Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

    Здравей! Не, не бях отварял там. Страшна машина! Неговият е подобен, но не същия. Това е 170DS, следвоенно производство, от последните серии /първата половина на 50-те години/. Като цяло, моделът е базиран на предвоенния 170V, но има и много разлики. Основните са в това, че купето е изцяло от метал /за разлика от предвоенния с неговите дървени греди/, а двигателят е дизел. Таблото е различно, капакът отпред се отваря различно, резервоарът е под колата, а не над двигателя, отзад има капак на багажника, а не се бърка отвътре зад седалката, има амортисьори, има парно... и много други неща. Та както казах, базово е същия модел, но с много доработки, доста по-съвременна кола.
    Иначе литература съм намерил, намерил съм и източници за части /разни сайтове, части има много/, но все още не съм сивсем сигурен какво ми трябва. Взимам още един такъв в момента, напълно разглобен, та още не знам кое, какво, защо..... Скоро се надявам да покажа за какво става въпрос. Надявам се някой ден да изглежда почти толкова добре, колкото този... ама да видим!
    Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

    Коментар


    • #77
      От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

      Е, днес му чух гласа! Работата мина през всякакви перипетии, измъчи майстора с какви ли не повреди, голяма част от тях заради безобразна работа на предишни "специалисти", занимали се с горкия двигател някога през годините. Необходими бяха ремонти във всякакви насоки /леко шлайфане на вала, заливане на лагери, нови лагери на разпределителния вал, нови сегменти и бутални болтове, нови клапани и водачи, и т.н., и т.н., че даже и т.н. /, но в крайна сметка се получи един великолепен, стабилно работещ резултат! Засега само за секунди, защото е без охлаждане, но и дори без да е донастроен и без ауспух, работи великолепно!

      http://www.youtube.com/watch?v=hZP2ChMeXeE
      Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

      Коментар


      • #78
        От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

        СТРАХОТНО Е!!!!!
        Адмирации!

        Господи, какъв звук..

        Дай още инфо, моля те.

        Коментар


        • #79
          От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

          Благодаря! Още инфо.. общо за двигателя, той е 1700 кубика, 35 к.с. Главата на предвоенната серия е чугунова. Долно разположени клапани, разпределителният вал не е с верига или ремък, а се задвижва с посредничеството на голямо зъбно колело, направено от нещо като текстолит. Кръглото казанче зад карбуратора му е масления филтър. Той е като допълнителна отбивка, маслото си циркулира по основна магистрала, а само малка част от него се насочва към филтъра. Филстриращият елемент е дъъъъъъъъълга пружина, поставена в текстилен ръкав като на маркуч за бензин и надиплена в споменатото казанче. Сигурен съм, че ще спира едри стружки, ако се появят такива
          Отпред на колекторите би трябвало да има една малка полукръгла противотежест, зад нея спираловидна биметална пружина и от това нещо излиза едно лостче, което отива вътре в карбуратора и като загреят колекторите, предизвиква леко по-икономичен режим. За съжаление тези неща ги няма, но и на снимки от света до момента не съм ги видял върнати на някой възстановен мотор.
          Следващо палене и донастройване ще е вече с радиатор и антифриз, не бива да прегрява! Даже преди да го паля, най-добре било да се направи студено сработване - двиателят се монтира на шасито, скорости, кардан - всичко. Махат се свещите, включва се 3-та скорост и се тегли 3-4 километра. И така новоремонтираните части се напасват една към друга, без да има излишно претоварване и загряване. Едно време това си е било обичайната и препоръчана практика при ремонт на старите двигатели.
          Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

          Коментар


          • #80
            От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

            Двигателя пее
            Поздравления за положения труд и хубавите резултати .

            Коментар


            • #81
              От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

              Наистина!Поздравления за труда и ентусиазма!НАправо се изумих колко спокойно работи без да сложен на стенд или специална стойка!Красота....
              TLC 120 Prado
              Yamaha Wolverine 450 4x4 SE

              Коментар


              • #82
                От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                Благодаря! Направи ли се като хората, този двигател трябва да е тих, стабилен, балансиран... Естествено това вече опира до изключителния професионализъм на майстора, шапка му свалям!! Изходното положение беше тотална щета, истинска скрап, а сега в момента е възстановен до просто отлично състояние и от тук нататък топката е в мен, да го пазя от прегрявания, да сменям редовно маслото и т.н., да го поддържам грижливо.
                Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                Коментар


