕМ ,ЗНАЕХА ПРЕДВАРИТЕЛНО ЕКСТРЕМИТЕ И БЯХА ТАМ ,подкрепяха всички състезатели но местните им бяха любимци,БРАВО.СЪДИИСТВОТО ,тук наистина може да се постараем повече.Ние сме хората които трябва да изнесем състезанието ОРГАНИЗАТОРА НИ Е ГЛАСУВАЛ ДОВЕРИЕ КАТО НИ ПОКАНИ И НИЕ ТРЯБВА ДА СИ ГО ОПРАВДАЕМ.но на състезание със толкова много състезатели които виждаш за първи път не е нужно да му обясняваш какъв ВЕЛИК СЪДИЯ СИ а да им помагаме да се стараят и се учат по бързо а и да не допускат грешки И НАИ ВЕЧЕ ДА НЕ СЕ ОЧИСТЯТ ЧЕ МНОГО АДРЕНАЛИН.КОФТИ ЧЕ И НА ДВЕТЕ СЪСТЕЗАНИЯ ВИДЯХ СЪДИИ КОИТО НИКОГА НЕ СЪМ ВИЖДАЛ ТЕ НАИСТИНА НЕЗНАЕХА НА КОИ СВЯТ са ,ЗА ТЯХ СЕЛФИТАТА ЗА ФЕИСА БЯХА ПО ВАЖНИ ОТ БЪРЗОТО И БЕЗОПАСНО ПРЕМИНАВАНЕ НА ЕКИПАЖИТЕ,ДОБРЕ ЧЕ ИМАШЕ И ДРУГИ ТА ИЗНЕСОХА СЪСТЕЗАНИЯТА ,ТА ДОРИ И С МНОГО МРЪНКАНЕ ОТ СТРАНА НА СЪСТЕЗАТЕЛИ.НА 4 ЕКСТРЕМ В ТРЯВНА БЕШЕ ЕДИН ОТ НАИ ДОБРИТЕ БЪЛГАРСКИ СЪДИИ НАСКО ,щом тои неможа да се справи значи положението наистина е било безнадеждно както тои сам обясни,понякога трасетата се променят до неузнаваемост а това неможе да се предвиди и липсата на втори коридор и коридор за заобикаляне тотално затапи състезанието.На тези състезание се кара за удоволствие не се гонят точки, времена,класиране шампионат.СЪСТЕЗАНИЯТА ОТ ЧАСТЕН ХАРАКТЕР НЕ СА САМО ЗА БЛАГО И СПАЗВАНЕ НА ПРАВИЛНИКА НА ВСЯКА ЦЕНА А Е ЗА ВСИЧКИ КОИТО ОБИЧАТ ПРИРОДАТА ,ДА СЕ ВИДЯТ С ПРИЯТЕЛИ И ПОКАРАТ ОФ РОУД НА ВОЛЯ.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                              ТЪРПЯХ,ТЪРПЯХ,АМА ТО ТОВА ТВОЕТО......
                              Вземи та направи едно състезание и ти обещавам,че Наско ,аз,Валери,Лагадов и който искаш друг ще дойде да кара,а след това ще те оценяваме дружно!
                              Визирам Благой.
                              Последно редактирано от чаро 4х4; 09-04-16, 18:19.
                              Чавдар Владимиров
                              0887/912075
                              Ленд Ровър Диско 1
                              Самуад в проект

                              Коментар


                              • #75
                                От: Трофи Шампионат 2016 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                                А ти вземи си оправи това малко аз ,ТИ СИ ЧАРО ,ОРГАНИЗАТОР НА СЪСТЕЗАНИЕ ,СЪСТЕЗАТЕЛ ,СЪДИЯ ,И ЕДИН МНОГО ГОТИН ЧОВЕК ,И ТОЧНО ТИ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПИШЕШ НИКОГА С МАЛКИ БУКВИ.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X