Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Six Days Crazy Job 2011

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Six Days Crazy Job 2011

    Six Days Crazy Job - гняв, пот и диария

    Така е озаглавил статията си за месец Септември репортерският екип от австрийското списание “Motorrad – magazin”, който дойде специално да отразява ендуро-шестдневката в България. Очакванията на гостите за приятна почивка в Стара Загора бяха опровергани от дългите дистанции и трудните трасета из Стара планина.
    Колегата ми Иван (iopy) много добре е разказал дните на състезанието, затова аз ще наблегна на по-любопитните моменти и това, което е минало незабелязано.
    Ще започна от там, че благодарение на австрийските ни приятели от Desert Dream, Erzberg Rodeo, форумът 1000 PS, списанието “Motorrad – magazin” и на лични мои контакти, тази година броят на учстниците от чужбина се удвои. Имахме още австралийци, англичани, натурализирани чехи, словаци, хървати и ирландец. За съжаление поне 30% от заявилите участие не дойдоха от румънския Романяк‘с, тъй като ми се обадиха, че са свършили парите. Неприятен факт бе, че отново българското участие се сведе до „обичайните заподозрени“, а иначе из форумите и във Файсбук все „страхотни“ екшъни от махалите се публикуват ! Не мога да го разбера това ... уж си голям екстремист, адреналинаджия, а не караш на едно от най-приключенските състезания, което е в самия център на България. При това таксата за българи за пет дни яко ендуро беше едва 30 лв. и тя бе направена, колкото да виждат чужденците, че и нашите плащат !!!
    Поздраления за: Пламен Кунев, Данчо Максимов, Стоян Пачарозов, Владо Василев, Димитър Капитанов и Рени Христова, които останаха до края, бориха се мъжки и показаха на чужденците, че имаме корави експерти и атевисти в този спорт !
    Искам да благодаря на съклубниците си: Кокера, Данчо, Миро, Джуманката, Радо и Ачо Пастрана, които разработиха две от трасетата за клас „Експерт“ ! Благодаря също на Гълъбин, Гено и Вени, които помогнаха във важнен момент ! Всъщност отново състезанието като цяло изнесохме аз, Гълъбин, Иван и съдийският апарат на Валентин Пантев.
    Благодаря на целия клуб Crazy job, който се мобилизира в неделя и отново за отрицателно време построихме и разформировахме големият Х-трак пред общината !
    Тези, които заснемаха бяха доста, но материалите някакси се пръснаха из медиите, а и аз нямах време да ги проследя. Предстои обширен репортаж на екипа на Виктори Екстрийм по няколко телевизии, вкл. Хоби ТВ.
    На тези, които се сърдят, че е нямало достатъчно инфо, искам да кажа, че ендуро шестдневката не е състезание от 30 минути на полянката, че да ги поканим да позяпат. Точно за зрителите се прави прологът в неделя. За 4 дни навигация са повече от 1500 км трасета заедно с отклоненията за хобитата и ATV-тата и нищо не може да се прогнозира. Траковете се променят в последния момент взависимост от ситуацията и кондицията на състезателите и е хубаво, че разполагаме с много резервни варианти, та да можем да реагираме по спешност. Изобщо шестдневката е друг тип надпревара и тя се прави най-вече за състезателите, а не за зрителите ! Трасето за ден се разгръща на повече от 400 кв.км площ и ако се наложи спасителна акция, помага този, който е най-наблизо до мястото. Точно авантюристичния и приключенски дух на Six days crazy job привлича от година на година все повече чужденци, защото за да оцелееш докрай в такова състезание се изисква и ендуро, и траял и мисъл и дупе, а не приказки от седянки !

    Започвам по същество.


    И така, първи от Романякс-а направо пристигна Петер Несута (цяла седмица по-рано), но той заяви, че чудесно ще си изкара край басейните на комплекса, ще поотпочине, ще покара малко, а вечер, ако съм свободен ще пием бира и ще си бъбрим. Така и стана. Всеки ден му качвах по един трак от многобройните край града или в Стара планина и той си ги караше без пролем. Накрая на седмицата ми сподели: „Уф, хубаво, ама утре пристига човекът, който ще ме провали на състезанието – Карл Катох !“


    Също рано дойдоха англичанинът Ричард Майн, когото Петер ми представи по следния начин: „Да те запозная с едно професионално хоби ...“ Ричард е бил бивш състезател по мотокрос, но сега, където се отвори по-голямо ендуро състезание в Европа от този тип, той е там. Има си и профи съпорт – голям бус, оборудван до зъби за подръжка + много симпатичния механик на име Пол.


    Заредиха се: Джейкъб от Австралия, Дани Пекса (напреднала много през последната година), Мартин Кетнер, семейството Кафка и много други. Изви се голям купон в събота вечер и настроението беше приповдигнато. В неделя предстоеше ендуро-кроса на мегданя...


    Този път за атракцията пред общината имаше доста желаещи, въпреки, че ендуро-кроса нямаше значение за следващите дни и щеше да реши само редът на стартиране за понеделник. Особено много бяха желаещите сред хобитата !


    След продължителни прецеждания в сериите, на финала застанаха Стоян Стоянов (известен с коректоното си поведение по трасето ), Свтльо Христов и англичанинът Найджъл Фоксхол. Разпределението на местата се реши още на първия завой, в който Светльо направи грешката да застане отвън на старозагореца ... Найджъл не бе достатъчно конкурентен на нашите и остана трети.


