От: Six Days Crazy Job 2011
Състезанието вече наближава своя край,умората започна да чука настоятелно по каските на устискалите до тук,а те вече са половината от започналите в неделя.Това е то,уникално състезание,в което има от всичко по много.Да,може да има пропуски и грешки в организацията но може би това му придава допълнителен блясък.Помислете всички дали не сте изкарвали неповторими купони или почивки при никакви условия без подготовка и пълна скука на лукс с всички приготовления.Самия факт,че хората от първото издание продължават да идват говори красноречиво,а и рекордният брой чужденци тази година.
И така след малкото отклонение за днешният етап.Жоро каза „много трудно за експертите”и аз малко се притесних.Опитах като баща да помоля Марти да свали темпото и да внимава,все пак имаше аванс от двата дена,уви не ми се получи,веднага ме сряза с думите „Въобще не ми пука колко е тежко и ще карам както си ща”.Защо ли пробвам като си знам,че преди старт адреналина плюс тестостерона го правят неуправляем изтребител,така,че го оставих на мира.Днес почивката беше близо,на отклонението за Бузлоджа и за това тръгнахме по късно но пък с по голяма колона и част от джиповете дойдоха с нас.Пръв още в 11,19 ни оказа честа самия мистър Nesuta.
След 5 минути връхлетя Марти както само той го прави и естествено създаде проблем.Невероятната пушилка която вдигна до съхнещите черги на барата до която се намирахме ни докара разправия с хората там,а аз точно до преди малко ги уверявах,че няма да има проблеми.Та те предложиха няколко варианта да извикат полиция, да застана да ги отклонявам или най-добре да си ходим.След като не стигнахме до споразумение по нито една от точките предложиха кардинално решение,да изпънат един тел на нивото на вратовете им,одобрих идеята на100% и съжалих ,че сам не съм се сетил за това.Както и да е Гълъбин дойде и сложи нещата в ред,заменихме телта със сигнална лента и се разбрахме,че няма да ги наказват.През това време състезателите прииждаха здраво и за около час почти всички преминаха .Вечно усмихнатия Пламен дойде малко след Марти,Данчо и останалите наши бяха на малки дистанции.Само Пачароза който спукал предна гума и се отбил някъде да я прави закъсня ,говореше за някакви стари кокали на задника,така и не разбрах защо не си е взел някои по-нови,но проблема си е негов като иска да се мъчи.Австрииците се опитваха да ми обясняват за някакви закъсали от техните,но със спасителните операции се занимаваше Гълъбин.По късно на разбора Пламен който почти през цялото време е карал заедно с Shane Moss сподели,че е очарован от техниката му,а пък Shane бил очарован от етапа . Новината на деня беше отпадането на двама от сочените за фаворити в клас”експерт”.Първият беше австралиеца Jacob Abeleven който беше претърпял инцидент с куче,нямаше GPS и имаше някаква повреда на мотора която сигурно би могъл да отстрани,но явно смъртта на животното го беше съсипала,за съжаление отказа да продължи.Другият беше австриеца чиято туба на една бензиностанция ми отказаха да заредят защото на нея пишело DIESEL пък аз искам да наливаме бензин .Та Diesel Bengamin малко след почивката се върна с разкован мотор и каза,че за днес финишира.
Тук бих искал да кажа колко много съжалявам,че Ади няма как да участва тук.Като знам как миналата година за малко не ги би всички и в каква форма беше преди котузията ,с Марти щяха яко да мачкат.Жалко,че този тандем който с конкуренцията помежду им доведе до такова бързо израстване в момента не работи.
Ади сигурно като четеш това зъбите ти скърцат от яд,че не можеш да караш,но ако не друго ЕНДУРОТО възпитава мъжкари и за това съм сигурен,че много бързо ще успееш да се възстановиш,горе главата момче.
Това е от днес,че нещо май прекалих.
Състезанието вече наближава своя край,умората започна да чука настоятелно по каските на устискалите до тук,а те вече са половината от започналите в неделя.Това е то,уникално състезание,в което има от всичко по много.Да,може да има пропуски и грешки в организацията но може би това му придава допълнителен блясък.Помислете всички дали не сте изкарвали неповторими купони или почивки при никакви условия без подготовка и пълна скука на лукс с всички приготовления.Самия факт,че хората от първото издание продължават да идват говори красноречиво,а и рекордният брой чужденци тази година.
И така след малкото отклонение за днешният етап.Жоро каза „много трудно за експертите”и аз малко се притесних.Опитах като баща да помоля Марти да свали темпото и да внимава,все пак имаше аванс от двата дена,уви не ми се получи,веднага ме сряза с думите „Въобще не ми пука колко е тежко и ще карам както си ща”.Защо ли пробвам като си знам,че преди старт адреналина плюс тестостерона го правят неуправляем изтребител,така,че го оставих на мира.Днес почивката беше близо,на отклонението за Бузлоджа и за това тръгнахме по късно но пък с по голяма колона и част от джиповете дойдоха с нас.Пръв още в 11,19 ни оказа честа самия мистър Nesuta.
След 5 минути връхлетя Марти както само той го прави и естествено създаде проблем.Невероятната пушилка която вдигна до съхнещите черги на барата до която се намирахме ни докара разправия с хората там,а аз точно до преди малко ги уверявах,че няма да има проблеми.Та те предложиха няколко варианта да извикат полиция, да застана да ги отклонявам или най-добре да си ходим.След като не стигнахме до споразумение по нито една от точките предложиха кардинално решение,да изпънат един тел на нивото на вратовете им,одобрих идеята на100% и съжалих ,че сам не съм се сетил за това.Както и да е Гълъбин дойде и сложи нещата в ред,заменихме телта със сигнална лента и се разбрахме,че няма да ги наказват.През това време състезателите прииждаха здраво и за около час почти всички преминаха .Вечно усмихнатия Пламен дойде малко след Марти,Данчо и останалите наши бяха на малки дистанции.Само Пачароза който спукал предна гума и се отбил някъде да я прави закъсня ,говореше за някакви стари кокали на задника,така и не разбрах защо не си е взел някои по-нови,но проблема си е негов като иска да се мъчи.Австрииците се опитваха да ми обясняват за някакви закъсали от техните,но със спасителните операции се занимаваше Гълъбин.По късно на разбора Пламен който почти през цялото време е карал заедно с Shane Moss сподели,че е очарован от техниката му,а пък Shane бил очарован от етапа . Новината на деня беше отпадането на двама от сочените за фаворити в клас”експерт”.Първият беше австралиеца Jacob Abeleven който беше претърпял инцидент с куче,нямаше GPS и имаше някаква повреда на мотора която сигурно би могъл да отстрани,но явно смъртта на животното го беше съсипала,за съжаление отказа да продължи.Другият беше австриеца чиято туба на една бензиностанция ми отказаха да заредят защото на нея пишело DIESEL пък аз искам да наливаме бензин .Та Diesel Bengamin малко след почивката се върна с разкован мотор и каза,че за днес финишира.
Тук бих искал да кажа колко много съжалявам,че Ади няма как да участва тук.Като знам как миналата година за малко не ги би всички и в каква форма беше преди котузията ,с Марти щяха яко да мачкат.Жалко,че този тандем който с конкуренцията помежду им доведе до такова бързо израстване в момента не работи.
Ади сигурно като четеш това зъбите ти скърцат от яд,че не можеш да караш,но ако не друго ЕНДУРОТО възпитава мъжкари и за това съм сигурен,че много бързо ще успееш да се възстановиш,горе главата момче.
Това е от днес,че нещо май прекалих.
Коментар