                • #83
                  От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                  Първоначално публикуван от Теодор МБ Преглед на мнение
                  Е, днес му чух гласа! Работата мина през всякакви перипетии, измъчи майстора с какви ли не повреди, голяма част от тях заради безобразна работа на предишни "специалисти", занимали се с горкия двигател някога през годините. Необходими бяха ремонти във всякакви насоки /леко шлайфане на вала, заливане на лагери, нови лагери на разпределителния вал, нови сегменти и бутални болтове, нови клапани и водачи, и т.н., и т.н., че даже и т.н. /, но в крайна сметка се получи един великолепен, стабилно работещ резултат! Засега само за секунди, защото е без охлаждане, но и дори без да е донастроен и без ауспух, работи великолепно!

                  http://www.youtube.com/watch?v=hZP2ChMeXeE
                  Страхотен звук!Поздравления за положения труд!
                  0осем9осем7шест0осем7едно
                  Миро

                  Коментар


                  • #84
                    От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                    Здравеите. Как върви работата по колата? Има ли развитие?

                    Коментар


                    • #85
                      От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                      Поздравления!

                      Коментар


                      • #86
                        От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                        Здравейте!Понеже Теодор ще отсъства до края на седмицата,ще си позволя да отговоря вместо него.По колата не е спирано да се работи!Макар и бавно нещата стават! Шасито/комплект с мотора,кутия,окачване и т.н./ вече е почти готово,остава малко работа по диференциала.В момента колегата се подгатвя да започва работа по купето.Тези,които са чели темата от начало,знаят,че всъщност колите са 2.Та реално,макар и работата да е съсредоточена по едната,някои неща и по другата са направени.Това е от мен,Теодор като се прибере ще внесе повече яснота по въпроса

                        Коментар


                        • #87
                          От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                          Прибрах се! Действам по колата, не спирам, макар че работата върви доста по-бавно, отколкото би ми се искало - но няма как иначе. Вече съм доста близо до целта, да имам готово шаси, на колела, с двигател и всичко. Има още не малко дреболии да се направят за целта, но все пак е доста близо! Направих и едно генерално опразване на гаража, така че купето тържествено е разположено в предната част и е готово работата по него да започне.
                          Иначе по-детайлно, имаше малко хаос в цялата работа, както и напразен труд - но съвсем малко! Нали станаха 2 коли, бях тръгнал да правя другата, обаче се оказа, че купето е изключително изгнило, направо цялото дъно трябва да се направи ново. И затова се върнах към варианта, да направя първо тази. То и без това именно нейният двигател е готов, тя е с номера, с всичко - готова направо да се пусне в движение, като му дойде времето. И купето й се оказа доста читаво, с няколко грозни кръпки тук-там, но като цяло доста солидно. Напразен труд - че боядисах другото шаси и ми направиха прагове на абкант. Е какво пък, нали някой ден и то ще се прави, ще е готово, не е никаква загуба.
                          И така, действам. Изчистих и това шаси, грундирах го, остава да го боядисам. Възстанових 2-3 елемента по него, които бяха пострадали - тук едно ухо, там една шпилка, най-вече задната точка на окачване на диференциала. Вече е всичко точно, както казах грундирано е и чака за боя. И двигателят се оказа с лек проблем, фабрично дефектна гарнитура на главата. Поръчах нова и сега всичко е наред! Шайбата на водната помпа, на която се слага и перката, се оказа спукана. А също така и не оригинална - алуминиева, което значи или от следвоенна кола, или дори самодел на струг, не знам и аз. При всички случаи, изрових една оригинална ръжда, изчистих я, боядисах я и вече и това е готово. И още неща все в този дух, да се поправи това, да се смени онова. Сега остава да боядисам шасито, да намеря 2 карета /стават и от по-късни модели мерцедес/, да взема нужната дължина спирачни тръбички - и да сглобявам готовите елементи, почти като лего След това идва купето, това вече ще е втора серия на филма!
                          Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                            Следя темата с интерес. Респект към труда и търпението колега.Зарадвай ни с някоя и друга снимка от процеса. Покажи ни и какво е свършено по втората кола.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                              Респект колега , много се радвам че я възстановяваш в напълно автентичен вид, и аз не харесвам хот-рода, евала

                              Коментар


                              • #90
                                От: Взех Мерцедес от 1939г. Следват 10 години труд

                                Колега моите искрени адмирации за положения труд, ако може само покажи някоя снимка за да подхраниш темата

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X