    В клас „Експерт“ не бе изненада, че двамата финалисти бяха Мартин Иванов и Шейн Мос от Австралия, тъй като старозагорецът е традиционно силен в тази дисциплина, а австралиецът, въпреки, че на Романякса се състезаваше отново в клас „експерт“, а не в „PRO” бе дал второ време на ендуро-кроса, след това на Джарвис. Изненада бе третият класирал се - австриецът специалист в ралито - Бенджамин Дизел ! Явно младежът се е научил да кара доста добре през последната година и ендуро.


    Шейн не позволи на Мартин да вземе инициативата нито веднъж. Той кара спокойно, ефективно и бе точно толкова бърз, колкото му трябваше. Бенджи имаше неприятности по трасето и бе затворен с една обиколка и от двамата.


    Интересно шоу прад старозагорци с ATV-тата си направиха Димитър Капитанов и Рени Христова. Препятствията бяха твърде трудни за четириколесните, но Рени отново се показа като мъжко момиче, Капитанът ... и той ! Уж и сред атевистите имаше екстремисти, а къде изчезнаха те ???
    Вечерта в ресторанта разговорите бяха разгорещени, бирата много, но явно приятелят на Дани Пекса вече се бе интегрирал в ендуро средите и не беше бит.

    Поради това, че първият ден от навигацията бе обявен за BG X-Enduro Championship, той се налагаше да бъде по-труден. Избрахме като подходящ новия трак от Скобелево към първата верига била на Стара планина и спускането по много старата пътека в коритото на река Габровница. Хобитата след качването си (ако то се осъществеше), се спускаха в реката по стар, изровен черен път. След екшъна следваше 30 минутна почивка със закуска. От качването, благодарение на Иван (Пимакса) и от реката, благодарение на Иван (Чинела) и Филчев имаме кадри, но нямаме за съжаление от спускането към реката, което също е много атрактивно.


    На почивката първи пристигна Пламен Янков и заяви: „Страхотно трасе, страхотно красиви гледки !“ Доста след него дойдоха ветеранът Герхард Бергер, който и през тази година показа, че опитът в ендурото е много вежен. Той е винаги пестелив на коментари, изръси само едно „Гуд“ и толкова. Изненадващо за мен, рано пристигна и младият Тарзан – Вилимир. Браво на това момче ! Пристигна превъзбуден и заяви, че е много яко. След малко на почивката бяха вече Шейн Мос и Мартин. После Ники Сървайвъра, Стоян Пачарозов и след тях повечето чужденци. Голямо викане викаше нервният състезател на австрийското списание: „Искате да правите втори Романякс ли ? Това не е трасе за експерт, то е за клас „Pro” !” Отговорих му, че ние нямаме клас „Pro” и трасето е нормално за нашите експерти.


    След малко заприиждаха и хобитата ... Петер Несута и Карл Катох дойдоха първи.
    Честно да си призная, мислех, че Пламен ще бие през този ден, защото преднината му на почивката бе твърде голяма, но по време на дълги етапи могат да станат какви ли не сакатлъци. Очаквах повече и от Шейн Мос, защото се бе класирал трети на Романякса. Теглих междувремено едно конско на Мартин и му поръчах да не се мъкне повече с австралиеца, а при първа възможност да го изпревари, когато почувства, че е свикнал с GPS-a и навигацията му тръгне. Безпокоях се точно за навигацията, защото вместо да тренира, след Ерзберг Родео Марти се бе превъплатил в механик и по цял ден оправяше мотори.


    След почивката картината се промени твърде много. По съвсем новата и атрактивна ясеновска пътека, Мартин използвал едно невнимание на австралиеца на по-екстремен участък и го резнал. След това дал яко газ и Шейн в стремежа си да го настигне на всяка цена, пропуснал отбивка по пряка пътека. Така той се самонаказа два пъти, веднъж, обикаляйки по хоби трасето, което е три пъти по-дълго и втори път с наказание от 15 мин за трак. Пламен също имал неприятности с машината и закъсня за финала. Въпреки всичко, варненецът даде второ време, а с умерена и сигурна езда физически много здравият австриец Клаус Ейгъл се класира трети. Траяладжията Норберт Бергер остана четвърти. Хубаво тръгна Георги Недев, но в реката наводни мотора си и докато го оправи изгуби много време. Ники Мартинов се бори само, както той си знае по неговия „сървайвърски“ начин и финишира трети сред българите.


    Пачароза показа, че цвайката му пасва много за трудни трасета с траял елементи и финишира след Ники, изпреварвайки много именити наши ендуристи.


    В хоби класа класирането се получи точно такова, каквото очаквах. Петер Несута при отсъствието на Георги Митрев нямаше конкуренция. Освен всичко австриецът беше много добре подготвен. „Цяла година е само по състезания, той е за експерт ! Я му сложи утре един експерт трак !“ – ми сподели на почивката каталясалият вече Карл Катох и желанието му на другия ден беше изпълнено.
    Англичанинът Найджъл Фоксхол доказа, че в Англия открай време ендурото е било на почит и успехите сега на англичаните по света не са случайно явление. Той изпревари „профисионалното хоби“ и свой сънародник Ричард Майн и вечерта пи бира щастлив.
    Дожаля ми за асистенциите на чужденците. Големите бусове, трябваше да карат истински off road до мястото за почивка. Е, все пак, тия които продават ауспуси и те трябва ляп да идът !


    В интерес на истината, трябва да отбележа, че трасето в понеделник не беше невъзможно, а просто трудно и подлагаше на изпитание най-вече техниката и физическата подготовка на състезателите. На почивката Ники Мартинов сподели: „Бях против трудните трасета, но след Ерзберг Родео ми стана ясно, че за да се класираме добре на извстните състезания в чужбина, трасетата тук трябва да са имено такива !“
    Е, вечерта имаше мрънкания. Голяма група хобита, 11 човека, между които и Дани Пекса протестираха, че в 17:30 пристигнали на мястото на закуската и вече нямало никого ... „Че то е време за вечеря, каква закуска ?!“ – отговорих им аз. Времето за преодоляване на трасето беше 8 часа и в 17:00 всички обслужващи състезанието напуснаха постовете си с изключение на съдиите на финала, които останаха още час заради трудното трасе.
    Така и не успях да се видя повече с Чинела, който беше изпратен на спасителна акция на билото. Оказа се, че състезателят повече се бе паникьосал, отколкото закъсал, защото бе заебал мотор и GPS на билото и бе тръгнал без да знае къде отива по пътя надолу. Добре, че Данчо го бе взел, та да не блъска толкова километри пеш !
    Още преди завършването на деня, Гълъбин също бе натоварен със спасителна акция. Група австрийци, незнайно защо се бяха нахакали в дълбоко дере сред дебрите на Стара планина, откъдето излизане без съпорт нямаше. Акцията продължи и на другия ден, който след 22 секундно съвещание единодушно беше обявен за почивен.
    Късно вечерта моят барометър сред състезателите – Петер Несута му сподели: „За след почивката избери някое по-леко трасе, че повечето на са щастливи след днешния ден.“ Така и направих, но пък тогава се обърка друго нещо, за което ще разкажа следващия път.
    Слвдват малко снимки, макар през първия ден да нямах много време за снимане, но за другите дни ще наваксам !
    Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 20-08-11, 23:07.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #77
      От: Six Days Crazy Job 2011

      Както вече споменах, през първия ден бързахме да стигнем навреме за почивката, която бе далеч всред планината и нямаше време за снимане. Ще пусна малко кадри и от записването, а за следващите дни, мисля, че имаме достатъчно ...


      Един от първите записали се точно по устав беше Стоян Пачарозов.


      Както никога, голям пъгавелко се показа и Марти



      Бяха дошли да го приветстват ей такива девойки


      Pariasek - от тимът на Катох, Несута, Кетнер


      Поздрав за Вики !


      Младите съдийки, които свършиха много работа !


      Винаги е имало приятелска закачка между Несута и Катох. Катох е човекът, който може да премине отвсякъде, но няма нужното ниво да е състезател, а Несута е точно обратното на него - борбен и със силен състезателен дух. Аз го уважавам много !


      Ники е застанал на старта в понеделник. Стартирането винаги бе изнесено на 2-3 километра от града. Никога не закъснявахме и точно в 9:00 се тръгваше от хотела. Тук искам да благодаря на Цецо Богданов, който предостави паркига на тенис комплекса за падок на състезанието. Това е един безспорен голям жест от негова страна и ще го почерпя фитка на фурна, като му дойде времето !


      Марти е винаги напомпен до пръсване преди старта и камъни хвърчат на всички страни след като тръгне.



      Шейн Мос пък е спокоен.


      Патриция Кафка. Симпатичната чехкиня, живееща във Виена показа много стабилна езда и ако бе положила още малко усилия можеше да изпревари и Дани Пекса. Семейство Кафка си тръгнаха най-насинени от шестдевката, но заявиха, че догодина пак ще са тук !


      Дани Пекса в тандем с френда си. Само дето той не издържа докрай и през последния ден австрийката кара сама и с изваден палец ! Ашколсун !


      Целият хоби тийм на Олд Дърти Лайънс


      Катох и Несута в тийм. Позна опитният Несута, че Карл ще му провали отборното класиране. Шефът на Ерзберг Родео се умори рано и преустанови участие.


      "Професионалното хоби" Ричард Майн. Англичанинът обеща да доведе още сънародници за издание 2012.


      Стоян с новия си КТМ (Каероли). Мотоциклетът наистина дойде "Ready to race" !


      За два дни Гено (Сопот) свърши много добра работа. Благодаря му за отзивчивостта !


      Несута в приятелски разговор с механика от Англия - Пол.


      Усети прекрасно Карл Катох как се чувстват състезателите на неговото състезание !


      Дидка Лагадова дойде да чака любимия с пикапа на Гъби. Наложи и се да почака доста ...


      Изкушавах се след името върху тази туба да добавя едно "D", но се въздържах


      Уж Ямаха, пък ...


      Не, състезателите не караха към хижа Мазалат, а от Корита се спускаха надолу към долината. Не искахме да навлизаме в парк "Централен Балкан", въпреки, че ако получехме разрешение, плановете бяха още по-интересни !!!


      Новата ясеновска пътека ! ... пътека ли съм написал ?!


      Чудесни ридове за ендуро има разположени между Ясеново и Енина. Намерили сме толкова много пътеки тук, че има още за 100 години състезания най-малко !


      ... и красоти по трасетата, колкото искаш !


      Този ден на всичко отгоре някои по-бавни попаднаха в проливен дъжд, ама на кой каквото му е писано.


      Дъждът спря и над планината изгря дъга.


      На свечеряване над Енина се проясни. Само на групата на Дани Пекса все още бъдещето беше тъмно ... изясни се около 9 часа вечерта.
      Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 20-08-11, 22:18.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #78
        От: Six Days Crazy Job 2011

        Е от това по подробно няма.Браво Жоро направихте страхотно състизание.
        Пък за репортажа нямам думи.
        МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

        Коментар


        • #79
          От: Six Days Crazy Job 2011

          Навигация Ден 2-ри:
          Както вече споменах, състезателите късно вечерта предложиха денят обявен за втори от навигацията да се измести назад, а на негово място да е почивката. Наистина бе необходимо повечето да оправят пораженията по моторите си, да бъдат извадени няколкото машини от реката под местността Корита и най-вече всички да си поотдъхнат, че едва ли повечето щяха в това темпо да дочакат края на състезанието.
          Аз съответно се затворих вкъщи, пуснах си порно ... не, това беше друг ден ...
          ... та, седнах аз на компа и започнах да отстранявам отсечки от трасето, които ми се стуваха прекалено сложни. На тяхно място поставях други връзки. Това не бе никак трудно, защото както вече споменах в този район на Стара планина имаме стотици тракове. До вечерта сглобих 3 проекто-трасета и в последствие ги отхвърлих всички, защото все нещо не беше както ми се искаше. Мислех, мислех отново и скълапих нещо средно между „Коча 2011“ и „Ламята“. Експертите правеха още 20 км екстра, като слизаха до над енинската „Пъстърва“, а хобитата цепеха направо през Бедеците за Ябълка и после всички задружно към Плачковци. Пуснах за експертите качването от „долната“ на „горната“ земя край Селце, че да не им е скучно съвсем. Много си играх, докато прекарам хобитата по всички красиви била между Мъглиж и Енина, като се старах да нямат изобщо екстреми. Най-екстремното качване за тях беше по пътеката от хижа Ивайло към Българка, но то е песен, ако не е валяло. Плановете бяха прекрасни, ама като е решил всевишния да ги обърка ...


          Двата трака си приличаха много с изключение на гореспоменатата врътка за експертите и някои други малки разлики, но те не се забелазват на пръв поглед. Може би спеца по GPS-ите е бил малко разсеян вечерта и не е видял разликата, но на 20% от хобитата бяха вкарани тракове за експерт. Оказа се изпълнено и желанието на Катох. Несута беше прехвърлен в „Експерт“-а ! На сутринта успокоих всички, че днес ще се поразходят малко, за да се подготвят за утрешния по-труден етап. Специално внимавах и мърморкото със сравнителните анализи да ме чуе ! Той се поуспокои, макар да ме гледаше все още подозрително ... Изобщо от сутринта ми тръгна на късмет.


          На улицата рано-рано видях една девойка, с оранжева, служебна фланелка, които уж раздавахме само на хора участвали в подредбата на Х-трака.


          В 9:00 тръгахме в колона към фактическия старт, който обикновено беше все в градината на хотела на Пламен край кв.Дъбрава. Поснимахме с оператора малко стартове и се отправихме към Долно Изворово, където трябваше да сменим колата с джипа на Коча, тъй като моята Витара стоеше смляна след един off road в Трявна. Благодаря на Филчев за услугата !


          Реших да хванем един дълъг кадър при изкачването на купените от хобитата, защото щеше да е красиво. Междувремено държахме връзка с Гълъбин, който ме осведоми, че Патриция Кафка е заминала по експерт трака сама. Като знаех, че по южното изкачване на Жълти бряг имаше места, на които и ние понякога се връщахме за повторни опити, бях сигурен, че цяла вечер ще търсим симпатичната чехкиня около Саръяр и като я намерим ... знаете, цялото племе !


          Поснимахме качването на Големия Купен и решихме да снимаме на ветрогенераторите край Бедеците. Бързах нагоре и представях страхотните кадри: Перките се въртят бавно и ендуристите преминават отдолу на тоя внушителен фон. Щеше да стане, ама горе се оказа пълна мъгла ! Нямаше смисъл да чакаме повече, защото състезателите изплуваха от мъглата като Летящия холандец и се спускаха бързо надолу към Ябълка.


          Запътихме се към х.Българка, откъдето щяха да преминат всички изкачвайки северния склон на Стара планина.
          За съжаление само снимката на Пламен що годе е станала, тъй като съм забравил фотоапарата на ниска скорост и всичко останало се е замазало. Побързахме да отидем на качването на „горната“ земя, защото щяхме да изпуснем състезателите.


          Е, нямаше начин да не обядваме по пътя при това изобилие на храна !
          Точно застанахме на позиция, когато Пламен и Марти се качиха без проблем от първия път. Не бях го извадил дори още ...


          От останалите само Бенджи Дизел и старото куче Герхард Бергер се изкатериха също от раз.


          Австралийците се върнаха по веднъж, а вторите им опити бяха на косъм, но успяха. Голяма беше радостта на Джейкъб !


          Точно си тръгвахме и пристигна „моят приятел“. Той ме започна още от далеч с думите: „Всичко до тук беше перфектно, но откъде я измислихте точно тая глупост ?!“ – гледайки пред себе си почти отвесната стена.
          - Давай газ, лесно е – помъчих се да го окуража аз.
          Качи го и той от втория път след няколко кълбета, но все пак това го успокои.


          Жалко за младият Дизел ! Наложи се да се върне, тъй като КТМ-ът му, модел също като моя, затрака в двигателя и го издърпахме до Стара Загора.
          Междувремено разбрах какво е станало с траковете на някои от хобитата и по целия път обратно си пеех песента „Не, не ми се прибира“, ама нямаше начин.
          Петер Несута ме посрещна с думите: „Виж какво ще направиш, за да вземете най-адекватното решение ! Част от хората не са хепи.“
          - Обърни се към Карл Катох ! Той поръча да ти сложа трак за експерт – опитах се да се пошегувам аз, но не ми се получи много.
          Все пак намерихме решение на проблема. Махнахме времето, за което някои хобита са обикаляли по експерт трака. Не беше твърде справедливо, защото те бяха каталясали отново като кучета, но на другия ден сутринта Несута заяви: „Добро решение, сега хората за хепи !“
          Успокоих се !
          Класирането за етапа:
          Мартин Иванов и Пламен Янков се откъснаха все повече от останалите и това бе много радостно ! Пламен бе в малко неудобна позиция, тъй като заради карането в тийм се налагаше да стартира все първи, но варненецът държеше много добро темпо през цялото време и напомни за времето, когато на два пъти печели състезанието. Мартин спазваше точно тактиката, да изпревари всички и ако стигне Пламен да кара с него до финала. Карането на австралийците не спореше и ден след ден те изоставаха все повече. Очаквах трети да стане „приказливият“ Грхард Бергер, но Клаус Ейгъл отново го победи, макар и само с 26 секунди.


          Повредата при Бенджамин Дизел го отпрати назад от борбата за призовата тройка.
          Въпреки, че кара по експерт трака, Петер Несута отново даде най-добро време, доказвайки, че наистина е във много добра форма. Втори във временото класиране неочаквано излезе Karlheinz STUPPACHER (ако някой знае как се произнася фамилията му ... бите !), тъй като и Фоксхол и Майн нямаха ден. Ричард Майн ми се оплака, че до Ябълка се въртял около час, зацапал си трака с трак-лога и от там нататък било невъзможно да се оправи. Попитах го, защо не си е направил трак-лога транспарантен, но той ме погледна все едно, че му споменавах за Мало Бучино и аз побързах да се отегля, защото вземеше ли думата, все забравяше, че не говори на англичанин.
          Много добро каране за Манфред Карл !

          Ще питате навярно какво стана с Патриция Кафка и дали мечките я изядоха ...
          Не знам как и кой и е помагал по екстремите, но дамата бе изкарала трасето до Енина, което е всъщност неговата най-трудна част и след това ... по асфалта до Стара Загора. Фъра веднага да си признава какво е правил след като е занесал гумата на Пачароза !

          Сега още малко снимки, по-нататък следващите дни ...


          Е-е, все не мога да хвана в кадър Главния съдия !


          Валтер е вече на 63, а все още си кара през всичките дни по трасетата !


          След 2 мин. е реалният старт ...



          А, ето го и Валентин Пантев ! Пламен ще стартира отново първи.




          Моят човек. Интересно какво ще напише в списанието ?!


          Познавате го ...




          Повечето чужденци от клас "Експерт" са оптимистично настроени.


          Иванов


          Между Средна гора и Стара планина.


          По поречието на река Тунджа ...


          ... и в самата река.




          В очакване пред Купена ...


          Първите се катерят нагоре.


          Тук накъде ли е ?


          От другия връх се вижда като на длан, но е малко далеч.


          Тия се усетиха бързо !


          За финалния ден им предстоеше Малък Купен.


          Лека мъгла и до Българка.


          Мястото на нашия обад.


          Още снимки от качването ...












          Дизел е вече разбрал, че моторът му няма да го бъде.


          Една серия с Шейн Мос ...






          Джейкъб










          На финала. Капитана и Рени преминаха все едно, че няма никой и им предстоят още поне 120 км. Само след 10 минути се усетиха.


          Тук не се разбира Мартин доволен ли е или не ... ама щом е победил ...


          И да завършим с нещо хубаво - Ренка
          Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 22-08-11, 02:23.
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #80
            От: Six Days Crazy Job 2011

            Ааахх Жорооо Жорооо,,, нали уж щеше да е тайна?? А ти кажи та кажи!!Е убооу!
            Голям дявол е тоя Пачароз ша знайте! Как не се хвана да кара с някой друг ами баш със старото куче ,оня брадясалия дет се криеше в пущинаците на един остров и надхитри всички!Така и стана след финала на първия ден, Таман си бях налял една малка в голяма чаша и телефона звъни на пожар? Гледам Пачарозкин, Мисляси аидее пак сервизна помощ? Фъреее ти баща ти маика!! Помагай голям зор! Нимойм да си стоим на краката!!---Много си сте ударени? Не беее заради извращенията на Жоро нимоим да си седним на гъзовете!!Закачаи ремаркето и на карай до Заарата щот тук както сме легнали в тревата до кулата тъй ша ни намериш сабаале! И аз ко да ги праа близнах малко от ракиицата за кураш и излизам да ги товаря. Кога ги видях, даже се учудих какса се домъкнали до нас! Все едно ги е търкаляля старата река!Един от двамата вика,познаите кой? Е..л съм му състезанието на Жоро аз бях до тук!!Да ама Жоро веднага приложи тактиката на Иван Вуцов ,дади им почивка,съфирясаха се наште и забраива заклетвите и заканите Браво!!! Та такиати ми работи!! Аиде догодина по голям курбан!!!
            Най-добре е да имаш богати приятели!!!
            Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

            Коментар


            • #81
              От: Six Days Crazy Job 2011

              Гумата ми я донеси Шорца за което съм му много благодарен.
              Ако не беше той трябваше да прапусна целият ден.

              Също благодарности и на такси "Ф набери и затвори" което ни превози от Енина до Ст.Загора.
              МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

              Коментар


              • #82
                От: Six Days Crazy Job 2011

                Благодаря на Жоро ,Гълъбин и на всички старозагорци за прекрасното състезание което направиха.Благодаря и на всички чужденци които взеха участие.За мен няма по добро състезание в БГ от такъв ранг.
                Нека да си пожелаем за догодина още по - добро.

                Коментар


                • #83
                  От: Six Days Crazy Job 2011

                  Дойде време и за ден трети.


                  Експертите имаха наистина труден трак. За мен този маршрут винаги ми е бил най-неприятен ! До с.Горно Изворово си беше типично рали, но от там насетне се започваше:


                  качване по т.н. пътека „Корена“, която с времето се изрови от дъждовете много ...


                  ... катерене от с. Долно Изворово към Ясова поляна по двете много неприятни пътеки през боровата гора.


                  Непрекъснато слизане и качване покрай Енина по всички по-стръмни и каменисти пътеки. „Разходка“ до билото на Стара планина и спускане под скалите на Брандауер.


                  Там до Крънската бара беше и почивката, която многобройния съпорт на чужденците беше превърнал в лагер.


                  Следваха хилклаймбингите на Наско, изкачване на „Армана“,


                  връх Шипка, спускане в долината през Черната могила и ... до тук трудностите свършваха.


                  ... отново рали около Копринка, преминаване по хубавата пътека с облите пясъчни камъни покрай тракийското светилише над Бузовград и прибиране по пясъкливия път „през полигона“. Чудесен маршрут от около 180 км, но да не го караш на състезание !


                  Тази дистанция бе премината от Мартин Иванов за 4 часа и 21 минути ! Шейн Мос, Норберт Бергер и Пламен Янков дадоха с около 15 мин, по-слабо време. Представете си каква подготовка трябва да имаш, за да се движиш със средна скорост над 40 км/ч при изброените по-горе екстреми !!! Е, това наистина си е ендуро в буквалния смисъл на думата !


                  Имах опасения относно хилкламбингите, тъй като Кокера тества трака непосредствено преди етапа и каза, че горе е валял дъжд, качванията са много трудни и е направил обходни маршрути във случай на подобна „авария“. Гълъбин замина да снима точно на това място, защото бяхме убедени, че там ще настане голям екшън. Пътеката на армана също се бе изровила напоследък и не беше никак лесна. Оказа се обаче, че теренът е прясно изсъхнал и тракшъна е превъзходен. Всички изкараха навсякъде без проблем !


                  Знаех, че за експертите, макар да е трудно, ще се справят и няма да мрънкат, но за хобитата седнах пред компа отново да творя. Орязах всички качвания до билото и замених по-засуканите места с тракове от ATV, като и тях подбрах да не са експертски. Преходът от Ясова поляна до Енина им стигаше, за да се полюбуват на гледки от високото. Целят им трак стана около 140 км и всички бяха накрая хепи, както се изразяваше Несута. Хобитата се прибраха сравнително рано, оправиха се набързо и към 18:30 бяха вече в басейна. В 19:00 ги изгониха поради изтичане на работното му време.
                  Вечерта с Гълъбин изкоментирахме, че нашите, родни хобита са по-подготвени и по-състезателно настроени отколкото вносните и за догодина ще трябва да вземем мерки да са еври дей хепи !


                  Е, тези, които бяха в челните позиции се справяха много добре, дори двама се чудеха дали да не се прехвърлят при експертите, но точно този ден се пробваха на едно експертско качване край Енина и разбраха, че не е тяхна работа.
                  Някои по-любопитни случки от деня:


                  Пачароза за N-ти път спука гума и май вече изчерпи запасите на енинци от гуми ...


                  Шефът на охраната на Ерзберг Родео – Патрик Килмайер увелечи вече бинтованите си пръсти от два на четири, но кара геройски.


                  След като австралиецът Джейкъб прегази куче, много потиснат той се прибра в падока, легна в пикапа си и около час не комуникира с никой. Ставайки налетя на мен и на едно куче, което се разхождаше наоколо. Аз се изкуших от предоставената ми възможност и кимнах към кучето с думите: „Какво чакаш ?“ Джак пак се разрива.
                  Кой как се движеше по време на етапа:


                  При експертите Мартин водеше почти през цялото време. Някои от отсечките му бяха познати от предишни карания, но навигацията му явно тръгна, защото конфигурацията от пътеки беше свързана по най-различен начин, а връзките бяха много на брой, така че, ако не си съсредоточен, много пъти можеш да се объркаш. Навигирането и при роудбука, и при GPS-a e практика. След като свикнеш, вече можеш да покажеш истинските си способности в карането. Точно този ден бях свидетел на това как при едно трудно откриваемо слизане от билото, всички се суетяха откъде ли ще е то. Само Пламен пристигна и без дори да намаля се шмугна на точното място в храстите ! Това се казва навигация !
                  Шейн Мос заяви след финала, че трасето много му е допаднало и не напразно се класира втори. Само на 2 мин след него финишира опитният Герхард Бергер, а само на една след Бергер и Пламен Кунев, който запазваше второто си място в генералното класиране. Клаус Ейгъл се поизложи и даде време 11 мин. след четворката.


                  При хобитата Петер Несута буквално нокаутира съперниците си, слагайки на втория – Манфред Карл близо 20 минути преднина, преминавайки разстоянието точно за 4 часа. Мартин Пастл изпревари за третото място Найджъл Фоксхол с няколко секунди. Другият англичанин нямаше ден, защото сигурно имаше повече килограми в излишък ...


                  Предстоеше последният етап, в който за 120 км можеше да стане всичко, ако някой се провалеше, но за него следващия път ...

                  По традиция следват още малко снимки от етапа:


                  Джо Майн


                  Моят приятел


                  На "Корена"


                  Над с. Шипка


                  Данчо Максимов. Хубаво кара това момче !


                  Пачароза се мъчи да поуспокои Джейкъб.


                  Този старт бе от бадемовата градина до Баритна мина.


                  Джейкъб на старта


                  Шейн Мос


                  Над Г.Изворово


                  Така си карат повечето хобита, че понякога и в колона


                  Синът на Валтер - Ервин


                  До Енина


                  Наличието на този знак значеше, че следва интересна отсечка




                  Тракът на хобитата заобикаля "интересните места"




                  Едно хоби тръгва да качва по погрешка. Ричард му вика: "Не там бе бунак!"


                  Почивката. Младите австрийчета са поуморени


                  Харесва ми редът, който чужденците сами създават. Съпорт-колите им са подредени по конец без никой да ги е карал да го правят !


                  Приятелката на Ервин - Бианка


                  От толкова идвания в България, Ервин е придобил вече наш манталитет. Приятелката му носи голямата туба, а той си хапва на сянка


                  Бенджи Дизел отново има нужда от утешение. Още е новак в ендурото !


                  Колегата Иван пуска състезателите след почивката






                  Този младеж ( около 2.10 висок) е на 17 години и кара с татко си


                  Таткото, Кофти е за хобитата - пушчи ! За 6 часа само една-две цигари ... Ще трябва да им намалим дистанцията, така ще ги направим въздържатели.


                  Средна гора


                  Навлизане в Средна гора


                  Тоя много палав !


                  Пътечката за светилището


                  Отново там. Някой е кастрил пътечката и е украсил отрязаните клони така. Интересно хрумване !
                  Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 29-08-11, 12:52.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #84
                    От: Six Days Crazy Job 2011

                    Ден 5-ти.
                    Ям си аз малини от един храст над Г.Изворово, чакам да дойдат първите състезатели, че да ги нащракам и по едно време чувствам, че нещо дълго, малко повече от педя шава между краката ми ....... Пепелянка ! Бях по-бърз от Джо Бързия. Отскочих встрани и тя точно в този момент „закова“ мястото, където беше преди това босият ми крак. Не я убих, аз да не съм изверг като Митков, но веднага, след като се прибрах си записах поука в лексикона: „Николай Колев – Босия не е желателно да ходи в гората !“ После доволен от изминалия ден си пуснах някакъв канал, по който пак даваха змии, но друга порода и не беше Дискавъри ... а последният ден от шестдневката всъщност премина така:


                    Тракът беше много интересен и труден за навигация. Него го сътвориха Миро и Джуманката. Тъй като в тесния периметър между Мъглиж и Д.Изворово имаше безброй пътечки от наши предишни карания, решихме трасето да не повтаря нито една познатите вече пътеки. Трудна задача, но двамата ни съклубници си свършиха работата перфектно ! След състезателния ден Мартин разказа следното: „Ег(б)а си трака ! Точно излезем на някоя пътека и се оказва, че я пресичаме ... и това всеки път !“


                    Най-голямата суматоха настана, когато състезателите изкачиха връх Малък купен. Тракът тръгва на изток, а когато си горе ти се струва, че натам няма къде да се продължи поради много стръмния склон влизащ в Мъглижката река. Даже имаше консултации по телефона !


                    Иначе денят започна спокойно, състезателите стартираха по обратен ред от „чешмата с орехите“, преминаваха „край мрежата“ на полигона, прекосяваха река Тунджа под магистралата и се отправяха с по 150 км/ч към „Червената“ бензиностанция.


                    Точно преди Тунджа до нас спря Дани Пекса и сподели с болка, че трасето „край мрежата“ много и е паснало, но пак си е обърнала палеца. Показа ми го, беше отекал, но Дани е кораво момиче и продължи сама, тъй като съпровждащият я френд бе извън строя още от предишния ден. Операторът побърза да се снима с "желазната лейди".
                    През цялото време държахме връзка с Гълъбин, за да сме наясно как се движи надпреварата и да сме сигурни, че всички са минали по трасето. По едно време ми се обади Мартин и каза, че GPS-ът му е спрял да работи след като е слязал от стръмния връх. Досетих се къде е това, досетих се и че е от влагата, тъй като вечерта валя много, а апаратът беше разхерметизан от предишни неприятни случки. Попитах Марти дали е първи и ако е, да чака Пламен и да кара с него до финала. Ако варненецът грантираше, че от съответното място са карали заедно добре, Марти ще бъде първи, но ако Пламен кажеше едно „не знам“, той ставаше пръв. Точно в тоя момент Марти прекъсна връзката с думите: „ОК, Пламен идва !“


                    С оператора застанхме около Мъглиж, където трябваше да минат състезателите на връщане. Точно там голямо тичане настана, тъй като експерта се отделяше от хобито, а искахме да заснемем и двата класа. Успяхме горе-долу и тръгнахме към Змеево.


                    Преди селото имаше интересно дере с доста стръмни брегове, където си заслужаваше да се снима. Като се влезеше в поточето долу, пък беше истинска джунгла, където тясна пътечка си провираше път в гъсталака. Имено там всички "разчертаха" околността както има падне, защото траковете бяха много близо един до друг. Точно влязохме в града и състезател-чужденец ми се обади, че Патриция Кафка е претърпяла катастрофа над Мъглиж и няма да може да продължи. Бълвах змии и гущери, но нямаше какво да се направи, освен да се върна. Обадих се междувременно на Гълъбин. Той каза, че е минал по трасето и изостанали няма. Да, ама на GPS-а му беше качен тракът за експерти. Навярно Кафка бе в отклонението за хоби. Свързах се с Мартин, който каза, че току-що е финиширал. Казах ну да пали буса и да идва на „червената“ до Мъглиж, за да качим мотора на дамата. Гълъбин тръгна нагоре, а ние чакахме сигнал къде да отидем. След около 30 мин. той се обади и каза, че няма никой в трасето. Звъннах на Пентев, който ме уведоми, че Патриция преди малко е финиширала. Пак теглих ония майни, защото бе редно да ми се обадят, за да не предприемаме всичко това. Спрях се по-подробно на тази случка, защото всеки ден имахме по една-две такива. Колкото да Кафка, просто тя си бе посинила и другата бузка на дупето.


                    В интерес на истината искам да спомена, че чужденките се държаха по-мъжки и от мъжете ! Дани Пекса, Патриция Кафка и Уте Фигер изкараха всички трасета, които никак не бяха леки. Направете сравнение колко мъже са след тях в класирането, а имаше и такива, които се отказаха след втория ден. 140-170 км на ден за жена в Six days crazy job си е истински подвиг !
                    През този ден нямаше закуски, нямаше почивки заради това, че следваше гала вечер с много плюскане и връчване на призовете. Състезателите бяха много доволни от последния ден. Имаше екстреми, имаше трудна навигация, но всичко приключи бързо и някакси неусетно.


                    В завършек искам да отдам заслуженото на големия спортист Пламен Янков, които нито за секунда не се изкуши да стане трикратен шампион от Six days crazy job. Неговият коментар вечерта беше: „ О, няма как да се сравнявам с Марти, той е млад, надъхан, натрениран и заслужава първото място. С удовлствие давам път на младите и дано те в нашето ендуро са все повече !“
                    Аз пък ше кажа за Пацо само това, че той не е по-натрениран от всеки друг, не по-свободен от всеки друг, разполага със сигурност с по-малко средства от всеки друг, но кара тук, защото авантюризма и приключенията са в кръвта му. Пламен не е бъбривко, не е самохвалко, но е един истински състезател с висок спортен дух и ако Марти не беше толкова във форма, отново той щеше да е победител от шестдневката !
                    Тези дни ще пусна снимки от награждаването и ще коментирам призьорите поотделно.

                    И още снимки:

































































                    Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 31-08-11, 22:48.
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #85
                      От: Six Days Crazy Job 2011

                      Благодаря ти, Жоро, за подробния репортаж !

                      В него ми направи впечатление, освен обичайните прекрасни снимки с чудни красоти, обяснението ти как сте сменяли в движение тракове заради недоволството на състезателите - аз лично адмирирам подобен подход, тъй като споделям мнението ти, че състезанието е най - вече за състезателите - най - важно е те да останат щастливи и доволни.

                      Всеизвестно е, че си върл фен на ендурото от най - хард порядък, както е всеизвестно, че масата потенциални състезатели не споделят троши-глава и троши-мотор форматите. Аз лично имах желание да се включа в тазгодишната шестдневка, но от една страна се притесних от това, което видях на други организирани от теб състезания - смятам, че ми липсва подготовка за "Жорово" състезание, а от друга страна - не намерих познат или приятел, който да ми уйдиса на акъла, за да караме заедно. Но ако догодина "Хоби" трасетата са съобразени действително с Хоби-класа така, както сте ги преправяли тази година, заявявам най - отговорно, че ще направя всичко възможно, за да участвам.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Six Days Crazy Job 2011




















                        МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X